Sam sem reklamiral, pa se rekli tako pa? je...sli?i? pa pri hitrostih vi?jih od 120 km/h...in vedno poskusim ?e so okna zaprta...k sre?i se ne vozim veliko po avtocestah...
Hmm... sam tega nekak nisem opazil (imam sicer sedan verzijo, je to razlika?) pa ve?ino ?asa po avtocestah vozim. Je mogo?e sli?no samo za potnike zadaj (ni mi ?e nih?e ni? omenjal)?
Po enem letu sicer nekih resnih pripomb z avtom nimam. No, razen retardiranega coming/leaving home sistema z lu?mi.
Ne vem zakaj sicer tu debata o DSG cukalnikih, glede na to da jih Mazda ne uporablja. Vseeno so dost druga?ni od menjalnikov s pretvornikom navora, predvsem sanjajo pri menjavanju navzdol in nazaj ter nekoliko manj mehko pospe?ujejo v ni?jih prestavah.
Paddle shifterje sem pa uporabil glih dvakrat, ra?unalnik zna precej dobro pogruntat kaj ho?e? od njega samo glede na to kako pritisne? gas. ?e kaj, bi rekel da na avtocesti v?asih ?e malo preve? rad menja dol v 5./4. ko pospe?ujem.
Hmm, kako to misli?? Mazda ima "navaden" avtomatski menjalnik s pretvornikom navora (+ zaklep) namesto dveh sklopk DSGja. Na?eloma taki ne?neje speljujejo (manj cukanja) in se manj kvarijo (manj premi?nih delov). Imajo pa zato ve?jo porabo - moja je cca. 0,7 - 1,2 L/100km ve? kot pa pri ro?nem menjalniku. Razlika je najve?ja pri vo?nji v mestu.
Menjalnik je druga?e prakti?no isti tudi v 6ki, tako da ?e ga ho?e? sprobat, se zmeni za testno vo?njo ?estice (po mojih izku?njah 6 dobi? na testno vo?njo z AT, trojke nikakor).
Lahko kdo kaj vec pove o samodejnem menjalniku? Se splaca nakup s samodejnim menjalnikom?
Ro?nega ve? ne mislim kupiti, neprimerno bolj udobna vo?nja. ?e posebej po mestih in gu?vah. Mazdin Skyactive Drive je tudi eden najbolj?ih kar sem jih vozil.
Se pa pozna na porabi in Mazdina politika je trenutno mal glupa (Revolution Top sploh nima ve? opcije?!).
Ja, traktor ze...ampak pri 50-60k km se pozna
Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk
Saj ni bilo ?isto resno mi?ljeno Nekih resnih prito?b ali te?av z ma?ino nisem videl.
To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).
V Skandinaviji sem videl tega kar precej - sever ?vedske itd. imajo parkiri??a pred bloki ?tekarje za to da ljudje vklapljajo grelnike blokov za resne zime.
Mislim, saj komot se vozi? okoli v kanti s katere bodo tebe in sopotnike praskali z vozi??a ko bo ena mamica na telefonu s Q5 prevozila rde?o... sam zakaj dafuq bi pa to tvegal ko pa so bolj?e (in spet ne tako bolano drage) alternative?
Samo predvidevam,da nisi dobil tako ugodno ceno z original Mazda plati??i?
Bojim se da verjetno ne bo? dobil popusta ?e ?eli? plati??a menjati ?e v ?tartu - kolikor vem pa? avti z ve? opreme pridejo z 18kami in ni tovarni?ke opcije da bi ti jih menjali :/
Kaj vam ni jasno, ?e firma predvidi da je taka dimenzija gum in feleten ok, to stestira in HOMOLOGIRA. ZAKAJ jih menjat za klobase, veliko terenske vo?nje, makadama,blata,brezpotij,.... ???
A je problem v ? ?
Nekateri se pa? radi vozijo z ve? udobja, kaj ti ni ?isto jasno?
Saj! Jaz mislim, da glavna zmaga proizvajalca (Mazde v tem primeru) je, da se v vsej konkurenci (tudi popustov) odlo?amo zanjo. Da pa zdaj zaradi tega ne bi poskusil dobiti ?im bolj ugodne ponudbe, mi pa res ni jasno, zakaj ne? Pa saj danes se razen ?pecerije v samopostre?bi ipd. ni? ve? ne pla?a kar po ceniku. Na sre?o menda ve?ina na forumu razume, da je pomo? tudi v tem pogledu zelo dobrodo?la.
A lahko mogo?e zaupa? kje je to bilo?
V Murski Soboti Sicer je verjetno velikost popusta oz. kaj si lahko izpogaja? malo tudi odvisna od paketa in celostne cene avta - v Revolution opremi imajo verjetno ve? mar?e kot pa pri Challenge.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmm? A nima Mazda 6 celo aktivne verzije, kjer ti volan sama popravlja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani