cist.. moj fotr ga ma in mi ga je obup vozit. oropa voznjo vse zabave dolgcajt za popizdit.. nic feedbacka od nikoder
js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.
Do takrat pa ?paraj ker bo? prej na?paral za drug avto in se bo prej kak cel dober avto prodajal kot pa motor, ki je redek kot pingvin v afri?ki savani.
Do takrat pa ?paraj ker bo? prej na?paral za drug avto in se bo prej kak cel dober avto prodajal kot pa motor, ki je redek kot pingvin v afri?ki savani.
tega se zavedam, in ?e bom v tem ?asu na?paru za kej konkretnga pa tut n? hudga
Eh ti sam govori?, kupil ne bo? ?e neki cajta ni?. Ker, ?e bi hotel bi tole ?e kupil. Malo ra?unaj kaj dobi? za ta denar. Samo motor bi te ko?tal vsaj 300?, feltne z gumami 250?, pa si ?e na 550?, ostalo pa proda? po delih, da dobi? nekaj denarja nazaj...
Res je, da ubavu nebom ?e 3 leta n? razen, ?e se mi ponudi kaka prava prilo?nost, za kako pravo menjavo. Itaq pa nebi ?ou nazaj na starej?i model.
kar se pa ti?e swapa pa v BG modelu ni isti motor kot v BA, al se motim?
ampak nasploh pa... lexuske so ponavadi na vsakem avtu grse kot original, vsaj meni.. sploh okrogle luci na cemerkoli drugem kot ferrariju je precej grdo (od novejsih avtov pravim)
na tej men tut niso u?e?, bi blo ql, ?e bi ble ?rne lexuske
Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)
?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)
?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit
tnx zaenkrat. To pa nasplo?no no?em, da bi mi kdo drug delal, ker mam sam full veselja do tega, namre? ?e mam full dolg ?eljo, da bi se lotu enga tajga projekta, pri Daihatsuju mi je na?alost spodletel, ker pa? nism najdu GT turbo ma?ine, pooje bo tut tukile zlo te?ko dobit tak motor, po ugodni ceni.
Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.
Ja sej to je ?ist podobn kot motor iz Nissana 350Z in Renault Velsatisa, ki je mal u?vohljen.
Pa bi pol pasu kolektor iz tega motorja (MX-5) na motor serije BA oz. kontra? Sam se mi zdi, da bi ble spet komplikacje glede nosilcev na ma?ini
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani