Jap meli bojo prav bajno paleto motorjev, tudi za druge modele ne samo CX-5: 3.0 -> RWD, 3.3 -> RWD. Vemo pa zagotovo da bojo i6, ker so že vložli veliko patentov.
Pa še imena za evropski trg so baje "rezerviral": CX-40, CX-50.
Ne vem no, Mazdo ne kopuješ kot generičen avto za od A do B. Hyundai kona mi pa ne deluje nič drugega kot običajen crossover. Ja vrjamem, da se pelje, pa vrjetn tudi hitro in ne vem kaj še. Tako, da ja, prioritete so pomembne. Če bi rad, da ti je avto všečn navzven in navznoter ter da se boš počutil v njem navdušujoče vsakokrat, ko se boš z njim peljal, je Mazda tvoj kandidat. Če si pa bolj praktičen človek ... pol bo pa vrjetno kona bolj pasala.
Kar se pa tiče motorjev, ki jih imaš v bobnu (G120, G150) to so pač zaenkrat najbolj preverjeni dvo literski atmosferski motorji Mazde.
Seveda, da je. Zato pa sem napisal "v števcih TUDI kaže" Sam da po pravici povem, hud-a se ne morm navadit, mam ga, sam ga v večini primerov uspešno ignoriram.
Ja 5 km sm se pripravljal, da bom slikal xD Čakam zej 22222 Hja ,to je taka poraba, da potem doma odpadke sortiram, da zbalansiram moj garbage footprint na zemlji
Glede cestninskih... Jaz lahko napisem za cestninske, kjer se veckrat vozim... To je Torovo (gorenjska AC LJ-KR) in recimo Log (primorska AC LJ - Vrhnika) vem, da pravilno prikazuje ...
Ja, te dve tudi sam potrjujem, da sta odstranjeni.
Za 900 € ne dobiš samo rezervne gume, ampak tudi felgo in vinto, pa ključ! Ja šalo na stran, res je ta cena 900€ preveč za ta hec, js na konec nisem reševal tega in sem brez rezerve, ker 19 colske 225 gume tak ne spraviš v prtlažnik, met pa tisto kolo od samokolnice zraven je pa tko tko. Ok vrjetno prideš malo prej, do vulkanizerja, sam kam dlje pa js z njo nebi. Js se bolj zanašam na asistence zavarovalnic, naj pripeljejo pravo rezervo, zato jih pa plačujem.
@motorist123 kot ti je predlagal gregster, pojdi na testno vožnjo, če ne z rabljenim pa novim predlagam pa tudi, da preizkusiš G194, čeprav v avtomatu. Sam sem bil na testu G165 CX-5 malo navdušen, ja maš ročni menjalnik, ampak zame, ki sem prihajal iz CD150, je bilo premalo. No po preizkusu še "močnejšega" G194 motorja ... so se odločitve razblinile (na levi strani lahko vidiš za katerega sem se odločil ). In ja, če imaš velike strahove pred DPF potem raje kupi motor brez, torej bencinarja
@motorist123 odvisno je česa si navajen. Če si zdaj imel atmosferskega bencinarja s tako močjo potem ne boš mel težav. Če si imel bilokaterega turbota, potem pa boš opazil razliko, zaradi "krivulje" . Je pa seveda zelo pomembno, za kakšne namene boš imel avto. Misliš še kaj vlečt za sabo? Prikolico? Boš potoval na dolge razdalje ... itn.
Kar boš videl sedaj tule, je tipična debata bencinar vs. dizel, ampak ne vem če te bo to preveč zanimalo
Zato pa kot pravim, malo nam povej, kakšna so pričakovanja, kaj si vozil. Pa ti bomo lahko, povedali, kako se s tem primerja ta motor v CX-5.
@Alex lahlo da je ze prejsni lastnik upgradal, lahlo pa da je narocil ledice ob nakupu. Ma men je pa kul da so navadne, dost ljudi se pritozuje, da so ledice premocne in bodiai motijo voznika, ali pa zaslepijo vse.
@Primzzy a niso prepoznavanje prometnih znakov pa sisteme za preprečevanje naletov spredi/zadi pridali pri drugem FL?
EDIT: Sem našel končno, da tudi starejše ta sistem imajo. A lahko še tisti, ki ste pripravleni sodelovat, pogledate, kteri firmware mazda connecta imate, hvala?
Ja dejmo zvedet, kateri letniki imajo te probleme. Ker zdele, ko berem se mi zdi, da imajo novejši letniki probleme s tem, ki imajo tudi prepoznavanje prometnih znakov. Vi lastniki prvih FL imate tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov?
Drgač pa jst sm se zej prepričal, da mape se updatajo. Obvoznica okoli Mengša še ni imela krožnih vrisanih v decemerskem updatu, zdaj pa so že. Tak da, mape se updatajo, zgleda da so neke fore s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov v navezi z navigacijo.
Pri tejle rdeči je prevzel že novo pravilo, ki ga imamo pri nas. Vendar manjka tabla, da lahko to nardi Zadnjič na AMZS so nas podučili, da tudi v Sloveniji, lahko zavijamo v desno čez rdečo, v kolikor je semafor označen z puščico v desno poleg rdeče luči in imamo prosto pot. Sm prašu kolk takih semaforjev pa že mamo? Pa reče, da nič kej, ker se bojijo dat table gor, ker folk ne bo vedu zakaj se gre
Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD
@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...
@Alex na pumpah čist vredu dela, preverjal v preteklosti na različnih lokacijah, pa kaže isto. Vožnja je bila prijetna na novo položenem asfaltu, ostalo pa bolj tako, smo se izmikal vsem luknam
Spustil gume na 2.5 bara, mogu sm se do dveh benzin stanic zapelat, da sm vrjel svojim ocem. Sm mislu, da jim je na petrolu barometer crknu k mi je pokazal 3.4 bara. Js se pa ze cel cajt sprasujem kak je lahk avto tak trd ... tak je to ko ne kontroloras tlaka za tistimi, ki ti avto prodajo xD
@Boss a si ti preverju tlak spomlad, k si letne prvic obu?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap meli bojo prav bajno paleto motorjev, tudi za druge modele ne samo CX-5: 3.0 -> RWD, 3.3 -> RWD. Vemo pa zagotovo da bojo i6, ker so že vložli veliko patentov.
Pa še imena za evropski trg so baje "rezerviral": CX-40, CX-50.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani