Ja, ta varianta je tudi zame edina prava (kar se uvoženih rabljenih avtov tiče), a zahteva čas, ki je dostikrat tudi denar, in potem smo tam, tam
Kakor sem gledal malo cene ni več tako velike razlike v cenah tu pri nas in v Nemčiji. Izgleda, da so bili naši prodajalci primorani spustiti cene v tem času, ko se proda manj avtov. 🤔
Res je, nI nujno, vendar več ko je vmes posrednikov, večja je verjetnost, da kaj ne bo štimalo.
Bil je en avto M6 CD150 pri wheeler-dealerju v Lj. star 2 leti s 24.000 km s super ugodno ceno pa sem šel gledat. Ko sem gor videl zlizane gume ,sem se samo obrnil ... lahko, da je bilo zamenjano še marsikaj drugega, tudi v motorju...
Sem zase tudi gledal, da bi direktno uvozil iz Nemčije. Na koncu bi bila računica okoli 1.000 evrov cenejši nakup. Vsi vemo da dobri avti z malo kilometri tudi v Nemčiji imajo svojo ceno. Nekaj drugega so licitacije, kjer lahko več profitiraš ali pa tudi več izgubiš. Je pa na nemškem trgu res fino iskat-kupovat, ker je izbira velika.
Točno. V Nemčiji imaš veliko avtov z različnimi opremami in kilometri. Je pa res, da moraš malo iskati in počakati na pravo ceno in avto. Najbolj se splača iti sam gor. In si izbrati par avtov pa, se potem odločiš, kateri ti ustreza.
He, He. Seveda ti je na našem mazda servisu odsvetoval nakup v tujini. Komu bi pa potem on prodal (pre) drage avte? 🤗
Jaz sem mojo 6-ko dobil v Nemčiji z vsemi stroški uvoza in boljšo opremo za okoli 5000€ ceneje, kot so bile takrat cene za podoben avto z manj opreme in več kilometri pri nas. Pa mi razloži, v čem je uvožen avto z znano zgodovino slabši kot pri nas?
Če ga boš peljal na servis in da ti ga kak maček za mazde dobro pregleda, potem pojdi v nakup. Če pravijo, da je imel ob v poklicu res toliko kilometrov, potem bi moralo štimati.
Italijanski imajo načeloma vsi že original 5 letno garancijo, 3+2,katera ti mora veljati tudi pri nas. Ne se pustit strašit, da njihova garancija pri nas ne velja!
Dobro preizkusi menjalnik, saj je ročni a ne, da se kaj ne zatika. Če se, takoj na servis, da ti to rešijo.
Zato pa ga vzameš v Mazda avto hiši, kjer je sigurno. In pogledaš malo, kakšen rating ima. Seveda ga ne bi kupoval v nekih sumljivih avto hišah, kjer ne veš, kakega mačka v žaklju si kupil.
Če hočeš dober avto, ga uvozi iz Nemčije, kot smo to storili mnogi tu na forumu.
Pri Nemcih dobiš zgodovino avta napisano, nič ne skrivajo. Kar se tiče italijanskih avtov, jaz sem prvo Mazdo tudi kupil pri njih.Ni bilo sicer nekih omembe vrednih problemov z njo a sedaj vseeno ne bi kupoval več pri njih. Še posebej te lizing variante so sporne, ker kot so napisali že ostali, nikoli ne veš, koko ima res avto kilometrov. Ponavadi so to avti kakih firm in lahko si predstavljaš, koliko km. naredijo lahko na leto. Italijani so znani kot muti vode.
Tankat na 100km, olje menjat na 1000km, filtere pa najbolje, da za vsako, ko se kam peljemo, ker so itq tako poceni
Kaj čmo... to niso več stari dobri avti, ko je bilo rezerve noter pet litrov in si točno vedel, koliko lahko še narediš. Tudi z menjavo olja sem včasih odlašal in je bilo tudi po 30000 km. Pa je mašina lepo predla naprej. Danes so pa tej novi avti kot razvajeni froci. Niti pogledati grdo jih ne smeš se že nekaj kujajo. 😳
Seveda, pa nisem nobenega fural tako dolgo, da bi ugasnil lol. Pravim samo, da 100 km je zame varna vrednost, do katere definitivno najdem črpalko, kjer se natankat da in do sedaj, so takšno razdaljo premagali še vsi avtomobili, katerim dela lučka za gorivo.
Danes denimo je pisalo še 29km, pa tankam in sem stlaču notri 53l.
Kako se upaš iti toliko čez, ko se ti upali lučka? Jaz grem takoj tankat takrat in se ne igram s kometri.
Seveda je logika. Z avtom ki ni sposoben zadosti hitrega polnjenja, zaseda polnilnico nekomu, katerega avto pa je mogoče sposoben pozaugat ustrezno koločino energije.
Kar se tiče infrastrukture je pa res da pri nas ne verjamem da bodo v doglednem času postavili zadostno količino polnilnic. (pa 2. blok JE Krško še rabimo)
So se pa švabi pred nekaj časa hvalili, da če pri njih vsi švabi presedlajo na elektriko, da oni so pa sposobni postaviti infrastrukturo ki bi omogočila vsem švabom da ob največji poletni špici vsi napolnijo avte da pridejo do morja. Detajl, kako bodo prišli pa nazaj so zamolčali.
Hja, odvisno od avta. Pri Mazdi BT-50 je to še zelo malo. Razen, če se pelješ v dolino...
Mazda 5 z dvolitrskim turbodizlom pa pri umirjeni vožnji na odprti cesti brez zastojev in brez obremenitve s 14 litri naredi skoraj 300 km...
Saj to mi ni jasno. Zakaj je toliko rezerve. Bi lepo naredili, da se lučka za rezervo upali takrat, ko bi lahko natankal noter 55 litrov. Sedem litrov rezerve bi bilo dovolj za tistih 100 km do prve črpalke. 🤔
Se pravi se v 4 letih pokrijem, nato pa je vsako leto 140 EUR manj stroška.
V 10 letih, če vštejem še ene gume je torej prihranka 1100 EUR plus vrednost felten, ki jih še vedno lahko prodam za cca 200 EUR.
Pravo razmišljanje. Dolgoročno prihraniš, pa še pozimi ne uničuješ lepih 19" z soljo in peskom, ki ga veselo posipavajo. In kot sem že napisal, gume lahko sam premontiraš kadarkoli si izmisliš, lahko tudi v nedeljo ali za praznik. Res pa je tudi, da moraš imeti primeren, temen prostor za shranjevanje gum in felten.
Hoj, ja jst mislim da kr teh 62L, največ sem not spravil 55L. Takrat sem imel še preostalih 8km po računalniku. Sj to da ma 62L še ne pomeni, da avto zna pocuzat do zadnjega decilitra, srčno upam da pumpa ni čisto na dnu, kjer se lahko nabira svašta.
Ko se lučka rezerve prižge gre pri meni noter natančno 48 litrov. Zdi se mi skoraj nemogoče, da bi bila rezerva 14 litrov. 🤔Če pa je to res mi ni jasno, zakaj je tako. Potem, ko se ti lučka prižge ne veš več točno koliko km imaš točno še na razpolago. 🧐
Tam je tako ali tako prepovedano parkirati, če ne polniš. Petrol dobro ve kaj se jim bolj splača. Za mene je to velika lopivščina, ker spet plača tisti z manj kw polnjenja več od onih z več kw, ni nobene logike. Država vspodbuja nakup el.avtomobilov,ne poskrbi pa za ureditev sistema. Zna kdo izračunati iz tega sistema kakšna poraba je v denarju na 100 prev. kilometrov? Še nekaj časa(10 let najmanj) večina ne bo imela ele.avtov.
Verjetno kak star ata ali stara mama, ki res nerabi nekih hudih gum?
Stari ati imajo velikokrat boljše gume kot nadebudni mladci, ki si kupijo BMW-je na lizing. Pa pol zmanjka šoldov za dobre gume. Vidiš tudi modele, ki se celo leto vozijo z zimskimi.
Ja... 16" ali 17" ... avto pa izgleda precej slabse ... ... Snega pa itak zadnja leta ni ... vsaj ne v nizinskem delu ...
Zato pa gremo z avtom v hribe. Hm, smo šli v dobi pred korono. Se pravi, da letos sploh ne bom rabil zimskih gum? Za vožnjo v svoji občini mi je pa dovolj bicikel.🤔
Kakšna platišča pa so to za 1000? Pozlačena in posuta z rubini? Ker za BT-50 so nova po 57€ za kos. In glede na to, da potrebujem samo štiri platišča, pridem skozi z manj kot 240€. Ali pa imate kakšne besne zverine na vsaj osmih osovinah?
Noja... samo ti si dal jurja za druge fejtne... pa dobre kolege, ki ti zastonj naredijo... Ali kaj si hotel povedati... Meni ni tezko peljat do vulkanizerja in v pol urce je zadeva urejena Za ceno felten pa lahko menjam gume ene 10 let
V bistvu sem imel vedno dvojne feltne-letne in zimske. Škoda se mi zdi kupovati 19" zimske, če so 17" bolj primerne za sneg.
In kot drugo mi je zanimivo šraufat, kar lahko postorim sam. Sem neodvisen, tudi če vulkanizerji ne smejo delati jaz lahko zamenjam vseeno gume. Tako je bilo tudi spomladi.
Testirajo ga res ne... ga pa prej razkuzijo z ozonom ali nekaj takega... Eno skatlo dajo za ene 10 minut v kabino in potem prezracijo...
Jaz nimam dveh kompletov felten... nimam pa doma masinerijo za premontazo gum niti centrirke, da bi sam premontiral gume doma ...
Jaz tudi nimam centrirke... jo ima pa kolega. In vržemo na hitro hume gor. Pa ne vsako leto. Ko začutim, da kaj ni v redu ali pa recimo, če se kakšna utež odlepi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakor sem gledal malo cene ni več tako velike razlike v cenah tu pri nas in v Nemčiji. Izgleda, da so bili naši prodajalci primorani spustiti cene v tem času, ko se proda manj avtov. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani