Suzuki Re5 je bil tudi rotary bike pa tudi ?portni avioni
wiki:
Among the manufacturers signing licensing agreements to develop Wankel engines were Alfa Romeo, American Motors, Citroen, Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Nissan, Porsche, Rolls-Royce, Suzuki, and Toyota.[1] In the United States, in 1959 under license from NSU, Curtiss-Wright pioneered improvements in the basic engine design. In Britain, in the 1960s, Rolls Royce Motor Car Division pioneered a two-stage diesel version of the Wankel engine.[6]
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
sej vem da ti ni v tola?bo... sam ko pogledam slu?bene Passate kako imajo od kamen?kov po?rto barvo je Mazda ?e dobra. Pa so avti mlaj?i od moje ?estke pa ?e cca 15kkm imajo manj.
Ker z njimi divjas na mazdi pa sparas bremze, pleh in nafto.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam eno vpra?anje. Sli?al sem da leasing hi?e v?asih ne dovolijo posege v avto, dokler ga ne izpla?a?, npr. temnenje ?ip, monta?a ?portnih fedrov in spu??anje avta ipd. Je to res, ima kdo kak?ne izku?nje s tem? Zanima me, ker imam avto na leasing in bi ga rad predelal na plin.
Nikoli niti enega problema samo prosis za pooblastilo za homologiranje. Na mx5 sem dal fedre, na motor nov auspuh, na exeota feltne.
Z veseljem ti dajo pooblastilo ker je s tem tudi njihov avto v skladu z zakonom.
Skratka dokler je po propisima je ok, ce bos pa imel brez homologo pa bo kaj na cesti je pa loh dvojna pi...ker bo leasing hisa dala roke stran (in prav bodo imeli). Avto je njihov do poplacila zato je potrebno soglasje in vse po zakonu.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Olje se ne more segreti vec kot motor ce mene vprasas, saj izgorevanja delcev ni tam, kvecejmu razredci zaradi mesanja, ko nekaj nafte stece mimo v karter
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).
Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?
Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:
ima? isto kot jaz, cca enake vo?nje - jaz sem na 52k kmji. Nikoli tudi problemov, sem pa danes zagnal ro?no regeneracijo, ker je avto klenkal, pa zadnjo regeneracijo na cesti mi je delal nenavadno dolgo. Meni ?e se ne motim dela na 350km od nove, in to je normalno, lahko da na za?etku nisi opazil vmes
Bomo videli kaj je razlika. NAfta lahko vpliva, ker je 'pripomo?ek' pri izgorevanju - enako lahko velja za vro? in nasi?en zrak.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.
Am sirius govora je tudi o odstranitvi filtra (komplet)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
@JureS, ?e sem Pelka prov razumel, potem njegov poseg pomeni nekako v smislu, da pozabi da si sploh kdaj imel DPF vgrajen in vse kar je povezano z njim. Sem pa za tehniko in fiziko totalni levak, tako da raj?i kar Simona iz prve roke vpra?ajte.
No saj tako bi moglo bit - ne vem zato me zanima:) se leto in pol garancije pa sem Pelkotov
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.
Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.
Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...
Je tako?
Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja po moje je originalno iz Ukrajine...
edina prava enciklopedija o vsem je http://www.der-wankelmotor.de/
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani