podobno izkušnjo imam jaz, ko sem imel prometno nesrečo na AC (takrat mislim da sem imel GY EF1), ko smo imeli karambol na Gorenjki proti LJ, takrat je stala še cestninska postaja (pred Vodicami, ime sem nekako pozabil-----zdaj sem se spomnil Torovo :)).....in so pred mano brezmali, jaz sem se nekako uspel ustavili, punca zadaj ne, in je "nabila mene" in jaz naprej še 2.....ker smo bili ravno pod cestninsko postajo, je bilo vse pod kamerami in so šli policaji gledati posnetke, kdo je res koga....oz. kdo je kriv, in so rekli, da sem se jaz ustavil cca.20-30cm pred sprednjim avtom, ona zadaj ne, in je vse nabila konkretno.....ter bila posledično kriva za vse naprej....
Lahko da mi je takrat ravno to pomagalo, tista razlika v 2-3m....sicer se sam ne bi ustavil.....
Sej ravno to. Ali gledaš ker je tovarna in ljudje ki so zaposleni, ali gledaš lastnika nekega branda. Meni se s tem ne da ubadati recimo... Rajši lokalnega kmeta podprem pa hodim tja po živila recimo
Itak, bomo kmau preverili kako in kaj. Če ne bodo ok, meni ni problem jasno ni glasno napisat, pa grem naslednjič na drugo znamko
Kar se pa tiče roba mi pa dol visi. Feltne imam oz eno imam precej popraskano, pa je bila gor guma z robom tako da...Ravno danes peljem felge do majstra, da mi jih skuša nekak pametno uredit
Dobro, mene zadaj prostor spet ne gane toliko. 99% se vozita zadaj (če se) otroka, tako da za otroke je placa dovolj. Mislim, a se boš kaj bolje peljal, če bo zadaj par cm več prostora za kolena. Pomoje ga tako malo pa spet ni.
Isto prtljažnik, večinoma ga vozimo na pol praznega. Ampak ok, recimo da je še vedno bolj pomemben podatek kot pa zadnja klop Itak pa noben SUV nima nekega blaznega prostora zadaj, za take je superb in .
Tako hudo sicer ni - na testu je pisalo za Michelino:
Quote
Najbolje se je izkazalaMichelinpnevmatikacrossclimate.Michelinto pnevmatiko propagira kot letno pnevmatiko, ki je uporabna tudi pozimi. Naš test je pokazal, da ima pnevmatika dobre lastnosti tako na suhi kot na mokri cesti, kjer je bila povsem enakovredna letnim oziroma zimskim pnevmatikam, slabša pa je na snegu, kjer ni bila na enaki ravni kot zimske pnevmatike. Povedano s številkami: na suhi cesti jeMichelinovapnevmatika dobila oceno 2,2. Dobre letne pnevmatike na suhem dobijo oceno 1,4, dobre zimske pnevmatike pa pri poletnih temperaturah za vožnjo po suhi cesti dobijo oceno 3,6.
Na mokri cesti jeMichelinpnevmatika dobila oceno 2,5, dobre letne pnevmatike dobijo oceno 2,0, dobre zimske pnevmatike pa oceno 2,1. Na snegu jeMichelinpnevmatika dobila oceno 3,4 – dobre letne pnevmatike na snegu dobijo oceno 5,5, dobre zimske pnevmatike pa oceno 2,4. To dokazuje, da jeMichelinpnevmatika dobra alternativa na suhi in mokri cesti, ne pa tudi na zasneženih cestah. Povedano drugače: tisti vozniki, ki se lahko izognejo vožnji po zasneženi cesti, ker ob sneženju lahko počakajo, da so ceste splužene in posoljene, so v pnevmatikicrossclimatedobili primerno celoletno pnevmatiko.
Mi smo lani mami na njen avto namontiral celoletne. Enako je naredil tast. Oba sta zadovoljna, oba delata manjše število kilometrov po lokalnih cestah. Mama nima niti vinjete..
Občasno vozim mamin avto in poleti ni občutka da ti pobira gumo, kot ti to dela na zimskih. Pozimi kar sem vozil pa tudi nisem imel občutka da bi drsela, tudi ob mokri cesti in speljevanju v klanec ne. Nisem je pa nikol vozil po zasneženi cesti, tudi ona ne. Sem bil pred tem precej skeptičen do teh gum, ampak se mi zdijo dobra opcija za takšne variante. Tud testi kažejo da so neka solidna kombinacija, v nobenih pogojih pa ekstremno ne blestijo.
Aha, pol mora še verige vozit okol. Hja, se mi je zdelo da je en haklc. Pol bi bilo vseeno, če se vozi z zimskimi vseskozi.
Saj gledal sem Michelin in Goodyear. Za slednjo so rekli, da je malenkost boljša kot Mihcelin, predvsem zaradi obrabe. No , cena je tam tam. Mah, itak da se ne vozi praktično nič, do salona 1.5km, pa včasih 6km do Kranja, potem je pa že konec. Kar se mene tiče, sploh ne bi rabila avta - no roko na srce, so situacije kjer ti avto res olajša ..otroci, opravki,..ipd. Zato pa ne vem, če ima res smisel še, da vsak let 2x gume mečeme gor in dol. Letne so bile lani fuč in so na original BMW alu felgah, zimske so pa na enih grdih jeklenkah
Če dam celoletne na ALU , bo še lepše zgledalo recimo.
Je pa varianta, da bi dal gor zimsko, ker sej pravim, nekih relacijh niti ni, da bi ful zjebal gumo..ali pač.
Kako je s celoletnimi gumami? Za ženo razmišljam, da bi vzel celoletne, ker se itak praktično skorajr nič ne vozi, in se mi ne da šraufat gor pa dol te gume..A če kupim all sesson pomeni, da pozimi ni v prekršku, če v avtu nima verig?
Moral bi imeti nek tečaj - prevzeti odgovornost za svoja dejanja. Mislim, da bi bil tečaj vedno dobro obiskan, razen če noben ne bi želel prevzeti odgovornost za svoja dejanja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja 2017 in dalje naj bi bilo že precej stvari odpravljenih. Če se odločim za prodajo ti javim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani