Mazda je malo zasla.....najprej so ukinili sportni del, nato druzinskega, zdaj pa plavajo z veliko zamudo v trendovske vode in ob tem pozabljajo svoje pompozne in revolucionarne napovedi.
Naslednji korak? Elektricen SUV....
Se popolnoma strinjam - to kar po?nejo se lahko sprevr?e tudi v labodji spev in se ponovi zgodba iz 70-ih let pa zgodba iz 90-ih. Vsi bi samo SUV-e zdaj delal in se ?rli med sabo za kupce, namesto, da bi Mazda izbrala pot in polnila tistesegmente, kjer konkorenca ni prevelika in kjer smo kupci, ki nam gre na falus, ker danes bi vsak samo SUV-e delal. Kupim Autobild in 3/4 revijo se predstavljeni samo SUV-i... pa kaj a smo vsi na glavo padli al kaj.
...in Mazda se kaj dosti ne sekira ker tako na lahek na?in izgublja kupce zaradi svojih ?uda?kih odlo?itev... Ampak verjetno se res kopajo v denarju in da japon?kom dol binglajo tisti ?rvi?ki za kupce.
Pa sej smo nekaj strani nazaj ?e ugotovili in tudi preverili na youtubu, da s prej?njo generacijo trojke NIH?E ne zmore 8,9s do 100km/h in da je ?lo verjetno za "typo" v teh podatkih in da je pravilno 9,8s do 100km/h.
To je sicer ?e vedno pol sekunde razlike ampak za to so lahko vzrok drugi faktorji - predvsem te?a.
Pri tej mo?i je ?e samo 60-70kg razlike v te?i odra?eno v pospe?ki okoli pol sekunde.
?e enkrat, ne zanikam napake dvojkice, je pa snemalec padel na izpitni vo?nji 100%. Pa je lahko 200 policajev, ki to komentirajo...
Prav, ti ziher najbolj ve?, pa naj bo po tvoje.
Ampak res ne vem od kod ti ni jasno, da ko sem ?tartal Mazda ?e ni bila v prehitevanju (poglej screen, ki ga je prilepil Jest saj se takrat ?e lepo vidi, da se postavlja v primerno razdaljo za prehitevanje). Kako pod milim kurcem naj 3 sekunde prej ugotovim, da bo ?el v prehitevanje. Oba sta bila ?e dale? stran in ko sem ?e na cesti obrnjen v smer ?ele na kameri vidimo, da je v fazi premikanja na nasprotni del vozi??a ter, da za?enja s prehitevanjem.
Dr?i, da to ni tipi?na vsakodnevna situacija, ampak vseeno, jaz v tistem trenutku ne morem narediti ni? ve? kot samo ustaviti, Mazda pa bi morala samo stopiti z gasa in nekoliko na bremzo ter prekiniti prehitevanje, ne pa da gre do konca tudi ?e ni prostora. ?e deseti? ponavljam, ko sem ?tartal iz ulice ni ?e NIH?E prehiteval in tako kolesar je bil cca 40m stran, Mazda pa ?e kakih 20m za njim. V parih sekundah po tem, ko sem speljal je ?la Mazda v prehitevanje. Jaz v tem trenutku ne morem izginiti in naredil sem edino kar lahko, da ustavim.
Res ne vem kako se mora? truditi, da dokazuje? mojo krivdo... sr?no upam, da se ti takole ne loti? prehitevanj, ker to je recept za nesre?o.
Ampak... Enosledno vozilo se sme prehitevati marsikje.
Seveda, ampak ne sme? ovirati nasprotni promet, sploh ?e je cesta toliko ozka, da se pri tem nahaja? na nasprotnem pasu.
Haha, dober si... sem video pokazal kolegu, ki skupaj basketiramo in je celo, glej ga zlomka, policaj v patrulji. Tudi, ?e ne bi bilo kamere se dejansko gleda kje je pri?lo do nesre?e in kdo se je kje nahajal.
Razlo?il je tako:
?e bi jaz izsilil, bi dvojka prletela meni v bok ali pa v vogal. Tam, kjer sem se pa ustavil pa je ?e deset metrov od kri?i??a in ker sem se s svojim vozilom nahajal na pravilni strani in smeri vo?nje je napaka in nedvoumna krivda na strani M2. Nobene deljene krivde ali ?esar podobnega ni. Kdor prehiteva se mora zavedati, da to v kri?i??ih cest ni dovoljeno in da mora prvenstveno prehitevanje izvesti tako, da je varno, kar v tem primeru ni bilo,
Je pa ?e dodatno razlo?il, da nesre?e ob prehitevanjih v ve?ini primerov krivdo valijo na tistega, ki prehiteva saj gre takrat za vo?njo po nasprotni strani ceste in je okarakterizirano kot napa?na stran in smer vo?nje. Se pravi v isto kategorijo kot, ?e bi ?lo za sekanje ovinka ali pa da nekdo kar zapelje brez razloga na nasprotni pas. V tem primeru, ?e bi pri?lo do nesre?e in bi kolesar kot pri?a odpeljal bi se ?telo kot napa?na stran in smer vo?nje.
Pa ?e nekaj je pripomnil in sicer da v tem primeru (pa? tukaj se to vidi ker je video) mu ni jasno kaj je M2 sploh razmi?ljala saj evidentno sploh ni bremzala, ampak je bila vo?nja na horuk v upanju, da bodo drugi re?evali situacijo. To se kvalificira kot objestna in nevarna vo?nja.
Pa da ne bo narobe razumljeno... preden sem mu pokazal video sem mu rekel, da gre za video enega od mojih sodelavcev. Tako sem se izognil, pristranskosti. ?ele na koncu, ko je ?e vse razlo?il sem mu priznal, da je to moj video.
Sej ve? kao pravijo - slika pove ve? kot tiso? besed, video baje ve? kot milijon, ampak kot ka?e je ?e vedno treba dopisat dodatnih 100 besed obnove dogajanja na videu.
Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.
Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.
Moje mnenje po videnem na posnetku je tudi, da je bila ta v dvojki ze v fazi voznje mimo kolesarja, ko je Boss sele prilezel ven iz stranske poti... Zdaj ali je to krizisce ali le kaksna manjsa, neprednostna ulicica ali dovoz do hise... se ne da videti ... Tako, da nasvet, naj ne prehiteva kolesarja na obmocju krizisc ni ravno na mestu ... ... Kancek vec strpnosti s strani vseh udelezencev ne bi prav nic skodilo
Ne izkljucujem pa moznosti, da se na posnetku situacijo drugace vidi, kot je v realnosti ...
To je neprednostna ulica ?irine 6 metrov z normalnim dvosmernim prometom, na koncu je znak nima? prednosti (ne ni stop znaka). Omejitev na tem obmo?ju je 40km/h. Tako kot sem prej omenil se svet ne za?ne dogajat, ko se prika?e M2 na kameri. To je cca 3 sekunde prej, ko sem od to?ke vidnosti speljal na cesto. 3 sekunde pomeni pri 40km/h ?e dodatnih dobrih 33metrov od trenutka, ko zagledamo avto na kameri. Ravno v tem trenutku je M2 ?e lezla na levo stran ceste (ko sem ?tartal je bila globoko za kolesarjem) - se pravi, me je prej vsaj 3 sekunde videla da prihajam na cesto. OK, pa ?etudi me ni, kar je sicer ?udno, ampak lahko ji je recimo zazvonil telefon ali pa sporo?ilo iz FB-ja (se rezume - nujne, neodlo?ljive stvari). ?e vedno me gleda ve? kot dve sekundi, pri tem, da sam ?e ustavim in lahko samo ?e ?akam, kaj se bo zgodilo. Sploh ne bremza in na vsak na?in se proba zgu?vat v ?karje mimo.
Dejmo bit malo realni, tukaj so v igri nizke hitrosti, to ni AC, kjer je potrebno 100 metrov za zaustavitev ipd. Gre za to, da tudi, ?e ima "invalidski" reakcijski ?as 2 sekundi in za?ne bremzat, ?e vedno rabi vse skupaj le kakih slabih 30m, da se ustavi. Pa ?e to ni potrebno saj kolesar ne stoji in se sigurno vozi vsaj 20-25km/h.
Med vrsticami...kaj naj bi dvojkica morala naredit?
A si ti izpit kupil ali si ga res naredil? Res, da je dvojka najbolj osnovem model Mazde ampak zavore pa kljub temu ima. Po moje niso del dodatne opreme.
To je naselje, kri?i??e, slepa ulica in omejitev hitrosti 40km/h, pa tudi zadeva se ne za?ne dogajat v trenutku, ko zagleda? situacijo na kameri. Kamera gleda naprej, voznik pa lahko obrne glavo in pogleda ?ez stransko okno desno in vi? ga vraga celo levo. Vsaj na izpitu tako u?ijo.
V trenutku, ko sem zapeljal ven je bil M2 ?e globoko za kolesarjem in kar precej dale?. Tudi ?tartal nisem kot na dirkah, da bi lahko rekli, da sem nekoga presenetil, pa kljub temu sem nato imel ?e ?as ustaviti (na videu to mogo?e ni vidno?). Ne vem, a se res slabo vidi, ampak M2 sploh ne bremza in se na silo posku?a zriniti med mano in kolesarjem s tem, da vozi po nasprotni polovici ceste - v Sloveniji se vozi po desni strani, na Japonskem pa res po levi (mogo?e zato, ker je Mazda japonska firma je vse skupaj res malo konfuzno).
Je ati nadebudni ?tudentki kupil novo Mazdico zdej pa malo po levi, malo v kolesarja, drugi pa naj bremzajo. Kot zanimivost jo popoldne spet naklju?no sre?am pa mi je spet pritisk posko?il.
A si ziher, da bo to pomagal... izpusti CO2 z dihanjem, ko bi gonil pedala, bi ?ele bili "off the charts". Takrat bi se zdela afera dieselgate, kot pravljica za otroke.
v glavnem, ravno kar so murikanci dobili na predstavitvi AWD razli?ico in pazi zdaj ?ok - vsi so razo?arani, da bo ro?ni menjalnik le v razli?ici FWD, medtem, ko bo AWD avtomatik. Zdaj ne vem a sem za?el v paralelno vesolje, da si ameri?ani ?elijo ro?nega menjalnika al je pa to vedno tisto, da ?esar nima? ali ne more? dobit je najbolj za?eljeno - ampak, ko bere? njihove forume ali pa komentarje ?e skor za?ne? verjeti, da je zemlja ravna plo??a.
?e en tak lu?kan video mal zliman skupaj iz predstavitvenega videa in nekaj razlag glede razlik med IRS in torsion beam vzmetenjem ter zakaj tako in pa seveda nekaj vo?nje z AWD po snegu - izgleda cool.
Sicer ni bilo danes ampak v?eraj - zamenjal gume za letne in nasmeh se je vrnil nazaj. Sem mu malce pretegnil noge na prazni zaviti cesti in to je kot dan in no? proti zimakom - ?e vedno sem takole
Sem ?e parkrat omenil, da je Proceed zame alternativa, ?e ne bom sprejel kompromisa, da Mazdina trojka pri sedanu nima uporabnega prtlja?nika za nalagat. Proceed je tukaj svetlobna leta naprej.
Oblikovno sta mi obadva super in tukaj ima Mazda malenkostno prednost le pri notranjem oblikovanju, ki je nekoliko lep?e. Edina stvar, kjer bo na koncu verjetno nagnilo tehtnico in to ni cena ampak dejasnko poraba. 1.6 turbo konjev z 204KM pa? ni var?nih pa ?e se vsi na glavo postavijo, in ?e bo Mazda 3 s skyactiv-x motorjem tako var?na kot obljubljajo bom pa? po?rl neuporabnost prtlja?nika in ostal pri Mazdi. ?e se pa napovedi ne bodo izkazale kot resni?ne potem me pa? pri Mazdi kaj dosti ne dr?i ve?, ?al. KIA ima vse in ?e ve?.
Kar se pa Corole ti?e pa... ma ne bom komentiral, da ne izpadem Toyota hater ampak CVT menjalnik je ?e najmanj?i problem.
Ne, dejansko izgleda tako. Izgleda kot ena baby panamera, ki je po obliki pa? najbolj po*no karavan na Zemlji, poleg mazde 6 seveda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se popolnoma strinjam - to kar po?nejo se lahko sprevr?e tudi v labodji spev in se ponovi zgodba iz 70-ih let pa zgodba iz 90-ih. Vsi bi samo SUV-e zdaj delal in se ?rli med sabo za kupce, namesto, da bi Mazda izbrala pot in polnila tistesegmente, kjer konkorenca ni prevelika in kjer smo kupci, ki nam gre na falus, ker danes bi vsak samo SUV-e delal. Kupim Autobild in 3/4 revijo se predstavljeni samo SUV-i... pa kaj a smo vsi na glavo padli al kaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani