No, moj na?in je podoben. Jaz vozila ne kupujem na mnogokratnik svojega osebnega dohodka, niti se ne obremenjujem, ali imam dovolj gotovine ali gre "na kredo". Tistih nekaj trgovcev, ki so me sre?ali, lahko potrdijo, da sem kot kupec zelo zahteven. Vem, kak?en avto potrebujem in nato to i??em, dokler ne najdem. Vedno pa vzamem novega. Direkt iz trgovine. Ja, vem, v prvih treh letih avto izgubi najve? vrednosti. Se sploh ne obremenjujem s tem. Vsak avto, ki sem ga imel, je bil v moji lasti vsaj 12 let (rekorder je ?e 16 let v moji lasti in ga bom zdaj najverjetneje zamenjal). In tudi ?e ga vzamem celega na kredit, ga v ?tirih, petih letih odpla?am, potem je pa ?e nekaj let mir. In ker vem, da bom avto vozil vsaj deset let, ga pa? malo bolj pazim (kot bi ga, ?e bi ga imel namen po nekaj letih prodati). In imam ob?utek, da zelo malo porabim za vzdr?evanje in popravila, vedno vozim avto, ki mi je v?e? in ki ustreza mojim potrebam in na?inu ?ivljenja in za katerega vem, kaj je prestal zadnjih 250-300 tiso? kilometrov...
No, to je moj na?in. Za moje pojme je to najbolj?i in najcenej?i na?in. Seveda pa ima vsaka denarnica svojo glavo in vsaka glava ima svoj prav...
Honda kuri povpre?no 5,5 do 5,7 litrov bencina na 100 km (?e je odprta in umirjena pot, tudi 4,2). ?e torej napolnim do vrha in se odpeljem 3 km do centra in tam parkiram, sem pokuril kve?jemu slaba dva deci. Komaj omembe vredno. In ?e avto stoji na soncu, ko je zunanja temperatura 38°C (kot v Novi Gorici ni nobena posebnost), se tistih 40 litrov precej raz?iri. Ker smo zaradi tega ?e imeli incidente, poleti nikoli ne to?im "do roba". Ko prvi? vr?e ven, je zadosti. Drugo je pozimi, ko ga nato?im do roba, in ?e mi je premalo... . Pa ni nobenih te?av.
Hja, zna biti, da ?e ti avto kuri 10 litrov na 100 km, pa da ima? do centra ve? kot 3 km, potem pa najbr? res ni te?av.
eno ?estico z 180 KM (ali kak?no ?ipano), ki ima zadaj vle?no kljuko, obrnit v eno smer, eno BTjko z 140 KM, ki ima zadaj vle?no kljuko, obrniti v drugo smer, kljuki povezati s spodobno jekleno vrvjo, potegnit ?rto, nato pa gas in kdo bo koga
Torej, najprej malo uvoda. 30.11. mi je Umbopo poslal zasebno sporo?ilo. Del tega sporo?ila bom objavil kar tule, pa tudi odgovor, ?e bo ?e koga zanimalo.
"Pozdravljen!
Tako kot ti imam po novem tudi sam mazdinega pickupa.... ... ... ... ... ... ... Zanima pa me slede?e: na svojo mazdo bi rad zmontiral vitel ampak imam malo te?av, ker mi je nekaj stvari napoti. Prosil bi te ?e bi mi lahko poslal kak?no sliko vitla na tvojem avtu kako ima? ti zmontiranega in kateri model je. Zmontiral ga bom v vsakem primeru ampak z tvojo pomo?jo bi bilo to precej la?je .
Hvala in lp"
Torej, ?e je vitlo dobro zmontirano, ga niti ne vidi?. In tudi poslikati ni kaj dosti. Va?no pa je, da dobi? ustrezno mati?no plo??o glede na avto in glede na vitlo. Ujemati se mora z obojim. Na eni strani se mati?na plo??a privije na ?asijo, na drugi strani se na mati?no plo??o privije vitlo. Tako kot vidi? na spodnjih slikah.
Sicer pa je najbolje, da kdaj prikolovrati? v Lokovec, pa si v ?ivo pogleda?.
In ?e stvar ste?e, naredimo ?e kak?en Mazda-piknik. ?e bo kdo upal na stezo, ko se tam poka?em z mojo BTjko ...
Pa ?e bi poskusili s kak?no "civilno iniciativo"? Zbere se toliko podpisov in se ob?ini Bre?ice predstavi, da so civilisti za tak objekt. ?e se ?e ne dobi avto-?ole ali ?esa podobnega...
Mislim, resno mislim, da ste popolnoma za?li s teme.
Vseeno bi pa rad, da mi nekdo razlo?i, zakaj ne marate Jan?e. Pa resno, brez praznega nabijanja. Ne da ravno navijam zanj, a kljub temu mu moram priznati, da je kar dobro vodil in bi mogo?e bilo dobro, ?e bi spet.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bilo okoli 59.000 brezposelnih. Zdaj jih je okoli 110.000.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bil javni dolg okoli 8,2 milijarde. Zdaj je okoli 16,2 milijarde.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena 95 oktanca 1,114?. Zdaj je 1,32.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na 95 oktanca 0,359 ?. Zdaj je 0,49, ?e se ne motim.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena dizla 1,136?. Zdaj je 1,269.
Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na dizla 0,302 ?. Zdaj je 0,33998, ?e se ne motim.
Zdaj mi na 50 litrov bencina poberejo 6,55? ve?, kot mi je Jan?a.
Zdaj mi na 50 litrov nafte poberejo 1,9? ve?, kot mi je Jan?a.
In ko najdem ?e ostale cene, ki sem jih zapisal ob koncu Jan?evega mandata, jih bom pa primerjal z zdaj?njimi. Samo kot zanimivost naj pa povem, da sva v ?asu vladavine Janeza Jan?e z ?eno v enem letu zbrala 7000?. In sva zraven dodala ?e ostale prihranke in za gotovino kupila Hondo Jazz. Si ne predstavljam, da bi to lahko dosegel v zadnjem letu vladavine Boruta Pahorja.
I, po?tovane i po?tovani, na kraju bi Vas spomenuo, da govorite po na?e. Sada, kad smo Zapadna Srbska Krajina, nema vi?e na engleskom, njema?kim, slovenskim i ostalim stranim jezicima. Ako ste ve? polapismeni i neznate ?irilice, barem govorite u pravom jeziku.
Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?
"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.
Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.
Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.
Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."
?estica leti? Koliko prostora pa potrebuje za vzlet?
Ne boste verjeli, kaj se mi je danes zgodilo. No, moji Mazdi. Pri?el je mo?akar iz vasi in me prosil, ?e lahko opere mojo Mazdo. Malo takih sova??anov. Da bi se to ?e ve?krat zgodilo.
Pere jo pa zato, ker bi rad, da mu prepeljem nekaj govedine (okoli 750 kg). Se je zeznil, pa je govedino razkosal, preden jo je spravil domov...
Kaj sem danes naredil na moji Mazdi? Iz kasona sem stovoril tono hlevskega gnoja, odpel prikolico (na kateri je bilo ?e ?eststo kg hlevskega gnoja) in jo odpeljal z njive, da ni "vsa osrana", ker smo razmetavali gnoj. Nato sem ji nato?il ?e 40 litrov nafte. Zdaj, po kosilu, jo peljem ?e na sprehod v kamnolom.
Kar se ampera?e ti?e je tako: ve? kot je, bolje je. Seveda ve? kot je, ve?ji je akumulator, torej si glede tega omejen s prostorom, ki ga ima? na razpolago. In pa ve?ji kot je, ve? "mrtve te?e" preva?a? naokoli, kar pomeni, da za to potrebuje? ve? energije, kar pomeni, da bo poraba ve?ja.
Pri bencinarju se zato dr?i tistega, kar so predvideli, pri dizlu pa, ?e ima? mo?nost, vzemi "?tevilko ve?jega". So pa vsekakor konstruktorji kopirali od kitajcev, tako da je gotovo prera?unano, kak?en mora biti.
Manj?ega pa raje ne jemlji. Sploh pozimi bo dal premajhen tok, kar pomeni, da se bo ?tarter po?asneje vrtel, kar (predvsem pri dizlih) pomeni, da bo regljal, ne bo pa kresnil.
In mimo grede, akumulatorju bolj ?kodi vro?ina, kot pa mraz. A to je ?e druga zgodba.
Slivka, danes pa sem na cesti videl ZVER in se takoj nate spomnil, da to pa bi bila makina zate in sicer NISSAN TITAN V8, noro glomazna zadeva! Pozna? ta avto?
Mah, poznam ga bolj be?no, mislim pa, da (zaradi dol?ine in ?irine) to ne bi bil stroj zame. Z Mazdo, ki ima 2,5 litrski motor s ?tirimi valji in 144 KM vle?em iz gozda dve prikolici drv (skupno 4 metre drv). S tem Nissanom, ki ima (?e se prav spomnim) 5,6 litrski motor z osmimi valji in 317 KM bi lahko vlekel cel vlak. Nekje po ravnini, ne pa po teh na?ih ?karpah. Me pa pri tem Nissanu ena stvar moti. Za moje pojme ima predebelo cev iz rezervarja do motorja...
Sem pa prepri?an, da je odli?en za vleko prikolice s kak?no spodobno jahto. A nimam spodobne jahte. Nimam sploh nobene jahte. Nimam niti ?olna. ?e korita nimam. Torej ga ne potrebujem.
In ?e razmi?ljam po ljubljansko: niti soseda nimam, da bi mi bil fov?, kak?en avto mi stoji v gara?i...
In, ja Boss, se zna zgoditi, da bom res menjal. ?ena ima diplomo iz fizike. In je zaradi propada firme od 15.4. brez slu?be. Tri mesece je ?e dobivala od zavoda, zdaj pa se znajdevamo. Poslala je ?e preko 320 pro?enj (ne, nisem se zatipkal), pa ni?. In ?e do Novega leta ne bo ni? dobila, bomo v januarju morali za?eti razmi?ljati o prodaji Mazde. Sicer me to nikakor ne veseli, a ?e ne bo druge, bo pa? ?la od hi?e. Na mesec ?e vedno pla?ujemo obrok za kredit. In 330? ni malo, ?e ima? pri hi?i samo eno pla?o. Pa ne poslansko...
Spet jaz. In spet ABS------. Smo imeli debato ob enem piru, ko smo enega zaklali, pa ko je bila debata ?e precej "vro?a", se oglasi na? va?ki vseved in enkrat za spremembo vpra?a: "Kaj pa dirkalniki za rally? Njihove zavore so gotovo najbolj?e za hitro in varno ustavljanje. ?e njim ABS dela, bo tudi vam."
Jaz pa, ne bodi len, natipkam sporo?ilo Mateju Grudniku (?e ga mogo?e kdo pozna) in ?ez nekaj ?asa dobim ta odgovor:
"Pozdravljen,
Nobeno od dirkalnih vozil nima ABS zavor. Pa ne zato, ker le-te nebi bile dovoljene, vendar se pri dovolj vozni?kih izku?njah in pod ekstremnimi pogoji izka?ejo za slab?e. Predvsem je problem na zelo rukastih in valovitih cestah, kjer je avto precej casa v zraku zaradi lukenj in neravnin in v teh primerih dostkrat ABS ne deluje tako kot bi moral. Tudi ob?utek na pedalu je precej bolj?i, ko ni nobenega sistema, ki bi ti odmikal pedalko zavor (precej dirkalnih avtomobilov nima niti servo zavor). Je pa seveda v primeru blokiranih koles potrebno biti pripravljen spustiti zavoro, ker avto takrat ni vodljiv in ne imeti "trde noge" in v strahu ne spustiti zavore. Treba je imeti v mislih, da je dirka? na progi 100% skoncentriran in pripravljen na vse mo?ne situacije. Dejstvo je, da na progi mora zavora prijeti tocno takrat ko se to zahteva in brezpogojno. Stvar je nato na dirkacu, da zna pritisniti zavoro in spustiti takrat ko je to potrebno. Precej ko?ljivo zna biti v mokrih, spolzkih, blatnih situacijah.
?isto druga situacija pa je v vsakdanjem ?ivljenju, ko so misli dostrikrat kje drugje kot pa na cesti in koncentracija v tem primeru je tudi precej manjsa. V takem primeru, ko je potrebno naenkrat odreagirati pa zagovarjam ABS stoodstotno, saj bi dostikrat ob refleksni reakciji prevec pritisnili na zavoro in ne bili zmozni reagirati kot bi bilo to potrebno.
To je moje mnenje glede ABS zavor, ?e pa so se kakr?nakoli vpra?anja, pa kar na dan z besedo.
Lp
Matej"
Sam pa sem ugotovil ?e nekaj zanimivega: slab?a kot je podlaga, ve?ja je razlika med navadnimi oz. ABS------. Se pravi: v ve?jih te?avah, kot sem, manj lahko ra?unam za zavore. Super napredek. Ima kdo stoenko za prodat? Ima najbr? bolj?e zavore...
Ja, to je za zgago delat pa zato, da "tamestni" mislijo, koliko gre kmetom lepo. Sploh je to pomembno, ko se kaj podra?i pa krivda zvrne na drage surovine.
Ja, lahko uveljavljajo povra?ilo tro?arin. Dolo?eno koli?ino nafte na hektar zemlje. A je ta koli?ina tako skromno odmerjena, da se z dvojno koli?ino komaj izide. In kmetje navadno to?ijo nafto, dokler ne napolnijo "kvote", vse te ra?une po?ljejo za povra?ilo tro?arin, naprej pa na cvi?ek.
A pa te lahko na zasebnem zemlji??u kontrolira za cvi?ek?
?e lahko ?e eno vpra?anje. Pa ne mi odgovarjati z "men se zdi" ampak naj odgovori tisti, ki res ve, o ?em se gre:
?e nato?imo kurilca in nas carinik dobi na na?em posestvu (v?asih se sli?i, da kmetu na njivi vzamejo vzorec), ali smo res v prekr?ku. Na kurilca pa? niso pla?ane cestne takse in kaj jaz vem kaj ?e vse, pa saj niti nismo na cesti. In ali lahko carinik vzame vzorec, ?e si na zasebnem zemlji??u in ne na javni povr?ini?
Pa nevem kater policaj ti bo ?el na armaturko gledat katere lu?ke ti svetijo nevem no to bi moru bit en te?ki "talent".
Dovolj je, da je dosleden inkasant...
Dokler je vse v redu, lahko polovico zavor odklopi?, pa te nih?e ne bo ni? vpra?al. ?e pa pride do kak?nega ve?jega incidenta, se pa tudi vozni park malo temeljiteje pregleda. Vsaj domnevam. In kaj takrat?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogo?e kot razmislek, kak?ne avtomobile kupujemo...
http://www.zurnal24.si/avtomobili-najbolj-...e-clanek-144219
Povezava za deljenje
Deli na druge strani