Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 40 minutami je Sunking napisal:

Jaz bi se tule rad zahvalil Alexu za sprejem, krog z njegovo Mazdo in drink po vožnji. Alex, najlepša hvala. Super je bilo.

 

Bi se pa navezal na še eno zadevo, ki sem jo omenil v mojih vtisih ob testni vožnji z novo Mazdo. Avto je imel vklopljeno zvočno opozorilo na prekoračitev hitrosti, ki ga uslužbenci niso znali izklopit. Malo sem pobrskal bo internetih in je zadeva taka, da gre pravzaprav za še eno neumnost, ki jo je Evropska unija vsilila svojim državljanom. Vsi novi avtomobili, mislim da od druge polovice 2023 dalje, morajo imeti aktivni sistem za opozarjanje na prekoračitev hitrosti. V infotainment sistemu se tega ne da več izklopit. Trenutno je edini način izklop vseh i-ACTIVSENSE opozoril s pritiskom na gumb, kar je seveda totalen nonsense, pa še to zgolj za trenutno vožnjo. Sistem se z vsakim novim zagonom avtomobila resetira in ga je potrebno ponovno ugasnit. Spodnje besedilo je sicer za trojko, velja pa tudi v ostalih modelih.

 

Mandatory equipment for new cars in the EU. ISA system - monitoring the speed and giving an acoustic signal if it is exceeded. This system, for example in Mazda 3, does not work properly and cannot be turned off. I understand that it is required by European legislation, but Mazda's solution makes it impossible to use the car. The ISA system in Mazda involves emitting an audible signal for approximately 5 seconds when exceeding the speed limit. This is a loud sound that lasts for several seconds. I don't need to write how irritating it is. Given the choice between sound and vibration, Mazda chose the most unpleasant option - sound. Additionally, the sound signal is loud and distracting to the driver. The signal is activated even when exceeding 2-3 km/h. Even though the menu is set to activate after exceeding the speed limit by 10 km/h, it is still activated even when the speed limit is exceeded by a minimum of 2-3 km/h. Additionally, the European legislator is aware that the system will not always work properly and recommends that it be possible to temporarily turn it off. Mazda doesn't have this option. There is only an option to turn off sounds for all security systems. I don't need to explain to anyone how dangerous this solution is.q

 

To je pojamral tudi kolega, ki je šel na testno z novo m3.

 

Kaj se pa zgodi, če vn potegneš SD kartico? A se pol dejansko zanaša samo na table, pa pač zacvili sam ko je res ziher? Bi bilo za probat.

 

Kako ti je bilo na vožnji z x186?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je skritikrt napisal:

Kar se požarne varnosti tiče...vsaj eni delajo na tem,da bi problematiko EVjev bolje razumeli. Za začetek da se dobi osnovo oz. podatke za primerjavo,"zažgali" ICE Kono.

 

 

Ja, kje je pa zdaj EV posnetek

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 52 minutami je Bini napisal:

Tu imajo res naj... cene in še 3x servis zastonj, 3x270€ gratis... 😊😉

 

- Navedena cena velja v primeru nakupa po programu Takumi Financiranje.

 

Dan danes ni nič zastonj, te polovijo za to ceno z lizingom, brez skrbi. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 urami je g.Wankel napisal:

Mal so res bedaste :D

 

image.png

 

Uf ja, stvarno trpim, ko tankam avto :)

 

image.png

 

Pa da ne bo pomote, podpiram električno energijo (deloma, ker vpliv na okolje pri izdelavi in po uporabi je trenutno še vedno slab, to sem tudi navedel v anketo). Sam anketa je res malo mim :D

Verjetno vsi poznate jutuberja mkbhd? No on je meni vedno bil kvaliteten človek za reviewanje novih telefonov. Potem se je pa malo bolj vrgel v tech in delal reviewe za teslo. V enem izmed videjev je kot dober argument za teslo povedal (citiram prevedeno) "če navaden avto pozabim ugasnit na parkingu moram do njega, ga dat v P in ugasnit motor.... pri električarju se s tem ne obremenjujem, avto ugasnem remote iz hotela in stvar rešena" :rispekt: MISLM HALO, KAKO POZABŠ UGASNT AVTO :aaaaa:

 

No vglavnem od takrat ga ne gledam več, ker je pri meni izgubil vso kredibilnost,...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

 

Če sodim po svojih izkušnjah, veliko "trdote" prinese nižja višina gume (večji presek platišč), potem višji tlak v gumah in tudi oblazinjenje - tudi pravi usnjeni sedeži dajo bolj "trd" občutek vožnje v primerjavi z blagom.

 

Ne vem, vendar dvomim, da bi bil koncept podvozja X186 drugačen od G122.

Mogoče zaradi plastičnega karterja, je avto malo lažji pa bolj poskakuje in se zdi bolj trd? :lol:

 

Sem šel preverit v katalog, nikjer ni omenjene spremembe v podvozju med motornimi verzijami! Ima pa X186 po defaultu 18 col, kar G122 nima. Vsekakor vprašaj prodajalko iz kje ji ta podatek, ali je to samo bučka pri prodajanju?

 

@Sunking še en nasvet ki ti ga niso povedali moji predhodniki. G122 motor in G150 motor sta identična do 4 tisoč obratov. Nad 4 tisoč obrati je G150 motor potem odklenjen do 150 konjev. To v praksi pomeni, da boš teh 150 konjev izrabil mogoče 2krat na dan, ko boš pospeševal na AC :D X186 ima pa v osnovi nekaj več navora že v nizkih obratih. (pospeševanje od 0 do 100: G122 10,6 sekund, G150 8,8s, X186 8,3s)

 

Pa še to: pri servisih boš za X186 motor plačal več cvenka, ker moraš na 60kkm menjavat svečke, pri G122/G150 pa na vsakih 120kkm. Razliko v tem dnarju boš pa pridobil z nižjo porabo X186 motorja. :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 1 uro je g.Wankel napisal:

 

Tebi glava tako pravi, ker si zavesten voznik in razmišljaš z glavo.

70% jih je pa zasanjanih, klepetajo, drmljajo telefon...pa lej, še takrat je situacija lahko nekako rešljiva, če bi hitro razmišljali in reagirali. Ampak žal ne.

 

Recimo tole ane:

image.png

Tudi po bremzi ne bi rabil stopit na prehitevalnem...šele na izvozu.

Mja jst zase mislim da sem PREVEČ picajzlast človek in to se odraža marsikje pri meni v življenju. 

 

Potem imaš ljudi, ki niso picajzlasti ampak imajo še vedno nek common sense, tako kot ti praviš, so pri zavesti, in to se odraža tudi v vožnji.

 

Potem maš ljudi, ki tega nimajo ampak še vedno živijo ok in ne delajo pizdarij.

 

Potem imaš pa ljudi, ki tega nimajo in delajo pizdarije. In take prekrškarje bi bilo pač treba počasi začet označevat, nekako kaznovat, in ko nabereš nek nabor teh kazni, se bo treba malo umirit. O tem sem že razlagal v neki temi od @Bossa kako pač izboljšat prometno varnost, povečat bi blo treba policiste na AC. (Realno gledano se mi drugače zdi, da je policistov na AC vse več, kar označujem kot spodbudno in hvala bogu da je tako, ker je vsem boljše za našo lastno varnost.) Če bi imel kazen za povzročanje zastoja na AC (kar je tale omenjeni model ziher naredil s prepoznim izključevanjem, bi pomoje vseeno prišli do vsaj približno pametnih resolucij. Provida bi počenje posnela, še vedno bi lahko dal kazen, tudi pritožbo bi lahko naredil....

 

Jaz sem letos policiji plačal 2krat previsoko kazen zaradi prehitre vožnje na AC. Sem se v glavi skalibriral in sem bolj pozoren na omejitve. Verjamem pa, da obstajajo posamezniki, ki kljub kaznim ne bi storili nič in še naprej vozilii kot vozijo. Take pa pač je treba sankcionirat in postavit neko mejo z npr zgoraj opisanim predlogom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 9 minutami je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja.

 

Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.

 

Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil :) . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je bila. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.

 

Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?

 

Če greš sedaj iz bmw dizla na CX-30 boš imel občutek da ne gre nikamor, razen če kupiš avtomatika, ki ti bo sam nabil v dovolj visoke obrate, ko boš stisnil po gasu. Turbina pač naredi razliko. 1.5 (e)tsi od VW grupe je tukaj precej bolj podoben tvojemu staremu stilu vožnje, ki si ga navajen.

 

Je pa mazda po mojem poznavanju dosti bolj kvalitetna po izdelavi in občutku pri vožnji kot VW. Tudi materiali se mi zdijo precej boljši. T-roca še nisem vozil, sem pa T-crossa. V primerjavi z mojo bivšo CX-3 mi je deloval ceneno in plastično kljub identični ceni novega vozila. 

Edit: imaš pa tu na forumu precej ljudi z X186 ročnim, ki te z veseljem popeljejo na testno vožnjo, če jih boš lepo prosil :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

 

Recimo na tole sem mislil. Kolaž posnetkov zgolj v obdobju 24 ur v samo 50 prevoženih kilometrih.

 

- vključevanje na glavno cesto s hitrostjo defektnega polža.

- vključevanje na AC s 50km/h. To je skoraj misija nemogoče - kamion ki je pripeljal zadaj po voznem je kar lepo blendal, ko je zaviral.

- bremzanje in izključevanje direkt iz prehitevalnega v zadnjem trenutku.

- mladinka za volanom prevozila rdečo, ki je gorela že vsaj 2 sekundi

- pa še eno ekstremno vključevanje s 50km/h na AC. Tole moraš bit al moten al pa nabit k mina.

- seveda ni videa brez črnega Audija/BMW-ja. Tole je bilo brez zapleta zgolj in samo zato, ker pri zavijanju v levo še vedno kot en redkih gledam v vzvratno ogledalo. Ja zaviti bi moral pred rdečo stolpnico, ko zagledam munjenca, ki v coni 30km/h prehiteva, kljub temu, da imam žmigavec na levo. V izogib nevarnosti sem raje peljal naprej in potem obrnil.

 

 

Obožujem te ljudi, ki do konca rinejo po levi in potem dobesedno naredijo zamašek ker morajo iz prehitevalnega zavit dol

 

Glava mi pravi nekako takole:

- če se po neki cesti vozim prvič, bom takoj ko mi gmaps najavi da bo treba dol zavil iz prehitevalnega na vozni, ker ne poznam odseka

- če se po neki cesti vozim že 100ič, bom prav tako šel pravočasno dol iz prehitevalnega na vozni, pa pač naredil tist en kilometer v zaveterju kamionov, ker poznam odsek

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:
SIOL.NET

Sloveniji se z novim letom obeta začetek novega načina obračunavanja omrežnine za električno energijo. Njena poraba je v porastu in v prihodnje je bomo potrebovali še več. Istočasno se bo povečevala...

 

V oči bode to, da kompenzacija sranj, ki jih v omrežju dela "zelena" energija v prihodnosti temelji na uporabi baterij kar je res zelo zeleno.

Sepravi direktorji na električne lizing avte...

 

Citat

Podjetja, ki bodo morala kmalu predložiti svoje aktivnosti na področju skrbi za ogljični odtis, bodo s tem prišla do ugodnejše ocene in s tem finančnih ugodnosti (bonitete, davki …).

 

Potem poleti pa na križarjenje da pokurijo razliko, ki so jo profitirali :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 29 minutami je Z M A J napisal:

Med bencinskima 122 in 186 je OGROMNA razlika, tako da če ti bo 122 prerevna, še ne kar obupati nad tem modelom, ker kot rečeno, razlika je res velika in 186 je zelo dober bencinski stroj!

sploh če je avtomatik :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 minuto je ignacij napisal:

Očitno je nekdo v Nemčijo uvozil CX9

 

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

 

Mazda CX-9 NAVI / HUD / 7 SITZER / ALLRAD / 360 GRAD

First Registration: 07/2020 Mileage: 37,000 km Fuel: Petrol Power: 184 kW (250 Hp) 

Price: €35,999

 

https://link.mobile.de/ZS9ueZeZVqLUUSyF8

A je to 2.5 turbo dinozaver?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

To je v splošnem vedno res.

 

Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?

Če so mu na original servisu ponudili 11500 je cena vsaj jurja višja :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Ivan IK napisal:
DE.NAVI-WORLD.COM

Navi World Kaufen Sie noch heute eine Navigations-SD-Karte für Mazda BJM766EZ1W SD-Karte Europa 2023 ☑ Sofort...

 

Mazda BJM766EZ1W SD kartica Europa 2023 za 79,90 USD opcijom update sledeće 3 godine.

Investiraj raje v carplay modul, pa imaš preko telefona google maps

 

na primer: https://www.aliexpress.com/item/1005005638635986.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.2c9f6de2o3iqPs&algo_pvid=a774e11c-f1a9-4f1e-870d-87b249872915&algo_exp_id=a774e11c-f1a9-4f1e-870d-87b249872915-3&pdp_npi=4%40dis!EUR!124.80!52.72!!!954.15!!%402103010f17013672048355698e2320!12000033870089929!sea!SI!0!AB&curPageLogUid=Eoh6qsjwcUjF

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj. :lol:

 

Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 16 urami je Hixxy napisal:

kako vam je po upgradu?

 

Se je splačalo?

Ja, normalno!

 

1. stvar ki sem jo opazil je da dela izjemno hitro, tudi star mazda ui po posodobitvi dela malenkost hitreje. Sicer tega nikjer nisem zasledil med besedili za posodobitvami in nisem ziher, a je placebo efekt, ampak isto mnenje ima tudi @Janez007

 

2. stvar ki mi je zakon so pa google maps, užgeš in ti sprot priporoči drugo pot, če je gužva. Imaš tudi aplikacije za konferenčne klice ala teams in webex, včasih imam kak sestanek iz auta in sem bil na bluetooth, direktno iz aplikacije sedaj še nisem probal... tudi izbiraš lahko apple maps ali google maps in ti potem se on zapomne kaj ti bo dal na "domač" zaslon kot primarno navigacijo

 

3. stvar ki mi je minus je predvajanje sporočila, prej sem dobil SMS in ga je mazda izpisala na zaslon in razložila v polomljeni angleščini - sedaj mi iphone ne pusti sporočila vidt, ampak ti ga prebere samo siri, kar je seveda za slovenska besedila totalno neuporabno...nevem pa kako je na androidih

 

Uglaunem hvala @vzupan3 ki je takrat reskiral in probal ta kitajski modul, mislim da ti je pol foruma lahko hvaležnega :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 11 minutami je ignacij napisal:

Zunaj že izgleda, sam ko pa notri vidim tisti grd enkran na sredini me pa vse mine. Nikakor ne razumem zakaj teh velikih ekranov ne implementirajo lepo všečno v armaturko. Verjatno je lažje pripeti kot obdelati al kaj.

Ceneje je kot fizični knofi :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Bil Septembra v Italiji in sem začel dobivato pozdrave. Kar preko gmaila pošiljajo kazni.

prekoračitev za 2,2 km/h in kazen 66€

Septembra? So si pa vzeli čas :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.