Skoči na vsebino
Gume 2008
Napisano

probaj z 2.8

(manj kot 2.6 ne bi sel)

 

Bo kar dr?alo na. Na C5 v predhodnicah tega modela gum ni bilo zadosti predpisanih 2,5 in 2,2 zadaj. Na sredini so se na tem pritisku manj obrabljale. Bi pa to znalo biti ve? kot 2,5 (2,2) preve? za sneg in led. ?e ni dobrega oprijema jih pa? nekoliko izpiha?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mito mi ni niti najmanj ni lep. Zgleda kot neko vozilce iz risanke. Vendar ima nekaj drugega, nekaj kar marsikdo na tem forumu ceni. Za redDevila sem siguren da da.

Gre za malo strupeno igra?ko, ki lahko preko sistema drive by vire spreminja karakter vozila. S preklopnim stikalom na polo?aj dinamic namre? lahko spreminjamo odzivnostnost motorja in tudi sistema nadzora stabilnosti. Moj znanec se je z njim peljal in povedal je da je neverjetno, kako ta mali strup potegne (gre za bencinsko varianto 1.4 s 155 KM.

?e ima kdo priliko, naj tega mal?ka preizkusi zgolj zaradi ob?utkov, ne zaradi blagovne znamke, ki mazda?e itak ne bo prepri?ala.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Vsekakor naj dela vsak po svoji glavi in logiki. Imam ve? kot 35 let ?oferskih izku?enj, veliko zim in poletij z raznimi vrstami gum. V drugem letu ?oferske "delovne" dobe sem brez posledic zletel z zasne?ene dolenjke. V teh letih sem veliko krat re?eval sebe zaradi drugih. Trikrat sem dobil "od zadaj" (v avtomobil, da ne bo pomote), najnovej?e pred kratkim, enkrat naletel pri 30 hm/h na pe?ca - dijaka, ki je za prehodom za pe?ce sko?il izza kombija pred avto - dijak malo potol?en), enkrat v tujini me je kamion prikoli?ar pri prehitevanju spregledal in me dobesedno skoraj zrinil s ceste , vendar nikoli kriv in nikoli po?kodovan. Nekaj malega je plo?evina trpela.

 

To kar sem napisal v zvezi z gumami ima nekaj podlage v izku?njah, vendar ni vzeti to kot nasvet, ker pa? ima vsak svoj stil vo?nje in iz postov je zaklju?iti, da ste kar v dobrem ?tevilu ljubitelji hitrosti in pri mejnih vrednosti zdrsa je seveda ?e kako pomembna vrsta gum in njihova kakovost. S svojim pisanjem sem ?elel opozoriti na problem, ki se lahko kljub "ta pravim" gumam po tretjem letu starosti zgodi, da kljub temu, da imamo letu primerne gume in zadosti profila, nimamo zadosti oprijema. Osebno se lahko vozim tudi z zimskimi celo leto, zaradi negativne izku?nje pozimi pa si ne upam voziti z letnim gumami pozimi.

 

To je vsa moja "modrost"

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Istrabenz plini zni?al ceno avtoplina na 0,6?
Napisano

Se mi je zdel da imajo Kravatarji dra?ji benz kokr mi, pa to ne od danes, ?e lep cajt! :danzoman:

 

Ne dovg nazaj sm se prov ?udu, ko sm vidu, da mamo razen Rusije, v Evropi mi najcenej? te derivate! :whatever::P

 

http://www.amzs.si/?podrocje=18

 

Saj v tem je poanta, da imajo HR vsa goriva dra?ja, le plin je cenej?i. Torej je nekaj hudo narobe z ekolo?ko zavestjo na?ih ?eikov. Imam vtis, da jim ni preve? do tega, da bi se uporaba plina pri nas preve? raz?irila. :angry::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.

V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. :whatever:

 

Kot sem ?e zgoraj navedel, gre za kompromis pri voznikih, ki na leto prevozijo manj km. Po treh letih se guma postara in izgubi oprijem. Torej bi bilo priporo?ljivo, ne glede na prevo?ene km vsaka tri leta zamenjati gume, ne glede na ohranjenost profila. ?e ima? dva para garnitur gum in prevozi? 15.000 km na leto, se ekonomska ra?unica ne izide, saj bi z 22.500 prevo?enimi km moral zavre?i ?e "dobre" gume z veliko profila. Tako pa s ?tirimi gumami (letnimi, ali zimskimi) odvozi? tri sezone in jih zamenja?. Stro?ek za gume se tako prepolovi.

Pri nas so zime sedaj loterija. Napovedi so toplej?ih sezonskih obdobij, kar pomeni manj snega in ledu. Ker pa so dolgoro?ne prognoze velika loterija in bolj domnevanje, oz. modrovanje, se lahko zgodi tudi ve? snega, kot je po ob?utku prognozirano.

Zato sem jaz za zimsko varianto skozi celo leto, nekateri pa so za letno varianto.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. ?zmeden?

 

To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.

 

 

 

 

Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.

 

?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.

 

 

 

Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Nimam ?asa brati vse zapise, zato bom mogo?e tudi kaj ponovil.

Tudi sam sem pred veliko dilemo kaj izbrati. Pogledal sem malo ADAC-ove teste in dilema je ?e ve?ja. Pri veliki ve?ini gum je cena ?e kako pomembna. Ve? denarja praviloma pomeni tudi ve? kvalitete. Poleg tega obstajajo razlike med blagovnimi znamkami, ?eprav iz istega "hleva". Tudi debata, ali imeti samo eno vrsto gum, je smiselna. Namre? starost gum vpliva na oprijemljivost. V neki reviji sem zasledil test nerabljenih mi?elink starih 7 let in kljub neobrabljenemu profilu nisi dobile zadovoljive ocene. ?e ena priznana blagovna znamka je padla na enakem testu. Torej vozniki, ki prevozijo malo km in imajo dva kompleta gum tudi ve? kot 6 let, se vozijo, premo sorazmerno s starostjo gum, nevarno. Zato se bom jaz odlo?il, pravzaprav sem se ?e pred leti odlo?il za samo eno vrsto gum. In izmed dveh slabih mo?nosti, se mi zdi izbira celoletne variante M+S nekako najbolj smiselna. Logika je v tem, da nekako la?je polovim avto v letnih razmerah z zimskimi gumami, kot obratno.

Torej izbira je padla na zimske M+S. Sedaj pa ?e katere. Najbolj?e rezultate so pokazale znamke Vredestein, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli (pomemben je tudi tip gume). Dobile so po 4 zvezdice, ali zelo priporo?ljivo. Nato sledi Mishelin idr. O tistih, ki niso dobile ocene priporo?ljivo, ne gre razpravljati.

Ker za na?e zimske razmere ni toliko pomembno nekoliko slab?e obna?anje na snegu in ledu, kar je Mishelinu odneslo eno zvezdico, sem jaz izbral prav to vrsto za celoletnega kandidata, ?eprav je (skoraj) najdra?ja.

Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse.

Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Istrabenz plini zni?al ceno avtoplina na 0,6?
Napisano

Cene plina so sramotno visoke. V preteklosti (davni) so bile v razmerju 1:2. Gre za zlorabe ta velikih firm, ki si s plinom dodatno popravljajo dohodke. ?e to, da ima nekdo v Ribnici plin po 0,55? pove, da so nabavne cene ?e vedno v nekdanjih razmerjih. Tu bi morala dr?ava nekaj narediti, saj ne gre za male nepomembne stvari. ?e ?elimo zmanj?ati emisije toplogrednih plinov, bi morala nekoliko stopiti na prste tistim, ki reklamirajo izpuste iz avtomobilskih "dimnikov" z ro?icami, po drugi strani pa zlorabljajo razmere na trgu in dodatno solijo cene plina. Na Petrolu v Kopru sem nedavno videl ceno 0,726?/l plina. To prav gotovo destimulira vgradnjo plinske naprave, ki se ne izpla?a niti po 100.000 prevo?enih km.

 

O?itno prodajajo tudi PRIMA PLIN :angry::angry::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

LabiGT,

kaj meni? o LASA zimskih gumah? Naj bo ?lo za Bridgestone tovarno iz Tur?ije. Nikjer ni zaslediti testa zmogljivosti. So pa relativno poceni, imajo dober profil (??) in dodano siliko.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e ima? DPF bi lahko to pove?anje porabe bilo zaradi regeneracije filtra, kar zahteva bogato zmes v cilindrih in posledi?no ve?je koli?ine vbrizganega goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Je moja Mazda odtekla poslednji krog?
Napisano

Jaz imam izku?njo z nakupom pri CIT-SLO. Ni bila slaba, ?eprav je avto imel ?e 35.000km.

 

Pri omenjenem prodajalcu gre za slu?bna vozila, ki jih imajo prodajalci v uporabi cca. 1 leto in so namenjena reklami. Ob?asno pa se uporabljajo tudi za testne vo?nje, ki pa so vedno v spremstvu trgovca, saj jaz imam tako izku?njo. Na testu z avtomobilom ni dovoljeno po?eti kar koli, tako, da je mala verjetnost, da bi nekdo po?kodoval vozilo v do polurni testni vo?nji. Mislim, da jim ni cilj prevarati more bitnga kupca, saj bi s s tem naredili medvedjo uslugo in pri?li na slab glas. To si generalni distributer v neki dr?avi enostavno ne sme privo??iti.

 

Glede izgube v prvem letu pa za glavnega distributerja ni tako huda re?, saj se pri prodaji po enem letu odre?e zgolj mar?e, pri tem pa je prihranil nekaj na reklami.

Poleg tega mora? vzeti v obzir, da je pri?la nova generacija C5, ki pospe?uje prodajo starega modela za manj?e denarje.

 

Vsekakor je bolje, da se takih avtomobilov izogiba?, saj vo?nja z nekim dvomom v ohranjenost vozila ni dobra.

 

Jaz vidim v taki trgovini mo?nost, da si kupim avtomobil, ki ga sicer ne bi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Je moja Mazda odtekla poslednji krog?
Napisano

Vsekakor ti ?elim, da bi spravil to popravilo skozi in ostal na Mazdi.

?e pa ne bo ?lo skozi pa je ?e ena re?itev, ki bi te obdr?ala v istem avtomobilskem razredu.

Ko gre za pragmati?nost, je potrebno nekoliko ob?utke dati na stan.

 

Verjetno se ti bodo dvignili lasje po koncu, vendar poglej v smeri C5 serija II. Na Cit. Slovenija v KP imajo nekaj vozil letnika 2007 s km 10.000-20.000 km v cenovnem razredu 18.000-20.500?. ?e si dober pogajalec bo? iztr?il ugodnej?o ceno od ponujene. Vozil se bo? varno in udobno, le nekoliko bo? moral zatisniti o?i, ker pa? to ni tvoja za?elena blagovna znamka. Glede vzdr?evanja ne bo? na slab?em od Mazde 6. Ve?ji poseg pride ?ele na 160.000km (jermen, vodna ?rpalka, servis servo ?rpalke, menjava semeringa gl. osi). Filter sajastih delcev sva s sosedom sama demontirala in o?istila na 150.000km.

Jaz imam prvo generacijo C5 in sem bil v?asih jezen na muhasto elektroniko, vendar vse v vsemu nikoli nisem imel nekih velikih okvar . Sedaj imam 170.000km. Avto sem pa uvozil iz Italije. Xenonske ?arnice so bile zamenjane po 6 letih. Nazadnje kar je bilo, je bila blokada relejev lu?i na bassu. Dobil sem rabljen bass za 50?. Upo?tevati je, da je pri II generaciji C5 ve?ina napak odpravljena.

 

Jemlji to sporo?ilo zgolj kot namig o mo?ni ugodni re?itvi nastalega problema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 GT - svetlo siva notranjost
Napisano

No Sirius jaz jih mam manj kot 35 in je nova Mazda 6 tudi zame pretrda...

Moja mi je bolj vsec.

Pri novi me je edino navdusila tisina pri recimo 180km/h

 

Citroen pa hmmm zadnja dobra zame sta bla Xm pa Xantia...

 

Imel sem oba tipa, XM je bil celo dogo ?asa neuresni?ena simpatija, potem pa me je po uresni?itvi sanj nekoliko minilo. Imel sem dizla, bil je nekoliko grob na gasu, mo?an kot medved, prelahek volan.

 

?e ima? priliko probaj C5, ne glej obliko, preizkusi tehniko pa napi?i do?ivetje od znotraj na cesti. Ni nujno, da ti bo v?e?. Preizkusi avtomatika, izberi ?portni na?in vzmetenja in tudi S na menjalniku. Pa po gasu. Me prav zanima, kak?na bo tvoja ocena. Poskusi dati predsodke ob stran.

Prijetno vo?njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 GT - svetlo siva notranjost
Napisano

Pred kratkim sem imel mo?nost popeljeti se na testno vo?njo z novo Mazdo 6 CDI 140. Kon?nice ne vem. Je v?e?en lepo in kvalitetno izdelan voz. Mislim, da sem do neke meje poznavalec avtomobilske tehnike, vendar pa moja ocena ni merodajna, ?e posebej ne za ljubitelje Mazd. Lahko povem, da nisem do?ivel kakega posebnega u?ivanja, sede? je za visokorasle osebe neudoben, premajhen. Ker jih nimam ve? 20, mi je ?e posebej mote?e bilo izredno trdo in poskakujo?e vzmetenje, kar vsekakor ni za moje ?e nekoliko bolj votle kosti. Motor je odziven, menjalnik poslu?en. To s trdim vzmetenjem verjetno ve?ini od vas, ki ste izpod 35 ne bo mote?e, za mene pa je zelo in je zelo podobno enemu od fordov, ki je ?e skoraj eno leto na na?em parkirnem prostoru.

 

Imel sem priliko preizkusiti tudi novi citroen C5. Do nedavnega sem bil nekoliko na to znamko navezan, z novo linijo citroenovih vozil zadnjih nekaj let pa ne ve? toliko. Od hi?e sta ?la dva stara citroena in nadomestili sta ju drugi dve blagovni znamki, ki sta pri?li k hi?i zaradi racionalizacije. Do tistega, ki je ?e ostal v mojih rokah pa sem dokaj kriti?en zaradi muhavosti elektronike.

Torej novi C5 me ne navdu?uje toliko z obliko, kot z novo notranjostjo in udobnostjo in lahkotnostjo vo?nje. Novi sekven?ni 6 stopenjski avtomatski menjalnik zaslu?i vse pohvale, pri ne?nej?i vo?nji pospe?uje neopazno, ?e pa se plin pohodi se opazi prehod iz ene prestave v drugo. Vse pohvale zaslu?i tudi sekven?no prestavljanje, ki ga ne dohaja nobeno ro?no prestavljanje. Opazna je razlika v izbiri notranjih materialov in kvaliteti plastike. Dokaj ?portni sede? sem z lahkoto nastavil in ni? me ni zvijalo v hrbtu. Pravijo, da so veliko naredili tudi na kvaliteti elektronike in kakovosti nasploh, v to bom verjel, ko bo to tudi praksa dokazala. Torej ta voz je na mene naredil zelo dober vtis, ki je povsem zasen?il novo Mazdo 6. Gre za isti cenovni razred. Mazda je v notranjosti nekoliko zadr?ana, C5 je »avionski«. Ra?unalnik je kazal povpre?no porabo 6,8 l/100km, pri Mazdi pa 8 l/100. Motorja sta skoraj enakih zmogljivosti in ccm, dejansko sta brata, ki sta nastala v kooperaciji forda in PSA. Res je, da je poraba odvisna od noge, vendar je potrebno upo?tevati tudi pove?ano porabo avtomatike za 0,3-0,6 l/100km.

 

Zanimalo bi me tudi mnenje kakega mazda?a na isto temo, ?e ima kdo mo?nost preizkusa teh dveh vozil naj poda tudi on svoje videnje, namre? vsake o?i imajo svojega malarja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Par dni se s total raz?telanim Hro??em vozm (1200 J), poraba nora, tko od oka usaj 15l! :danzoman::blink::P

 

?e rabi? ohranjen VW 1300 motor z malo prevo?enimi km, se javi. Dobi? ga za toliko, kolikor ta raz?telani porabi na 2100km. :cheers:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Varnost v prometu
Napisano

Kon?no ena pametna pogrunrtav??ina v povezavi z mo?nostjo napak pri vo?nji skozi semaforizirano kri?i??e.

V Kopru sem opazil dodatek na semaforjih, dodana je ?e ena signalna lu? na kateri se od?tevajo sekunde ki merijo koliko bo trajala zelena in rde?a lu?. Ko se na?ge rde?a se za?ne od?tevanje sekund trajanja rde?e (rumena se ne ?teje), nato na isti signalni lu?i prikazuje ?as gorenja zelene. Sekunde so v barvi lu?i, katre ?as se meri, lu? je enake oblike kot ostale lu?i semaforja.

 

To onemogo?a vo?njo skozi rumeno, torej ni mo?en noben izgovor, v stilu prepozno sem opazi, nenadoma se je na?gala, oziroma nisem mogel zavreti.

?e se ta noviteta uveljavi, se tistim, ki imajo navado ignorirati rumeno obetajo te?ki ?asi, pa tudi policajem bo onemogo?alo, da na oko ocenjujejo, ali bi voznik lahko ustavil, ali ne. :policaj::policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

 

 

in ?e bi lahko na?teval......povsod razen porabe dizel pogori :ne vem: :whatever:

 

Z novim Fatovim motorjem se bo tudi ta trend nekoliko obrnil, torej tudi pri porabi in navoru se bosta motorja zelo pribli?ala. Tudi drugi proizvajalci razvijajo nove bencinske motorje na podobnem principu, le, da je Fiat na?el najbolj racionalno pot. Nekaj se omenja mercedes, vendar so pri njih ubrali nekoliko druga?no pot, ki bo precej bolj stala, zato bo v za?etku namenjena najdra?jim modelom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

O novem za sedaj dvo-cilindri?nem motorju si lahko preberete TU

Kot sem ?e omenil gre za to, da je zrak iz prostora od koder se dozira v cilinder pod konstantnim tlakom. Koli?ina potrebnega zraka se dozira z razli?nim odpiranjem posebej konstruiranih ra?unalni?ko nadzorovanimi elektro-hidravli?nim pogonom sesalnih ventilov, ki omogo?a precizno doziranje potrebnega zraka. Rezultat je manj?a poraba, ve?ji navor in mo?, manj?e onesna?evanje. Motor brez katalizatorja zadostuje kriterije EURO 5, s katalizatorjem pa EURO 6.

Podrobnej?i opis pa je TU

 

Ta tehnologija nima zveze s FSI in JTS tehnologijo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Bom kar tu dodal najnovej?e, saj za mene, govorice o bencinskih motorjih.

Tako, kot je commonrail pomenil revolucijo pri dizlih, se pripravlja revolucija pri bencincih. Baziera se na podobnem principu, le, da gre pri bencincih namesto za kontrolo vbrizga goriva, za kontrolo doziranja zraka. Zra?na loputa gre v pozabo, razvijajo se sistemi, ki bodo omogo?ali neodvisno doizranje zraka v vsak cilinder, torej brez bregaste osi in sedanjega tipa ventilov.

Fiat spet pripravlja presene?enje. Gre za hibridno re?itev, ki je nekaj vmes te novetehnologije in stare, ki omogo?a veliko ve?jo neodvisnost doziranja zraka.

Torej Fiat bo v kratkem spet dal v uporabo avantgardni motor, tokrat bencinski.

 

Prihaja Multiair motor.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Va?e negativne ocene, oziroma trditev, da so vsi enaki izhajajo ve?inoma iz ob?utkov, da ko pritisnete na gas, ni ob?utne razlike. Vendar vas podatki tega testa nekoliko dematirajo. ?e bi gledali oktane je Ina med najbolj?imi, vendar je ?e en podatek, oziroma 2, ki govorita o kakovosti goriva to je vsebnost ?vepla in vode. Mol ima na teh ?rpalkah v bencinu 4-6 ppm, in 7-9ppm v dizlu, vode pa nekje do 50mg/kg. Mislim, da je dovoljena vsebnost ?vepla do 50ppm, s ?emer pa moderni dizli niso najbolj zadovoljni. To ?veplo (po izgorevanju SO2) v kombinaciji z vodo (H2O+SO2 = H2SO4 ) pa vpliva na comon rail sistem in tudi podoben bencinski sistem. Torej ne bomo to kvaliteto goriva opazili na gasu, ampak na zdr?ljivosti visokotla?ne ?rpalke in injektorjev.

 

Tu je kavelj 22, ki je Lagbitu in verjetno ?e komu povzro?il te?ave. V bodo?e pa bo teh problemov, zaradi velikega ?tevila dizlov in relativno slabe kakovosti dizel goriva, po velikem ?tevilu prevo?enih kilometrov, ?e ve?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

?e dolgo je tega, ko je bil zadnji komentar na temo kje tankati.

 

Na Hrva?kem je testirano gorivo na 52 bencinskih ?rpalkah (Rezultai so TU). Najbolj?e rezultate je vedno dosegla grupa ?rpalk podjetja Tifon. Meritve ka?ejo na to, da je gorivo, tako bencin, kot dizel, ki ga proizvaja mad?arski MOL najbolj?e kvalitete in gladko povozi velikana OMW, da o Petrolu ne govorimo. Podjetje Tifon je v 100% lasti MOL-a, ki ima v EU najmodernej?o rafinerijo, od tod kvaliteta njihovega goriva.

 

Nimam nobene povezave z MOL-om in to podajam zgolj kot informacijo, katero gorivo je najbolj?e.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto leta 2008
Napisano

V Evropi je odlo?itev za avto leta padla na podlagi hude nostalgije za ?asi, ko je mlaj?i brat fićota bil masovno prevozno sredstvo in ?e ve?, zato je tam zmagal fiat 500, kako bo pri nas pa bomo videli. Osebno nimam take nostalgije, kljub temu pa EU avto leta izgleda tako-le

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Toyota sux
Napisano

V avtomobilu so vgrajeni razni materiali. Za raznorodne metale je zna?ilno, da v kontaktu v prisotnosti vlage tvorijo galvanski element, ki povzro?a galvansko korozijo. Obstaja lestvica elementov Ca-Na-Mg-Al-Mn-Zn-Cr-Fe-Cd-Co-Ni-Sn-Pb-H2-Cu-Ag-Hg-Au-Pt. ki pove kateri element, oziroma kovina, ki ga vsebuje bo "nastradala". Na primer, ?e je matica aluminijska, vijak pa ?elezen, bo najprej po?rlo alumuinij, ker je na lestvici levo od ?eleza. Na tem principu se pred galvansko korozijio ??itijo motorji namenjeni uporabi v vodi in morju. V ta namen imajo na?raufane magnezijeve elektode, ki se "?rtvujejo" za ostale metalne dele.

 

Toyotin motor je bil izpostavljen ali slani vodi, ali te?kim zimskim razmeram, v katerih se je uporabljalo veliko soli, ali ureje. Lahko pa, da je na njemu ?e kaka anomalija, ki povzro?a nastanek pove?anih stati?nih tokov, ki povzro?ajo, ob pove?ani prisotnosti vlage, galvansko korozijo, ki napada po vrsti aluminij, cink in ?elezo.

Ta motor izgleda, kot, da je avto dlje ?asa bil prkiran v bli?ini morja, ali pa deponije soli.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.