Danes opravil 3. redni servis na 60k km. Cena sitnica 600 eur
- svecke
- filter olje in zraka
- olje
- delo
Za dobrim avtom se vedno kadi. Tako, da teh 600€ za servis bomo z veseljem dali. Napredna tehnologija pač štane in tudi tej x motorji so vredni tega denarja. 😉
V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.
Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.
Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.
Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.
Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max).
Evo, tudi midva z Gelipterjem sva prejle obula naše lepotice v zimske gume.
Izgledalo je pa kot na dirki F1.😊
Jaz z "pištolo" (makito) odvrnem vijake, on dvigne avto z hidravlično dvigalko,
Jaz do konca odvijem vijake, on kolo dol, že razmaščuje vse in z jekleno krtačo pošmirgla, takoj namaže vijake z mastjo, očisti naležno površino.
Zimska guma je že gor, on jo drži, jaz z pištolo privijačim. Ta čas on spusti avto dol, jaz že z moment ključem privijačim do konca. Zadnja guma je bila gor in dol v 7 minutah. Lahko bi rešili to še v kakih dveh minutah manj, a se je že delal mrak. 😊
Vmes sva popila še brezalkoholno pijačo, podebatirala o naših Mazdah in hkrati ugotovila, da so njegove letne bridgestonke totalno na koncu (le še 4 mm profila). Bo potrebno nabaviti nove Conti 7 spomladi. Prav tako so njegove čeljusti (od cx30 seveda) v precej klavrnem stanju in jih bova spomladi obnovila., oziroma prebarvala.
Ko sem vozil domov, se je prižgalo opozorilo, da je prenizek tlak v vseh gumah (spredaj le 2,2 bar, zadaj še manj in sicer 2,1 bar) . Tudi to je urejeno. 😊
Izgledata pa naši cx30 z črnimi feltnami veliko bolj športno kot pa z originalnimi grafitnmi srebrnimi.
Evo opravljena menjava gum na dvorišču za dve Mazdi in eno Škodo. Moram pa pohvalit mojo tamalo (12 let), ki je prešraufala vse kolesa na vseh treh, sam sem samo na koncu le preveril ali je dovolj zategnila z moment ključem. Kaj naj rečem "Team work makes the dream work".
Uživaj v teh trenutkih. 😉 Ko bo v puberteti se bo občasno obnašala kot čarovnica na cracku kot večina najstnic. Pa jo takrat, ko bo prišla ob štirih zjutraj iz žura zbudi, da morata menjati gume. 😊
To bi mel za hobi, celi motor porihtal sčistil, menjalnik lepo na izi poservisiral, ventile zamenjal, mehatroniko sčistil. V glavnem vse te napake zrihtal pol pa opazoval kako dolgo vi šel.
Ne bi bilo slabo, da bi scania naredil test, ali se da tega dizla z rednim vzdrževanjem voziti brez problemov in to velikoooo kilometrov, ali pa, da je ta Mazdin dizel, ljub rednemu in picajzlastemu vzdrževanju - pacient, ki mu ni pomoči. 😊
Jaz ne grem nikoli v nobeno trgovino, če ne vem kaj bi kupil,tudi v avto trgovino ne...
Itak. Najboljše, da bi mene trgovec prepričeval, kaj je dobro zame. Meni ni nihče vsiljeval, da bi kupil cx30. Mi je boljša vožnja kot z Mazdo 6. Pa, še ta X benzinar je zakon.😊
Ravno včeraj sem bil z 6-ko v Ljubljani in vsakokrat, ko jo vozim, bolj ugotavljam, da je sploh ne pogrešam.
Enostavno ne rabim tako velikega avta več.
Je pa verjetno res, da občina raja itak nima svojega mnenja, ampak kupi tisto kar kupi sosed, sodelavec ali pa tisto, kar mu vsili prodajalec.
Textar pro+ in zaenkrat po 400km je vse ok. Tak da za 400km ti lahko garantiram 😂. Upam da bom zdaj mel mir (trkam na les in spet plačujem mašo)
Moje textar spredaj (diski + ploščice)so do sedaj naredili 17000 km brez problema. Najboljše zavira vse od kar jo imam v lasti. Trw so bile povprečne, brembo narezane polom. Te textar kombinacija res da veliko praši feltne, a tudi hitro avto zaustavi. In kar je predvsem važno, tudi gume sedaj ne tresejo več.
Ali pa so to le teorije zarote anti električarjev.😉
Možno je res, da je zagorela le inštalacija zaradi prevelikega toka. Dokler podrobno ne raziščejo primera inšpektorji, je le ena izmed možnosti, da je kriva baterija avtomobila.
Ja v kakšnih razmerah? Plundrast sneg je verjetno tisto kar bom največ videl od zahtevnejših vremenskih razmer. Tam mi je važno, ne pa tisti skandinavski primerjalni testi, ki so narejeni pri nizkih temperaturah in kompaktnem snegu.
Točno tako. Mokre in plundraste ceste so tiste, ki so največkrat na cestah pozimi. No, pri nas na obali so večinoma le mokre. 😊
Za po snegu so tudi vrhunske. Večkrat izprobane na smučiščih in zasneženih cestah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ta "bonbonček" je le gašenje strmoglavljenega golobnjaka. 😉
Da rešijo še tistih par odstotkov, ki jim jih je ostalo pri popularnosti. 😊 A titanik le tone in tone.... 😊
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani