Ker bo? z avta stopil s prazno baterijo in nisi ni? naredil?
Oba, CarPlay in Auto podpirata delovanje preko Wifi ampak je z njimi trenutno ?e kar nekaj problemov:
1.) Precej evropskih zakonodaj prepoveduje oddajanje stvari na 5 GHz v avtih, kar pomeni da je to v dolo?enih dr?avah efektino prepovedano.
2.) Zahteva precej pasovne ?irine (gre se v kon?ni fazi za HD video stream + zvok + senzorje) in RF motnje med vo?njo takoj kockajo sliko. Predstavljaj si ?tekanje bluetootha x 20.
3.) Ker telefon cel ?as laufa glavni SoC, video encoding block in GPS to pomeni da efektivno pije tudi po 30%+ baterije na uro in komot stopi? z avta po vo?nji in pogrunta? da je baterija prazna.
Prihodnost bo verjetno ta tehnologija mela v kombinaciji z brez?i?nim poljenjem, ampak tako polnjenje dela dodatno ?talo na RF spektru in ?e bolj moti prenos
Na koncu dneva ima? na USB portu 480Mbps zastonj pa napajanje telefona po potrebi - v?asih se ne spla?a komplicirati zato da si moderen.
Vse kaj je izacus napisal + ne delujeta preko Wifi, in tudi ne bosta, ker je to del naloge Carplaya - varnost. brez?i?evje takoj spodbuja k ve?ji potrebi dr*** telefona v roki. Pa ?e ena zadeva je - kabel podpira en USB standard v povezavi s firmwarom, medtem ko ima wifi kar nekaj standardov (avto ima lahko enega, telefon tretjega...)
Pri meni je preko tega tudi teathering za prenos podatkov za prometne informacije in sync aplikacije z avtom itd itd.
Imajo pa vsi novej?i avti ?e druga?e brez?i?no poljenje integrirano v avtu, tako da ni fora v bateriji zakaj je na kablu za ta dejanja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
moja mazda 5 - prva, je bila se mi zdi prvi model s tem, v enem zicu je bila mizica, v drugem, sede?, potem pa v mizici ?e mo?nost vre?e...itd itd. No a ?e ostanemo pri kolesu, ko si umaknil srednji zic, je bil srednji hodnik frej - odli?no za kolo, smu?i, preklje....a zaradi tega ta zic bolj zasilen kot kaj drugega
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A ni bila fora v tem, da si z ro?ko takoj naredil ravno dno prtlja?nika? To ni pomenilo, prakti?nost. Oz prakti?nost v smislu podiranja, ne v smislu prostornine.
Tako je pa tudi to, da se je vse zlagalo kot lego kocke v ve? polo?ajev, ne samo one touch.
To je druga?e,pac ozka cesta in tu pride do izraza kultura in defenzivna vo?nja. Logi?no , da si se ti odmaknil kamionu, ki je konec koncev ?isto umirjeno pripeljal.
On bi se pa? precej te?je in tudi vsako njegovo manevriranje je bistveno bolj nevarno od manevriranja z avtom...
Edino tista Fiesta je bila res precej korajzna (sploh ker ne vem , ?e bi imelo vozilo,ki bi lahko pri?lo iz njene desne prednost pred njo-iz posnetka se ne vidi a tam velja pravilo desnega?).
Tu je samo ena cesta, ostalo so dovozi. Pa ni treba zdaj analizirat vsega, jaz verjamem da bo Boss takoj razumel kaj sem mu napisal.
Petek je po moje rabi? kolo, naporen teden? :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No,jures... Nekaj je ?e so ulice prezasedene (beri: ?e folk parkira na plo?niku pa ?e malo na cesti-kot ta ds3),drugo je pa da folk obvozi tako oviro na na?in,da mora nekdo, ki nima ni? pri tem skoraj ustaviti svoj avto.
Pa? Audi bi moral po?akati,da pride Boss mimo. Tako tudi zakon jasno pravi.
Boss to?no ve kaj sem mislil
By the way parkiranje na cesti druga?e ni prepovedano (?e ni znaka)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss, pa ti fila? statistiko z neprilagojeno hitrostjo.....prilagodi se situacijam. ?e zadnji? pri Monsu si Italijane ogro?al z divjanjem...
Socer pa je tole del vsakodneva, pa? ulice so prezasedene, enostavno pa? spusti? gas in zadeva mine, nima? kaj, moj jutranji primer, 3x, ?al ravno pri Toyoti preklopi na nov posnetek.
Livorno ali pa Piombino, za Korziko tudi Genova, ma? pa ?e Moby Lines.
Pod njo je Sardinija, izven sezone PRAZNA. Glavni razliki sta, da je Korzika zelo hribovita s prelazi, Sardinija pa flat, ampak cesta.....?iroka, asfalt nor, panorama, zalivi.....pa cel otok prepleten, kamorkoli zavije? ni slabo. ampak ok mogo?e gledam kot mopedist ne kot kolesar
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.
Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.
Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...
Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...
Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...
Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.
?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...
Pa? plusi in minusi.
Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.
Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi
Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...
?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bencin se dra?i za 0,6 centa, dizel pa za 1,3 centa
Opolno?i se bodo znova spremenile cene naftnih derivatov. Neosvin?en 95-oktanski bencin se bo podra?il za 0,6 centa, dizel pa za 1,3 centa. Za 50-litrski rezervoar bencina boste tako po novem od?teli 67,75 evra, za 50-litrski rezervoar dizla pa 64,60 evra. Gre za najvi?je cene teh pogonskih goriv letos.
Ob polno?i se bodo cene neosvin?enega 95-oktanskega bencina in dizelskega goriva spet povi?ale. Neosvin?en 95-oktanski bencin se bo podra?il na 1,355 evra, dizel pa na 1,292 evra za liter, ka?ejo podatki gospodarskega ministrstva.
Za 50-litrski rezervoar bencina boste po novem od?teli 67,75 evra, za 50-litrski rezervoar dizla pa 64,60 evra. Gre za najvi?je cene teh pogonskih goriv letos ? bencin bo na najvi?ji ravni po lanskem oktobru, dizel pa po novembru.
O, prekleta re?, a sem res jaz tole zakuhal? Ena objava, pa tri strani "odgovorov"... Pa ravno sem mislil nekaj omenit, kako so kampi v Avstriji cenej?i od kampov v Sloveniji, da cen kampov na Hrva?kem niti ne omenjam. Mogo?e bolj?e, ?e sem tiho...
Poglej ceno pav?ala kampa Adria v Ankaranu
Letni najem parcele ob morju z elektriko?: ?3.500
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A pa zavarovalnica krije tudi kazen, ?e te dobi policaj?
Vertikalna obremenitev vle?ne kljuke je 50 kg, mo?nej?i imajo 75 kg, tisti, malo bolj tovornjakarske sorte (npr: Mazda BT-50) pa 125 kg.
En tak nosilec ima mimogrede 15 kg. Koliko koles po koliko kg se ?e lahko nalo?i zraven, da je ?e v mejah dovoljenih obremenitev?
Ko je na nosilcu zadaj toliko kg koles, pa na zadnji klopi dve osebi, koliko se ?e sme nalo?iti v prtlja?nik, da ne bo prese?ena obremenitev zadnje osovine?
A ?e so na strehi se pa obe osi ne obremenjujeta? Pa pre?ke so ponavadi tudi max 50....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vse kaj je izacus napisal + ne delujeta preko Wifi, in tudi ne bosta, ker je to del naloge Carplaya - varnost. brez?i?evje takoj spodbuja k ve?ji potrebi dr*** telefona v roki. Pa ?e ena zadeva je - kabel podpira en USB standard v povezavi s firmwarom, medtem ko ima wifi kar nekaj standardov (avto ima lahko enega, telefon tretjega...)
Pri meni je preko tega tudi teathering za prenos podatkov za prometne informacije in sync aplikacije z avtom itd itd.
Imajo pa vsi novej?i avti ?e druga?e brez?i?no poljenje integrirano v avtu, tako da ni fora v bateriji zakaj je na kablu za ta dejanja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani