O?itno niti prodajalec sam ne ve, da se kartica po prevo?enih 100 km varnostno zaklene na 1 vozilo za vedno.
Kdo ve, koliko izvodov je ?e prodal
Na strani 25 sta 2 povezavi do 2 razli?nih prodajalcev.
Oba imata ?e zaklju?eno prodajo.
Pri enemu pi?e "used" pri drugemu pa condition: New: A brand-new, unused, unopened and undamaged item in original retail packaging.
Verjetno si kupil od tistega, pri kateremu je pisalo used, ampak ni re?eno, da ?e bi kupil od tega drugega, da bi delalo
Kar zahtevaj stro?ke nazaj - v koliko ima? mo?nost seveda saj ?e si kupil "used" ne vem ?e bo? lahko dobil vra?ilo, saj v oglasu jasno pi?e, da je uporabljena in ni prodajalec "kriv", ?e se varnostno zaklene po 100 prevo?enih km.
Lahko pa da se prodajalec zaveda tega in si prodajo razlaga na ta na?in, da morda pa nekdo potrebuje zaklenjeno SD kartico (za razne eksperimente ali pa? kaj drugega).
Poskusi na AUTO ko bo zunaj no?. Verjetno se zadeva druga?e obna?a.
?e se tudi ko je no? zunaj enako obna?a, je zadeva res skorajda neuporabna
Do sedaj na vseh vozilih, ki sem jih imel in ki so imeli ti 2 funkciji, sta delali sami od sebe (ni bilo potrebe potemu, da ko zgasnem vozilo da morem ?e prestavljat ro?ico za lu?i na zasen?ene lu?i)
Aktivni tempomat je res nekaj najbolj?ega, kar so lahko izumili na vozilih
Imam Mazdo 3, Revolution Top in to?no ta motor, po kateremu spra?uje?.
V praksi je zelo tih (ni tisti tipi?en dizel, kot se ga sli?i recimo na VW), sli?i se skoraj tako kot bencinar.
Realna povpre?na poraba je 5.0 do 5.2, pri meni se je ustavilo na 5.1 in na temu sem ?e nekje 2 meseca (imam pa ve?ino mestno vo?njo).
V?e? mi je tudi iStop funkcija, ko se avto lepo ugasne na semaforju...se pa tudi zelo hitro pri?ge ko pritisne? na sklopko
Pelje se zelo lepo, dokaj tiho na AC in ?e bo? vzel dizla si lahko prepri?an, da bo narejen na Japonskem, kajti bencinarje od januarja letos proizvajajo v Mehiki (al kje ?e?) in je kvaliteta v sami izdelavi (baje) slab?a.
Dve vpra?anjci: kje bo? pa dobil 19 col za Mazdo 3 - je to mi?ljeno kot original dodatna oprema? Omenja? tudi kamerco - misli? kot dodatno opremo?
Mislim, da je pri Mazdi govora o Trafficinfo in ne dobesedno o TMC.
Torej TMC na?eloma deluje tako, da mora? imeti napravo, ki prometne informacije "lovi" preko radijskih oddajnikov (na dolo?enemu kanalu).
Pri Mazdi pa se prometne informacije nalagajo iz interneta oziroma "online". Namre? MZD Connect System ima vgrajen WiFi sprejemnik in v kolikor ima? dostopno to?ko (recimo mobilni telefon, s katerim "?era?" internet), se lahko z MZD pove?e? na mobilni telefon in s tem omogo?i? MZD Connected Service (torej se preko mobilnega omre?ja iz Mazdinega serverja nalagajo sprotni podatki o prometu in le ti se upo?tevajo v sami navigaciji).
Ti dve zadevi nista povsem enaki, saj je ?e na?in pridobitve prometnih informacij druga?en.
Pa ?e to kot zanimivost:
- TMC v Sloveniji prejema podatke od podjetja TrafficNav, ki pa ?al nima tako a?urnih prometnih podatkov (tako kot je Boss napisal), ve?ina naprav ki uporablja TMC je Garminovih (pa tudi morda nekatera vozila - Volvo recimo je 2014 aktiviral TMC v Sloveniji)
- Trafficinfo za Mazdo pa poteka online in navigacija prometne podatke "vle?e" iz HERE online serverja in tam je "ve? podjetij", ki "dostavljajo" prometne podatke za vsako dr?avo posebej (za Slovenijo vem, da je na HERE.com spletni strani ve? ali manj oziroma kar vedno do sedaj bilo vse a?urno - torej v kolikor bi omogo?ili prometne podatke ?e za Slovenijo na MZD, bi le ti bili a?urni in pravilni in nikakor taki, kot jih ponuja TrafficNav na TMC napravah).
Zadevo lahko sami in povsem brezpla?no preverite in spremljate na www.here.com (klikni na "Traffic" in preveri lokacijo, za katero ve?, da je delo na cesti ali da so zastoji in sporo?i, ?e je dogodek prikazan):
TMC pa tako ali tako slu?i samemu sebi in po?asi umira, saj v vozila prihajajo nove in bolj ustrezne re?itve - kot so recimo te online.
Sicer mi ni povsem jasno, zakaj TMC za MZD Connect sistem ni podprt tudi pri nas, saj lahko na Naviextras dokupi? do?ivljensko licenco za TMC za Slovenijo in sicer za vse naprave (in vozila), katera uporabljajo iGO ter HERE zemljevide, samo za Mazdo ne.
Morda je pri nas tako malo Mazda vozil z navigacijo prodanih, da se jim ni dalo ukvarjati s tem, da bi ?e za Slovenijo omogo?ili TMC. Sicer pa tu ni ni? za omogo?it, ker TMC ?e dela pri nas in bi samo omogo?ili v MZD sistemu.
Seveda sem se ?e obrnil na support v Avstrijo (ker Mazda Slovenije ima tam support) in prejel odgovor:
Spo?tovani,
Traffic info v Sloveniji ne deluje in zaenkrat ni na?rtovano, da bi se v bli?nji prihodnosti okrog tega kaj spremenilo.
Sodelavec ima iPhone 5 in kupljen iGO Primo EU, za katerega je potrebno pla?at okoli 80 EUR za celo EU.
Zadnja posodobitev, tako kot je nekdo ?e napisal, je bila septembra 2014, zemljevidi pa so ?e iz leta 2013!!
Obljubljali so 2x letno posodobitev zemljevidov a od tega ne duha ne sluha ve?..... iGO Primo za Apple platformo propada in to ni fer do tistih, ki so kupili aplikacijo
Je pa verjetno razlog v temu, kar je JEST napisal, da se iGO po?asi umika za kon?ne userje in se bo osredoto?il na prodajo samo za podjetja (avtomobilska industrija - original name??ena iGO Primo navigacija v vozilu - proizvajalec tudi poskrbi za ustrezno za??ito pred piratstvom, s tem je ve?ji zalu?ek prodaje navigacije in iGO si s tem zagotovi bolj sigurno finan?no "pot")
?e naredimo primerjavo med Garminom, Mazdo in vozila PSA:
- kupim Garmin napravo za okoli 100 EUR in dobim tako napravo kot tudi LIFETIME posodabljanje zemljevidov (podatki so novi in sve?i - stari nekaj mesecev)
- kupim SD kartico za MZD za 500 EUR (kar je 5x dra?je) in dobim samo 3 letno posodobitev zemljevidov (poleg tega so podatki zelo stari - vedno 1 leto stari podatki)
- imam vozilo druge blagovne znamke (PSA vozila, Volvo, Audi, BMW, VW....) z vgrajeno navigacijsko napravo in stro?ek 1x posodobitve zna?a 160 EUR, posodobitev pa pride 2x letno (torej je letni stro?ek 320 EUR za posodobitve zemljevidov, kateri so tudi 1 leto stari)
Torej:
- Garmin (100 EUR za "lifetime" posodobitev)
- Mazda (500 EUR za 3 leta)
- ostala vozila (960 EUR za 3 leta)
- za nekatera vozila je posodobitev celo 199 EUR (torej 400 EUR na leto, kar pomeni 1200 EUR za 3 leta)
Torej Mazda spet nima tako drage navigacije, ?e nardimo primerjavo z ostalimi vozili s serijsko vgrajeno navigacijo
Sicer pa nekateri ne marajo imeti na ?ipi ali armaturni plo??i zalepljeno navigacijsko napravo, jo vedno skrivat ko zapustijo vozilo, imeti kable speljane od 12V vti?a itd..... lep?e je imeti vse v 1 napravi vgrajeno in zato je verjetno tako visoka cena, zaradi same "komoditete"
No, morda pa bo ta SD kartica za navigacijo za MZD ?ez nekaj ?asa kaj ceneje
Sicer pa se zadeve glede navigacije vedno bolj pomikajo na "online" na?in kar pomeni, da bomo v prihodnosti imeli ?e vse vgrajeno, samo mese?no naro?nino bomo pla?evali in zemljevidi se bodo prek prenosa podatkov prena?ali "v ?ivo" na na?o napravo v vozilu. To imajo ?e nekatera vozila danes (mislim da Tesla S).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No tukaj se jasno vidi, koliko te?av ima ta MZD Connect system in koliko enih popravkov je potrebnih....pa ?e to niso vsi!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani