Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano
Liter bencina pa se bo po oceni Financ podražil za dobra dva centa in bi lahko stal 1,52 evra. To bi bila najvišja cena v zadnjih osmih mesecih. Cena polnjenja 50-litrskega rezervoarja bi se v tem primeru zvišala za 1,25 evra na 76 evrov.
 
Cena dizla bi se po oceni Financ po osrednji napovedi povzpela s sedanjih 1,554 evra na 1,58 evra. S tem bi bila najvišja v zadnjih 14 mesecih. To bi polnjenje 50-litrskega rezervoarja podražilo za 1,3 evra, po novem bi stalo 79 evrov
😊
 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Se prave, 20 minut, ki si jih porabil za pisanje romanov na forumu, bi lahko že en električni avto nafilal :)

Ali pa štiri akcije. Janez, spravi se s foruma in v akcijo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je mazdaman napisal:

Mazda 6e tudi prihaja v to temo pocasi manjsa baterija je LFP in polni se lahko z 200 kw.

Mislim, da ne bo kandidata tu na forumu, ki bi to čudo kupil. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

Se ga, da pa brez problema odpret 🙂

To se bo šele videlo s časom ali se ga da. Ima namreč drugo, novejšo elektroniko, kot navaden dino. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Yugec ni bil nikol premium, tako da ne moreš primerjat. Baje, da je tuki čist drug filing in da ko enkrat porivaš (cx-30 mislim) ti rata tolk všeč, da hočeš še.:nevem:

A si že kdaj videl v živo, da bi sploh kakšno mazdo porivali? Ne? No, ko (če) bodo kako porivali, to zagotovo  ne bo cx30. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 23 minutami je Deeyan napisal:

M6 vs M3 z dinozavrom je skor sekunda razlike do 100

 

Aja, pa tut cx-30 obstaja z dinozavrom... Primerjava obeh (tolk o podhranjenosti dinozavra):

 

 

Govora je o "novem" s 140 konjički.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Janez je vozil le podhranjenega dinozavra. Naj si sposodi cx30 z motorjem, kot se za ta avto spodobi. Že dinozaver ni bog ve kaj, ta oskubljena varianta je k neki. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 42 minutami je Janez007 napisal:

 

Meni je še bolj važno, da je notri v avtu dober občutek vožnje, vodljivosti, stabilnosti ... na avtocesti se malo gunca tale CX-30, ali se samo meni zdi? Je pa res, da se mi je zdela podobna vožnja tudi s CX-5. 

Na avtocesti se  gunca? Kdaj? Ko Greš ravno ali tudi v ovinkih? 😊 Nič bolj se ne "gunca" kot 6-ka. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 18 urami je godlike napisal:

@Bini, @Alex vajino pomoč rabijo. Če kdo, lahko vi2 rečeta 100%.

Danes zjutraj preveril na delu. Greje celo šipo do vrha. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Se strinjam. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

 

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

K drugim znamkam? Hm.. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 12 minutami je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov.

Ni rečeno, da ni sedaj vse v redu. Najbrž prvi motor ni bil sploh vzdrževan, kot je treba, pa je zaribal. 

Imaš ljudi, ki mislijo, da samo osli in vozi. 

Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Boss napisal:

To že, ampak "en drug" Alex je pred slabima dvema letoma izjavil tole, ko se je hudoval nad Slovenskimi divjaki v Italiji, tko da zdaj še manj štekam:

 

Še vedno trdim enako. Pod divjanje smatram vožnjo tri metre za zadkom, blendanje na prehitevalnem pasu in podobne balkanska folklora. Slovenceljni, ki to istonpočnejonpri nas na naši kvazi avtocesti. In potem to "znanje" prenašajo na italijanske. 

Hitrejše vožnje, kjer je to mogoče in je avtocesta prazna in s tem ne "posiljuješ" ostalih udeležencev, pa ne smatram za divjanje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Boss napisal:

 

Šit... ne štekam. :nevem: A ne bi bilo bolj logično se normalno peljat po omejitvi?

Itak se moraš ustavit na kapučinu in rogljičku. 😊 Tako, da kombiniraš oba gušta. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je etcho napisal:

Na teh odsekih se bo vozilo po predpisih, vse ostalo pa gasa.

Kot v Italiji. Ko veš kje so, daš gasa in se za petnajst minut ustaviš na kapučinu. Pa ustrezno izničiš prehitro vožnjo. Tako smo mi in kolegica vozili na smučanje. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?:nevem:

 ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID

Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.

Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.

ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.

Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.

Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.