Liter bencina pa se bo po oceni Financ podražil za dobra dva centa in bi lahko stal 1,52 evra. To bi bila najvišja cena v zadnjih osmih mesecih. Cena polnjenja 50-litrskega rezervoarja bi se v tem primeru zvišala za 1,25 evra na76 evrov.
Cena dizla bi se pooceni Financpo osrednji napovedi povzpela s sedanjih 1,554 evra na1,58 evra. S tem bi bila najvišja v zadnjih 14 mesecih. To bi polnjenje 50-litrskega rezervoarja podražilo za 1,3 evra, po novem bi stalo79 evrov
Yugec ni bil nikol premium, tako da ne moreš primerjat. Baje, da je tuki čist drug filing in da ko enkrat porivaš (cx-30 mislim) ti rata tolk všeč, da hočeš še.
A si že kdaj videl v živo, da bi sploh kakšno mazdo porivali? Ne? No, ko (če) bodo kako porivali, to zagotovo ne bo cx30. 😉
Janez je vozil le podhranjenega dinozavra. Naj si sposodi cx30 z motorjem, kot se za ta avto spodobi. Že dinozaver ni bog ve kaj, ta oskubljena varianta je k neki. 😊
Meni je še bolj važno, da je notri v avtu dober občutek vožnje, vodljivosti, stabilnosti ... na avtocesti se malo gunca tale CX-30, ali se samo meni zdi? Je pa res, da se mi je zdela podobna vožnja tudi s CX-5.
Na avtocesti se gunca? Kdaj? Ko Greš ravno ali tudi v ovinkih? 😊 Nič bolj se ne "gunca" kot 6-ka.
Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:
- delajo relacije 50+ km,
- imajo avto še v garanciji, ali
- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).
Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.
Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T.
Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...
Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.
Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija.
Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov.
Ni rečeno, da ni sedaj vse v redu. Najbrž prvi motor ni bil sploh vzdrževan, kot je treba, pa je zaribal.
Imaš ljudi, ki mislijo, da samo osli in vozi.
Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema.
To že, ampak "en drug" Alex je pred slabima dvema letoma izjavil tole, ko se je hudoval nad Slovenskimi divjaki v Italiji, tko da zdaj še manj štekam:
Še vedno trdim enako. Pod divjanje smatram vožnjo tri metre za zadkom, blendanje na prehitevalnem pasu in podobne balkanska folklora. Slovenceljni, ki to istonpočnejonpri nas na naši kvazi avtocesti. In potem to "znanje" prenašajo na italijanske.
Hitrejše vožnje, kjer je to mogoče in je avtocesta prazna in s tem ne "posiljuješ" ostalih udeležencev, pa ne smatram za divjanje.
Na teh odsekih se bo vozilo po predpisih, vse ostalo pa gasa.
Kot v Italiji. Ko veš kje so, daš gasa in se za petnajst minut ustaviš na kapučinu. Pa ustrezno izničiš prehitro vožnjo. Tako smo mi in kolegica vozili na smučanje. 😊
Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?
ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID
Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.
Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.
ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.
Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.
Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si jo vtaknil in napolnil?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani