eeee....what? Jures ve ve? kot uradni statisti?ni podatki. Pogovarjamo se o povpre?ju in ne o tem, kaj vi i??ete.
Verjamem, da zdaj, ko je pomanjkanje kadrov bo kapitalist moral pa? ponuditi vi?jo pla?o, ?e bo ?elel dobiti strokovnjake. ?udno mi je le da kapitalisti tega no?ejo razumet pa sej delajo skos po tem principu, da ?e je povpra?evanje za izdelke ve?je od ponudbe se tem izdelkom cena zvi?a, zakaj bi bilo pri delavcih pa pa? druga?e? :ne vem:
Hja, ?e nujno rabite strokovnjaka mu pa? dejte 6k?. Mi tud i??emo programerje pa jih ne dobimo tako, da bo projekt imel zamudo - kak?no...hmmm kdo bi vedel, mogo?e bo pa kak?nemu le potegnil kliker, da je treba ponudit nekaj ve?.
Alex pa ti resno misli?, da k se vozi? z Mazdo si bolj imeniten kot nekdo drug s kak?nim bolj popularnim vozilom? Ne vem sam nikoli nisem imel takih ob?utkov, da sem zaradi Mazde pa nekaj ve? oziroma bohnedej, da imam bolj izbrani okus - verjetno bi potem moral gledat ?e h kak?ni drugi znamki.
Jures, zato ker trosi? neumnosti - statistike in povpre?ne pla?e so javno objavljene na internetu. Vsak si lahko pogleda sam in vidi, da ni 2kratnikov, niti 3kratnikov ?e manj 5kratnikov.
"Wrong, v Avstriji ti krijejo kilometrino od doma do slu?be 2x, vsak dan dejanskega prihoda na delo, 1km = 0,54?, ter prehrane 9,20? na dan"
Sicer nisem najbolj na teko?em s tem, ampak kakor je meni znano se to ?teje v pla?o in je tudi obdav?eno. Po doma?e povedano tista pla?a, ki jo mi gledamo kot neto Avstrijska ima obra?unane notri tudi potne stro?ke in malico. Torej to ni posebej kot pri nas, kjer je pla?a res samo pla?a in temu tudi obdav?ena ter dohodninsko obremenjena. Potni in malica pa so iz tega izzvzeti.
Seveda pa lahko potem to uveljavlja? kot dav?no olaj?avo ampak ?e vedno ne vse, ker je odra?unan davek od dohodninskega razreda - recimo na u? tam nekje 40%.
Sicer pa naj pove tisti, ki dela v Avstriji kako je, d ane bom slu?ajno ?iril neke krive vere.
Razlika je cca. x 2 (se pravi, da imajo Avstrijci v povpre?ju pa? slovensko podvojeno). Zdaj koliko pa kdo ?eli podcenjevati in zasmehovati na?o de?elo, je pa stvar njegova aspekta.
?e smo po?teni ?e toliko ne, ker gola povpre?na neto pla?a ne pove kaj dosti, ?e jo ne nave?e? na ?ivljenske stro?ke. Se pravi, da pogledamo bolj kupno mo? (PPP) in tukaj je recimo:
Italija - 2165?
Avstrija - 2154?
Slovenija - 1781? (1941? skupaj z malico in prevozom na delo)
?e pa pri?tejemo k na?i pla?i ?e znesek za malco in prevoz na delo (tega v ve?ini dr?av namre? pri pla?i ni, prinese pa cca 160? povpre?no neto).
Torej je na koncu v povpre?ju nekje 200? slab?e kot v Avstriji. oziroma po Juresovo, cca 1,11x...
Ima? res. Se opravi?ujem za ?irjenje la?i na internetu - narobe sem ra?unal . Meter je pokazal 43cm ?irine kadar imam tahuda CB Stamp pedala. S flati, ki jih sicer uporabljam za dru?insko kolesarjenje, je malo manj.
Pri nagibanju celotnega nosilca skupaj s kolesi, je ?e pri treh kolesih te?a kar konkretna, zato je dobro stati zadaj za kolesi, da jih pri nagibanju nazaj podpira?, sicer precej grdo padejo nazaj. Iz tega stali??a je pri thuleju pozicija stopalke za omogo?anje nagiba zadaj idealna.
Pri 3 kolesih je zlaganje pravi tetris-brez da ro?ice za pritrjevanje gi?telov na lok nosilca ne odpne? dol, sploh ne gre. Potem pa? najde? nekje v okvirjih koles ko??ek prostora med nosilci bidonov, amortizerji... , da ro?ico za naslednje kolo nekako pritrdi? na lok. ?e ti 3 kolesa rata v pol ure, si ?e kar dober. Zato je pomembno kako se ro?ice enostavno pritrdijo nazaj na lok - za thuleta ne bom rekel da sem navdu?en, nisem pa preizkusil drugih tako da so pa lahko celo dobri.
Thule Velo Compact 926 rabi za shranjevanje v avtu 1m ?irok prtlja?nik in nekaj manj dol?ine, pri tem da loka ni treba polo?iti.
eeee, what? Kako to misli? vmes? Strogo matemati?no logi?no res, ampak realno... razlika v ceni med nami in A je 7 centov razlike, med I in nami pa na u? 30 centov ali ve?. Ta razlika je pri polnem tanku (cca 50l) med nami in A nekje okoli 3,5?, med nami in I pa tam nekje 17?.
zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.
Govorimo o rabljenih, ne o novih... 12 let star CL pa? ni vreden 30 jurjev in rad bi videl tistega, ki res tolk da za rabljenega. Realna cena je 15 jurjev. Se pravi cca desetino novega. Tudi moja mazda je vredna mogo?e le desetino nove torej manj kot tri jurje po cca 11 letih in to je realnost.
... ne pol bom pa verjetno moral it na elektriko, ?e bo Slo zgradila nov NEK.
druga?e pa, a je zavarovanje za bencinarja dra?je kot za dizel? Sej sem povedal, da me bo mese?no bencin stal celih 30? ve? kot zdaj nafta - a to je za sekirat?
Fastback je nadomestilo za tako imenovane 5-vratne razli?ice, ki niso glih klasi?ni HB-ji z odrezano ritjo. Linija je bistveno druga?na kot pri tipi?nem karavanu, tako da se ?e vedno najbolj pribli?a obliki, ki mi je najbolj uporabna in tudi vizuelno sprejemljiva.
Glede na to, da letno ne bo niti 15kkm, dizel ?al ni ve? tako idealen kot je bil. Poleg tega pa ?e ta antidizelska histerija, dizlom v tem trenutku ne gre v prid. ?e vedno pa glede voznih ob?utkov danes raje vzamem 120 konjskega dizla kt 140 konjskega bencinarja.
Bi pa verjetno o krizi srednjih let govoril, ?e bi vseeno vzel Stingerja, lahko da celo dizelskega al pa recimo BMW, je al pa bohnedej Audija. Tud Arteon bi recimo lahko bil nekje v tej kategoriji, al pa kak Jag itd.
Ne ?e, samo si ?e vedno ne upam v KIA salon zavit - vseeno bi ?e vedno imel Mazdo, samo a sem pripravljen na toliko kompromisov? Verjetno ja, ?e bi avto kupoval za max 4-5 let. Ampak, ?e ?ivim s trenutno ?estko ?e 11 let se lahko zgodi, da bo nov avto moral zdr?ati tudi toliko.
Glede porabe pa nisem neki bumbar, da ne znam delati izra?una, ki je na koncu le in samo izra?en v denarju. Neko? sem delal 35.000 km na leto in je razulika v porabi dveh litrov je cca 900?. Pri zdaj?nji kilometrini, ko delam manj kot 15.000km na leto pa je je recimo razlike tam nekje slabih 400 ? ali dobrih 30? na mesec. Ma da bi pa zaradi tega skakal iz ko?e in se sekiral pri porabi pa res nima smisla, pri tem, da govorimo o avtu, ki ima 200+ turbo konjev pri katerih sem prepri?an, da bo tudi dizelski navor z lahkoto pozabljen. :ne vem:
Druga?e pa se samo vra?am nazakj h koreninam, saj je bil moj prvi nov avto prav Kia in kljub temu, da je bil to Clarus iz sredine devedesetih, ko Korejci ?e niso bili to kar so danes, sem bil s tem avtom nadpovpre?no zadovoljen.
Hja Alex, kaj je pa pol kupovanje Bavarcev????? ?e pa to ni ?redni nagon in prepri?anje dolo?enega kroga o neki superiornosti?
Tako kot pravi Jures, korejci ?e davno davno niso ve? taki kot v devedesetih in ?e bolj davno niso samo za penzionerje. Penzionerji danes kupujejo pocenske SUV-e, ki kljub temu, da v kratici nosijo ime Sport so le in bolj samo Utility Vehicles.
Oh Alex, ti pa res ?ivi? ?e vedno v osemdesetih in devedesetih, ko so bili Korejci res precej ubogi. Danes pa sigurno niso ve? in celo to, da zmagujejo v primerjalnih testih v nem?kih medijih verjetno ni stvar podkupovanja.
Ne vem ampak meni ?e to da Kia da 7 letno garancijo, sveta trojica pa komaj dvo letno najbolj pove kolk kdo zaupa svoji kvaliteti.
Sicer pa nisem kle, da bi te prepri?eval ampak vseeno to kar govori? ima pa? brado.
Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....
To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ?e pride do naleta zadaj, zavarovalnica krije stro?ke koles, ker to ne bi bilo glih poceni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani