Saj danes je na?eloma tako, da razliko v ceni prakti?no nosi le ?e oprema. Izdelava enega ali drugega motorja bistveno ni razlike v ceni.
Zato tudi prihajamo v obdobje, ko se majhni avtomobili ne bodo ve? prodajali, saj je ?e skoraj te?ko narediti avto, ki bi se prodajal pod ceno 10.000 EUR. Predvsem zato, ker zakonodaja zahteva cel kup asisten?nih varnostnih sistemov tako, da poceni mal?kov verjetno ne bo ve?.
Je pa zanimivo kako je razli?na poraba pri HB in sedanu. Aerodinamika je pri sedanki tolk bolj?a, da pri vi?jih hitrostih je ?e 3 deci razlike. AWD pa avtomatski menjalnik pa pobereta tudi do 2 litra ve?. :blink:
A je ta "luksuz" res vreden toliko vi?jega stro?ka? 2500 EUR/100.000km.
A 45km/h vklju?evanje na AC je zate normalno??????? Takim je takoj za izpite pobrat. Kaj bi bilo, ?e bi un z Oplom prpeljal dovoljenih 130km/h in ne bi bilo placa za tri v?tric?
No pa ?e malo prometnih dogajanj prej?njega ?etrtka, ko se "geriatricksi" spravijo na upokojenske popuste pri najbolj?em sosedu. Pa tolkrat sem si rekel, v ?etrtek ne hodi v ?tacuno, ampak pa? je bilo nujno in potem takole:
- vklapljanje na AC, malo ?ez ?rto, bohnedej pospe?it ?ez 45km/h, ker je nevarno. Se nekje enkrat spomnit na blinker in ko zmanjka pospe?evalnega pasu pa? butne? levo in upa?, da te drugi re?ijo - ko sem peljal mimo je notri sedela priletna teta, ki je bila po moje bli?je 90 kot pa 80 let.
- drugi stric pa? ne bi po?akal, ?eprav se njegov skuter ne pelje ve? kot 20km/h. Najprej izsili prednost, potem ga pa pa? ?aka?, ker se ga ne da prehitet zaradi nasprotnega prometa.
- ah je, moj ?migavec na desno pa? ni ovira, da zapelje? v kro?i??e. Jebe? pravila, ?e pa se penzionistu mudi domov na ?upco.
Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.
Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!
...................M3.............. I30
Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h
Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h
Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h
Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h
Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.
Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.
Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.
Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.
Zdaj ko sem sklenil novo zavarovanje sem vpra?al agenta, kako je z prevozom prtljage/koles. In pravi, da triglav krije po defaultu 1.000?. ?e bi pove?al vrednost npr. na 3.000? pa bi mi letno premijo dvignilo za cca. 120?.
Bravo, to me je zanimal, ker vozit neke drage bicikle zadaj namest odbija?a je kar riziko, ?e nima? ustreznega zavarovanja.
Alex, zdaj ga pa ?e serje?, majhnost je le v glavi.
To?no tako kot pravi Bini, vse ostalo so samo neumestni izgovori. Saj pravim, ?e izdelovalci dashboard kamerc dajo sloven??ino pa je kamera v rangu dobrih 100 EUR. Torej komu se ne spla?a, pa si upam trditi, da je teh kamerc pri nas prodanih manj kot Mazd. Primerjava v rangu cene pa je neprimerljiva.
?e navigacija ne podpira sloven??ine ni toliko grozno kot pa da nima? menijev prevedenih... ?e enkratm, menije se da brez naprezanja prevest prej kot v enem tednu in vsako izgovarjanje, da nas je samo 2 milijona je ?isto mimo.
Pa sej je noter italijanski jezik in ingle?tina. Pa ja vsak obvlada kakega od teh jezikov.
Jaz imam itak voice na 0,ker me stra?ansko moti jezikanje tete iz navigacije, ki se javlja samo iz desne strani in ?e to vsaki? sti?a glasbo. To je mote?e in ne jezik.
Pa sej ni point, da ne bi znali tujih jezikov... point je v tem, da da ?lovek za avto 30 jurjev a distributer in izdelovalec se niti toliko ne potrudita, da bi dali notri jezik s podro?ja, kjer se avto prodaja. Izurjen prevajalec prevede menije in sporo?ila v roku nekaj dni za ceno usnjenih sede?ev, ?e jih naro?i? kot dodatno opremo. Temu se re?e zanikrn odnos in nespo?tovanje slovenskih kupcev. Imajo pa? sre?o, da je na?a narodna zavest toliko nizka, da nam je vseeno a je notri sloven??ina ali ne in da to ni razloga a bo kupec avto kupil ali ne.
Poskusi kaj takega nares Italijanu in ne daj notri italijan??ine pa ti zdajle povem, da ali avta ne kupi ali pa naknadno reklamira kot stvarno napako z od?kodnino povrh.
Bini, to?no tako... zastopnik ni dorasel. Pizda, najbolj blesave dashboard kamrce, ki jo kupi? na netu imajo notri sloven??ino. Mi pa leta 2019 razglabljamo zakaj ni prevoda.
Sej ?e Mazdo 3 niso spravili v prodajo tako kot se zagre - za maj obljubljenega sedana kar ni in ni, motorji Skyactiv-X pa tudi niso ?ist ziher, da bodo jeseni. Mazdi zadnje ?ase planiranje ne gre glih po na?rtih, ampak po moje je to le vrh ledene gore.
@Jest - ja to?no to, kar si napisal. Ni potrebe po razmi?ljanju kako polni?, ker razlika med najbolj idealnim in tistim "hojladri" polnjenjem je na koncu pa 2-3 letih le v nekaj procentih. Brez veze se je ?e s tem obremenjevat in delat cele plane kako bi bilo najbolje polnit. Ja ?e bi bila razlika 20-30% ne re?em ampak tole... haha
?eprav ne spada sem ampak vseeno za primer... imam en prenosnik iz leta 2007, ki je neko? bil veliko v uporabi zdaj pa slu?i za gledanje kak?nega filma na dopustu al pa za brskanje po netu. Ima pa notri originalno baterijo staro 12 let in ?e vedno zdr?i samo na bateriji 45minut surfanja po netu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako nekaj tednov nazaj, ?e je bil danes objavljen? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani