Ja, pri vsej vznesenosti sem pozabil napisati, za katerega terenca gre. Ja, res je Lada Niva 1,7i, letnik 2009. Verige pa so predelane od Zastave Turbo Zeta (tovornjakec).
Mazda 6 combi takoj prekli?i svoje ?aljivke: ruski kup ?eleza! ?e bi moja Mazda BT50 4x4 zmogla kaj takega, kot zmore ta Lada in pri tem ne bi ni? odpadlo dol in se ne bi ni? polomilo, bi bil zelo zadovoljen. ?e ima? zadosti debelo denarnico, da pla?a? vso ?kodo, pridi, vzemi sam oba avtomobila in poskusi, kateri bo ve? pokazal: Rus ali "novi Trabant", se pravi plastik fantastik Mazda. Ko sem se sam prepri?al o zmogljivosti Lade Nive, sem resno za?el razmi?ljati o prodaji Mazde in nakupu Lade.
?e nima? Rusa, je bolj?e, da si pe?!
Mah sej no?em bit ?aljiv...... Kurc avto je bul tak, nikakav, pa obrni kakor ?e?. Res pa pride? z njim kamorkoli in tud to ma? prav okol plastike in odpadanja le-te. Sam ljudje smo srake, ?e ni lepo in ki?asto se ne prodaja. Zato plastike. Mislem pa, da ta Lada da v ko? celo kazga defenderja in celo pucha. Ne moremo pa govort o estetiki in ekonomi?nosti pri Ladah. Za vzdr?ljivost sicer ne vem kako je, vendar se spomnim starih kako so rjavele da je blo veselje.
Ja jaz pa moram spet dobro besedo za svojega re?ti - servis kot servis zrihtan na 45.000km - cena (brez brisalcev in meglenke) 240?.
Khm - 85? ostalo..
Ampak znajo komunicirati, brez problema so me vpra?ali ?e enkrat ?e lahko dajo moj telefon strankam, ki se zanimajo za plin, in ?e dela, ce sem zadovoljen itd itd.
No in bodo s tem pridobili verjetno zaupanje treh strank s CX-7....od tega en moj kolega s ta ?rno sedmico Denis, ki sem mu rekel da ta servis ne komplicira glede plina - lep dokaz koliko beseda pomeni, vse se povrne.
Potem je tekla debata okoli 2.2 CD masine v CX-7. Vsi v en glas so zatrdili da je to Mazdina masina, razvita v mazdi z DPFjem le da ima ta dodatek Addblue, blok ma?ine pa naj bi pri?el z Mazde E220.
Prav tako mehanika motorja mo?no odstopa od unega na F...
Sej vse lepo in prav ampak glede na kapitalske apetite dana?njih ?asov preprosto ne verjamem oz ne zdi se mi verjetno, da bi dve firmi, ki sta povrh vsega malo v ?lahti imel vsaka svoj razvoj.
Kot po naklu?ju imata potem obe firmi hudi?evo podobne motorje (2.2 se je najprej pojavil v mondeu, prav tako s 400 Nm in identi?nimi kubiki), enako je z motorjem 2.0 CD ali 2.0 TDCi.... 2.0 benz... 2.3 benz
ne vem no.... Jaz malo dvomim da tle ni ?lahte.
Jaz moji Mazdi pravim, da je Ford, oble?en v kimono.
vzame? novo klino od olfa no?a.... prime? na neostrem delu in vnjeto sname? v eni potezi po celi ?irini. Va?no da celotna ostrina nalega na ?ipo. To je to. Ostrga? ?e eventuelne ostanke, ?e je pa kaj sitnega pa malo acetona na vato in gre vse stran. Nima veze gara?a al pa ne gara?a.
Zdi pa se mi da so pri dizlih francozi povozili vse....in ostali se jim prilagajajo, Ford je ze l.99 zdruzil moci s PSA grupo, kot kaze se pocasi tudi Mazda spogleduje z njimi (CX7 dizel je prvi)
Se ti zdi? Ne vem zakaj so ama res vsi motorji, ki jih nudi Mazda enake kubature in deloma tudi enake mo?i... Jaz mislim, da je to vse Ford, vsaj osnova. Morda so narejene kake optimizacije, kaka druga pumpa, ventilator in je to to. Saj ve?, nekateri pravijo, Mazda je Ford, preoble?en v kimono.
Ne pozabit, da so danes enako veliki avti te?ji vsaj za 30%, kar pomeni, da za iste performance (pospe?ke, odzivnost) kot smo imeli takrat recimo s 120KM rabi? danes vsaj 160KM.
Potem pa ?e vsa ekologija (filtri, katalizatorji ipd) pa te?nja k najni?ji porabi pa je to to.
Se mije zdelo, da bo to kdo rekel.... Jaz pa v to dvomim, da so avti te?ji. Zadeva je sicer preverljiva, a poglej npr motorje: 200 KM mo?ni izstrelki imajo po 180 kil cca. V?asih jih je bilo tam 240 280 ali ?ez 300 (BMW). Res je v avtih vse ve? navlake, ki pa? tehta. Vendar pa je npr samo pleh vsako leto tan?i, nadome??a ga vse ve? plastike, avti niso ve? na?raufani na ?asijo.... itd.
Hja, kaj si pa pri?akoval od Nem?ke nepristranskosti. Tam itak vedno zmaga VW.
Res je. Pa ?eprav je golf z enako opremo kot Mazda dra?ji, bo ?e vedno Mazda slab?a, ker ej po njihovi logiki dra?ja. Seveda, ?e zraven postavijo golfa 1,4 basis.
Pa ?e to: Zdi se mi da se tele konji v motorjih vse bolj zgubljajo. Poglej recimo kaj je leta 1990 delala 2.0 ma?ina s 150 konji? Govorim o ob?utku mo?i. Trgala gate. Danes je to ?e skoraj sivo povpre?je.
Dobro preveri zgodovino - ?e je kupljen in ?raufan pri nas mora biti vse preverljivo - ?e ni ra?unov, povpra?aj servis. Kljub vsemu malo premeri barvo - da vidi? ?e je kaj na novo farbano. Ne vem kako je z rjo pri letnikih 2005 - starej?e so malo rjavele okoli zadnjih vrat in blatnikov.
Cena - res ne vem kak je cenovni nivo teh letnikov, vendar tkole od prve je draga. Sevede pa so v?asih tile prodajalci tok togi, da imajo raj?i avto eno leto na dvori??u kot da bi spustili ceno za jurja. Velik sre?e.
Po mojem pele. Problem je k noben ne upa probat. Enako je s famoznim VW PD in CR motorji (TDI 105, 115, 130 in 140) Eni trdijo da laufa, tudi po forumih, vpra?anje pa je kolk tem ljudem verjet. Ko u??ije ?oba ali pumpa je prepozno. Tako da, ?e je namen res iskren je bol? pa? kupit tiste preizku?ene motorje. Verjetn se da pa tud cvi?ek ?ez kak orenk filter potegnit, pa je zadeva urejena.
Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne )
Zdej mi pa povej kolikokrat si jih videl ob cesti ustavljati in kontrolirati avte! Jaz do sedaj samo 1x. ?e ?e potem ponavadi kontrolirajo kamione na po?ivali??ih.......poznam kar nekaj ljudi ki delajo po 50.000+ na leto pa ?e nikoli niso nobenga dobili.......uglaunem povedat ho?em to da je to da te dobijo skoraj ekvivalentno dobitku na lotu sploh ?e se ne vozi? okoli glih z golfom dvojko!
S tem se strinjam. Octi oz. 90 KM tdi je idealen za te podvige. Boss bo sicer reku da na ta ra?un on pla?uje ve?je davke, jaz te pa podpiram..... Itak nam samo kradejo, barabe dr?avne. Mene bolj zanima zakaj je na ?rnem trgu la?je dobit oro?je kot neobdav?eno gorivo.... Verjetno ne poznam pravih ljudi....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah sej no?em bit ?aljiv...... Kurc avto je bul tak, nikakav, pa obrni kakor ?e?. Res pa pride? z njim kamorkoli in tud to ma? prav okol plastike in odpadanja le-te. Sam ljudje smo srake, ?e ni lepo in ki?asto se ne prodaja. Zato plastike. Mislem pa, da ta Lada da v ko? celo kazga defenderja in celo pucha. Ne moremo pa govort o estetiki in ekonomi?nosti pri Ladah. Za vzdr?ljivost sicer ne vem kako je, vendar se spomnim starih kako so rjavele da je blo veselje.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani