ve mogo?e kdo do koliko stopinj je u?inkovito olje5W-40 ?(se uporablja)Na servisu sem enkrat videl tabele za razli?ne gradiacije olj ,pa si nisem zapomnil, na netu pa ni za najt.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
zanima me katero motorno olje je najbolj?e za mazdo 323c 1.5 .Notri mam Mobil1 5W-40, pa mi je eden pravil da je to olje do 25?C in da ni za poleti v vro?ini.Jaz rad teram avto, pa nebi rad uni?il motorja, kaj svetujete ??
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?e bo? poganjal kake ve?je sube dobi? ?e poceni rabljene dobre oja?evalce, dosti se kupuje Phase Linear 1.2kW .Glede wooferov pa lahko gleda? tudi maksimalno mo?, saj gre bolj za impulzno delovanje pri basih.Moj Jensenov oja?evalec je imel 380W sinusne mo?i, pa je pri Alpinovem 1000W wooferu bil gain do polovice, tak ko sem dal gain na tri?etrt je za?elo ?e woofer zabijati preve?.Avtoradio pa sem mel tudi na tri?etrt glasnosti (da ni bil v clippingu),bil pa je Pioneer deh-7500mp.Priporo?am pa ti da kupi? kvaliteten oja?evalec, ?e zaradi filtrov proti ?umu,pa ko vklopi? radio ne sli?i? v zvo?nikih poka.Ni? ti ne koristi kvaliteten avtoradio ?e ma? nekvaliteten oja?evalec.Za prednje zvo?nike mam Alpinov oja?evalec serije V12, pa ti ga priporo?am saj da zelo ?ist zvok.
Pa glede Velocity zvo?nikov ki so vi?je kvalitete, rabi? tudi oja?evalec tudi take ali vi?je kvalitete.Dobro je ?e ma? ?e kretnice na oja?evalcu ,saj te pride ceneje.Posamezna kretnica namre? pride tam od 25k SIT dalje.
ZATO DOBRO PREMISLI, PREDEN BO? KAJ KUPIL, tudi pozneje na raz?irljivost, saj v avtoakustiki te slej ali prej potegne da da? kaj zraven.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jbl je vredu, pred 2 tednoma je kupil kolega dva wooferja ,vsak po 1000W.Ma pa Ibizo sport 2003 letnik, v kuferamu pa home made ki?ti.Tu?e tak da se cel avto trese, ma pa isti oja?evalec kot je Virage prej napisal.Samo moral bi ?e meti kondenzatorje ker mu jemlje elektriko (bliskajo lu?i kot ?e bi mel light show).Zato sem prej napisal glede tistega pioneerjevega oja?evalca, ker je tipa D in rabi 2/3 energije za isto mo? kot jo imajo klasi?ni oja?evalci (bolj stabilno delovanje in napetost tako ne niha ).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
za velocity ne vem kak je ?e nisem mel niti sli?al,za infinity pa prideta 2x 16cm za prednji sistem okrog 30k SIT.Glede po podatkih ki sem jih gledal na netu bi ta tvoj sistem moral dobro ?pilati.Samo ni vse v zvo?nikih, ampak kje jih vgradi? kak?en je volumen vrat,...,pa vredu je vrata premazati od znotraj z bitumnom ali ne?im te?kim zaradi resonanc.
Woofer bo? dal v ki?to ali kak ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ve kdo kak je z hidravli?nimi sklopkami na mazdah, ali se ob obrabi avtomatsko na?telajo ali je potrebno ro?no na?telati pedal?Prosim ?e lahko malo kdo opi?e kak je s tem.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
V tuning katalogu sem zasledil sve?ke BRISK Premium LGS (Racing) .Pi?e da v kombinaciji z ?portnim filtrom se zaradi bolj?ega izgorevanja pove?a odzivnost motorja.Ne vem ?e je to spet ena TOP SHOP potegav??ina.Kaj menite?
A je treba prej navoje v glavi s ?im o?istiti ?e uporablja? sprej na osnovi bakra?Kak?ni sprej pa je to, ali ve? kak se mu re?e, pa zakaj je to dobro ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
misli? da poceni moment klju?i ne bi pravilno delovali?jaz mam od Silverline za 10k.Ni sicer profesionalni samo mislim da dela dobro.Ma? kake slabe izku?nje glede moment klju?ev?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala za tabelo . Kaj pa mislite glede QMI dodatka za v olje?Je keri ?e testiral?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani