Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.
Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal.
Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki.
Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko, ampak večini ni šlo nič od naštetega. Ok, mogoče z nivelacijo xenon luči so bili problemi, a mazda je imela to vgrajeno, ko so ostale znamke še navadne žarnice vgrajene kot opcijo.
Res ne vem, kaj ste nekateri delali s temi avti(kao rjavenje itd). Lahko vsak pride pogledati mojo, 16 let staro, nima pikice rje, nikoli nič zamenjano ali barvano. Original sklopka, nikoli nisem zamenjal nobene žarnice (razen xenonk).
Avto gre še vedno kot raketa, na tehničnem sem bil noter in ven.
V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.
Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako).
Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji).
Kupi nov C 3 pa se bomo potem pogovarjali, kako je s temi stvarmi. Vsi vemo, da so bili včasih avti bolje narejeni iz boljših materialov. Tudi stare mazde (predvsem prva gen. mazde 6) je bila med top tremi avti po kvaliteti in vzdržljivosti i(pogled Toyote in Honde) pred vsemi "Premium" znamkami. Takrat je bila večina kosov v avtih made in japan.
No, pa je prišla globalizacija in z njo made in china. Vse znamke vgrajujejo sedaj v avte kose iz vseh koncev sveta. Ko kupiš "nemški" avto je nemško ponavadi samo ime. Vsaka znamka ima svoje hibe, tako kot naprimer ima audi probleme z mehanizmi za šipe. Nečak se je že z dvema različnima audijema pripeljal iz tujine z najlonom namesto šip. Smo menjali motorčke in glej ga zlomka-- bili so Bosch, made in china. Tako, da dandanes so vsi avti, vključno z Premium znankami narejeni na ta način. 😉
pred 2 minutama je scania napisal:
Meni so na mazdi menjali dva krat levega. Potem sem zadevo vzel narazen in zatesnil pušo s kablami na kateri se ogledalo zavrti. Od takrat imam mir je pa od tega nekje leto in pol. Zapiranje ogledal pa uporabljam redno.
A je problematično za razstaviti vse skupaj? A ne bi naredil kratek opis del, kako si to naredil? 🤗
Jaz bi ze... samo ga ne morem dobiti za kaj vec kot eno urco ... kao korona ukrepi ...
Ravno dovolj bo. Več mislim, da itak ne bo uspel vozit z enim polnjenjem. Pol ga pridejo oni iskat, ti pa greš z nami z resnimi avti naprej do cilja. 😛
Jaz imam povprečno 7,5 v zadnjih par tisoč km. Cx-5, 184, AT, AWD, ta samo za info. Na ac se držim v glavnem3 130 +- redkeje. Vožnje so ponavadi 42 km v eno smer, polovica ac drugo mesto.
Na daljših vožnjah pa poraba pade
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Pridi spomladi na "Mazda fuel road trip" pa te bomo uvrstili na lestvico glede porabe. Upam, da to res izpeljemo pa rezultate pošljemo na mazdo. Da imajo realne rezultate porabe in ne neke na valjih.
Drgač pa @ignacij jap, js sem pred tem imel CD150 2015 zdej pa G194 2019. Ko sem se še fural v Prago sem na na dizlu imel porabo 5.8l na bencinarju pa 6.8l, dolžina poti cca. 600 km trajanje obakrat 7-8 ur.
Verjamem. Na taki dolgi poti, kjer ni veliko ustavljanja zna bit razlika manjša. Ta se pojavi v vožnji po mestu, pa klanci so problematični.. 😛
Jaz jih uporabljam,ko bodo pa fuč jih bom reklamiral,če bojo še v garanciji. Če pa ne, pa preklop na roke,sistem kot ga poznajo tisti,ki ga že sedaj ne uporabljajo!
Ne bo šlo na roke. Ko se mehanizem pokvari ga ne premakneš na roke, edino če vse polomiš noter. Enostavno ga ne pusti zasukati.
To je oreng hiba in se je začela pojavljati v trenutku, ko so naredili avtomatsko zapiranje ogledal in se je tako dnevno vsaj 4x zaprlo in odprlo. V prejšnjih modelih je bilo to redko saj si moral sam stisniti gumb, da so se zaprla in seveda so ljudje malo uporabljali oziroma le takrat, ko je bilo nujno. In manj uporabe manj možnosti za obrabo.
Samo res... meni se tudi po deset krat na dan to odpre in zapre. 🤔 Če pa pustiš odprta ogledala je velika možnost, da ti jih kdo polomi, ker so kar velika.
Enkrat smo naredili en večji test do Tolmina in nazaj z ene 6-7 Mazdami in enim BMW-jem in primerjali porabo do Tolmina in nazaj. To bi lahko ponovili enkrat spomladi, ko nam bodo milostno odprli občine pa da sprobamo v praksi.
Ja. Ne bi bilo slabo. S tem, da povabimo še lastnike ta švoh benzinark. Samo, da se ne bo vozilo penzionistično? 🤔Vožnja mora bit dinamična, če piše 130,se vozi 130 ,če je 90,se vozi toliko. Ni šlepanja za kamioni.
Ok, če prav razumem je to dejansko hiba teh avtomobilov in ti ogledalo slej kot prej spet zašteka? A to lahko kdo potrdi? Ker če je tako, potem bom upošteval nasvet @Boss
Ne vem, če je hiba. Vsaj na mojem avtu so zamenjali oba motorčka ali zobnik, kakorkoli. Kolikor vem je imel problem na CX 5 tudi Gelipter. Tako, da zna bit, da je to tovarniška hiba. Ko sem jaz pripeljal avto na servis so bili že seznanjeni s tem problemom in so takoj naročili ves material, kar rabi.
To sem napisal, ker je bilo iz tvojega komentarja razbrati, da namiguješ da @Jest laže, kljub temu, da ima praktične izkušnje z obema motorjema.
Ampak za pravo sliko bi moral probati ali oba motorja v šestki ali oba v CX 5.
In bi moral voziti kak mesec oba po enakih poteh. In nato bi drugi voznik testiral enako.Nato po možnosti še tretji. Vsak voznik ima drugačen stil vožnje in šele potem bi dobili vsaj realno sliko o porabi. Vse drugo je bolj kot ne neko ugibanje in bolj približno. Vsekakor je razlika v porabi vsaj liter in pol če ne celo še več. 😛
Torej pravis, da mazda nima probleme s turbinami, pa vseeno ne bi imel bencinke s turbino? Zdej te ne razumem, al ti samo ne bi imel bencinarja ali te turbina pri bencinarju moti?
Ups... sem narobe napisal. Seveda bi kupil benzinarko s turbino. 🤗Pravim, če bi prišel slučajno ta šestak v Evropo, bi bila ta motorizacija na mojem seznamu želja. Seveda, če ne bi bila cena preveč astronomska. Tudi ta obstoječi motor 192 konjski s turbino bi bil zadetek v polno.
Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..Ampak osebno, doprinos turbine odtehta tisti občutek, da se pač lahko pokvari. Seveda pa je pri dizlu takih komponent še kar nekaj, tukaj pa je potem že malo za na tehtnico dat
Vidim, da imam jaz potem še dobro porabo. Do sedaj v letu in pol recimo, 7.7l, s tem da 0.3 litra doda powerbox, plus da kar nekaj kilometrov zadaj naredim še s počitniško prikolico 🙂
Sem opazil po več prevoženih kilometrih, da se širše gume nekaj vseeno poznajo, recimo ene 0,3 l/100.Ampak se splača. filing je neverjeten. Danes, ko sem se vozil po dolgem času na 17" sem mislil, da nekaj ni v redu z avtom.V ovinkih plava, tudi na avtocesti bolj plava. Ni to zame. A samo udobje je skoraj enako. To je za upokojence, ne zame. 😛
Kar se tiče same turbine pa mislim, da je preveč rekla-kazala o problemih z turbinami. O. k. nekatere znamke imajo večji problem z njimi a mazda definitivno ni med njimi. Jaz ne bi razmišljal o nakupu benzinarke z turbino.
Osebno dam prednost zanesljivosti atmosferca pred mocjo turbine, tko da naj mazda ta motor se malo izpili al pa naredi 3.0 atmosferca z 240km pa enako porabo🙂
pred 53 minutami je SpEkTr napisal:
Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. Ampak itak, nekje so seveda meje, nazvdol, ne more it v nedogled navzdol.
Težko je to primerjat, recimo če bi jaz vzel g192 bi bila razlika precej večja, ker šlepam zadaj prikolico recimo...je pa tudi res, da občutek pri D175 ali pri G192 je sicer subjektiven, ampak močno v prid dizla pač. Sploh če dodaš dizlu še kak čip, potem je razlika ko noč pa dan.
Je pa ta 2.5 motor sicer luštna zadevca, jaz bi ga mel s turbino 🙂
Ni primerjave med motorjema. Žal mi je, da ga nisem že čipiral, ko sem bil zmenjen maja meseca. Motor tuner tudi dobro "uglasi" tako, da naj bi pri normalni vožnji pil še manj.V to malo dvomim a pustimo se presenetiti. Seveda ne bom šel na polno, na 210 konjev, malo manj. Potem pa naj bi bil dizel res raketa. Verjamem, da bo imel tudi boljše pospeške kot benzinarka.😛
Sicer pa, jaz nisem kupil dizla zaradi porabe ampak zaradi prepričljivejšega motorja in boljšega filinga med vožnjo. Če pa imaš še kako prikolico za vlačit okoli, pa sploh. Seveda pa, če bi se na kak način znašel šestcilindraš pri nas, bi bil pa zelo zainteresiran zanj.
In ja, če bi imel ta obstoječi motor turbino, bi bil zanimiv.
Ali pa kontra, manj boš gural motorček, večjo maš vrjetnost, da zarosta Js to kr lepo uporabljam, vsaj vem kdaj je avto zaklenjen.
Je pa kar precej reklamacij na te motorček za ogledala. Krivi so pa plastični zobnički, ki poganjajo to zadevo in rado poje te zobčke. Na aliexpress obstajajo kovinski in naj bi bili veliko boljši. Meni so zamenjali že oba in naj bi vgradi tudi na mazda servisu kovinske. Me prav zanima, ali se bo to obneslo in so res to "nadgradili".
@Alex ti pa si zabavljač nimaš kaj, kljub temu da bencinarja nimaš si "ziher" kakšna bi bila tvoja poraba Vidim pa, da nas ima sedaj večina vsaj za pol litra večjo porabo, ko se drajsamo par km gor pa dol samo. Kje so zdaj tisti ki so se pritoževali v parlamentu, da imamo preveč občin ... zdaj je pravi čas, vsi bi bli za desetkanje!
Približno vem, ker sem vozil obe na isti relaciji in z istim režimom vožnje. Benzinarka je pila pribl. 1.5l več kot dizelca 175.Obe avtomatik.In ker jaz nisem med počasnimi vozniki, verjamem, da bi bila poraba kar visoka.Še moja dizelca ima trenutno kar visoko porabo. 🤔
Ja, ampak Jest-ova Mazda 6 je bila 2013 letnik, če se ne motim. V šestih letih so pa menda naredili nekaj napredka in optimizirali tudi porabo goriva. Je pa res, da Mazdin 2.2 dizel nikoli ni bil in ne bo med varčnejšimi.
Točno tako. Če hočeš varčen motor ta motor to ni.
V bistvu ni niti eden mazdin motor referenca za nizko porabo za ostale. O. k. Jaz sem spravil mojo na 5.8 z thuletom na strehi. A nisem vozil hitreje kot 120/uro po avtocesti. Se pravi, da sem bil takrat ovira za ostale. 🤗
Sedaj, ko vozim večinoma po svoji občini imam trenutno porabo 7, 4/100.Če bi imel benzinarja, avtomatik, bi bil ziher na 9/100. Ali pa še več.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Žvečilna??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani