Pri meni so pod zadnjim zicom. Bil pa je Tucson hybrid, gasilci potrdili, ne pa kake oblike hybrid. Mislim da se tud na sliki se lepo vidijo znacilne dnevne luci tuscona ki ocitno niso stopljene
Nisem bral a pa je zdaj vsaj tako da dobis odobritev pred nakupom ali pa je se vedno da moras kupiti prvo s polno ceno pol pa mal trepetas a bos dobil al ne?
Tudi jaz nisem bral, sem pa sedaj pogledal vlogo in je obvezna sestavina:
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v Uradnem listu RS, št. 73/2024 objavilo javni poziv za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil pravnim osebam v Republiki...
Pri elektriki je problem tok, tu gre za take amperaže, da samo ena poddimenzionirana stvar ala kabel, čip, kondenzator, tudi hladilnik ki bi moral odvajati toploto, lahko naredi štalo...potem gre samo naprej.
Jaz sem štromar v osnovi in ni važna enosmerna, izmenična, tok je povsod tisti, če ga prevodnik ni sppsoben prenesti je rezultat samo en - toplota oz kar prokleta vročina. Kot si rekel ne zagori baterija, ta je zgolj posledica, vzrok pa nekje v vezju..
Saj dobro vemo kaj se zgodi ce naprimer šravfenciger al pa M kljič damo pomotoma med kleme akuja, to bo tako švasalo in se kadilo, da lahko tudi stopi ključ....korozija in vlaga delata svoje, potem se kak servis ppd kuzucem - hybride in ev definitivno ne bi smeli sravfati izven pooblascenga
Sem omenil da jaz vidim velik rizik v tem, upajmo da je vsaj toyota kot pionir v tem ma poštimano, še posebej po tem ko so meli tudi oni vpoklic na to temo......pred leti
Toyota said it is working on a remedy that would replace the battery hold-down clamp...
Jaz sem tud štromar, vsaj po papirjih. In enosmerni tok je glede požarov veliko bolj nevaren, kot izmenični, ki se sam ugaša oz=0 (ko se mu zamenja smer) 100x na sekundo. Električni oblok se pri enosmernem veliko bolje ohranja.
Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.
Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...
Ne boš verjel, daleč najbolj problematična stvar so električne napeljave, torej kabli. Se preribajo in evo iskre. Potem je pa skoraj vseeno, kaj je v bližini - obloge, bencin, kemija baterije ...
Nas so učil, da so to spoji.
Ja, če pomislim na serije Air crash investigation, pa je nekaj hujših letalskih nesreč res bilo posledica kratkih stikov vodnikov v kabeskih snopih ... tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem, ki mi je dejal, da se ne strinja z rezultati preiskave - da ni moglo raznesti tanka zaradi kratkega stika.
Torej še najboljši strokovnjaki si kdaj niso enotni, kaj šele mi, ki skoraj nimamo pojma.
Ja, sestra rabi za cx30, piši na zs pa se zmenimo.
Ne prodajam, ga pa prodam, če si ga kdo res želi, za 20€.
Zadnjič me je nekdo tukaj, ki sem mu prijazno razložil delovanje, na koncu še kritiziral (ker mu ga nisem želel prodati za 15€). Ne dam ga za 15, ker ga načeloma ne prodajam. Če bi ga želel prodati, je druga pesem.
Ja res, vsake toliko časa se spomnim, da mi ležita 2 v avtu, nekajkrat smo ju uporabili, potem pa sem se naveličal na telefonu preklapljati - namreč ta škatlica si fino zapomni zadnji telefon in če se voznik zamenja, je potrebno nastaviti novega ...
Drugače je pa meni delalo vse super, žena pa je čez čas ugotovila, da ji je občasno nagajala telefonska povezava ... ona je slišala sogovornika, na drugi strani pa je menda sogovorniku pogovor prekinjal zvok ... Apple ...
Ne se sekirat, če ne na domačem parkirišču, ti ga potolčejo na drugih parkiriščih. Očitno preozko parkirišče, pa uporabniki sosednjega avta otroci ... skoraj nimaš kaj.
Take mini vdrtine lahko fino odpravijo mojstri za popravilo toče s palčkami, seski, ... meni so nekaj vdrtin pred leti na M6 in CX-3 za 20 € v Rožni dolini v Lj. - 20 minut.
Slika prikazuje ravnanje 2 dokaj ostrih vdrtin od vrat kombija (predpostavljam), odluščilo se je celo nekaj barve.
Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?
Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla.
Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja.
Jaz čakam G145 2,5 ... menda pridejo proti koncu leta ... krivulja navora boljša od G122 ... podobna krivulji X motorjev v območju okoli 3.000 obratov.
Ma nič ne pomaga razlaga, ona bi imela malo višjega in konec🤣. Yaris ji je premajhen, ne sprašuj zakaj ker samo ona ve. Nekak pogledujem proti CX30, sam so kr dragi. A ta motor g122 sploh kam gre al moreš vzeti X?
Kaj pa ostalo? Zračni filter je bil menjan samo enkrat po 5 letih oz. 52.000 km, zavorna tekočina sploh nikoli. Je to ok?
OK, bi pa zavorno olje sedaj zamenjal ... zaradi starosti je izgubilo nekaj kakovosti, vendar to ni naredilo nobene škode (s časom se v olju nabere nekaj vlage, ki mu niža vrelišče .... ampak to je bolj pomembno za rally avtomobile). Včasih smo vozili po 10 let isto zavorno olje ... sam sem ga imel v Hondi Accord letnik 2008 vsaj 8 let, če ne celo 12 let oziroma 230.000 km.
Kar nekaj Mazd 2.0 in 2,5 bencinarjev sem videl, pri katerih so se servisi delali na okoli 25.000 km ...
Sam ne bi imel zadržkov zaradi servisnih intervalov za nakup te Honde, sploh pa, ker ima zelo malo prevoženih km in tudi če je bilo olje že malo na meji, vse skupaj ni dolgo trajalo.
Ce kupis kot fizična oseba sem 99,9% da ostane 19% davka mogoče @dvorjan poda oceno koliko pride uvoz za NOVO vozilo, ker vem da je neka višja dajatev
Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Če sem prav razumel namige Mazde, te zloglasne motorčke menjajo pod garancijo po novem tudi tudi izven garancije.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani