da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)
vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)
sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...
minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...
mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v mislih sem imel, ce bi ble obe novi (6 kot mx3) bi imela 6-ka trse amortizerje...
fedre pa mogoce mehkejse...
6-ka je se kar trd avto (bolj kot npr. bmw serije 3)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani