Semprepri?an, da v primeru nove prometne ureditve na Brnikih naravovarstveniki niso imeli kaj zraven. Ampak Boss, tale Greta pa tebi ne da spat, kenede.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sodelavec je imel v avtu (pravzaprav v Multipli) ?eno in 3majhne troj?ke (otroke), ko je na Brnikih (to je tam kjer ob gradnji novih cest ne znajo prav posekat gozda) na njegov avto (pravzaprav Multiplo) padla pol metrska smreka (pol metra debeline, ne vi?ine). Padla je med vo?njo 2 cm pred prednjo ?ipo, tako da so bili vsi samo malenkost pobu?kani. Ni govoril o bogu, samo o sre?i. ?e bi imel samo eno malenkost hitrej?i avto pa verjetno da bi bog pri?el na svoj ra?un.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Realnost pa bo kve?jemu, ?e se preselim v Ameriko...
Po?akal bo? samo ?e da elektrificirajo pogon ane.
Druga?e pa, a ni zanimivo, celoten ?lanek samo o nekih zaslonih na palcah, o motorizaciji in ostalih pritiklinah samo 3vrstice. Za popi...
Danes po analognem radiju poslu?al o tem, kako so vsi proizvajalci ?ist popi... za tem, da bi spremenili avto v, kot oni pravijo, dnevno sobo. Ker v prihodnosti se bo v avtu precej ?asa zabilo za ?akanje na prosto polnilnico, pa brez proeciranja tv slike na vetrobran ne bo ?lo. Resno so o tem govoril.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je pa tudi res, da je ?isto odvisno ali ima? kje blizu pumpo.... Meni gre pri LPGju na ?ivce predvsem to, da ga tankam (?e se le da) na Verov?kovi in moram v?asih ?e planirati kdaj bom ?el tam mimo....
Je pa res, kako je ?ele elektricarjem....
Verjemi, ni jim lahko.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Posode za gorivo so v avtih z vsakim novim modelom manj?, ker vsak nov model porabi za ene 25% manj goriva od predhodnila. S tem tempom bodo avti kmalu imeli ssamo ?e prostor za kantico kamor bo teklo gorivo iz ma?ine.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes vozi ?kodilaka Kodijaka. ?ist novega, 100km na ?tevcu, dizl, samo 150 kojn, 7stopenjski DSG, 4WD. Uglavnem zelo udobna vo?nja, dobri sede?i, zelo dobra zvo?na izolacija - glede na ki?tasto obliko ni sli?at vetra, ogledala ne vibrirajo. Sedi se skoraj tako visoko kot pri Toyoti LC, te?i??e seveda visoko in vo?nja v ovinkih temu primerna. Pospe?kov s ?ist novo ma?ino nisem preizku?al, ampak ob?utek je bil, da za take sorte avto in za 4WD bi pa res lahko imel kak?nega kojna ve?.
Kar je fascinantno pri tem avtu je Prostor, in to z veliko za?etnico. Med naslonjali prednjih sede?ev in zadnjo klopjo je 1/2 metra. Ko odpre? prtlja?nik, je do naslonjal zadnjih zicev zeelo dale?.
Na terenu - ?e se blaten in res ne raven travnik lahko tako imenjuje, me je pa presenetil, se je kar zakopal, se mi zdi da bi moj scout zadevo bolje zvozil. Ampak to je moja subjektivna ocena. ?eprav, moj Scout je res dober.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri 1,5 Dci to po?nem na 15Kkm ?eprav pi?e da na 30.
?e mal OT, pri ?kodilaku so pre?li iz 15 na 30 pri istih ma?inah. Obrazlo?itev: vsi proizvajalci tako po?nejo pa potem oni z menjavo na 15 Kkm niso bili ve? konkuren?ni .
Saj vseskozi pravim, trg tale avtomobilizem ?ene v eno ?udno smer.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ker gre pr VAG tehnologija po ?asovnici po vrstnem redu audi - vw - ?koda + seat, so v 2 do 4 letih, ko pride tehnologija do ?kode zadeve ?e zrele in na?eloma tudi z loaded ?kodo ne more? zgre?iti, ker so zadeve do tedaj ?e preverjene in ne ve? verzija 1.0 ali 1.1. Povsem novi loaded audiji pa so ve?inoma limone...
?iri? neresnice. Tega vsaj eno desetletje ni. Kdo kak?no novo stvar prvi dobi je sedaj ?isto odvisno od primerka do primerka.
Po kom pa pri renoldu pobirajo tehnologijo, da jim ?e kar na novo izdani modeli delajo brez "otro?kih" te?av?
Vsak kupljen avto pri na?i bajti v zadnjih 18 letih nakupov je bil tako Mazda 6 kot Megane III kot Scout povsem fri?en model (ni bil faceliftan), max kak?ne dva meseca na tr?i??u. Kdo daje polizdelke na tr?i??e sem si ustvaril mnenje na osnovi lastnih izku?enj in ne na na osnovi rekla baba, kot to nekateri prodajajo tu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e bi jo imel, bi bilo vsega konec, tako pa ostaja neizmerno hrepenenje. Isto kot z ?enskami, hrepeni? za eno super top ma?ko, ko (?e) jo uspe? dobit pa razo?aranje ker ugotovi?, da je ?ist navadna baba, enako kot sosedova Francka al pa Micka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
TPri nas reagirajo samo takrat, ko dobijo uradni odpoklic vozil in je bilo prej najbr? kaj hudo narobe. Take stvari kot so bile te podlo?ke je tudi te?ko dokazovati,ko gre kaj narobe z motorjem.
Tudi servisi imajo normo, koliko denarja lahko zapravijo na mesec.
?e bi pri nas bilo res tako kot pravi?, da bi odreagirali ?ele, ko je bil objavljen uraden vpoklic, bi bilo prekrasno. Resnica je ta, da niti tega niso storili. Meni so veselo polnili po?tni nabiralnik z reklamami za dodatno opremo - se pravi so vedeli kje stanujem - nikoli pa niso poslali nobenega obvestila o vpoklicu, tudi na uradnem servisu so bili tiho. Tako npr. je ?el interkuler iz mojega ?epa, ?eprav je bil vpoklic.
A imajo servisi res kak?no normo koliko zapravijo pa mene kot kupca nebi smelo tangirat, ?e mazda postavi na tr?i??e polizdelek, ma da ga porihta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moja zdaj?nja ?koda scout je dejansko avto brez du?e, ni? ne re?e samo dela.
Mazda je bila povsem druga?na, cel kup enih debat a bo a ne bo, pa skrbi, pa ne?nega prigovarjanja, pa... Uglavnem, avto z du?o. Za ljubitelje avtomobilizma ki jim je to hobi. Tako kot je hobi ljubiteljem oldtajmerjev da se morajo kar naprej ukvarjat s svojimi ljubljen?ki.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prepri?an sem, da je sama mazda takrat na?rtno prikrivala napake in s tem o?kodovala kupce.
?e samo pomislim burlesko z zavorami moje mazde ki so zaje... od takrat ko sem avto prvi? zapeljal iz salona in je potem trajalo skoraj eno leto da so porihtal. Zaradi bremz je bilo v tistem letu mnogo obiskov servisa. Na predzadnjem obisku v ta namen so me z veseljem informirali, da sedaj pa kon?no vedo kje je napaka, ampak popravili je pa ne bodo ker ne vedo, ?e smejo, da morajo najprej mazdo vpra?at. No in na kon?no zadnjem servisu zaradi te napake na zavorah me je pri sprejemu vozila serviser ki pri prej?njem obisku ni vedel ?e sme popravit, zinil: "ja kako ?udno, da vam pa tega ?e niso popravili".
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ok. kdor ni zamenjal podlo?k je bil v nevarnosti, da mu gre ma?ina. No, to smo zelo zgodaj ugotovili
Ne dr?i. Zgodba o podlo?kah se ni vedela zelo zgodaj oziroma zadosti zgodaj. Niti servis v BTC ni vedel o tem ni?, niti ostali vrhunski mazda znalci od Juretov, ?tefanov... niso o tem vedeli ni? dokler ni imela moja mazda ?e 200Kkm.
Mazdin motor prve generacije (brez DPF) je bil biser kar se ti?e ob?utka kako s samo 120 konji vle?e, bil pa je totalen shit kar se ti?e navora pri nizkih vrtljajih in v kombinaciji s samo 5 stopenjskim menjalnikom je bilo slednje tudi krivo za kraj?o ?ivljenjsko dobo sklopke.
Ma?ina moje mazde6 (L2002) je imela te?ave ?e takoj po koncu garancije pri 100Kkm. ?e primerjam to ma?ino z ma?inami avtov ki so bili in so pri na?i bajti, je bila mazdina ma?ina dale? najve?krat na izrednih servisih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mensezdi da tu na forumu nismo reprezentativen model slovenskega kupca, ljudi ki sploh ne spremljajo dogajanja na podro?ju plehovja je ve?ji del populacije. Tem je namenjen ?ov z govejo muzko, imenovan izbor avta leta, pa? da malo predrami populacijo da ima ?e 10,1 leto star avto in da je treba iti v najbli?ji salon.
Naziv avto leta pripomore kak?en procent k prodaji, prav dosti pa ne, kar vpra?ajte spomladi ?e bo kdo ?e vedel kateri je avto leta 2020, ?e bo vsak 15i vedel, bo veliko.
Meni osebno gre trend avtomobilizma nekam v zelo napa?no smer. Dela se na obliki, na vsebini pa kurckej. Sploh ti laptopi v avtih na katerih svr?uje populacija kot da sedaj bo pa vozila ladjo iz vojne zvezd namesto avta, so velik korak nazaj v smislu varnosti. So pa bistveno cenej?i kot fizi?ni gumbi, tako da ja, bo ve?ji profit in dalj?a jahta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e bi bile piksne pira pa vsaj za pol.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani