Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Evo evo, sm kr naroču, sicer mi ni jasno kako je link 58 eur potem pa odpreš in daš naročilo je pa 63, ma uredu 

 

Nov 3 estimate

Ja, sam sem tudi nekaj dni cincal, potem pa je šel dolar gor .... in namesto 58 plačal 62 (minus 1€ ... uporabiš kupon, ki ti ga ponujajo) ... :)  V vsakem primeru ugodno ... za ta denar že nekaj časa ne morem niti natankat bencina ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

:lol::lol::lol:

 

Ne, a pridem najprej na posodobitev pa pol naročim al čm že kr naročit pa držimo pesti da gre posodobitev čez

Če misliš resno, bi jaz naredil istočasno. Če narediva iz računalnika ciglo, potem lahko modul še vedno prodaš na tem forumu v rubriki Mali oglasi, avto pa po delih na Avtonetu. 😂

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je NevLado napisal:

Too, bravo!

 

Pridem na montažo tudi sam med 9 in 15 oktobrom, prosim za termin, hvala lepa

 

Ful sem zaseden (imam že 5 drugih najavljenih za zmontirat), ampak zate Lado bom našel luknjo. :) A modul si že naročil? Sam sem na pošiljko iz Kitajske čakal 17 dni! :) 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

@SpEkTr, kaj je to, vse imaš 0 stopinj??? 😂

 

Mene pa zanima, ali ima sploh smisel to inštalirat, če imaš Mazdo bencinarja? Odkar sem se poslovil od Mazde diezel, mi OBD2 adapter leži nekje v omari. Torej katere parametre bi bilo zanimivo opazovat na bencinarki? Ste naložili specialne Mazdine PID-e?

 

Dolgčas ... 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

 

 

20230928_164123.jpg

 

Priprava novega para kablov - oviti je treba s samolepilno penico, ki je bila priložena modulu. Sam sem snop dodatno ovil z izolirnim trakom (po izkušnjah pena po nekaj letih začne razpadati ... to se vidi okoli prezračevalnih šob, ki so prav tako obložene s peno ...😪

Položena kabla, ovita v peno in izolirni trak, sem po tem, ko je bil speljan od modula do zaslona na nekaj mestih pritrdil s priloženimi vezicami, nekaj večjih pa sem uporabil svojih (priložene so zelo tanke, tako da sem jih komaj spel skupaj - niso praktične za montažo).

 

20230928_172046.jpg

 

20230928_172041.jpg

 

20230928_172503.jpg

 

Te naše Mazde so zelo plastične, to viidiš, ko jih začneš razdirati. Veliko je tudi delov "Made in China" Problematične so tudi tesnilne pene, ki zaradi slabe kakovosti v pogojih vročine-mraza začnejo v nekaj letih razpadati in ne opravljajo več temeljito svoje naloge (ni več temeljitega tesnenja, kompaktnosti, kar pomeni, da se ustvarijo pogoji za čričke). :( 

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Gregster napisal:

Uff. Nice. A je zlo težko montirat? Je modul že brezžični?

Ja, nekaj srednjega. Najbolj me je skrbelo, da ne bom polomil plastike. Na poti domov sem kabino segrel, da je bila potem plastika bolj prožna. Brez videa, ki ga je objavil @vzupan3, bi bilo veliko težje. En vijak v armaturi (nastavek 10 mm) in trije križni vijaki v konzoli. Sam se odvil še 4, da sem ven dobil zadnji del konzole in modul iztaknil kar na mizi.

 

Modul je žal na USB kabel, zaenkrat pa vse dela, tudi na dotik, seveda ko Mazda stoji.

 

 

Najprej se odpre in iztakne predal sovoznikovega sedeža. To verjetno vsi znamo, ko menjamo kabinski filter. No meni se ponavadi iztakne še amortizerček in pade dol ... 😃

 

Potem se iztakne spodnji del sprednje sovoznikove plastične stranice konzole ... tako prideš tudi do drenažne črne gumijaste cevi klime. Ta stranica je spredaj naravnost naprej zataknjena v luknjo armaturne spodnje plastike, levo ob sovozniku pa se enostavno samo potegne naravnost ven. Dokaj enostavno, skoraj ne moreš falit, če nisi slep. :) 

 

Sledi okrasna letev, na katero se držijo šobe sredinskih zračnikov, na sredi pa je gumb za vse 4 žmigavce. Tega sem se najbolj bal. Začneš na desni (nad predalom), s prsti previdno vlečeš ven spodnji in zgornji rob ter se počasi premikaš proti levi - proti sredini armature. Previdno povlečeš ven, da iztakneš konektor za žmigavce. Izpukljeno plastiko umakneš na zadnje sedeže. Poomagal sem si še s plastičnim orodjem, ki sem ga v ta namen tudi nabavil na AliExpress in je prišel sočasno z modulom.

 

image.png

 

20230928_162137.jpg

 

20230928_162140.jpg

 

Zadaj za izpuljenimi šobami je kakšne 30cm globoko na sredini armature vijak z matico M10, s katerim je privijačen zaslon skupaj z elektroniko. Tukaj je treba imeti dovolj dolg podaljšek ključa z nastavkom M10 in biti previden, da vijak po odvitju kam ne pade .. kar se mi ne srečo včeraj ni zgodilo. Pomagal sem si s prsti, mogoče ne bi bilo slabo še s kakšnim magnetom - za vsak slučaj.

  

image.png

 

20230928_162417.jpg

 

 

Sledi demontaža konzole, ki se jo lotiš v 4-ih delih: Sredinski predel z gumbi (privijačen s 3-mi svetlimi križnimi vijaki), zadnji predal privijačen z 4-imi temnimi križnimi vijaki, plastika okoli prestavne ročice (se samo iztakne) in spredaj še odlagalna površina (pod CD enoto) - se samo iztakne.

 

Odpeti je treba 2 konektorja pod gumbi konzole.

20230928_163110.jpg

 

20230928_165221 (1).jpg

Stari modul zataknjen v zadnji del konzole in je pripet s tremi konektorji.

20230928_170436.jpg

 

20230928_163851.jpg

 

 

 

20230928_162451.jpg

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

A ni odvisno še od drugih parametrov, ne samo od prevoženih kilometrov?

 

Recimo, če delam 10 km na dan in zraven filam na hitrih polnilnicah se bojim, da baterija ne bo zdržala 150.000 km oziroma 40 let, ampak prej 7 let oziroma 25.000 km. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Bini napisal:

Tole čitam in mislim, da ima vsak po svoje prav, ugotovil pa sem tole, el. avti so super le omrežje in polnilnice so problem, nekaj tudi cena avta... :nevem:

Naj vsak naredi svoje,avtomobilska industrija naj zmanjša dobiček na avtu mi ga kupimo, država naj pa poskrbi za omrežeje... :danzoman:

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Če gledamo povprečnega slovenskega človeka, ki živi v hiši in naredi povprečno število km, bi morda še šlo. Veliko težje bo pokriti ekstreme, kot so velika blokovska naselja (napajalne postaje) in velika podeželska območja (električna omrežja).

 

En EV porabi v povprečju dnevno elektrike za 2 gospodinjstvi. Če sta pri hiši 2 avta to pomeni 4x toliko porabe elektrike, pa če si @NevLado (po koroni je pol dolenjskih zidanic postalo dom Ljubljančanov), to pomeni 10 x toliko elektrike kot jo porabi gospodinjstvo.

 

Nekaj so igrice s čipi in programi (digitalizacija), drugo pa surova fizika in ekonomija - proizvodnja, prenos in hramba ogromne količine elektrike in za to potrebnega denarja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Pravzaprav bo smešno brati te strani čez ene 10-15 let, ko boste vsi vozili EV-je ... če bo ta forum še obstajal.

 

Nekaj podobnega se je res zgodilo s prehodom filmskih fotoaparatov na digitalne. Spomnim se prispevka v Življenje in tehnika, ki je zadevo zaključil v smisu... "pravi fotografi bodo še vedno prisegali na film".

 

Ni šanse. Ne bo dovolj denarja. Ne bo dovolj elektrike. Ne bo dovolj električnih napeljav in polnilnic.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.

Kaj še čakaš? Investiraš 65.000€ (avto + sončna streha) in v 15-tih letih prišparaš 65.000€. 

 

Kako je to v tržnem gospodarstvu mogoče? Kaj bi bilo, če bi to naenkrat naredili vsi? 😀

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Če imaš še svojo sončnico, ki je bila zastonj? Povprečna cena za gospodinjstva je 19 centov na kWh. Za 100km jih v povprečju rabiš tam nekje 20kWh. Se pravi 2 litra goriva. Na fastchargerjih bo pa 100km na elektriko 2x dražje kot na dizel.

 

Vožnja nikoli ni bila poceni in če si je ne moreš privoščit boš pač gonil poganjalca al pa izgubljal čas na javnem prevozu. Jebat ga tko to je. 

 

Brez subvencij na električarje, ki so v povprečju 10k€ dražji od ICE se cena izenači šele tam nekje pri 150.000km.

Imam znanca na Danskem. Kljub dobri službi v banki vozi staro Opel Astro, ki pride pri njih toliko, kot pri nas BMW - avtomobili so cca. 200% naše cene. Njegovi kolegi, ki imajo električna vozila, so lansko leto septembra ta vozila puščali parkirana v garažah, saj je bila elektrika za gospodinjstva po 75 centov/kWh, vožnja pa zato dražja kot z navadnimi avti. Pa ima Danska velike vetrne farme na morju in občasno proizvede 100% potreb po elektrike iz obnovljivih virov energije.

 

Tja menda gremo tudi mi, ne seveda z vetrnimi elektrarnami, ker imamo premalo stanovitnega vetra in preveč ogroženih ptičev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano

Tisti, ki ste že kdaj slišali za statistiko veste, da delati sklepe na nekaj primerkih, ko govorimo o populaciji nekaj 10 ali 100 tisoč avtomobilov, ni resno.

 

Pogovarjal sem se s predstavnikom Mazde za Slovenijo, ki je povedal, da je zelo neugodno, ker glede odpovedi turbine niso zaznali nobenega pravila. Nekaterim skrbnim crknejo pri 70.000 km, nekaterim, ki delajo z avti kot svinja z mehom, pa tudi pri 250.000 še ne. 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

 

Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.

 

Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €.  Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal? 

 

Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano

To vprašanje je bilo iz enakih razlogov (na trgu primanjkuje rabljenih M6 bencinarjev) v zadnjih letih že večkrat izpostavljeno in predebatirano. V življenju sem zamenjal kar nekaj avtov. V zadnjih letih sem imel tudi Mazdo 6 dizla in nato Mazdo 6 bencinarja, pa mi več na kraj pameti ne pride, da bi še kdaj kupil Mazdo dizla. Pri motorju je preveč možnosti dragih okvar ranga tega velikega servisa (turbina, injektorji, glava motorja, gred, ...). Obstaja tudi možnost usodne okvare, ko odtrga verižico oljne črpalke, ... Pri Mazdi bencinarju je možnost resnejše okvare motorja veliko manjša, se pa tudi dogajajo, da ne bo pomote. 🙂

 

Eden od forumašev je nekoč na podobno vprašanje odgovoril, da lahko kupi starega dizla, če ga zna sam šraufat.

 

Veliko o težavah pišejo na poljskem forumu, po mojem tudi zato, ker večinoma kupujejo dokaj iztrošene avte z zahoda. V brskalniku nastaviš avtomatsko prevajanje in se da večino razumet.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je Alex napisal:

Janez, vsak ima svoj okus. 

 

Ja, imaš prav. Dober ali slab. 😁

 

Če gremo od avtov k našim slovenskim hišam .... živozelene, vijolčne, enokapnice, dvokapnice, štirikapnice, ... v isti vasi cela paleta arhitekturnih vložkov, stilov... Nisem strokovnjak s tega področja, ampak ko je na kupu večje število podobnih reči (avtov, hiš,...) je pogled nanje bolj prijeten, če so reči čimbolj usklajene, enostavne (malo barvnih odtenkov). Nekaterim pa rata tudi pri pri uporabi široke barvne palete ... mal nakladam ... 

 

N. Korea to send art troupe to S. Korea, next talks set for Wed.

 

Buy Desigual black Sweetheart Neck Floral Print Dress for Women in Manama,  Riffa

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Razmišljam marsikaj, ker pri 30kkm letno se vsak evro pozna. Bi pa moral sprobat to CX-60 z mojo vožnjo na AC, ampak drugo leto ko bo čas za menjavo se bo verjetno te 60ke dobilo že za dobrih 30kkm iz DE.

A to pomeni, da update odpade? 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 2015: menjati ali ne
Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.

 

Tega jaz ne razumem. V žepu imaš našparanih 15.000. Za 5 let starega dobiš 15.000. Skupaj si lastiš 30.000.

 

Če ne zamenjaš, boš v naslednjem letu s starim izgubil recimo 10%, to je 1.500 ... skupaj ti ostane 15.000 + 13.500 = 28.500. Če kupiš novega, boš imel po enem letu vsaj 10% manj, torej 27.000. Zakaj bi hitel s prodajo starega zanesljivega avta z malimi stroški vzdrževanja? 

 

Bolj ko je star avto, manj z njim izgubljaš .... razen če je zelo slabo vzdrževan in ohranjen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 2015: menjati ali ne
Napisano (urejeno)

Jaz bi na tvojem mestu prodal @Janez007. On ga bo dobro plačal in še naprej čuval in vzdrževal. 😃

 

Če ti avto glede velikosti, oblike, barve, funkcionalnosti ustreza, potem ni nobene nuje, da se ga znebiš. 

 

Kolikokrat je že kdo uporabil Mazdino pomoč na cesti? Ste zadovoljni z Mazdinimi pooblaščenimi servisi? Če mene vprašaš, bo vsak cenjen lokalni servis za redne servise OK. Za kaj bolj posebno Mazdinega, pa ga lahko še vedno zapelješ na Mazda servis.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.