Malo off topic, šipka za avtomatski menjalnim ni več bela ampak rjava, pa hladilnik avtomatskega menjalnika je zelo lepo dostopen spredaj tako da spiranje menjalnika je cist enostaven brez tim ekart masine. G165 ni imel hladilnika avtomatskega menjalnik, te močnejše verzije in dizli pa zgleda imajo vsi.
Evo še malo slikic in igranja. Uspel spravit na 5,8 na relaciji Ptujska Gora - Slovenska Bistrica, po omejitvah in brez oviranja s premišljeno vožnjo. Ampak ok, tega nemores izvajat ker potem ze mozgani pecejo kje pospesevat kje odvzet gas da bos prisel do naselja z 50 itd itd. Za normalno uporabo bi rekel da je realna poraba od 7 do 7,5. Pod črto avto je super 🙂
Danes sem prevzel za vikend test cx5 g194 awd takumi. Povprečna poraba od tankanja 6,9 (250km) poraba zadnji trip 6,5 (Slovenska Bistrica - Murska Sobota - Slovenska Bistrica). Nisem preveč za suv ampak ta cx5 je prvi suv pri katerem sem res res res uzival v vožnji. Koliko bi le bila poraba brez awd.
Smo na servisu debatirali da se da g165 dvignit po novem na 185. Navora baje pridobis 30Nm. Par jih je baje ze dalo in so zadovoljni, je pa res da za obuditev konjenice rabis obrate. Meni je zaenkrat čisto ok g165, čeprav če bi še enkrat novo zbiral bi bila g192, brez deakcivacije batov, in z avtomatskim menjalnikom. 🙂
Nebom trdil ampak mislim da je to ta 6ka ki se je lak lupil, pa so meli pogajanja s mb servisom ker niso garancije priznali. Ne me vzet za besedo, nisem siguren
Baterija za novega yarisa hybrid pride 2400€. Da pa dam za baterijo 10let starega avta 30000€, ga raje v luft spustim. To si lahko komot vsake 10let kupiš novo 6ko.
Ja glej @scania, pred enim letom so ti ponujali 24.000 € - to ti najbolje veš. Od takrat so cene še malenkost narasle, za isti letnik (ne starost). Eden od teh 2 stavkov zelo verjetno ne drži, sam pa bolj verjamem v drugega. 😉
Tista M6 2018 lim za 21.000 se prodaja že celo leto in je očitno za ta denar neprodavljiva. M6 G145 2018 FL karavam s km okoli 50.000 je bila pred mesecem prodana za 19.000 oziroma 21.500 €.
Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Po mojem bi dobil okoli 18.000, dokler ne minejo popolnoma zlati-nori časi rabljenih vozil. Meni so za G165 z vso opremo 2018 FL in 60.000 km pred 2 mescema po telefonu ponujali dobrih 20.000.
Zadnjič se je ene 2 meseca prodajala premijska Mazda CX-30 G122 kristalno rdeča l. 2020 z okoli 40.000 km. Lastnik je začel s 24.800, po 2 mesecih, ko je postopoma spuščal ceno, sem jo nazadnje videl za 21.000 . Nekaj so nastavljene cene, nekaj pa cene sklenjenih poslov.
Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.
Verjameš čemu želiš, če si ti tvojega pod ceno prodal ti jaz nisem kriv. Meni ni sila avta prodat, prihaja corolla cross in čakam na testno vožnjo, zato sem v precepu ali menjati ali ne. Baje pa prihaja po besedah Selmarja tudi mazda 6 s hybridno tehnologijo, zdaj pa samo kaj je bolje za koga. Glede na zdajšnje cene če bi že šel v menjavo razmišljam o 20000€. Saj vem da vse kar si vložil nikogar ne zanima servisi na 8000-10000km zascita krown.... ampak meni tudi ni sile za prodat avto mi suzi in je super, ce se najde kupec v primeru menjave hvala bogu drugace pa pac vozis dalje.
Zdravo, nevem v katero temo bi nalepil post, pa bom kar sem. Da slišim mnenja koliko je po vaše danes vredna moja mazda?
Mazda 6 karavan G165 letnik 2018 (ni zadnji facelift) oprema revolution, prevoženih 96000km. Gledal sem na mobile.de in je približek moji samo ena pa še ta ima bord computer staro varianto, nima HUD-a, letnik je pa 2016 s kilometri 98000km cena 19500€. Na avto net sta pa dve limo. Obe sta letnik 2018, obe G165 revolution, ena s kilometri 44000 in ceno 21000€ druga ima 115000km in ceno 18000€. Da slišim vaša mnenja in ocene kakšno ceno bi dali mojemu avtomobilu za prodajo.
To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.
Če primerjam cx30 in mazdo 6, je v cx30 bolj efikasno hlajenje. To opaziš, ker v cx30 , ki je bila na soncu, precej hitreje ohladi notranjost. Malo odpreš šipe, hlajenje na ful in rešeno.
Pri 6ki bi prej prisel v Dubrovnik kot pa da ohladi s 40 na 24.
Klima v mazdi je ena najslabših, moje mnenje. Dela zelo slabo, v m6 poleti ne sfolga konkretno hladit na 24, tako da moraš pustit na notranje kroženje če želiš da ohladiš vozilo, v momentu ko preklopiš na zunanji zrak kar čutiš da ne sfolga. Vglavnem zelo bogo, druge znamke imajo to 100x bolje porihtano. Primer toyote vklopis npr na 24 se vklopi notranje krozenje zraka za 10 do 15min v tem času čutiš da hladi (pri mazdi je obcutek kot da bi pri 40stopinjah gledal leden pir skoz šipo) potem se izklopi samodejno notranje kroženje, ventilator pojaca za eno stopnjo in vzdrzuje temp brez tezav.
Za mazdo sem pa tudi na servisu omenil od novega ene 4krat to hobi klimo in so sami potrdili da jih dosti jamra in da so svohne.
ampak, ampak, zakaj pa potem za na prvo os kamionarji gor dajejo nalite gume pa nek čipšit. Mislim, ok, če razumem ceno in daš na ostalih 12 koles cenejše ali nalite gume, ampak na prvo os bi pa res morale bit top in čim novejše gume. Al jaz kej ne razumem v tej zgodbi?
Michelin zagotavlja da je remix guma, nalita enakovredna novi nenaliti gumi. Tudi profil na pogonski gumi se lahko poglablja z rezanjem. Poanta je v ceni, torej guma je pol cenejša in zdrži enako okoli 250000km če gledamo pogonsko in jo potem še poglobiš si ji podaljšal življenjsko dobo še za max 100000km, pri 100kamionih pa se to že pozna. Primer katerega sem opisal je bilo z balonarko na prvi osi s tem da se je povozilo nek jeklen profil. Edino kaj opažamo da je remix pogonska michelin dosti bolj trda guma.
Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces.
Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....
Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal....
Malo za primerjavo, v torek 16.8 (4mesece od nakupa) sem imel prvi servis na yarisu. Prevoženih je imel 11000km, do servisa je se bilo 4000km ampak zaradi slabe ocene stanja olja smo rajsi dali prej. Vglavnem menjali so olje 0w8 (njihovo olje original toyota) 3,6litra, oljni filter, klima filter, razkuzili klimo, pregled in test hybridnega sistema, pred izpustom olja so dodali aditiv za spiranje motorja, dodali aditiv za ciscenje sob, pregled vozila in probna voznja. Cena je bila 195€. Meni se zdi cena super.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo off topic, šipka za avtomatski menjalnim ni več bela ampak rjava, pa hladilnik avtomatskega menjalnika je zelo lepo dostopen spredaj tako da spiranje menjalnika je cist enostaven brez tim ekart masine. G165 ni imel hladilnika avtomatskega menjalnik, te močnejše verzije in dizli pa zgleda imajo vsi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani