Mene pa zanima, ?e ima faceliftana 6-ka iz 2005 kaj ve?ji bencinski tank od starej?e? Ker zdaj sem prevozil preko 300km pa je ?ele na prvi ?rtici. Pri mojem sem pri 350 ?e na polovici. Porabo mi ka?e 7,1l, ampak tudi pri mojem je po pe? ra?unanju nekaj takega. Naslednje vpra?anje je, ?e je mogo?e nalo?it kaki novi FW na ra?unalnik, da bi BC malo bolj pravilno kazal vse parametre (porabo ka?e narobe, od?tevanje do bencinske ka?e narobe, povpre?no hitrost ka?e narobe itd.).
No, pri povpre?nem kruzanju s severnikom v rit, sem danes imel porabo 6,5 litra. 95% AC, 140-150km/h. Me zanima, kaj bo brez vetra Se mi pa zdi 6. prestava uporabna stvar. Pri mojem jo v?asih pogre?am.
Aja, ?e to. BC pri tem avtu ka?e precej natan?ne meritve in je bistveno manj la?niv od mojega, ki ne zna zra?unat niti dosega pri enakomerni hitrosti. Se ga da na moji kako "flashnit" pa na novo nastavit? Ali je pri starih Mazdah mutav ?e od samega ?tarta, neglede na firmware?
Sicer leti fajn, ampak po?re pa ?e ve? kot moj. Kljub 6-ti prestavi. Mojega lahko malo bolj grdo privija? pa navadno ne pride ?ez 7,4l, ?e pa tega o?ema? pa za?ne kazat grozne ?tevilke. ?ez 8.
Aha. Tega jaz itak nimam. No, ga pa imam pri trenutnem, izposojenem, ki pa pije ?e bolj kot moj A so kaka enostavna navodila, kaj moram naredit za to "regeneracijo"?
Aja, ?e iz mojega voza; no, pri 130km/h bi po BC-jevo naj imel 6,1 litra porabe. Ker pa la?e za pribli?no dobre pol litra (glede na dosedanje izku?nje), je realna poraba 6,6 - 6,7l pri taki vo?nji. Zgoraj je hitrost po GPS-u za bolj merodajno meritev. Bom zvozil do konca rezervoarja in poro?am o ro?nem izra?unu.
Fantje, temu se re?e PORABA, ne pa ti na?i decilitri Pod to vrednost sploh ne more? prit. ?eprav ima avto v 6. prestavi pri 60km/h samo okoli 700 obratov/minuto...
S takim re?imom vo?nje, komot. Jaz sem imel z Mondeom na relaciji Maribor - Biograd 6,6l porabe. Tako kot si rekel. Malo klanca, malo spusta in avtocesta na 110. ?im bi pa malo bolj stisnil po pedalu in ?el po AC okoli 140, bi pa tudi poraba hitro pri?la na 7,3l. ?e bi ga ?gal ?e bolj, recimo do konca, bi pri?el na 10-11l. Pri bencinarju se bistveno bolj pozna, kako spo?tljiv si do stopalke.
Moja povpre?na hitrost je 75km/h (po BC-ju) in 7,1 liter (zadnje tankanje). Od tega 90% AC. Je malo ?udna povpre?na hitrost, ne? Ker po AC na?eloma ne padem pod 140km/h.
?ipal bi ga zato, da bi z manj stiskanja po gasu dosegel isti efekt plus bolj optimalno porabo. Samo en problem je. No money, no funny. Kupi kdo Power-box?
Nevem, recimo, da je res webasto, ?eprav prej?njo zimo ni kuril zaradi tega ni? ve?. Avto je ve?inoma v gara?i, relacije so navadno dolge, povpre?na hitrost je ista... razmi?ljal sem, da bi ga dal ?ipat. Baje, da tam malo po?timajo tudi porabo in bolj optimizirajo delovanje motorja. Od teh znancev, ki imajo ?ipane avte, vsi poro?ajo o ni?ji porabi. Ne sicer veliko ni?ji, ampak se baje pozna nekje do pol litra.
?e ima? DPF bi zalo biti, da mora? dati na ?i??enje. Taka poraba je dale? od normalne za mazde.
Ni DPF-ja. Je ?e stara varianta. Finta je v tem, da avta nisem ni? bolj priganjal kot obi?ajno, ko je poraba okoli 7 litrov (kar sicer tudi ni malo). In mislim, da bo naslednji tank tudi 8 litrov. Ker zdaj sem prevozil 150km pa je kazalec ?e na prvi ?rtici.
V?eraj mi je uspelo dose?i magi?no porabo 8 litrov (ja, z dizlom), ?eprav sem imel povpre?no hitrost po ra?unalniku isto kot zmeraj, kar zna?a okoli 76km/h in bi na?eloma morala biti poraba vsaj za liter ni?ja. 8 litrov sem imel samo z vklopljenim power-boxom, katerega pa ?e kar nekaj ?asa nimam ve? v avtu. ?e malo pa bom ?el po bencinarja pa ga dal zaplinirat
?e ti trdi? druga?e, mi prosim napopaj link zakona, kjer pi?e kdaj in v kak?nih primerih ti lahko kr?i? predpise! Bi rad videl to.
Vpra?aj na Dr?avni zbor, zakaj ?e niso naredili tako naprednega zakona, kjer bi lahko po celi Sloveniji za vse ceste izvedel, koliko lahko pelje? na nekem odseku. Spra?uje? bedarije. Sej je logi?no, da jim je la?je re?t, da se na vseh cestah izven naselij dr?i 90 pa je. Ene so sicer slab?e vzdr?evane, druge so sicer bolj?e, ampak dajmo neki skupni imenovalec pa ne bo te?av. Sem ti odgovoril na vpra?anje?
To?no to sem mu poskusil ne?tetokrat dopovedat pa se je vsaki? norca delal, zdej je pa sam provalil isto in je ziher stra?no ponosen na to kako dobro se je spomnil.
Njegov problem je, da zaradi dolenjske kislice ali EM?O-ta pozablja, da si v?asih pljune v lastno skledo. Tako potem v?asih pozabi, da mora vztrajat na svoji prvotni odlo?itvi in obdr?at svoj ugled pametnega policaja.
Dvomim, ker sicer pri le?ernem cjazenju z vetrom v rit ne bi imel 6,4l porabe. Fizikalni izra?uni sigurno dr?ijo in tudi 7 litrov pri 150km/h je neka normalna vrednost. Sploh glede na to, da imam 15 colske pnevmatike. Vpra?anje je, kaj se dogaja do te hitrosti.
To skoraj ne verjamem. Mogo?e je pa ?e v osnovi poraba tolk visoka, da potem ni take razlike
To je tudi edina moja logi?na razlaga.
To te?ko verjamem. ?e ima? na BC trenutno porabo, lahko primerja? na istem odseku ceste. Pri tem bi bilo najbolje posneti s kamero in nato primerjati posnetka trenutne porabe. Pomembno je tudi, ali ra?unalnik dejansko meri trenutno porabo, ali tudio v primeru le te jemlje nek ?asovni inteval. Stavim, da je med 120 in 150 km/h najman, liter razlike (po neki oceni celo 1,5 l/100 km). Pri tej razliki odpor zraka naraste za 77%, ta je odvisn od kvadrata hitrosti.
BC je eno navadno sranje. Ne prika?e prav ne porabe, ne dosega in ne povpre?ne hitrosti (?e primerjam z GPS-ovo). Vem, da se ga da skalibrirat, ampak niti to mu ne bi pomagalo, ker pri le?erni in hitri vo?nji on zazna ve?jo razliko, ko pa gre? pe? ra?unat je pa manj?a (kot sem ?e rekel). Sicer pa imam skoz iste relacije, vedno ista cesta in vedno ista poraba. Ne pozna se niti razlika med zimskim in letnim ?asom. Skratka, ta moj avto totalno demantira vse ugotovitve, ki na?eloma dr?ijo za ve?ino.
To se verjetno bolj da na ravnih cestah kot so od ZG >BG in moja ocena o 1,5 l razlike bo kar dr?ala. Tvoje meritve ka?ejo na 1,7 l razlike pri ni?i in vi?ji porabi. Tako, da podatek o ,1 l razlike prav gotovo ni to?en.
Verjemi, kar ?e?. Lahko zamenjava pa naredi? test. Ampak ti ?e v naprej povem, kak?en bo rezultat.
O nene. S kr?enjem predpisov ogro?a? vse ostale udele?ence v prometu. Tega mandata pa ti ni podelil nih?e. Ti nima? nikogar pravice ogro?at, na ra?un svoje objestnosti.
Seveda vsak, ki se poda na cesto, prevzame dolo?eno tveganje nase. Ampak to tveganje vsak prevzame nase takrat, ko se odlo?i da bo napravil vozni?ki izpit po pravilih in v tak?ni meri, katera so zapisana pri polaganju vozni?kega izpita. Kdor je ?el delat izpit, je bil seznanjen s pravili in s temi pravili lahko vsak presodi ali je pripravljen v skladu s temi pravili prevzet dolo?eno tveganje.
Ti pa s svojim divjanjem, vsem ostalim udele?encem, vsiljuje? neka svoja pravila in s tem posredno vsakemu udele?encu v prometu vsiljuje? VE?JE tveganje. Te pravice pa ti nima?!
Hvala, si si ?e odgovoril:
Seveda vsak, ki se poda na cesto, prevzame dolo?eno tveganje nase. Ampak to tveganje vsak prevzame nase takrat, ko se odlo?i da bo napravil vozni?ki izpit po pravilih in v tak?ni meri, katera so zapisana pri polaganju vozni?kega izpita. Kdor je ?el delat izpit, je bil seznanjen s pravili in s temi pravili lahko vsak presodi ali je pripravljen v skladu s temi pravili prevzet dolo?eno tveganje.
S kr?enjem predpisov ne ogro?am nikogar. Ker to po?nem tam, kjer lahko in ko lahko. Sicer jih pa ve?inoma kr?im v enaki meri kot ve?ina prometa. To pomeni, da jih ne u?im "pol?elazenja", kjer to ni potrebno in se raje premikam z njimi oziroma njihovo potovalno hitrostjo. In ?e to ti povem; poserjem se na dolo?ene hitrostne omejitve, ki nimajo nobene funkcije. Ker s tem ogro?am samo samega sebe, da me kdo od zadaj nasadi. In ne vem zakaj bi vztrajal na tem, ?e je popolnoma nepotrebno izzivat usodo.
ko ga dohiti hitrej?i, se mu je dol?an ?im prej umakniti. ?e se mu ne zna, morda ni ustrezen kandidat za vo?njo, ?e pa se mu no?e (kar je iz prakse, takole na oko, kakih 90 odstotkov primerov neumikanja), pa sploh ni dorasel temu, ?emur se re?e vo?nja v prometu.
Meni je povsem jasno, zakaj se prehitevalni pas zapolni in postane vozni pas. Dovolj je samo en, ki spredaj zamaka in ne spusti naprej hitrej?ih. Potem se pa zadaj nabere kolona, ki spominja na vozni pas, dejansko pa bi samo rada pri?la mimo tistega Loj(z)a spredaj. Tudi sam sem najprej bil prepri?an, da so vsi "pomembni" na prehitevalnem pasu, potem pa pri?el do spoznanja, da bi vsi radi peljali hitreje, ampak zaradi enega ?topla spredaj tega ne morejo narediti.
Je pa iz vidika varnosti sigurno bolje, da se divjaku, ki kr?i predpise, umakne?.
To bi pa Boss moral videt. Mogo?e bo celo dobil nekaj (za)upanja v tebe.
Torej va?a teorija je tak?na; Umikajte se prekr?karjem!
Ja in? V ?em je problem. A bodo tebe kaznovali ali bodo mene? ?e sam vozim hitreje, to po?nem na LASTNO odgovornost. In, ?e spo?tuje? mojo odlo?itev, potem se mi pa? umakni in sprosti tudi ves, meni enako misle? promet, mimo. A je tako te?ko?
'YavarYe X6V6' tak?ni primeri, kjer bi se nekdo 30km dale? vozil 30pod omejitvijo in da ga na tej dol?ini ne bi blo mo?no prehitet, ne obstajajo. Tak primer obstaja samo v va?ih nadobudnih glavicah. Pa v pravljicah.
A tebi se sploh spla?a avto registrirat? Ker po pisanju sode?, se samo v nedeljo pelje? k ma?i pa do bifeja. Oboje je verjetno toliko stran, da se ma?ina niti dobro ne ogreje. Sej je jasno, da je karikiral pa kljub temu na nekaterih zavitih cestah varnega prehitevanja pa? ne more? izvesti. Sploh pa ne po tvojih navodilih.
Nisva si razli?na. Pa? mora? pri dinami?ni vo?nji spreminjati hitrost vo?nje, od hitrih odsekov do malo manj hitrih. Vklju?en v promet pa si isto kot ostali Ni? bolj in ni? manj. Pri dinami?ni vo?nji pa je res treba bolj paziti okrog sebe. Zakaj bi pazil nate tisti, ki ga prehiteva?. Vsak ?lovek, posebej pa pri nas je malo egoist. O nevarnosti po?asnih in hitrih voznikov pa.... Po?asni so nevarni za hitre, hitri pa za po?asne voznike. ?al pa ne moremo ni? spremeniti. Pri nas je hitrost teko?e vo?nje po avtocesti skoraj enaka kot po obvoznici . ?e pa ho?e? hitreje pa pospe?uje? in zavira?.
?e bi vsak premogel malo tolerance, bi bilo bistveno manj nesre?, ki nastanejo zaradi "podjebavanja". Tisti, ki prehiteva, se v tem momentu ne bi ?el u?itelja vo?nje in bi se umaknil, ko bi to bilo mogo?e, kolona za njim bi se pa lahko vzdr?ala vo?nje za ritjo in blendanja pa bi bil volk sit in koza cela. Ampak Slovenci imamo tako dolgo?asno ?ivljenje, da nam take situacije predstavljajo izziv.
Druga?e pa Persen pomirja. Sprijazni se.
Ja, in slab?a vozni?ke sposobnosti, zato tudi opozorilo v navodilih. Eni ga imajo pa ?e celo ?ivljenje v krvi...
In, da ne bomo ?isto iz teme za?li. Takega Dodga bi ?e jaz mel:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta vzvratna kamera je kul. Sem jo ?e na nekaj avtomobilih sprobal/videl in se mi zdi dosti bolj uporabna od senzorjev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani