Sicer je pa tudi res, da je veliko avtov, že novejših, na dodatnih ličenjih (poškodba na parkirišču, udarci z vrati drugih avtov...itd). Zanimivo je, da smo merili z enim avtoličarjem nekoč debelino laka na par avtomobilih in lak na odbijačih je bil ponavadi tanjši kot na ostali karoseriji. Pa tudi na strehi je bil ponavadi tanjši sloj barve.(najbrž težje dosegljivo z pištolo). So mi pa čudni nekateri spoji (razdalje) med samimi deli. 🤔
Samo, a rabimo to mi na Mazdah? Koliko pa imamo sploh odprto havbe razen, ko dolivamo tekočino za stekla. Mislim, da so tej amortizerji bolj za VAG-e, ko popravljajo kaj na mašinah na cesti.
Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.
Boš povedal čez kaka tri, štiri leta lastništva glede kvalitete ostalih barv. 😉
Seveda sem šparoven (to razglašam pod "ekološki" 😀), velik moment pri nas pa je izredno trda voda, tako da poleti na soncu praktično ne moreš lepo oprati avta, ker na njem ostanejo fleki apnenca ... Za tele eko avtošampone se bom pa pozanimal, @Alexhvala. Trenutno imam enega "plavega" z voskom in se obnese. Glede na pogostost pranja, ga ne bo zmanjkalo še nekaj let 😄. No ene 2 x na leto ga peljem še v avtopralnico, predvsem pa spomladi, da mi "kao" sperejo še podvozje .. Zanimivo koliko rje je bilo videti na 4 leta stari Mazdi 6, ko sem menjal kolesa ...
Čakaj, a si kje z obale?... Kras? Ker mi tukaj na obali bi lahko tudi izvaži ta apnenec, ki pride iz pip.
Če voziš tako nobel avto kot je Mazda, pa ja moraš imeti tudi malo stila obnašanja 😄
Sam sem "ekološki", avto perem približno 3x na leto, če je možno ga našamponiram ko rahlo rosi in potem ga pustim da ga spere dež. Pozimi redno brišem stekla, ogledala, luči, da umazanija ne vpliva na varnost, pa še kljuke, da ne prijemam z umazanijo ...🤪.
Imaš tudi zelo kvalitetne, celo top avtošampone, ki so bio in ne onesnažujejo okolja. So mogoče malenkost dražji a se splača. A si tako šparoven, da ga pereš le takrat, ko dežuje? 😊
Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.
Letos so v finalu
Škoda Octavia
VW Golf
Peugeot 2008
Renault Captur
Hyundai Tucson
Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.
Samo maska?... kaj pa pod masko? Te VAG variante gredo v nek čuden dizajn. Enako novi golf.
Moj nečak, ki je bil vedno na bmwjih(same hude zadeve) pa aiudiji TT, mi je en dan prišel z izjavo, da bo kupil škodo RS. 😳Seveda se je takoj popravil,da mu gre v firmi zelo slabo in bo vzel ta avto samo za prehodno obdobje, doer ne pride na zeleno vejo. Bo pa vzel verzijo z zelo zatemnjenimi šipami, da ga ne bo videti ven. 😎
SkyActive-X bo imela zdaj znacko eSkyactive-X in bo imela 190 (+10) konjev ter 240Nm (+16) navora. Ter izbolsana odzivnost ter kontrola pospesevanja, pa CTS popravki pa radarski tempomat naj bi bil bol smooth.
Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga.
Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.
Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫
In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗
Hvala. Srebrna. Neki vleče na svetlo modro. Tko odvisno od kota, s katerega jo gledaš Upam, da drži vsaj 10 let, ker sem s tem namenom kupil bencinarja, delam vedno manj km zadnje čase.
Sej v bistvu je dobra izbira, če ne rabiš glih dirkalnika. Tudi barva bo lepa in mu paše.
No ewo, včeri so odprl salone. Enga Kodiaka mi en ni hotel prodat za 20 jurjev, ker je hotu dnar na roke, jst pa nočm, da je sploh moj, berli Leasing - manj je moje, bolje je. Tko da sem šel lepo na Mazdo in zaaral CX6 g160 challenge AWD
pred 6 minutami je J.J. napisal:
Kodiax 1,4 TSI 4x4, 2018, 30tkm, ga model prodaja v Želenikih za 19,990€. Sam noče slišat nič drugega kot keš na roke. Pomojm je v stečaju al kaj, neki je bluzil. Cena je bla 21,890. Je G160, ker je AWD. FWD je G165. 8.2018, 39.000tkom. Drgač je pa notr ostala kartica za navigacijo, dal so mi gor še parking senozorje zadej pa zdilal sem se za ene zimske gume, dve sezoni stare, od testnih avtomobilov, za letošnjo sezono bojo še super. Notr je še gumijasto korito za prtljažnik, to je pa to. Aja, pa servis je bil narejen na 35.00tkm, 8.2020. Sem zelo zadovoljen. Sva se menila z Andrejem tam in na koncu hočem al nočem, letim nazaj na Mazdo Lahko sam rečem THUMBS UP za Mazda Center BTC, tako kot vedno!!!!
Čestitam za nakup. Imaš lep in kvaliteten avto Ni primerjave. Kakšne barve pa bo?
OMG, a ti bi kljuko na Mazdo 6 montiral... pa to je blasfemija.
Po mojem je mislil, da lahko na škodo še kljuko montiraš, priklopiš prikolico in imaš v njej potujočo delavnico. Celo šraufštok imaš lahko noter. Pa kake dolge deske tudi tovoriš lahko okoli. Tako, da tudi za mizarje pride v poštev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sicer je pa tudi res, da je veliko avtov, že novejših, na dodatnih ličenjih (poškodba na parkirišču, udarci z vrati drugih avtov...itd). Zanimivo je, da smo merili z enim avtoličarjem nekoč debelino laka na par avtomobilih in lak na odbijačih je bil ponavadi tanjši kot na ostali karoseriji. Pa tudi na strehi je bil ponavadi tanjši sloj barve.(najbrž težje dosegljivo z pištolo). So mi pa čudni nekateri spoji (razdalje) med samimi deli. 🤔
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani