Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

Pa kdo in kdaj je rekel, da tovornjak ni kriv? 

Vozim skoraj vedno na voznem pasu, povprečno 95 z busom in 85 s tovornjakom in sedim višje od vseh novih visokih gajbic. Verjemi da vidim, kaj delajo vozniki, ki me prehitevajo. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ja, Boss, to, kar si napisal je osnovnošolska teorija. Ne smeš se zaleteti. A ustaviš se pa lahko na prehitevalnem pasu? A izničiš pa lahko varnostno razdaljo? Tu so pravice in dolžnosti. Na prehitevalnem pasu imaš pravico se ustavit, dolžnost je pa ne zaleteti se v bumbarja. Tudi imaš pravico na prehitevalnem pasu kolo na avtu menjavat. 

V tem primeru ne zagovarjam tovornjakarja. 

V tem primeru ni bilo rdeče luči ampak utripala rumena. 

Lahko si 1000% zbran, pa NE MOREŠ preprečit nesreče. To iz lastnih izkušenj govorim. Ker smo vozniki, ki smo bili udeleženi v nesreči in NISMO bili krivi.

Kar se sranja na cesti tiče, je problem nezbranost voznikov, ker se igrajo s pametnimi telefoni, pametnimi avti in vozijo prehitro. 

V zadnjih 10ih letih se je tudi povečala moč avtov, pospeški in vse ostalo. Občutka za hitrost ni. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Dotični dogodek je zanimiv zaradi 40 ton. Če bi bil osebni avto, bi bilo nič. Ni prav, kar je naredil voznik tovornjaka. Nikoli ga nisem opravičeval. Obsojam pa tiste, ki brez veze naredijo pizdarijo, drugi nastradajo, pravi povzročitelji se pa odpeljejo naprej in grejo v šoping gledat artikle v akciji. Na primer iz prehitevalnega pasa na izvoz...na voznem pasu pride pa do verižnega trčenja. Nepoškodovan povzročitelj gre po nakupih iz reklamnega letaka. 

Pa še to. Tudi varnostna razdalja te ne reši. V treh primerih ti lahko opišem iz LASTNIH izkušenj. Pa na koncu NISEM bil kriv. 

Popravljeno od Shrek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Si prebral moj post? 

NE ZAGOVARJAM VOZNIKA TOVORNJAKA! 

RDEČA LUČ PRI SEMAFORJU NIMA VEZE! 

Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela? 

Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo? 

Ne mi s takim, no. 

Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC! 

In za to NIHČE ne odgovarja. 

Pustimo sedaj ta dotični dogodek. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Mogoče je pa kdo zaradi toče na izhodu iz tunela stal...al pa na voznem pasu delal selfi...

Ne zagovarjam voznika tovornjaka, ampak obsojam nekoga, ki brez razloga naredi zastoj in zato NE odgovarja. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Keramična zaščita
Napisano
pred 43 minutami je Scr3am napisal:

Jurja je res huda ja. Je pa treba vedeti, da to ni samo keramika. Za nanos keramicne zascite je potrebno veckratno pranje vozila, dekontaminacija laka, vozilo komplet scistiti z glino, vecstopenjsko poliranje in sele potem nanos keramicne zascite. Tukaj govorimo o urah in urah dela. Je pa tudi za moje pojme to kar huda cena. Pa poznam avtokozmetiko kristal in tip ve kaj dela. 

Delo je drago. Je pa brez smisla. Za konzerviranje avta mogoče, za vsakdanjo uporabo pa ne. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
Pred eno uro je Domzalcan napisal:

Helow...   lep pozdrav vsem.

 

Tudi jaz se nagibam malo k CX5-ki ampak cenejšim različicam, tam okoli 10-11k€  letnik 2013-2016  :)

 

Berem da mnogi priporočate menjavo keten,... nikjer pa nisem zasledil kakšen je strošek menjave?

Tudi Mazda6 me matra,... pa se vendar bolj nagibam k CX5

 

Hvala za odgovor

Vzemi šestico bencinarja 2,5 motor karavan 14 letnik, ki se zdaj na netu prodaja za slabih 15 jurjev. Ne bo ti žal. 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.