Skoči na vsebino
Vinjeta
Napisano

Vzdr?uje se iz naslova vinjet doma?inov, kot iz vinjet, ki jih kupijo tujci in seveda cestnina od doma?ih prevoznikov in tranzitnih. Ne vem a to ni jasno od kod prihodki DARS-a?

 

Z vinjetami je lani DARS dobil skoraj 190mEUR, s cestninami tovornjakov pa skoraj 250mEUR. Ampak ta razlika je zaradi uvedbe DarsGO saj recimo pred tem, ko so kamionarji pla?evali cestnino na postajah je bilo recimo leta 2016 pobranih 170mEUR iz naslova vinjet in 190mEUR od kamionarjev. Torej ni neka velika razlika.

 

Ampak vsa ta razlika gre zelo hitro v nasprotno smer saj 95% popravljanja AC-jev in potreb po vzdr?evanju rednem in izrednem je povzro?ena s strani te?kih obremenitev kamionarjev. Tako, da ve?ino popravil se dela ravno iz cestnin kamionarjev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

110? za Slovenijo je veliko, 130? za Nem?ijo je malo. A se vzdr?uje po prebivalcu ali na kiloemter, A se vozimo po cesti ali glede na ?tevilo prebivalcev?

Izra?unaj ceno letne vinjete na km v SLO in v DE....

 

Pa v Nem?iji se za 130 na leto vsak dan pelje? 1000km ?e ho?e?

 

Kako je pa s cestnino pri registraciji v Nem?iji, tu smo pa lahko 'konkuren?ni'. Samo vpra?anje ?asa pa je kdaj bomo fasali KFZ Steuer....

 

Sej ne razumem najbolje ampak a v Sloveniji se ne sme? peljat 1000km po AC. Ja verjetno res na velikost dr?ave ne moremo imeti 13000 km avtocest, ampak ni? ti ne prepre?uje, da se pelje? ve?krat po isti in pribli?no v povpre?ujeu delajo Nemci toliko km na leto kot jih delamo mi. Verjetno tudi ve?ino delajo po istem AC kraku in sigurno v enem letu ne grejo po vseh AC kilometrih kot jih imajo.

 

Res ne vem kaj je tukaj tako te?ko razumljivo. AC-ji se vzdr?ujejo na osnovi prilivov iz cestnin in vinjet. Ve? kot ima? ljudi, ki to pla?ajo ve? km lahko vzdr?uje?. Nemcev je 82 milijonov in zato je logi?no, da bo stro?ek na prebivalca ni?ji ne glede, da imajo 13kkm AC-jev. Slovenska 2 milijona pa? te?ko pokrivata saj moramo z ni?jo ceno vinjete pokriti ve? kilometrov AC. Ja v tem primeru pa? pomaga tranzitni promet, samo ?al ta tranzitni, ker je ve?ino kamionski tudi dela najve?jo ?kodo na AC:

Km ac-ja na prebivalstvo.. Ta ga zmaga :)

Kateri del je prete?ek za razumet - bom dodatno razlo?il.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Hmm, mi odpla?ujemo kredit saj je bilo treba vse AC-je prakti?no narest v dveh desetletjih. Nemci pa to gradijo prakti?no od tridesetih let prej?njega stoletja.

 

Tako, da ve? ali manj zadeve samo ?e obnavljajo.

 

Pa mogo?e ?e to - v Nem?iji je 158km AC/milijon prebivalcev, v Sloveniji pa 390km AC/milijon prebivalcev. Se pravi 2,5x ve? km se vzdr?uje oziroma je bilo narejenih na prebivalca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Obnavljanje ni novogradnja in je vseeno bistveno ceneje.

 

Napeljujem samo na to, da pri nas je groza, ker je vinjeta 110 EUR, ampak ko bo pa v nem?iji 130 je pa vse cool.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ni sam znak, cela maska je pofarbana, ker prej je bila v barvi avta. Sem dal gor plasti dip in ?e mi ne bo cool gre vse skupaj dol. Plasti dip se pa daja brez temeljne.

 

Je pa res, da se nisem trudil z ravnanjem, ker ?e mi bo v?e? bom moral popravit masko saj je na ?tirih koncih lak dobesedno odpadel (An?e je grozno slabo naredil, ?al :blink: )

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Sicer ni bilo danes ampak prej?nji vikend pa vseeno.

 

Ker so bile zimske feltne po 11 letni uporabi ?e kar malo zdelane je sledil makeover.

 

post-133-0-42579600-1560715966_thumb.jpg

 

v primerjavi z original barvo

 

post-133-0-58209800-1560716023_thumb.jpg

 

Ker je tko dobr ?lo je roka hotla ?e kr malo sprejat, pa je nastalo tole:

 

post-133-0-00110700-1560716070_thumb.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Screenshot_14_06_2019__08_04_22B3708C.pn

 

 

U ?it, jaz sem pa vedno mislil, da ta tabla pomeni: ??e nima? za traktor al pa kolo, pol pojdi pe??. No, ?lovek se vsak dan nekaj novega nau?i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Po?asi bo treba rit dvignit in se odpravit mal pogledat. Kako bi me gledal, ?e se prpeljem v salon z biciklom in ruknem sprednje kolo dol pa za?nem sred salona bicikel tla?it v prtlja?nik? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Sli?i ?e sli?i - samo meni zna?ka ne predstavlja problema. KIA ratuje ?edalje bolj premijska (?al tudi po ceni) in je kvaliteta na nivoju Mazde. Je pa res, da oblikovno v notranjosti jo Mazda resno ?i?a, ki pa ?al pade pri uporabnosti. Da bi trojka imela, namesto klasi?nega limo prtlja?nika, odpiranje do strehe dileme sploh ve? ne bi bilo.

 

mater, ?e bi lahko iz teh dveh avtov naredu enega bi bila pa ?ista zmaga.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Ma ne, to te samo na vajajo kako bo zgledalo, ko bo? v trugi. Men tudi nikakor ne sedejo temini stropi in recimo tukaj ima Mazda 3 sedan veliko prednost pred proceedom in zato ?e cincam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pa sej smo o tem ?e nekaj let naza govorili. Ko bo priliv s strani tro?arinskih davkov se zmanj?al bodo dr?ave prisiljene izbrati neko drugo obdav?itev. Ne vem, ampak vse preve?krat imam ob?utek, da navadni dr?avljani vemo o ekonomiji ve? kot tisti, ki so zaposleni na takih pozicijah, kjer jim je slu?ba da to vedo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.