Imam Top Gear iz leta 1989 epizodo 4! Ugani kateri avto je notri! Jup 323 GT! In ga hvalijo na veliko.
Samo fajl je velik 174 Mb tako, da ga bo treba posneti na CD in ti ga bom prinesel na sre?anje. ?e me bo? spomnil.
PS: Notri je ?e Hona Accord iz tistega leta in predstavitev Japonskih tovarn v GB. Nissan, Toyota in Honda (in celo posnetke iz tovarne, saj so sodelovali z Roverji.
To bo? pa te?ko dobil. Mislim, da sta v SLO samo 2. Nekaj se je na mobisux-u govorilo o tretji - po moje so bu?e. No za dober dnar se da marsikaj zmenit. Sta pa obe full po?timani pa oba lastnika ti bosta svetovala po?teno in povedala kaj mora? pazit, pa kje dobit dele... Uvozit se jih pa na ?alost ne da, ker ne ustrezajo EURO 2.
...sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.
Pi**a zdaj bo pa ?e Iran na vrsti. Ampak - what goes around, that comes around
(najprej judo trening, pol ?e predavanja), (tam sem imel med judo treningom parkiran avto)
Jime
- O soto gari, de ashi barai, ippon seoi nage, morote seoi nage, kate guruma, tomoe nage (moja specialka), ko uchi gari, koshi goruma, uchi mata (tega pa nikol nisem obvladu ), ...
lepo da tehnologija napreduje in da tile pri audiju pedenajo te dizlske motorje. sej glede cene goriva bo res smiselno it na cenej?i pogon...
tako da bencinski motorji bojo po?asi ratali klasika za du?o! ampak vse skupaj zgolj zaradi cene goriva!
Sej pravim, da sem par let nazaj tudi jaz mislil, da bodo dizli totalno prevladal. Ampak ?e bolje od dizla je bencinar na plin. Tovarni?ko narejeni bencinar (vklju?no s plinom) bi bil ?e vedno cenej?i od enakovrednega dizla. Omoga?al pa bi ?e cenej?o vo?njo in mnogo, mnogo manj ?kodljivih emisij v ozra?je!!! Lep primer je HLADNI (?e enkrat BRAVO ), ki ima 2.3 motor in 100 km naredi ceneje kot z dizlom ter ?e skrbi za manj?e onesna?evanje
Mazdini in?enirji gledajo ?e nekoliko dlje od plina (GPL) in Mazda RX-8 na vodik-bencin (po izbiri) je ?e navoljo, resda ?ele kot prototip, vendar pa nadaljevanje sledi.....
?e res vendar trenutni rezulati ?al ?e ne omogo?ajo ?eljenih performans. Za to bo potreben ?as za izpopolnitev tehnologije.
Wankel + turbo + plin = WTG je pa ?e danes lahko narejen v enem dopoldnevu Pa ma? veliko mo?i pa malo ?kodljivh emisij . To je ves point - dostopno ?e DANES.
Ma stari, da so dizli dohitel (masikje tudi prehitel) bencinarje je ?e splo?no znano. Mogo?e jim malo zmanjka le pri ?portnih ali dirka?kih zahtevah. No kot ka?e se tudi tukaj ?asi spreminjajo. Sam sem bil pred leti navdu?en nad novej?imi dizli (punca ima Volvo-ta dizel). To je krasno kako motor vle?e tako te?o ob izjemni porabi (cca 6l). Je pa res kar se ti?e onesna?evanja so (dobr filter trdih delcev mal pomaga).
Zadnje ?ase pa se vedno bolj nagibam bencinarjem s plinskim pogonom (bravo HLADNI ). Mo? je skoraj identi?na, cena za 100 km je kar nekaj ni?ja kot pri dizlih, o izpuhih pa da ne govorimo (low, low) Ne vem zakaj ve?je firme ne prodajajo nove avte z ?e vgrajenim plinskim pogonom (no vsaj ve?ina jih ne). Evropske vlade lobirajo, ker bi s plinom preve? $$$ davkov zgubil. Na ?alost. Bo pa plin kmalu za?el svoj pohod
Naliv sem ?e drugo rundo siriusovega sirupa, pa bomo zdej vidl kako bo reagiral stroj, aja pa prepri?al sem se da v fla?ki ni ni? ostalo vsebine - sem jo splaknu z vodo!
To pa tudi mene zanima kake bodo reakcije :ne vem:
To vi k nove furate n? ne veste kva ja to Mazda power...v 90. letih je Mazda 323 GT-R v rally-jih tresla vse po vrsti...ja bila so to zlata devetdeseta za mazdo...pa wankli so tud vse odzad pu??al...
Nisem si mogel pomagat, da si ne bi ?e enkrat ogledu to Fko . Sem pa? ljubitelj starih Fk, ?e je pa ?e GT povrhu ...No malo mi te je ?al ...si predvidevam pri?el ves navdu?en na forum pol pa tak odziv ...OK popolnoma se strinjam, da so okusi razli?ni...?e je tebi tak styling v?e? tudi prav...
No mogo?e ne bi smel napisat ki?ast ...zato 'konstruktivni' predlogi (ve?ina ?e napisano):
1. Dol trikotnik s sprednjega odbija?a
2. Odstranil bi mazda znak s sprednjega odbija?a
3. Tablico bi dvignil-namontiral na sredino re?e-mre?e (pod trikotnik)
4. Odstranil bi rde?o nalepko s sprednje ?ipe
5. ?rnino nad pragom bi pobarval
6. Zakril re?e na pragih (pokital-po?trihal)
7. Odstranil krog z zadnjega odbija?a
8. Zakril re?e na zadnjem odbija?u (pokital-po?trihal)
9. Nastavek za auspuh bi moral malenkost bolj ven
10.Odstranil bi rde?o nalepko z zadnje ?ipe
11.Zamenjal ALU feltne
11.Armaturo bi vrnil v prvotno stanje
Potem bi avto zgledal mnogo bolje-lep?e.
?e bi ?e kaj naredil na armaturi, bi zamenjal plasti?en model okoli ?tevcev z aluminijastim (ne tisti okvir,ki si ga ti barval, ampak tisti ?rni pod njim), ker je la?je to kot menjava ozadja ?tevcev na belo ali srebrno. Za sredinsko konzolo (pod stikalo za vent. do v?igalnika) bi naredil aluminijast model ki bi pokril oba pokrova za radio (podobno ima nova 6ka samo ?ez celo konzolo). To sem si hotel narediti jaz na svoji armaturi. Pa ?e na sovoznikovi strani ALU podalj?ek podobno kot ga ima Clio. Mogo?e bom kdaj. Zdaj sem prezaposlen na ?ihtu. Sicer je pa vse to stvar osebnega okusa.
Hmm, kaj pa jaz, 1839ccm in 136kW - keri je**** japonec si je to izmislo
Mazda power
Jebi ga jaz mam po napaki 62kW v prometni ?eprav jih ima 64kW. Letnik izdelave sploh ni napisan. ?e bi kako poznal, da bi se zmotla ?e za 2 kW...15kSIT
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani