Kolk enga kompliciranje... po dveh letih ima baterija 95%, ?e jo polni? vsaki? iz 10% na 100% namesto po malem in ima zato po dveh letih neverjetnih 98% kapacitete nove. Wow kaka razlika. In kdo pri mili volji ima telefon 2 leti ali ve?, k takoj ko pote?e vezava vsi laufajo po novega. Torej baterija je ?e najmanj?i problem. Sicer pa naj Jest pove, ker ima od vseh verjetno najve? stika z raznoraznimi telefoni - ali je res tole kompliciranje tolk pomembno?
V novo stirivratno sestico (sedan) kolesa ne spravis skozi tisto malo luknjo... ceprav je prtljaznik naprej dovolj velik... V karavansko razlicico pa... ceprav je spet odvisno od kolesa oziroma od velikosti okvirja ter gum... Jaz sem svojega tezko spravil v karavana... oz. gre, ce dam sprednjo gumo dol ...
Ja pa o temu govorimo - karavanka je ratala dokaj neuporabna in predvsem luknja za nalaganje je manj?a kot pri 5-vratni prej?nje generacije. Tudi ?irina je problem, ker enostavno je treba za?et z rastavljanjem bicikla, da ga spravi? notri. ?e vedno sicer bistveno bolj? kot pri limuzini ampak vseeno govorimo o avtomobilu visokega srednjega segmenta in ne o nekih kompaktih.
S tovarnisko zlozljivo kljuko je prtljaznik gor v 30s, kolo (kolesa) pa se nekaj minut.
Samo primerjati solo situacijo z druzinsko okoli koles je kot da bi primerjal prevoz pujsa in macke
Ja pa sej.... skos govorim o enem biciklu in to, da mora avto met tolk prostora, da to fukne? notr na horuk in si ready to go... Ja logi?no, da ?e ma? ?tiri dru?inske ?lane, pa ?tiri bicikle pa povrh psa, v velikosti malo manj?ega teleta, res ne more? vse to spraviti v avto.
Ampak ?e enkrat, razmi?ljam v smeri, da kupim vsaj tako velik avto z mo?nostjo velike luknje za nakladanje, da mi pri solo izletih ne bo treba celo proceduro izvest, da se sploh odpravim od doma. Zato mi je trenutna ?estka fantasti?na, ker je to res enostavno re?it brez kupa dodatne opreme.
Sej ... v moji imam korito iz enega samega razloga, ker se la?je o?isti, ampak bicikel pa z lahkoto vr?em notri. Zakaj bi nekaj tovoril na strehi ali pa zadaj na kljuki, ?e gre normalno notri. Pa bicikel, gre v avto v natan?no 14,75 sekunde, iz prtlja?nika pa v 12,36 sekunde. Se pravi se lahko v trenutku odlo?im, da grem nekam bolj oddaljeno mal pedala poganjat.
Kolk pa rabi? s stre?nim prtlja?nikom al pa tistim na kljuki.
- najprej montira? nosilce, ki traja kar nekaj ?asa - verjetno pod 10 minut te?ko.
- potem bicikel na streho al pa zadi, kar je spet nekaj minut
- ko pride? na cilj spet bicikel dol, kar tudi ni takoj
- ko preneha? s kolesarjenjem pa seveda spet bicikel gor
- pa doma spet dol
- pa prtlja?nik al pa nosilec odmontirat in seveda pospravit v klet/gara?o
Ko se?teje? vse to, pa dodatni stro?ki za nakup prtlja?nikov/nosilcev ali celo kljuke te v bistvu kar mine, zato i??em avto, kjer se bicikel vr?e noti in je to to. Seveda je pa druga zgodba, ?e se gre nekam na po?itnice in se zraven tovori vsa prtljaga, potem bicikel res nima kaj po?et v avtu, ampak to je 1x na leto, dnevni ali pa nekaj urni izleti namenjeni bicikliranju pa so pri meni cca 15x letno.
vi?ina je va?na ne ?irina... preberi, kaj je Labi napisal, ampak v karavana poleg otro?kega sede?a ?al ne gresta dva bicikla notri, edino ?e ju razstavi?.
Evo, ista ulica, kot zadeva na 56 strani te teme... sem pa preveril in ?al nisem na?el nobene svoje napake, celo hitrost je bila ?isto na omejitvi, mogo?e edino brisalec ni pred kamero dovolj pobrisal stekla, tako da si celo upam re?i, da ni bila moja krivda.
?tudentkam in ?tudentom se mudi na faks, tako da imajo verjetno zato prednost.
Prtlja?nik je po uporabnosti v karavanki samo nekoliko ve?ji in to je to. Pri obeh se lepo na veliko odpre in v trenutni sem pripeljal ?isto vse vklju?no s pomivalcem tako, da v prostorskosti in velikosti nakladalne odprtine res ne vidim neke razlike, kot tiste pol to?ke.
Pri meni je tako, da gledam uporabnost in izgled. Se pravi, da mora biti pritlja?nik dokaj velik in predvsem lahko dostopen, ?e je treba kaki ve?ji kos notri vr?t - bicikel je recimo tak, al pa ?tiri gume, al pa kaj ve?jega in okornega.
To mi ?e vedno ni jasno, da bi zaradi praznenja akumulatorja se spro??ali kak?ni plini. Sej akumulator je zaprt pa ?e to mi ni jasno kako bi plin ravno na klemah naredil korozijo in to v nekaj dneh.
To ni ?ist res... dizelska trojka ima dovolj navora za oranje njiv, obra?alnik da? pa na streho na Thule nosilce. ?e rab? pa ?e brano jo lahko pa na snemljivo vle?no kljuko zadaj obesi?.
Ampak to bi bilo vseeno modro se pozanimat, ker ?e ma? zadi 4 dokaj pocen bicikle je lahko samo na tem ?kode za 2 jurja. Da ne pride pol ?lovek v situacijo, da so bicikli starej?i od dveh let in brez vrednosti, kot to rade prika?ejo zavarovalnice.
Se strinjam vsi la?ejo, pardon la?emo, tudi statistik.at (spodaj). Moji viri so neverodostojni, tvoji so.
Werden die Einfl?sse von Teilzeit und nicht-ganzj?hriger Besch?ftigung ausgeklammert und nur Personen ber?cksichtigt, die laut Lohnsteuerdaten Vollzeit besch?ftigt sind und im Jahr 2017 mindestens 360 Tage im Jahr unselbst?ndig erwerbst?tig waren (ohne Lehrlinge), so betrug das mittlere Bruttojahreseinkommen der Frauen 36.985 Euro, w?hrend M?nner im Mittel 43.838 Euro verdienten. Der relative Einkommensanteil der Frauen am mittleren Einkommen der M?nner stieg somit auf 84,4%.
Samo ocitno gre za spolno diskriminacijo v Avstriji....
I love internet
Kdo ti? Kdaj si pa ti vskocil s cifram? To je za bossa, sorry
Aha, zdaj iz mese?ne ska?emo na letno pla?o, ok pa naj bo, ker po?asi bomo dobili torej to?no sliko.
- ?enska v avstriji torej 36.985 ?/leto in ker naj bi imeli v avstriji 14 obdav?enih letnih pla? je to 2.641?/ bruto na mesec in ker imajo cca 36,01% obdav?itev je torej neto pla?a pri ?enski 1690?/mesec
- mo?ki v avstriji potem 43.838 ?/leto, na mesec torej 3.131 ? bruto oziroma 2.003 ? neto.
- povpre?je, ?e re?emo, da dela pol mo?kih in pol ?ensk je torej bruto 2.886? na mesec torej tam nekje kot je navedeno na wikipediji oziroma 1850 ? neto/mesec
Podatki iz na?e povpre?ne bruto mese?ne pla?e pa povedo edino to, da na bruto 1.741 ? dodamo ?e regres in bo?i?nico (to sta na?a nadomestka za 13 in 14 pla?o v A), ki sta pribli?no v znesku dodatnih 100 EUR na mesec, kar tudi pi?e v wikipediji. Pa ?e 160 EUR za prehrano in prevoz, ki ni zajeto v pla?i, kar v Avstriji je.
Da se vrnem nazaj na letni prera?un je povpre?na letna neto pla?a v Avstriji torej 25.863? v Sloveniji pa 16.656 ... torej faktor 1,55x. ?e enkrat ?e se pa upo?teva kupna mo? je pa ta faktor komaj 1,10x.
Ja imajo Avstrijci vi?jo kupno mo?, ampak nikakor ne toliko kot ?elite eni prikazati, kako grozno je v Sloveniji.
Boss obracas sedaj besede in se nima smisla vec kregat. Uporabil sem URADNI podatek za SLO in AUT za brutto in to primerjal. In vse kar sem napisal drzi. Pa ce sprejmes ali ne.
Koliko kdo dobi na koncu pa je vorasanje drzave, ?al.
Glej Jures, prvi?, ni? ne obra?am besed in drugi?, ?e uporablja? in navaja? vire, potem poglej na taistem viru ?e za bruto SLO pla?o, ki je tukaj navedena celo v vi?ini kar 2.883 EUR?!?!?!
Ne vem sicer od kod so te cifre dobili tako za Avstrijce kot za nas, ker to je tudi preve? za tako imenovani bruto bruto znesek se pravi za celotni stro?ek, ki ga mora pla?ati delodajalec za zaposlenega.
Uradne podatke o bruto pla?i pa sem ti ?e podal v linku, ni? si nisem izmislil... lahko pa re?e?, da vsi la?ejo in da ima? edino ti prav, pa naj bo po tvoje.
Jures, ti me?a? bruto in neto pla?o... graf, ki si ga podal govori o nekaj ni?je kot 2700 bruto in ne o 3600 bruto kot nas prepri?uje?. Na?a bruto je bila v januarju 1812.
?e gledamo pa neto oziroma tisto kar nas najbolj zanima ker na?eloma to lahko zapravimo pa je v Avstriji 1848 EUR, pri nas pa 1186 EUR. Ampak, ?e si dobro prebral nisem delal primerjave s pla?o ampak s kupno mo?jo, kar je po moje bolj relevanten podatek saj denarja ne more? jest, se oble?t, se zate?t pod njega, ko je nevihta in se vozit z njim. Tam se pa slika kar korenito spremeni in ?e se jaz la?em sem se zlagal zaradi primerljivih podatkov na spletu.
govorimo o POVPRE?NI pla?i... in podatki so le in zgolj za POVPRE?NO pla?o. ?e so kje potrebe druga?ne so pa? druga?ne, in tako kot boste vi dobili nekoga, ki bo pri?el delat za 6k? bruto, bomo tudi mi takega, ki bo pa bil zadovoljen s 4k? bruto. Ampak to ?e vedno ni 2kratnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolk enga kompliciranje... po dveh letih ima baterija 95%, ?e jo polni? vsaki? iz 10% na 100% namesto po malem in ima zato po dveh letih neverjetnih 98% kapacitete nove. Wow kaka razlika. In kdo pri mili volji ima telefon 2 leti ali ve?, k takoj ko pote?e vezava vsi laufajo po novega. Torej baterija je ?e najmanj?i problem. Sicer pa naj Jest pove, ker ima od vseh verjetno najve? stika z raznoraznimi telefoni - ali je res tole kompliciranje tolk pomembno?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani