Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.
Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫
In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗
Bi rekel,da niso ravno fame,nekaj vseeno drži. Na dveh servisih sem izvedel,da je več okvar na dizlih kot na bencincih. Neglede na to kdo je lastnik in kako se avto vozi. Verjamem ,da v idealnih pogojih za dizla bo avto deloval ok. Ko sem pri prejšnji generaciji spraševal mi je celo mehanik rekel,da če mislim kupiti dizla naj raje zavijem konkurenci,kjer imajo manj problemov.
Sem gledal kako leto nazaj en spot,kjer so govorili o dizel vs bencin,rečeno je bilo najboljše bencinske motorje delajo vsi Japonci,dizle pa Nemci Volkswagen skupina,žal. Se pa časi spreminjajo.
Te grelne blazine imajo povsod in sploh niso bile drage. Malo poglej so boljše kot nič. Mene v rit nikol ne zebe,bolj v roke zato je ogrevan volan super.
tud sam gledam kaj bi kupil ce bi spomladi itd.... kaj visjega gledam ... no loh recem da je zalost da v vse avte mecejo te in te luci, razne dodatke , te in one oslarije... da bi pa gretje zicev imel...ne to pa ne...prava redkost, kot da je zlato....avti po 20+ jurjev in nimajo...sramota.... je pa to najboljša stvar kar jo imam v avtu ni šans da bi kupil avto brez tega.... rabil bi le še ogrevan volan, ampak sem se zanimal in je preveč dela in € za moj avto... me je minilo
no je pa gretje zicev mozno dodat, a zihr ni pocen...
No ewo, včeri so odprl salone. Enga Kodiaka mi en ni hotel prodat za 20 jurjev, ker je hotu dnar na roke, jst pa nočm, da je sploh moj, berli Leasing - manj je moje, bolje je. Tko da sem šel lepo na Mazdo in zaaral CX6 g160 challenge AWD
Srečno vožnjo in hkrati novo leto,za vsak slučaj.....
Saj Porsche tudi nima skoraj nič prtljažnika pa ga kupuje zelo veliko ljudi. In je carski in lep avto.Podobno je z Mazdo. Če pa hočeš "uporaben" avto z velikim kvadratnim prtljažnik za tovoriti rabljene štedilnike in hladilnike na odpad, pa kupiš škodo Superb ali renaulta kangooja. Daleč so časi, ko so ljudje kupovali "prtljažnik". Sedaj hočejo lepe avte z prtljažnikom v katerega vržeš športno opremo, kak nahrbtnik ali z lahkoto prineseš špežo iz trgovine. Če greš na smučanje itak rabiš thuleta na strehi. Za pripeljati nov pralni stroj pa ne rabiš avta. Dan danes ti ga pripeljejo domov, ga priključijo in starega ti brezplačno odpeljejo. Tako, da tej veliki prtljažniki so res samo za vozit apno in cement ter kako vaser vago. In pri tem te ne sme sekirati, da boš kaj hitro uničil amortizerji ali fedre. 🤗
Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).
Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉
Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt.
Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje.
Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc.
Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄
Saj vem ,da tako ne gre. Je pa zanimivo s čim opravičujejo,da to ni nič narobe za motor itd.
Skoraj vsaka tekočina je dobra... Dokler ne pade temperatura krepko pod ničlo. Če zraven še piha in mogoče sneži, si takrat, ko ne vidiš iz avta nič, zaželiš, da bi imel v posodi najboljšo tekočino.Nekoč sem videl test, ko so testirali zimske tekočine za stekla. Najboljša na testu je bila učinkovita do nekje - 15°C.Najslabše tekočine so "obupale" že pri nekaj stopinjah pod ničlo.
Zelo je pomembno razmerje med vodo in tekočino, ker če je preveč močna ti na toplem hlapi in na suho briše Jaz nimam nikoli polne posode in to zato, da lahko reguliram z dolivanjem vode ali tekočine idealno razmerje, glede na temperaturne razmere zunaj. Vedno nalivam notri le destilirano vodo! Na tak način imam brisače kakih 5let.
Avte imam ponavadi od 6-9let in jih menjam enkrat in po vsakem pranju avtomobila jih namažem z glicerinom.
Meni tudi ni Waze vsec... Nevem, zakaj ga ne zdruzijo z Google Maps... ce so ga ze kupili...
Nejveckrat uporabljam Mazdino navigacijo, predvsem zaradi prikaza na HUD-u... Je pa bolj uporaben Google Maps, ker uposteva se druge faktorje (promet, zaprte ceste,...)
Brisalce imam Meyle. Samo te so imeli žal. Tekočina pa iz hoferja. Nazadnje iz Lidla se mi zdi. Zaenkrat ok.
Brisalci Bosch pa mi niso bili všeč. Nekak najbolj sem bil zadovoljen z Valeo brisalci.
Jaz imam v službenem avtu eno tekočino,ki je ful mastna če ni dovolj razredčena in je res vse mastno! V svojem pa iz Lidla in je ok,dve leti je vse vredu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Meni pa Mazde(rdeče)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani