Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉
Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko se konča se obarva v modro.
Prvi skyactiv diesli so imeli težave z turbinami, oz loputo za regulacijo med turbinama. Drugače pa turbo ni nek bav bav. Zgražamo se nad mini turbo mlinčki
Hmh, malo bom vzel z rezervo te vaše offroad podvige v hribih na snegu Verjetno ni bilo glih dost snega in bolj položno, k drgače ni variante da v globokem snegu prideš v kak bolj strm klanec. Mam izkušnje zadnjih par dni, okolica Snežnika cca 1200nv snega do kolen, z pravim terencem (Land Cruiser) ni šlo kljub reduktorju in zapori diferencialov. Ostalo je edino manevriranje 1.5km v rikverc kjer smo lahko obrnili avto. Vse ima svoje fizikalne meje, ko je klanec malo bolj strm enostavno zmanjka oprijema.
V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.
CX-5 je dražja od CX-30. Ima pa CX-30 že od osnovne opreme naprej dosti varnostnih zadev, ki jih pri CX-5 dobiš komaj pri boljših paketih opreme. Nova CX-5 2021 je dobila tudi enak infotainment kot ga imata mazda3 in cx-30.
Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu?
Za tebe bi predlagal NC ( motor 2,0) ali pa ND oba motorja.
To je 10000km na sezono; recimo da je guma prestara po 4ih letih... Torej bi gledal nekaj,kar nima posebno nizke obrabe, saj Predvidevam,da 40t km zdrži večina zimskih gum (vsaj moje izkušnje so take,je pa res,da vozim 15col).
Če gledal nekaj z res nizko obrabo,ti bodo zdržale več km,ampak bodo cetrto (če ne že tretjo) sezono plasticne in nevarno trde (tako kot so bile pri meni Michelinove).
Sam imam zdaj gy ug8 in sem zadovoljen.
Malo si se uštel v matematiki, to je skoraj 28000 na leto (12 x 2300 km)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz plinske tudi nebi kupil
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani