Jaz sem to te?avo opazil samo takrat, kadar je oviken v levo, kadar je v desno pa ne, zato sem pa tudi omenil to javno ker mislim, da ni najbolj "optimizirano" in ne deluje enako ko prehiteva? in zavija? levo ali pa ko prehiteva? in zavija? desno.
Sicer se da tudi s tem pre?iveti, ampak ?e deluje lepo v desno, bi moralo tudi v levo, a ni tako?
...
Meni je popolnoma logi?no, da so te?ave samo v levih ovinkih. Sicer pa, kot sem rekel: vse to pi?e v navodilih, ni to nikakr?na skrita napaka. Sploh pa ne kaj takega, kar bi bilo treba obe?ati na veliki zvon.
Ni potrebno ugasati tempomata... enostavno pohodis gas , ko si mimo pa pustis tempomatu, da spet naprej prevzame kontrolo... Itak te zadeve se niso tako dalec, da bi jim 100% zaupal... in je se vedno treba spremljati promet in p?o potrebi urgirati ...
Morda bi bilo treba odpreti navodila - tam je opisan prav tak primer.
Radarski tempomat pa? ni popoln in umetna ineligenca ima svoje meje (oz. ceno).
Se pa strinjam, da je v?asih mote?e, a sem se ?e navadil, da moram v takih primerih imeti pripravljeno nogo na plinu. ?e bi lahko preklapljal med klasi?nim in radarskim tempomatom, bi bilo optimalno.
Tudi pri meni je bila "Mojca" originalno nalo?ena; uporabljam pa "Tanjo".
"Mojca" ima tako nadle?en glas, da ni mo?nosti, da bi ga dlje ?asa poslu?al; kdorkoli pa je ukaze prevajal, si pa zaslu?i, da se ga kak?en teden namaka v Savo.
Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje?
Kolikor je bilo meni re?eno obstoja, vendar se za Slovenijo (Evropo?) izdeluje izvedba s plitko vdolbino v prtlja?niku, kjer prostora za (zasilno) rezervo ni. Teoreti?no bi se dalo naro?iti, ?akalna doba bi bila 6+ mesecev in cela vrsta komplikacij - zato tega ne po?nejo.
?e policist zaradi tega ustavi, te brez izrednega tehni?nega ne more kaznovati.
Torej ?e za?ne ugotavljati, da je vgrajen motilnik signala, mu lepo vljudno odgovorite: "V mojem avtomobilu ni nehomologirane opreme, kar lahko preverite na izrednem tehni?nem pregledu."
Brez pregovarjanja, ugotavljanja, prepri?evanja - ?e mu ni kaj v?e? naj odredi izredni tehni?ni pregled ali pusti nadaljevati z vo?njo.
Ali se je to zgodilo ?e komu drugemu kot Sylverju?
Glede regeneracije: ja vem, da pri regeneraciji poraba naraste za dva litra, ampak regeneracija ne traja 200+ km.
Veter je seveda en od faktorjev, kateremu sem pripisoval ve?jo porabo pri prej?njih vo?njah. Da bi vplival za 2l/100km skoraj dvomim. Res je v torek pihalo (kot vedno), a vozil sem se stalno v isti smeri, torej Lj-Bg. Pred tankanjem trenutne porabe res nisem spremljal tako pozorno, ker mi povpre?na ni vzbujala posebne pozornosti. Tudi sicer redno preverjam trenutno porabo, tako da skoraj vedno opazim, ?e gre za kaj izrednega, kot je recimo regeneracija.
Ampak v torek sem se peljal v isti smeri naprej, Veter je torej pihal v isto smer in hudega vpliva nebi smel imeti. Isti dan sem nadaljeval po Ibarski magistrali do ?a?ka. Kdor se je tam vozil, ve da se o omejitvah bolj ugiba, poleg tega je promet in vozi se med 50 in 80, redko 90. Na zmerno vo?enih relacijah je poraba bolj blizu 5, kot 6, tu je bila vedno nad 6; ravno tako v?eraj, ko sem se vrnil v Bg..
Danes sem se vozil po Vojvodini in na AC tankal na MOL-u. To tedaj se je trenutna poraba gibala podobno kot v torek; tudi takoj po tankanju se ni takoj spremenila, po dobre pol ure vo?nje se je zadeva normalizirala. Ko sem se vra?al, je bilo na AC normalno stanje (res pa je, da je plo v drugo smer in da je precej pihalo tudi danes).
Kakorkoli, meni ni povsem jasno kaj se je dogajalo, Croduxa pa se bom v bodo?e sku?al izogniti.
Ve?krat sem poslu?al debate, kako nekdo naredi ve? z OMV-jevo, drugi z Petrolovo nafto... Razlike so bile vedno minimalne in prepri?an sem (bil), da je to bolj kot ne larifari.
Opazil pa sem, ?e pri prej?njem avtomobilu, da mi je poraba vedno narasla za nekaj decilitrov, kadar sem se vra?al iz Srbije, a temu nisem posve?al velike pozornosti - do v?eraj.
Najprej sem naredil 200+ km po Sloveniji, nato sem se odpravil ?e na jug. S 160 po tempomatu se rezervoar po?asi prazni in zavijem na po?ivali??e Dragali? jug pri Lipovcu (HR), ?rpalka Crodux. Ra?unalnik ka?e povpre?je 7,5; izra?unano je 7,4.
Napolnim in se z istim tempom odpravim naprej. Vsake toliko preverjam povpre?no porabo in ta se po ra?unalniku nikakor ne spusti pod 9,5 , s tem, da sem po Srbiji vozil 10-20km/h po?asneje!
Ostali robni pogoji so enaki - ne najdem druge razlage, kot v brozgi, ki sem jo tankal na Croduxu.
Ker se jutri ?e podim po Vojvodini in bo treba tankat - ali so kak?ni podatki katerim se je za izogibat in katere se v Srbiji priporo?a (MOL?)
Temeljito ?i??enje in pranje bom pa tokrat prepustil drugim. V drugi polovici naslednjega tedna sem v Beogradu. V kletni gara?i hotela je ro?na avtopralnica, kjer me ro?no pranje in ?i??enje notranjosti stane ca. 7,00 EUR
Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?
Kolikor sem gledal pri dimenziji 225/45R19 kaj dosti izbire ni. Ve?inoma so v tej dimenziji bolj ?portne gume, ?e ti je Turanzo tako hitro pobralo, ti bo druge verjetno ?e prej - dr?ale bodo najbr? bolj?e.
Moj avto ima prav tako 30.000km (10.000 na zimskih) in ?e ni potrebe po zamenjavi letnih (ve?inoma se vozim po AC).
V petek se odpravim ?e na zadnjo leto?njo smuko, v soboto pa letne...
drugace tudi pirelli p7 cinturato blue, ki jo imam na mazdi je zelo tiha, ima pa bistveno boljso obrabo - zdaj bojo goro tretjo sezono, kar je nov rekord pri meni
Meni sicer malo od rok, ostalo pa OK. Se mi je pa prvi? zgodilo, da je premaknilo levo zunanje ogledalo.
Ne ?tekam kaj je narobe s to v BTC-ju ?
Kot sem napisal, zunanja vzvratna ogledala so bila nedoraknjena, ravno tako je na steklu pri vratih ostal pas umazanije v vi?ini in ?irini zunanjih ogledal.
Pozna kdo kak?no dobro avtopralnico na relaciji Ljubljana-Kranj?
Do sedaj sem najve? hodil na Kompas, vendar je bilo v?asih bolje. Poskusil sem v BTC za Mazda servisom, vendar so zunanja ogledala (in steklo na vratih v njihovi vi?ini) ostala prakti?no nedotaknjena.
V Medvodah me ?e nekaj ?asa ni bilo; nazadnje ko sem bil, jim je kar nekaj krta? "stavkalo"...
Kolikor vem, Tesla stane okoli 82000?. Da ne kompliciramo, predpostavimo, da je elektrika zastonj. ?e si omislim npr. Mazdo 6 karavan Evolution SD z motorjem CD175 (2,2litra) in 6 stopenjskim avtomatskim menjalnikom za 36.000?, ostane ?e 46000 za gorivo, torej vsaj 32000 litrov. Pri porabi 8 litrov na 100 km (vem, ja, po tovarni?kih podatkih je poraba okoli 5) je to za vsaj 400000 km...
S takim na?inom vo?nje, pri katerem ti bom omenjena Mazda pila 8l/100km lahko Tesla o dosegu 400 km samo sanja.
Ja, morda res ni primerljiv z Mazdo 6, po drugi strani bi pa od tehnolo?ko tako naprednega avtomobila pri?akoval vsaj toliko aktivnih varnostnih sistemov, kot jih ima naftna konkurenca. Tudi kak?nega NCAP varnostnega testa se ne bi branil...
Saj sem verjetno napa?no napisal. Glede na to stran imajo originalna plati??a za Mazdo 6 GJ naslednje dimenzije:
6,5Jx16: ET42
7,5Jx17: ET50
7,5Jx19: ET45
S pomo?jo razlage na tej strani in glede na to, da je tako pri 17", kot pri 19" predpisana enaka ?irina pnevmatike, se mi je zdelo ?udno, ker razli?na ET-ja pomenita tudi, da ima avto z 19" plati??i ?ir?i kolotek.
Nato sem ?el preveriti tehni?ne podatke in tam je to potrjeno. Mazda6 s 17" plati??i ima kolotek (spredaj/zadaj) 1.585/1.575mm, s 19" plati??i pa 1.595/1.585mm. To hkrati pomeni, da so pnevmatike na 19" plati??ih za 5 mm bli?je blatniku kot pri 17".
Z upo?tevanjem ET-ja pri 16" plati??u (42 mm) in predpisano ?irino pnevmatike (215 mm) se da izra?unati, da je kolotek ?e 6 mm ?ir?i kot pri 19", hkrati pa so pnevmatike za 2 mm bolj oddaljene od blatnika kot pri 19" oz. 3 mm bli?je kot pri 17".
Kakorkoli: kupil bom 7,5Jx17 ET50 (ali pa 7Jx17 ET50) - na oboje se da montirati 225/55R17, s tem da je o?je plati??e malenkost bolj za??iteno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je predvsem delanje slona iz muhe...
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani