Rjavenje je zmerno do prete?no bolezen vseh znamk in modelov tega letnika - nekateri bolj nekateri manj, a rjavijo ve?inoma vsi...
To je pa? mazda. In sploh Premacy je podoben Golfu druge serije: prvo, kar je crknilo, je bil voznik...
Avto ni konj, pa vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se lahko sveti vse do prevoza na odpad... So pa Japonci na splo?no znani kot zanesljivi. Torej: odlo?itev je tvoja. A pri Japoncu ima? najve? mo?nosti, da dobi? trpe?no vozilo. Je pa to precej odvisno od lastnika pred teboj.
Tisti, ki mislijo, da je moja Mazga najbolj umazan avto, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da jaz vem, kaj oni mislijo in jim zato odgovarjam:
?e to res nebi delovalo potem nebi ?la v to SNAGA Ljubljana, KOMUNALA Koper...
V podpisu pa je tudi ?e pogodba z LPP-jem.
Mislite da oni niso stestirali zadeve na vse mo?ne na?ine preden so se odlo?ili za to?
Zakaj imam ob?utek, da nekdo postaja u?aljen...
Ve?, na kak?nem drugem forumu bi ti mogo?e uspelo prodati tudi meglo, Mazde pa ne vozijo Loleki in Boleki. Mazda je precej premium znamka in taki so tudi vozniki. Dobro, so vmes tudi kak?ni Lojzeki, ampak Lolekov pa med Mazda?i ni...
V nekaj podobnega me je ?e na? "va?ki vseved" prepri?eval. Le da je on "reklamiral" navaden aceton...
Energija ne more iz ni? nastati in se ne more v ni? spremeniti. ?e torej ne predela? motorja, ne more biti ve?je u?inkovitosti in ve?jega izkoristka goriva. Torej je edino mo?no, da pove?a? energijsko vrednost goriva. Ki bi pri enaki koli?ini opravilo ve? dela. Torej bi imel motor ve? mo?i. Ker pa se meritev dela pri enakih voznih pogojih, to pomeni, da ne pritiska? toliko na pedal in posledi?no v motor dovaja? manj goriva. Ker motorji z notranjim izgorevanjem delujejo predvsem na temperaturne razlike in razlike tlakov, je edini na?in pove?anja opravljenega dela, da pove?a? temperaturo in tlak. Karkoli od tega naredi?, je motor bolj obremenjen (predvsem vitalni deli, kot so bat, batni obro?i, cilinder, ventili), kar pomeni zmanj?anje ?ivljenjske dobe.
In ?e ta teko?ina res toliko pove?a kurilno vrednost goriva, mora biti prava bomba in je vsako rokovanje z njo izredno nevarno.
Obstaja pa ?e druga resnica.
Ta zadeva je u?inkovita v Ameriki, tu pri nas pa ne. Zakaj? Bencin ima dolo?eno oktansko vrednost. Vi?ja kot je, bolj se bencin upira samov?igu. Kar pomeni, da lahko v motorju med komprimiranjem dose?e? ve?ji tlak, pa ne bo pri?lo do samov?iga oz. klenkanja. In elektronika bencinskih motorjev to ves ?as meri in ugotavlja - in prepre?uje. To pa tako, da spremeni kot predv?iga na poznej?i ?as. ?e pa je bencin zelo odporen, je lahko predv?ig prej.
?e torej gorivu doda? dodatek, ki mu pove?a oktansko ?tevilo, elektronika sama prenastavi v?ig na bolj zgodaj, v cilindru se s tem pove?ajo tlaki, dobi? tudi za dlako bolj?i izkoristek in prihranki so tu.
G. Wankel je objavil nek ?lanek z meritvami. Tam lepo pi?e, da so meritve opravljali z bencinom regular 87 oktane. Tam ima? ?e precej rezerve. In lahko dodatki precej pripomorejo k prihrankom. Pri nas pa ima? 95 ali pa 100 oktanca. In 100 oktancu lahko doda?, kar ho?e?, pa ga ne more? ve? "popraviti" - karkoli posku?a?, bo dobil lastnosti nafte, kar pa ni dobro. 95 oktancu pa lahko "popravi?" ?e za tistih 5 procentov oz. oktanov. In to je to. Zato Ameri?ki testi pri nas niso merodajni... In zato ta re? dela v Ameriki, pri nas pa ne.
V Avstriji imajo doma?i kmetje ugodnosti in spodbude, da ?im ve? pridelajo in tako Avstrija dosega 70% samooskrbo.
Pri nas bodo ?e tiste kmetije, ki so, obdav?ili do onemoglosti, da bodo ljudje ja vse pustili in bomo ?isto vse morali uvoziti... In potem bo jok, ker na? denar odteka v tujino...
Volan brez serva je te?ak kot bi vozil tanker-avto v takem stanju po ovinkih je prakti?no nevozen, za ?enske sploh.
Dobro, takale okvara je res huda. Tega nikakor ne bom zanikal. Da pa je avto brez servo volana prakti?no nevozen - ah, dajte no. Svoje ?ase sem se ukvarjal s tovornjaki. 40-tonski vla?ilec s polpriklopnikom (?leper po Slovensko) ima hidravli?ni servo volan. Pa je po?ila cev in sem ostal brez olja. Kar sem lahko naredil, je bilo, da sem snel jermen s ?rpalke, da ni ?e ta zaribala in 6 ur vozil proti mati?ni firmi - okoli 450 km. Pa je bil vozen. Dobro, do hitrosti tam okoli 25 do 30 km/h je bil res trd za roke odtrgat, potem pa vedno mehkej?i in na avtocesti pri polni hitrosti (80 km/h) se sploh ni poznalo, da ga ni. Pa je bilo takrat 39.400 kg skupne te?e. Pri avtu, ki tehta 2.000 kg skupne te?e, se to ?e manj pozna. ?e pa ti je avto brez servo volana nevozen, pojdi katerikrat na kak?no kmetijo gnoj kidat, da si okrepi? mi?ice...
Se pa strinjam, da je taka okvara precej huda in da je bilo dosti sre?e, da nisi kam pribil.
Mah, nabili so gor en kup plastike, ki avto mo?no po?iri in mo?no poslab?a vozne lastnosti in naredi mo?no ob?utljivega na karkoli, kar ti prekri?a pot. In ta plastika ni ravno lepo dodelana in zaprta. In se v njej nabere zemlja in ?aganje in voda in sneg in hlevski gnoj in vse, po ?emer se vozim. In potem po?enejo tudi kak?ne ro?ice. ?e bi ti podrobno preslikal vso BTjko, bi bil presene?en, kje vse in koliko tega raste... Ko bi vsaj kak?na "taprava" ro?ca zrasla, da popla?am kredit...
Me je BTjka danes spet presenetila. In mi re?ila rit... No, sebi tudi...
Se je zgodilo, da sem v kri?i??u zavijal levo in spregledal TOVORNJAK, ki mi je prihajal z desne z vso hitrostjo. Ja, vem, . Ker sem se na lepem zna?el pred tovornjakom, sem kar v drugi prestavi pohodil do konca. In presene?enje: BTjka se je o?itno sama zavedala, kaj ji grozi, ker je presenetljivo hitro pospe?ila na okoli 75 km/h. V drugi prestavi! Sicer so bili obrati motorja dale? v rde?em obmo?ju (okoli 4800 o/min - so ?e ventili na izpu?no cev ven skakali...), a re?ili smo se. Tovornjak je tudi nekaj ?e zmanj?al hitrost, tako da ni bilo ve? nevarnosti, da me "torpedira".
Da se tale poltrahtor takole podviza iz kri?i??a ven, mu nikoli ne bi prisodil. Je kar posko?en - ko ga zahodi? do podna. In da pri prestavnem razmerju, ki je bolj narejen za delo in vleko, takole pospe?i in gre z drugo celih 75 km/h, temu poltrahtorju ne bi nikoli prisodil. In da gredo obrati tako dale?, si tudi nisem mislil. Do sedaj niso presegali 2500 (v izjemno redkih primerih do 3000 o/min - ni bilo potrebe), najve? dela pa solidno opravljam ?e s 1800 o/min.
No, kakorkoli, malo naprej je bila ?rpalka, pa sem odprl okno in pomahal ?oferju tovornjaka, naj se ustavi. Sem se mu opravi?il in sva . Nato pa naprej vsak po svoji poti.
Slivka res globok priklon saj si napisal to?no tako kot sam razmi?ljam in ?e enkrat
Boss, a se malo prilizuje?, ker se boji?, da te ulovim s kak?no lopato ? Zanimivo, da se pa na ?ase le strinjava. Dokler ne za?nemo o politiki... Pa tega sem pravzaprav vajen. V Lokovcu je o?tarija in se pogovarnamo o vsem mogo?em. In se tudi skregamo (in ob alkoholu se da dobro skregat). Pa se razidemo skregani pa drugi dan spet skupaj pijemo... Ko pa pogovor nanese na politiko, pa gostilni?ar takoj kli?e policijo. Pa praviloma kdo leti skozi okno ?e preden pride policija... In tudi kak?en stol je samo ?e za v pe?...
@Slivka ?e nekaj - veliko uspeha z najemom vrta. Saj vem, da si se hecal, ampak si s tem poskusil povedat bistvo in uspelo ti je.
Ni? se nisem hecal. Nekdo iz mesta ali pa nekdo (kot opisuje? tudi ti) na socialni podpori ne ve, zakaj je kak?na re? tako draga. Dam mo?nost, da poskusi. Zemlje imam dovolj, da lahko nekomu omogo?im, da sam poskusi, kako je z obdelovanjem. Po enem letu bo druga?e gledal vse tiste branjevke na tr?nici in cene na njihovih pridelkih. Zato se nisem ?isto ni? hecal. ?e je koga volja, jaz sem pri tem ?isto resen.
V okolici MB je kar nekaj kmeti kjer se da doma?a jajca, kure, zelenjavo, sadje in ?e nekaj zadev kupiti direkt od njih in seveda brez ra?una. Meni je tak na?in v?e?. V?easih dobim celo kako jajce zasonj. Pa da ne govorim o kvaliteti in izgledu v pristni me?ki robi in temu kaj je na na?ih policah. V na?ih trgovinah je pomemben samo zaslu?ek pa tudi ?e ti prodajo milo na katerem pi?e Zyklon B! Ni pa ga tega junaka ve? v dr?avi in svetu ki bi obrnil ta trend. O Tito mar?ale reinkarniraj se
Bedak, bodi tiho!
?e kak?en in?pektor pride na sled, bo ubogi kmet z zadnjimi prihranki kupil ?otor, ostalo pa mu bodo vse pobrali.
Najprej bo dobil veterinarsko in?pekcijo, da preverijo, ?e je kurnik registriran. Ker praviloma majhni kurniki niso registrirani, bo dobil kazen. Lahko ima? koko?i in njihova jajca samo zase. ?e pa ho?e? jajca in koko?i podariti, mora biti kurnik registriran. ?e jih ho?e? prodajat, pa sploh - in ?e knjigo mora? vodit. In ?e jih prodaja?, mora biti na vsakem jajcu napisana identifikacijska ?tevilka kurnika. ?e tega ni, mu bodo zaprli kurnik in bo pla?al kar visoko kazen.
Nato bo dobil fitofarmacevtsko in?pekcijo, ki bo pregledala zelenjavo in sadje. In ni ga vraga, da ne bi na?li kak?ne re?i. Ne bom se zdaj razpisoval, ker sem ?e tako veliko pisal, a verjemi, da so v?asih prav nori z zahtevami in je hitro neustrezno. V?asih samo zaradi ?i??enja v vodi, ki ?e iz vodovoda prite?e neustrezna - ampak iz vodovoda ne more biti neustrezna, zatorej je pitna... Tako bo reve? dobil ?e eno kazen zraven.
Nato bo pri?el tr?ni in?pektor. Praviloma kmetje nimajo registrirane dejavnosti za prodajo. Torej bo tudi on ugotovil nepravilnost in bo ?e tam dobil kazen.
Nato pa sledi obisk dav?ne. In bodo ugotovili, da je utajil ne vem koliko prometa in prihodka, kot da bi sadil marihuano ali konopljo, in mu bodo rubili, kar je ?e ostalo. In ?e ni dovolj, bo moral ?e dopla?ati. Saj ve?, v?asih so rekli: "?e ni, ?e vojska ne vzame." Zdaj pravijo: "?e ni, edino davkarija pobere... Tistemu, ki ga dobijo. In to je ponavadi reve?, saj ?e be?ati nima ne s ?im ne kam."
Nazadnje, ko misli?, da so te doletele ?e vse nesre?e te dr?ave, bo pa pri?la to?a in ker ne bo ustrezne protito?ne za??ite (cela Slovenija ima samo dve letali za protito?no delovanje), ti bo pridelek zdesetkalo in ker nima? denarja za zavarovanje (ki je ratalo pregre?no drago), ostane? brez vsega. In da sploh pre?ivi?, proda? kak?no jajce in solato kar tako, na dvori??u. In potem bo nek cepec to objavil na kak?nem forumu in bo kak?en in?pektor pri?el na sled in bo ubogi kmet z zadnjimi prihranki kupil ?otor, ostalo pa mu bodo vse pobrali.
Najprej bo dobil veterinarsko in?pekcijo, da preverijo, ?e je kurnik registriran. Ker praviloma majhni kurniki niso registrirani, bo dobil kazen. Lahko ima? koko?i in njihova jajca samo zase. ?e pa ho?e? jajca in koko?i podariti, mora biti kurnik registriran. ?e jih ho?e? prodajat, pa sploh. In ?e jih prodaja?, mora biti na vsakem jajcu napisana identifikacijska ?tevilka kurnika. ?e tega ni, mu bodo zaprli kurnik in bo pla?al kar ... ... ... ... ... ...
Ko ?e omenja? kure: normativ za koko? je 12,5x20 cm. Sicer si ne predstavljam koko?i, ki je celo ?ivljenje v takem prostor?ku, a na farmah jih imajo. In vsi registrirani kurniki morajo zagotavljat vsaj 250 kvadratnih cm na koko?.
No, tudi moje so zunaj in dobivajo samo koruzo. Ostalo si lovijo same.
Mora? vedet da ?e bi bil minimalc v SLO 1.300,00 eur bi ti vrsto za svoje izdelke....do takrat je pa marsikdo prisiljen kupovati najceneje saj enostavno druga?e ne gre ?ez.
Sam ko pa vidim endivjo na tr?nici za 3,5-4,00 eur/kg me pa res srat prime in to je oderu?tvo pa ?e gleda? kakr?nokoli eko,super duper bio pridelavo.
Glej, ti dam v brezpla?ni najem vrt velikosti 3x4 metre. Pridi, pa si obdelaj, pa zasej in zasadi. Postavim ti samo en pogoj: vse stro?ke si zapi?i. In ko na jesen pobere? pridelek, zapi?i, koliko ga je bilo. Bo? videl, kolik?en bo "dobi?ek". In kolik?na je cena za 1 kg.
Potem ti bomo pa dali zraven ?e podatke, koliko je treba pla?at stojnico, pa prispevke in dajatve za pokojninsko in invalidsko in tako naprej. Sam bo? se?tel potne stro?ke, da se pridelki pripeljejo do tr?nice. Zraven bo? sam lahko ugotovil, koliko stane orodje in kolik?na je njegova ?ivljenjska doba (torej mora? vsako leto toliko orodja zamenjati ali pa obnoviti), pa bo? sam ugotovil, kolik?ni so stro?ki. In ko bo? ugotovil, kolik?ni so stro?ki, bo? ugotovil, da ni nekih blaznih zaslu?kov, ?eprav je cena 3,5 do 4 evre na kg. ?e pa zraven se?teje? ?e svoje ure, koliko si delal, pa sploh ne pride? skozi. Razen, ?e ima? urno postavko nekoga v nerazvitem predelu Kitajske...
?e te torej zanima brezpla?ni najem vrta, se oglasi, kar tu, na tem forumu. Pa bo? kar tu zapisoval ?e vse stro?ke, da bo pregledno tudi za ostale.
In kar se minimalca 1800? ti?e: ja, na? minimalc je precej manj?i. Pa so kljub vsemu najemi stanovanj tudi nekaj manj?i, pa tudi gorivo je kljub vsemu nekaj cenej?e,... tako da ni tako hudo velike razlike, kot bi jo mogo?e ti rad prikazal. Je pa tako, da denarja ni nikoli preve?. In tudi ?e bi imel 1800?, bi v trgovini gledal, kaj je najcenej?e. V?asih imam ob?utek, da so tisti, ki imajo ve? denarja, ve?ji skopuhi kot tisti z manj. Vsaj jaz sem precej ve?krat bil povabljen na pija?o s strani "siromaka" kot pa s strani nekoga, ki ima "kaj ve? pod palcem". Tako da tudi ?e bi imeli 1800? minimalca, ne bi bilo vrste...
Zanimivo je pa to, da Slovenski proizvajalci hrane se moramo pa dr?ati bolj strogih predpisov kot pa ostali Evropejci... In precej bolj natan?no vodit knjige, kje smo dobili krmo in kak?na zdravila smo uporabili (?e smo jih), s ?im smo ?kropili, kje je bila ?ivina zaklana, kam prodana, kje smo skladi??ili pridelke, kam smo jih prodali,... Imamo cele fascikle vse te birokracije. Ko pa grem kam na obisk pa vidim, kak?no hrano jedo in se ?e hvalijo, da je dobra, ker je iz dolo?ene trgovine, da v drugi imajo pa robo iz Mad?arske in Holandije in ?panije in ne vem od kod vse, se mi pa kar smilijo... Samo ?e ho?em vso to birokracijo podpirat in se res dr?at vseh predpisov, ne morem npr. jajca prodajat po 0,25?, v trgovini so pa po 0,11?. In kg medu ne morem prodat za manj kot 15,50?, v trgovini pa dobi? 900g medu za 8,85?. Imamo HACCP in se ga moramo dr?at. In Slovenci imamo na dolo?enih podro?jih zakonodajo bolj strogo od HACCP. Samo za primer: to?ilnica za med mora imeti vsaj 3 umivalnike: enega za pranje posode, enega za pranje rok "pomo?nega osebja" in enega za pranje rok tistih, ki pridejo neposredno v stik z medom. Po na?i zakonodaji si ne moremo vsi umivati roke v istem umivalniku in tam prat posodo, v katero bomo nato?ili med. In tudi brisa? ne moremo uporabiti istih. In tako naprej. In dokler s(m)o Slovenci kot smetnjaki (po?remo ?isto vse), se mi ne spla?a delat kaj ve? kot samo zase in tistih nekaj posameznikov, ki pridejo k meni. Ostali pa mi re?ejo: "Ti si pa navil ceno. V .......... dobim skoraj pol ceneje". Ja, prav, pa pojdi tja iskat.
In dokler bo vsa ?kart roba zginjala s polic, jo bodo vozili v Slovenijo. ?e bi kupci postali izbir?ni in zahtevali kvaliteto, trgovci zagotovo ne bi vozili slabe robe sem, pa da jim ostaja na policah. Pa? ekonomija. Ponudba in povpra?evanje. ?e nam ponujajo Pamperske za eno do dve lulanji, pa jih ne kupimo, ker drugod dobimo take, ki zdr?ijo cel dan (ni glih dobro za otroka, ma plenice bi zdr?ale), bi trgovci za?eli ponujat tudi take plenice. Ker so pla?ani od tega, koliko prodajo, ne od tega, koliko jim stoji na polici. In ?e je Slovenska ?okolada za 0,20? dra?ja od Srbske ali Bosanske ali Makedonske ali Kitajske, pa se jo vseeno pokupi, slab?e kvalitete ne bo na policah. Dokler pa po?remo vse, kot smetnjaki, samo da je poceni, potem pa je tako, kot je. In ne mi jokat.
In zanimivi so mi ljudje, ki v trgovini kupujejo jedilno olje: "Glej, glej, tale je za 0,20? cenej?i od tistega, tega bom vzel. Stane samo 1,80?. Super!" Potem pa pelje avto na servis: "Dajte malo bolj kvalitetno olje. Ja, ja, vidim, en liter je 9,40?. Ni problema, samo, da je kvalitetno..." Za v avto vlit mora bit kvaliteta, za vase vlit je pa vseeno kak?en je, samo da je najcenej?i. In potem jok, ker je pri nas slab?a kvaliteta kot v Avstriji in Nem?iji...
Ima kdo kak?ne izki?nje z Michelinkam? Michelin Energy Saver si ogledujem za Hondico. 195/50 R15 pride okoli 72? po kosu. Pa me zanima, ?e so vredne svojega denarja? Predvsem me zanima trpe?nost in baje da te gume naredijo dosti kilometrov. Baje. Zato me pa zanima, ?e kdo ima kak?ne izku?nje s tem gumam?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rjavenje je zmerno do prete?no bolezen vseh znamk in modelov tega letnika - nekateri bolj nekateri manj, a rjavijo ve?inoma vsi...
To je pa? mazda. In sploh Premacy je podoben Golfu druge serije: prvo, kar je crknilo, je bil voznik...
Avto ni konj, pa vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se lahko sveti vse do prevoza na odpad... So pa Japonci na splo?no znani kot zanesljivi. Torej: odlo?itev je tvoja. A pri Japoncu ima? najve? mo?nosti, da dobi? trpe?no vozilo. Je pa to precej odvisno od lastnika pred teboj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani