Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
pred 48 minutami je Bini napisal:
Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.. Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.
Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.
Pred eno uro je toto89 napisal:
Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
Kaj to je varianta gas-bremza? Jaz sem jih pri prejšnji 6-ki prvič menjal na 100000 km. Na tej so pri 56000 km še kot nove. Prav tako tudi diski.
Although a bunch of cars now come with advanced navigation systems, these can rarely beat the simplicity and expansibility of Android Auto. Sadly, though,
A to pride v poštev tudi za naše starejše 2016 letnik avte?
Pismo jaz pa nevem ali naj zimske feltne dam nekomu speskat in postrihat, da bojo kot nove - srosek cca. 200€. Ali naj za ta denar neke druge nabavim. So pa ze kar precej rjaste in pa lak ter barva se luscita...
Ne vem kam bi vtaknil tale post in sem se odločil da kar sem, če kdo prepozna boljše mesto prosim da se prestavi. Ker sem navdušenec nad avtomobili in me posebej zanima tehnika in princip delovanja, ne pa testi in natolcevanja o avtih, se redno udeležujem izobraževanj, kongresov, seminarjev na to temo. tako je bil prejšnji teden spletni seminar podjetja iz Nizozemske in sicer o DSG menjalnikih. Najbolj zanimiva je bila predstavitev DSG VW menjalnika z oznako 0AM (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri 1,6 TDI in bencinskih motorjih (šibkejših)) ter KIA/HYUNDAI 7DCT menjalnik D7UF1 (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri vseh modelih vendar je oznaka D7UF1 za večji navor (380NM mislim da) D7GF1 za manjši navor (do 280NM mislim da) ). Princip delovanja je popolnoma enak, zgradba zobniškega dela je podobna, v osnovi ročni menjalnik, le da sta gred v gredi za vsako sklopko posebej. Pri elektronskem delu so pa takšne razlike kot dan in noč. VW DSG ima šiber (hidravlično ploščo), električno plato s TCM enoto (računalnikom), dvojno olje posebej za zobnike in posebej za mehatroniko, filtri. Potem pa pride na vrsto 7DCT od HYUNDAIA in Kije, mehanski del zobniki je enak, pri električnem delu pa ni ničesar razen 4 elektromehanski aktuatorji kateri pomikajo vilice pritrjeni direkt na ohišje, ter dva elektro mehanska aktuatorja vsak za svojo sklopko, torej en za vklop sklopke za parne prestave drug za vklop sklopke za neparne prestave, tudi ta dva sta pritrjena na ohišje. In to je vse. Nobenega šiberja, nobene elektroplate z računalnikom ki te stane ob menjavi 1000€ nobenih elektromahnetnih ventilov ki se zataknejo ob umazanem olju, nobenega dvojnega olja. In kakšen je postopek menjave olja. Pri DSG olje v mehanskem delu torej zobnikov je enako kot pri ročnem menjalniku spustiš olje ven naloješ novo in to je to, pri mehatroniki pa ni predvidene menjave saj ima svoje olje pentosin (original drago da kap zadene), vendar če pride do izpusta nimate nikjer nobenega vijaka za nivo, pač pa gre v enoto točno 1liter olja, s tam da so začetne verzije imele težave z leti glede olja da je postalo prevodno in je nastal kratek stik, posledično je bilo potrebno menjati kompletno plato. No in še menjava olja pri HYUNDAIju in Kiji, olje se menja kot pri ročnem menjalniku olje ven olje not in to je to, ker nima mehatronskega dela, računalnik je pa pod sovoznikovim sedežem in ni vgrajen v sam menjalnik. Primerjali smo še sklopke, pri HYUNDAIJu je menjava nekje pri 150000-200000km pri VW so imele prve verzije težave že pri 30000km saj so pri splejevanju cukali pri vožnji vzvratno je sklopka prijela naenkrat, sklopke so se pregrevale tako so imeli lastniki pri 150000km v najslabšem scenariju že 3tjo sklopko v najboljšem pa drugo.
Če pogledamo pod črto ta evropski razvoj in kompliciranje ni vedno najboljše, mislim da je rek manj je več v smislu kompliciranja v tehnologiji na Japonskem in Koreji zmagovalna kombinacija.
Upam da nisem preveč zamoril s tehnologijo, ampak za kakšnega poznavalca se mi zdi pa zanimivo in poučno branje.
Zame zelo zanimivo branje in poučno. Če potegnemo črto-čim dlje od raznih VAG izpeljank. 😉
Ne morem rečt 100%, ker nisem danes preverjal, ampak mislim, da dela v vseh vhodih. Danes sem to opažal na mp3. In kot pravim, probaval sem spreminjat visoke tone in base oz. praktično vse kar je v sound meniju in nič ni situacije spremenilo.
Kako se to sliši, kot tihi hsssssss? Ali tiho brni?
Ker je odvisno, kakšen šum je. Lahko je skurjen kak visokotonec, lahko je kaka masa slaba...
Ja tole se Spektr vrjetno ne zajebava, meni se tudi včasih zgodi, da se mi zdi da je tak tiho v avtu kot še nikoli in da radijo nikamor ne špila. To je bolj, občutek kot sam pravi
Sem pa danes poslušal nekaj drugega, če daš musko na tiho, se sliši šum. Je še kdo opazil to in ve kako se tega znebit? Sem probaval vse vnastavitve v zvokih kolkor jih pač je in nič ne spremeni, šum ostaja.
Kaj radio, CD ali pm3?Da izprobam, če tudi meni to dela. Dostikrat je kriva nastavitev-visoki toni na ful. Jaz jih imam nastavljene na - 2.
Nisem za brisanje, ce res ni nujno... Naj vsak sam poskrbi , da pise tako, kot zeli, da ga drugi vidijo in poznajo... Saj sem in tja malo heca ne skodi... ampak tole zadnje cajte pa res presega ze vse meje dobrega okusa ...
Se popolnoma strinjam... kot sem rekel, jaz sem takoj za, da nehamo pisati neumnosti o politiki. Res je šlo malo predaleč. Se bomo bolje razumeli brez tega. 😊Kar se mene tiče, ne bom več pisal o tem. 😉
A je treba res v skoraj vsaki temi smetit se s politiko? 🤨🤭
Ok. Se strinjam. Samo naj se tega držijo oz. se držimo vsi. Se strinjam tudi s tem, da se vse briše vse, kar diši na politiko. Jaz s tem nimam problemov... Samo ne me vleči za jezik. 🤗
Sploh nevem kaj delaš na tem forumu če si hater mazde. Pejd na svoj VAG forum srat
Se strinjam. Smo imeli enega podobnega modela že tu gor, ko je stalno provociral z alfami.
Saj je dobrodošel vsak ljubitelj avtov, ni važna znamka. Samo je pa zaželeno primerno kpomuniciranje in nikakor ne blatenje znamke, ki jo imamo vsi tukaj gor radi.
Jaz tudi ne hodim na BMW forum in jih lapam, da so njihovi avti zanič, ker se jih tržejo ketne.
To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. potem moras biti res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In javem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsaj mehanik in prav tako licar.
Ok. se strinjam. da imajo mazde mogoče več problemov z rjo kot nekatere druge znamke. Ampak, zakaj za vraga moja in Boss-ova oz vse njegove nimajo niti pikice rje po 16letih?Razumel bi, da se sedaj pojavijo vsaj kake pike po blatniki. Ampak ne. Ravno zadnjič, ko sem jo pral sem gledal in res je kot nova. Kje je razlog, ne vem. Pa ni vse v tem, da sem z obale. Saj pri nas je že v zraku veliko šoli in po tej logiki bi bili naši avti še slabši.
Jaz sem tudi v svoji karieri videl mnogo več vagovcev prerjavetih kot japoncev. Sploh če gledamo od letnika 2000 naprej. Se mi pa zdi da glede zaščite pred rjavenjem je renault kar dober (vsaj v tem hahaha)
Tudi jaz sem videl več VAG ov in celo audijev rjastih. Moram pa priznati, da ima tudi Peugeot kar dobro pločevino in vsaj stari niso nič rjaveli. Prvaki so pa Alfe, kar se tiče rjavenja.
VAG so najbolj precenjeni avti na trgu. Realna cena golfa je nekje 18-19 jurjev. Prodajajo jih pa po skoraj trideset. A plastika noter v kabini kot v yugotu. 😄
Do sedaj sta dajala vtis, da ju druži samo ljubezen do tov. Nezmotljivega.
Ej kakšna rja, govorili smo o crkovanju motorčkov.
Saj.. skoraj nobenemu niso crkovali motorčki. Zanimivo, kako imajo nekateri z določenim avtom same probleme, medtem ko drugi z enakim-nobenih. Le zakaj? 🤔
Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?
Mogoče bi tudi ta fix za ogledala lahko dali med temo vzdrževanje, da bi vsak lahko našel. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi pri meni enako. Me pa zanima, kaj moraš v bistvu narediti za uporabljati wazz maps? Ali se da to narediti tudi na moji 2016 letnik?
Ker ta original Mazdina navigacija mi je neuporabna z vodenjem v angleščini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani