Hmm Slovenija, od kje lepote tvoje?! ?e nekaj let nazaj je bilo tako, da ?e si zdomec (torej dvojno dr?avljanjstvo) lahko s seboj iz tujine pripelje? avto in ga brez te?av registrira?. Se je za pozanimati, ?e ni ?e vedno tako. namre? s seboj uvozi? SVOJ avto, nekaj takega kot svoje cunje itd in se je nekdo brez te?av registriral Nissan Silvio s takimi predelavami, da bi te pri nas na tehni?nem gladko zavrnili.
En bel je bil GTi-R, se je kolikor vem obnovil v Nem?iji in ostal tam, se je pa drug uvozil iz UK v Slovenijo. Drug bel, GTi se je pa zrihtal, zalaufal z SR20VE 200+hp ampak ne za dolgo. Projekt zaklju?en, ?koljka v pre?i, kaj je z ma?ino pa ne vem.
Je edina ne samo v Sloveniji ampak verjetno med zelo redkimi v EU. V EU pa zato, ker je bila tale sedanka uvo?ena iz ?vice, ki ni v EU. Je pa res, da je imel toliko kilometrov ?e ko sem se jaz zanimal zanj, to je cca 9 let nazaj. ?al moj avto takrat ni ?el v promet, ?e ne bi ga kupil ker je super avto.
Dr?ava bi lahko za?ela kako sponzorirati Andreja ker s svojim znanjem bi lahko kaj kmalu postal velik igralec na tem trgu. V bistvu je ?e, le zalednja nima toliko kot Tesla. ?e malo ?pekuliram, v?asih smo imeli tam, cimos, revoz (le ta je ostal), tomos, savo, iskro (te dve ?E stojita)... Skoraj bi lahko sami proizvajali avtomobile, ?e bi dr?ava videla potencial za tiso?e delovnih mest. ?e zdaj se dela razne tepihe, lu?i, plastiko, ?raufe, dele za ostale proizvajalce. Sava dela gume. Helios barve. Pe?jak bi imel tehni?no plat. U ?e Tu?eka imamo... ?e bi delali izvedbe z navadnim motorjem imamo ?e Akrapovi?a. V teoriji bi se dalo, da kar naenkrat uspemo skoraj kot pioniriji na nekem podro?ju. Mogo?e na podro?ju manj?ih elektri?nih avtomobilov? ?e jih eni kitajci uspejo narediti pa, da s slovenskim znanjem ne bi uspelo! Kar ?koda, da je v Sloveniji kaj takega nemogo?e.
Mimogrede na tisto o dosegu 300km. Pa koliko ljudi v resnici naredi v ?ivljenju 1x s svojim avtom v ?usu 300km? Ve?ina dru?in ima vsaj 2 avta, en bencinar/dizel re?i vse to, za 99% primerov pa je 300 km dosega ve? kot dovolj.
Kupec Enejeve je ?el (in jaz z njim) pred tem gledat tudi Ferijevo. Za Enejevo se je odlo?il ker je na Ferijevi ?e veliko dela preden bo obnovljena. Sicer ima tudi Enejeva veliko ?tevilo kilometrov, nekaj rje (ampak manj kot Ferijeva), imela je pa novo streho kar je bilo tudi ?e samo po sebi ful velik plus, saj ima Feri razrezano (vandalizem).
Ob ogledu obeh smo pa predvsem ugotovili, da je imel David res sre?o. Dobil je Miato skoraj brez rje, motor deluje super, hardtop pa ?e platnena streha je kot nova... Ironija je, da sem jo ?e pred njim jaz mislil kupiti pa sem se premislil preden sem ?el na ogled. Po ogledu bi jo pa gotovo vzel. Tako, da ?e se ti ne mudi, po?akaj, pri?paraj ?e jurja ali dva in mogo?e se najde kaj res lepega. Vsake toliko ?asa se.
Kolikor mi je znano je v na?em podnebju najbolj?a opcija nadstre?ek, ampak tako ?irok, da na avto tudi z vetrom ne pada ni?, poden pa seveda nikakor ne trava. Tako se osu?i na vetru, obenem pa ne "za?vica" kot v kaki gara?i. Jaz imam avto pozimi naprimer v vrtni uti in imam samo pozitivne izku?nje. Praskati ni treba, obenem ni fajhtno kot, ?e bi ga dal v gara?o.
No saj tudi google street view niso pustili v dr?avi. Sicer pa imajo tile Avstrijci tudi civilne motorje-provide, mene je lepo presenetila ena rde?a Honda cbr 1100 blackbird, sem padel mimo, potem me je pa dohitela in za?ela ?mrkati in cviliti. Pa baje imajo ?e kake nevpadljive avtomobile. SKratka, jaz se ne zajebavam ve? v Avstriji pa ?e imajo ?e tako lep?e ceste. Je pa res, da tam je bila kazen 210?, pri nas bi bila vsaj 500. Izven naselja.
EDIT: Pa saj ?e prav razumem tale ?lanek tudi pri nas objavljanje svojih posnetkov ni dovoljeno, torej vse to kar po?nejo nekateri foruma?i? V praksi bi torej lahko snemani to?il snemalca?
Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.
Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.
EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina
Tale posnetek z motorjem je kar grozen. Ampak lepo poka?e kako to izgleda. ?e na posnetku izgleda kar hitro in je avto ?e zelo dale?, da se ?e avto komaj vidi iz ?esar sledi, da avtomobilist motorja verjetno res ni opazil, saj so ?e manj opazni zaradi manj?e povr?ine.
Kratek izra?un: Tip re?e "oh" slabo sekundo preden se zaleti, pri hitrosti 160km/h-44m/s to pomeni, da je bil stran ?e 44 metrov! Ob upo?tevanju ene sekunde reakcijskega ?asa (kar je kar hitro) ga ima? na haubi preden spusti? gas saj je v tisti sekundi naredil ?e 44m in ni imel niti ?as spustiti gas. Dodajmo ?e eno sekundo ?asa za reakcijo, smo na dveh sekundah, tudi ?e je voznik avtomobila videl motor le 2 sekundi prej je to stran kar 88m! ?e bi ga opazil na isti razdalji in bi ?el motor 60 km/h (manj kot 17m/s) kar pomeni, da bi imel motor na voljo 5 sekund in v tem ?asu bi ?e spustil gas ali odvil. Torej? Pri taki hitrosti je hitrost glavni krivec, pika.
Zanimivo mi je tole posplo?evanje, da so traktoristi avtomatsko pijanci. Nekako tako kot so vsi tovornjakarji zlobni bogata?i, ki vedno ?trajkajo zato, da bi imeli ?e ve?, tako kot so vsi motoristi divjaki, vsi kolesarji totalno v napoto, pe?ci slepi in avtomobilisti nasploh kreteni.
?alostno je, da o?itno malokdo ?e sprejme odgovornost. ?e naprimer traktorju odbije kolo (primer v na?ih koncih) ne more? re?i, da je kriv (le) traktorist, ki ni dojel, da gre motor 200+ proti njemu ampak bi tudi motorist lahko ?el vsaj malo po?asneje. ?e si bedak in gre? sredi belega dne v de?ju ob omejitivi 40 dale? preko 100 ?ez naselje in to v?tric ker pa? dirka? in te nekdo izsili je te?ko re?i, da je un nesre?nik kriv. To je nekako tako kot bi streljal naklju?no po nakupovalnem centru proti blagajni in rekel, da so ljudje sami krivi ker so se postavili med tebe in tar?o.
Saj so vsi iz istih koncev, ta dva sta brata, Audija pa o?ka kupil. Ene pri?e niso vedle, ?e bi pri?ale ("vplivna dru?ina", vzdr?al se bom opazkah o narodnosti, da ne bo kdo na forumu zameril). Med doma?ini se govori o zelo veliki hitrosti, sicer pa je to ?e iz ?kode razvidno (pri omejitvi 50 bi se pa? ustavili ?e prakti?no ob trku ne pa da se podre ?e dve ograji). Sicer pa kar nekaj komentatorjev to?no ve kaj je bilo: http://www.domzalec.si/v-hudi-prometni-nesreci-na-viru-udelezenih-vec-vozil-ena-oseba-je-umrla
No tu se strinjam, tudi kak EVO ali STi ?e se kaj preserava? in ne pazi? si hitro ob jurja tu pa tam. Je pa verjetno res izvirni greh tudi v tem, da je Mazda naredila ful lep in uporaben coupe, ki ga je kupoval folk, ki ni imel pojma kaj pomeni imeti wankla.
A ni problem v tem, da se ga je kaj zalilo in zato ni v?gal? Saj naj bi tudi v navodilih pisalo kako se to re?i, nekaj kako z pedalko in verglanjem... Ali pa cin?pule, z njimi imajo tudi te?ave. ?e en zanimiv link (jaz osebno bi dodajal dvotaktola glede na to, da sem kar nekaj ?asa razmi?ljal o tem avtu). Wankel je tako velik plus kot minus. Avto je super uporaben za svoj razred, lega po vseh ocenah vrhunska, gre dobro ampak obenem doda wankel tudi minus zaradi porabe (za moje pojme za tako zmogljivost visoka) in ker je enostavno tempirana bomba. Potem pa samo ?aka?, a ima? sre?o ali pa ne. http://bridgetogantry.com/2/index.php/projectrx81/projectrx8/448-project-rx8-ends-aburptly
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmm Slovenija, od kje lepote tvoje?! ?e nekaj let nazaj je bilo tako, da ?e si zdomec (torej dvojno dr?avljanjstvo) lahko s seboj iz tujine pripelje? avto in ga brez te?av registrira?. Se je za pozanimati, ?e ni ?e vedno tako. namre? s seboj uvozi? SVOJ avto, nekaj takega kot svoje cunje itd in se je nekdo brez te?av registriral Nissan Silvio s takimi predelavami, da bi te pri nas na tehni?nem gladko zavrnili.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani