Meni bi bila 2.5 benz idealna motorizacija za 6, ?e bi imela ro?ni menjalnik. V USA so to opcijo imeli do lani. Saj ne da je mazdin AT slab, samo imam raje popolno kontrolo nad prestavami.
Sosednja tema, po break-in kilometra?i bo avto precej bolje ?el. Sam en morem soditi o tem, ker sem prvo benz nabavil s 17k, drugo pa s 50k kilometri, torej sta ?e ?li dobro...
6.000 miles break-in period je to. Na USA forumih se precej pi?e o tem. ?ele po 10.000k km ima motor na voljo polno mo?, ne vem ali velja tudi za dizle.
Seveda mora? bencinarja brez turbo gnati v obrate, ko ?eli? da da kaj od sebe, nih?e ne trdi nasprotno. ?ista fizika pa?. Ostalih 95 % ?asa pa u?iva? v nesli?nem teku motorja, neobstoje?ih tresljajih, na dolgi rok bistveno ni?jem TCO, navkljub litru ali dveh vi?ji porabi. Ko pri NA bencinarju potrebuje? mo?, pa? prestavi? dve prestavi ali tri ni?je, verjetno to ni nek problem in u?iva? v zvoku motorja. ?e je AT, seveda ?e za to ni potrebno skrbeti. Jest ima oz. je imel oboje, prej 2.2 twinturbo dizla, sedaj pa 2.5 bencinarja, oboje AT ?e se ne motim. Enkrat pisal o tem, da ve? mo?i pri benz. NA avtomatiku prav ni? ne pogre?a. Ampak seveda, vsakemu svoje, jaz vem da za dinami?no vo?njo vedno raje vzamem bencinarja enake mo?i, tudi ?e je NA.
Ah ne... itak so vsi dirkalniki v WRC, F1 in xy rally prvenstvih dizli. Poleg tega ima vsak dan povpre?en voznik avto polno nalo?en, pa ?e po?itni?ko prikolico zadaj pripeto, dizel je tako nuja.
A3 limo S-line v temno sivi barvi ima sosed in se ga res ne morem nagledati...edini audi poleg prej?njega A6 avant in prej?njega A7, ki je oblikovno nekaj posebnega, ?eprav seveda po audijevsko generi?en. Cla limo je tud meni neposre?en, karavan ?e nekako, ?eprav neuporabno majhen.
Res je posre?ena limuzinska varianta, verjetno eden izmed najbolj skladno oblikovanih avtov v tem razredu... edino audi a3 limo ji pride blizu (ne vem ?e se sploh ?e prodaja).
Saj dr?i. Poglej prvega A5. Izgelda kot stara kripa, skoraj ni gr?ega kupeja iz tega obdobja, pa je to koliko, 10 let nazaj? Laguna coupe je pravi lepotec za pol manj denarja, mini aston.
Ja, pri 33.000 kilometrih, morda zato ker avto prvih 6 let ni bil skoraj ni? vo?en, svoje pa je dodal tudi start-stop, ?eprav ga sam nisem uporabljal. Pri drugi, letnik 2016, je bil akumulator ?e OK, sicer tudi malo kilometrov (50.000). Druga?e ?al ni ni? nenavadnega, da AGM akumulator odpoved po nekaj letih.
Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.
Toliko o realnih cenah. Nova mazda 6 z vso opremo bi morala biti v SLO po ceniku toliko kot v Avstriji (49.200 EUR 184D AWD avtomatik), potem pa bi dali recimo 12k popusta. Zagotovo se bi jih prodalo ve?, saj ljudje kupujejo popuste, a o?itno tega marketing oddelek v Sloveniji ?e ni doumel. Politika "damo ti nekaj stotakov EUR" popusta ne deluje ravno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni bi bila 2.5 benz idealna motorizacija za 6, ?e bi imela ro?ni menjalnik. V USA so to opcijo imeli do lani. Saj ne da je mazdin AT slab, samo imam raje popolno kontrolo nad prestavami.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani