Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Jih ja, priznam.

 

Saj veš, ko vsi pluvajo po njih in so tudi ko sem si si jo lastil, pa dejansko veš, da temu ni tako, žal dobiš napadalen odziv v podzavest.

pred 41 minutami je Boss napisal:

 

Haha, to bo ja - si čist zadel :bravo:

Super.

En redkih ki prizna. 🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ahjoj, predvidevam da si nikoli nisi lastil Alfe in da to iz tebe bruha sama favšija.

 

Žalostno, da se še vedno tak pljuva po njih, pa je VAG dosti majn kvaliteten.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Pozna kdo koga, ki jo ima? Cena je kr ok, a ni, glede na to kar ponuja.

 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19106956&display=Alfa Romeo Tonale

 

 

Alfa in Maseratti SUV-ji se najboljše vozijo od vseh na trgu.

 

Vozil sem se v Stelviu in je super.

 

Pri Tonaleju mene moti konjenica. Žalostno, da je Alfa in da nima dovolj močnega motorja.

 

Pa še to. Čeprav nimam več Alfe, mi še vedno srce zaigra, ko jo vidim.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Mazda izgleda ne zna tega dobro naredit. Ampak ja, če veš za kaj gre, potem sprejmeš. Verjetno tako kot šmarogaste blatnike. Večina ok, redki pa živčni zlom.

 

Pri Fordovem 1.5 3 cilindru, nisem nikoli zaznal nič.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Fantje, v tej temi  je govora o premium Mazdi cx30. Preselite se z zavarovanji v kako manj premium temo😉

Jaz bi pa rekel, da si ti temo zgrešil.

Ti imaš premium cx30. Temi pa je ime samo cx30, brez premium. Mora nekdo preimenovat 😎

 

Ja ja, spet smetimo naprej....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Lentus napisal:

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Imaš pa en feature majn, ki ga nemci imajo kr radi vgrajenega.

Avtomatski/izredni obisk servisa 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

edit: Ej ej, to nisem napisal jaz... to mi je en shekal profil ... 🤡

Poskrbi za bolj varno geslo 🤪

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Tak kot moje Bridgestone-ke. 5-6mm profila in se cotajo. 5 zim vožene in 50k ima avto skup prevoženih.

 

Potem pa valda, da če se cotajo, je občutek na novih boljši 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 19. 3. 2024 ob 23:11 je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Primacy?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

In kam boš ovinkal? Cesta ni poligon in nimaš na vse strani izletne cone. In največkrat lahko izbiraš: desno med leske ali v grapo, mogoče na kakšen pločnik, ali pa levo v nasproti vozeče vozilo. Ali pa naravnost in napičiš v rit tistega, do katerega bi se mogoče ustavil, če ne bi imel peder-bremz, ki ti omogočajo ovinkat tam, kjer nimaš prostora za ovinkat...

 

Mah, brez veze, glej, ja, peder-bremze so vrhunska tehnika. Vseeno te prosim, da držiš večjo varnostno razdaljo, če boš kdaj vozil za menoj. Ker jaz kar pogosto obrnem stikalo, ki ga ni. V bistvu ga samo pred tehničnim priklopim...

 

Ehhh. Si en mojster.

 

Bil sem v katrci in je mojster pred mano nenandno zaustavil v križišču. Mislim da zaradi prehoda.

Ko sem skočil na bremzo, sem bil na žlajfu. Ko sem videl, da ga bom nabil, sem spustil bremzo obrnil volan in spet skočil na njo. Ustavil sem se na nasprotni špuri vzporedno z njim. Seveda tam ni bilo avta. Kot ti trdiš so ceste konstantno polne in zabasane, ampak v resničnem svetu ni tako.

 

Ampak ja, po tvoje ni možnosti rešitve, bolje bi ga bilo nabit. Nam na šajerskem je pleha škoda, vam tam doli izgleda ni 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pa še to. Ko guma zdrsne, ne moreš ovinkat. In v ovinku letiš pri blokiranju ven.

 

Za to sem na Katrci 1x bremzo spustil, obrnil volan in pohodil, če ne bi bil v riti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Drži. Saj tudi ti bojo imeli nižjo. Samo ne bojo brez.

 

Avtodomi pa imajo nižjo, ker povprečno delajo dosti majn kilometrov. No tako jaz predvidevam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Alex je kr oster.

Večina to montira in stran pogleda.

Jaz bi dodal distančnik. S tem si prišel na originalno mero. Če bi res rad bil na varni strani zakona, daj homologirat (bo ceneje kot prodaja in nakup novih).

Pa še to nisem prepričan, če je potrebna, ker spraviš na original mere.

 

Jaz osebno bi za miren spanec naredil točno to. Distančnik in homologacijo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Na peciklu pa res mažem. Ampak take ki radi zapikajo. Pedala, pesto, ....

 

Za avto sem še dovolj močen na 120-140Nm odtegnem. Kar pa pretegnejo vulkanizerji, pa res ne gre tak lepo. Vsem naredi iz prve klik. Niti centimetra ne premakne moment ključa. Torej je že tak preko navora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.