Danes za fotra kupil Pirelli Cinturato P7 - zanimivo mi je bilo to da imajo TyreLife opcijo in sicer, da v naslednjih dveh letih lahko zaradi lastne neumnosti po?koduje? gumo pa ti jo garancijsko zamenjajo. Recimo ?eblji, steklo, robniki, ogenj.
Aja ?e to, zdele se spla?a k vulkanizarju, ker imajo ?e zaloge, strank za menjave pa ?e ne. Prvi na vrsti, fertik v 20minutah.
Sej sem rekel ?e neko?, Citroenu se je spipalo (poglej modelno paleto - pa kaj je to?), hvala bogu, da vsaj Peugeot nekako ?e vztraja pri razli?nih modelih in da ni vse nek SUV/enoprostorc/dostavnik/zmazek .
?e vedno ne razume? - zakaj bi obstoj enega sistema moral prepre?iti obstoj drugega. Se pravi, ?e vedno naj ostane navigacijski gumb spodaj, ampak naj ostane tudi touchscreen in seveda najbolj uporabni gumbi na sredinski konzoli in na volanu.
Gre zato, da ne umakne? toucha niti ne umakne? navigacijskega gumba in pa sploh ne umakne? najbolj uporabnih gumbov. S tem premaga? konkurenco, ki se prvenstveno obe?a na samo eno izmed re?itev, ampak ne danes je treba var?evat pa naj stane kolikor ho?e.
O?itno so pri Mazdi melo zgubili stik z realnostjo, ker kupci Mazde niso bili nikoli lovci na najni?je cene ampak so bili ljudje, ki so cenili tehni?ne re?itve, oblikovalno filozofijo, uporabnost in pa predvsem neuniformiranost izdelkov. Tudi ?e so bile Mazde zaradi tega nekoliko dra?je to ni odvra?alo kupcov, ki so ?eleli nekaj ve?. Pa? Mazda nikoli ni bila narejena za "reve?e".
Kje smo pa danes?
- Uporabnost? umik enoprostorca, 5.vratne razli?ice limuzine, ?portnega programa (ostaja prakti?no samo ?e Miata), pickupa
- Tehnika? downgrade podvozja (nova Mazda 3), dvosklop?ni avtomatski menjalnik je tabu tema, 4-kolesni pogon je zgolj in samo neka osnovna izvedba brez ?elje po recimo terenskih sposobnostih, infotejment je ve? ali manj osnoven in vedno 5 ali ve? let v zaostanku za drugimi proizvajalci. Umik turbo bencinskih motorjev tudi ni ravno re?itev sploh, ?e kupec ?eli od avta malce ve? oziroma konkurenco premium znamkam (192KM konjska ?estka bi rabila turbo razli?ico nekje v bli?ini 300KM)
- Oblika? ?al tudi oblika ne gre v korak s ?asom saj Mazde zadnjih 8 let postajajo podobne ena drugi tako kot recimo Audi-ji. Hvala bogu ?e vedno prisegajo na minimalisti?ni stil ampak za?eli so jih dohitevati in celo prehitevati tisti, ki so neko? dale? zaostajali.
In kaj imamo danes - Mazda ponuja prakti?no samo ?e 6 modelov (pa ?e to je eden ?isto ni?ni model) oziroma 8 oblikovnih razli?ic in to je to. Mater ?e Fiat jih ima 13. Pa ?e v teh 6 modelih var?uje vsepovsod zraven pa razlaga o nekem vstopu v premium segment . o?itno bodo morali strategijo spremenit, ker kupec se je dandanes navadil, da ima izbiro in ?e jo ne najde pri Mazdi gre drugam. Danes bi recimo mlada dru?ina kupila enoprostorca ?ez 10 let zamenjala za recimo karavana, nato pa SUV-a. Ampak, ?e enoprostorca ni gredo tja, kjer ga ?e imajo in potem te?ko, da ?e kdaj pridejo nazaj. Kupec izgubljen ne vrne se noben.
Ampak mi smo klele izgleda vsak iz svojega planeta ker se ?ist ni? ne razumemo.
Ne govorimo o upravljanju funkcij, ki so pomembne med vo?njo kot recimo klima, zra?enje, iskanje in shranjevanje radijskih postaj in drugo. Govorimo o tem, da je pred vo?njo potrebno recimo nastavit destinacijo v navigaciji ali kaj podobnega. Touchscreen bistveno olaj?a in pohitri vna?anje naslova, ulice, kraja kot pa izbiranje ?rk iz nekih vrtljivih gumbov.
Torej zakaj ne imeti obojega in je vrtljivi gumb namenjen za upravljanje med vo?njo, touchscreen za navigacijo in shranjevanje radijskih postaj ter drugih nastavitev. Klasi?ni gumbi (najbolje na volanu in backup na centralni konzoli) pa ?e vedno naj slu?ijo za klimo, tempomat, glasnost, menjavanje komadov, premikanje med postajami radija.
To kar pa pri Mazdi razlagajo zakaj ni ve? TS-ja je pa ?isti BS, ki z varnostjo nima nobene povezave.
Ja in zakaj ne bi na ustavljenem avtu smel podrkat po ekranu in si nastavit dolo?ene zadeve? A to je nevarno, ?e je avto parkiran jaz pa ?latam ekran?
Med vo?njo pa seveda to odpade in ?e je varnost na prvem mestu potem se da to re?it enostavno tako kot pri ?eski. Ne vem, drugi? naj raje re?ejo, "non-touchscreen is 10$ cheaper" pa je, ne pa izgovori za v vrtec.
Samo res ne vem, kje vi vidite italijane, da delajo ka?in pri nas. Jaz vidim ve?inoma na?e prepotentne?e z kao nekimi hudimi suvi in avti, doma pa verjetno nimajo za krompir.
In Boss, ko gre? kdaj v itijo ti privo??im par na?ih idiotov, da te spracvijo v nevarnost,ko ?e odobrava? idiotsko obna?anje in vo?njo.Sicer pa tudi na smu?i??ih ?e vihajo nosove nad na?imi centralnimi prepotentne?i.Edinega, ki aem videl, da so legitimirali karabinjeri je bil na? janez.In ?e ta ga je imel pod kapo, baje
Zakaj mi jih privo??i?? ... jaz ti ne bi kaj takega nikoli privo??il, ne idiotskih slovenceljnev ne iditotskih italijanov, avstrijcev in drugih cestnih veleumov.
?e bi bil zloben bi ti recimo razlo?il kako sta ti v Dolomitih tista dva z LJ tablicami videla situacijo. Ker si bil vodja kolone s KP tablico sta si ziher v glavi rekla " glej ga primorca, mal snega zagleda pa gorskih ovinkov pa ?e ne zna vozit". Verjetno bi tud Nemca prehitela pa ?eh sam niso imeli jajc, so pa vseeno pizdili v nemo?i. :lol: :hudicek:
Ne me zdaj lin?at, sej se sam zajebavam, ker itak ne vem kako je zgledalo (bi bilo dobro da kupi? kamero, da vidmo te idiote). Druga? pa ?e enkrat idioti so vsepovsod in razlagat, da so nekateri bolj?i vozniki kot drugi je ?isti nonsens - je pa marsikdaj situacija iz o?i nekoga drugega lahko videti ?isto druga?na. ?e se spomnete Lojza, smo bili zanjga vsi ostali vozniki navadni divjaki.
Zakaj je snemanje dogajanja na cesti te?ava zaradi varovanja osebnih podatkov?
Vpra?anje je na mestu - registrska tablica avtomobila ni splo?en podatek preko katerega bi lahko vsakdo preveril osebne podatke lastnika. Tako, da tudi meni ni jasno od kod ta ideja.
Ma ne bom, ker to je ?e ene tri leta nazaj ?trihal (verjetno se mu je mudilo in je ?prical brez temeljne) in te?ko to reklamiram po tolikem ?asu. Isto?asno je bil ?trihan odbija?, ki pa je narejen brez pripomb.
Jaz take posnetke smatram kot u?enje in tudi ko gledam tiste ruske, ki jih je res poln YT odkrivam situacije, za katere si nikoli nisem mislil, da se lahko zgodijo. Od takrat sem pozoren tudi na to in upam si trditi, da sem zaradi tega tudi sam bolj?i voznik.
?eprav v tem primeru tega kolesarja - hmmm rabim novo masko , ker je An?e naredil tako slabo barvanje, da je maska ?e ?ist v mehurjih in barva ?e mal pa bo odpadla.
Meni sami konji ne povedo ni?. Edino ob?utek je pravi in tam verjetno povpre?ni voznik ne bo opazil ni?.To je podobno kot pri zvo?nikih in watih. Sami wati meni ne pomenijo ni?, va?en je izkoristek (decibeli). Tukaj pri avtih pa navor.
Alex, a ti to resno? Pa ne more? mo? motorja primerjat s fer?terkerijo, k nima ni? skupnega. Ljudje ti posku?ajo razlo?it, da je 122KM motor samo softwersko zadu?en 165KM in tukaj ne gre za klasi?ni turbo tuning ampak zgolj za odstranitev SW blokade. In ja motor je po tem bistveno bolj pro?en in posko?en.
?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici.
V Eu so glupi standardi, ki omejujejo proizvajalce glede na izpuste in sicer kot je povpre?je vseh modelov. Tako, naredijo ?ibko verzijo z najmanj izpusti, da zni?uje oziroma lovi zahtevano povpre?je, ki ga zvi?ujejo mo?nej?i modeli. Zato imamo namesto 155 oziroma 165KM modela samo 122KM. Zato so pri nas v ponudbi samo var?en 122KM, verjetno var?en 181KM Skyactiv X motor in seveda pregovorno var?ni dizel. ?e bi imeli recimo 165KM model pa bi ta le zvi?eval povpre?je in bi imeli problem z doseganjem predpisanih povpre?nih izpustov.
Itak pa Mazda ve, da si bo dolo?en procent folka tako al tako iz 122km "naredil 165KM ampak uradno je bil prodan kot 122KM in kot tak zabele?en v statistiki.
Haha, pri ceni tega kvazi premium goriva bi moral imeti 10% ni?jo porabo, da se splojh spla?a. Realnost je pa taka, da ni nobenega prihranka pri porabi in pomeni samo dodaten udarec za ?ep - pri 60litrih je reci in pi?i 9 EUR. To je pa pa?tet za cel teden.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes za fotra kupil Pirelli Cinturato P7 - zanimivo mi je bilo to da imajo TyreLife opcijo in sicer, da v naslednjih dveh letih lahko zaradi lastne neumnosti po?koduje? gumo pa ti jo garancijsko zamenjajo. Recimo ?eblji, steklo, robniki, ogenj.
Aja ?e to, zdele se spla?a k vulkanizarju, ker imajo ?e zaloge, strank za menjave pa ?e ne. Prvi na vrsti, fertik v 20minutah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani