Skoči na vsebino
Terenec
Napisano

Za ljubitelje tehnike in mo?i:

takole smo peljali 720 kg govedine. ?al je na najbolj zanimivem delu zmanjkalo baterije. Na kameri, ne na Mazdi, da ne bo pomote.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Tisti kucel?ek od Kanina, ki ga ves ?as omenja?, bi lahko ujel le, ?e bi slikal iz kleti...

 

Ne, na sliki ni nobenega Kanina. Prva ni?ava je vas Lohke. Naslednje sicer deluje vi?je kot Lohke, a samo opti?no - v resnici ima ni?jo nadmorsko vi?ino. In to je Kanalski Vrh. Gorska veriga v ozadju pa so Karnijske Alpe (Bene?ka Slovenija).

 

Ok o?itno meri? v vi?ino 190+, ker jaz ?ez tist kup na pokrovu nebi videl ni? drugega kot drevesa in nebo. :ne vem:

 

Zdrav kme?ki fant, tak od 120 kilov, kaj ?e?. O?e medved in mama bukev... Ne, ?akaj, to so bohinjci...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

YavarYe X6V6, zakaj bi pa ?istil sneg dol? Preden pridem do ceste itak ?e samo odpade. Preden pa zapeljem na cesto, moram pa itak ustavit in o?istit grude za kolesi, ker so navadno precej velike in trde kot kamen. In ?e bi kdo zapeljal nanje, bi lahko potolkel avto.

 

AmpeR, ja, se moti?. Do Nadi?e imam pribli?no 50 KM.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Da ne bo vedno samo te?ko delo. Tudi na "sprehod" gremo kdaj. To je "zimska pravljica" s pred dveh dni. Je bilo tako malo snega (10 cm), da sem lahko z eno roko vozil, z drugo pa kamero dr?al

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

NE NI MO?NO!

 

Ni mo?no da pick-up porabi le 8.8 litra na 100 km, razen ?e se pelje? od Logatca do Postojne ali od Trojan do Dom?al. Oboje po avtocesti, seveda. Sem ?e Dirtu enkrat napisal, pa napi?em ?e tu: papir je zato, da se po njem pi?e. Tudi neumnosti.

 

?e se loti? brat temo Poraba, bo? ugotovil, da je dejanska povpre?na poraba pri povpre?nem uporabniku Mazde 6 okoli 8 litrov, Mazde Xedos okoli 9 litrov, Mazde 323f 1,5 (benz) okoli 7,5 litrov in tako dalje. In me nih?e ne bo prepri?al, da pick-up, ki s seboj preva?a ?e reduktor, pa ?e en diferencial, pa ki ni prav ni? aerodinami?ne oblike, porabi 8,8 litra. Ne me hecat. Jaz na svoji Mazdi BT-50 DC 4x4 ?e nisem pri?el pod 65 litrov na 665,3 km oziroma 9,77 litra na 100 km (vedno merjeno na cel rezervar, ker nimam ?tevca porabe). Sem pa (brez te?av) pri?el do porabe 12, pa tudi preko 15 litrov na 100 km (vedno merjeno na cel rezervar). Torej ne pisat neumnosti.

 

Sirius, ne razumi me narobe, nisem vajen, da se heca?, ponavadi pi?e? resno in utemeljeno. Tole s siolovci pa je ve? kot o?itno en dober hec.

 

In ne, Symon, ni mo?no, da bi bil danes zjutraj v Dom?alah, ker sem okoli 7:30 ravno kon?al "jutranjo telovadbo" (moja ?ena je ?e mlada) in se po?asi dvignil iz postelje, da zakurim. In zdaj grem ven, ker se je naredil tak lep son?en dan, zunaj pa je 15 cm sve?ega snega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Shinari
Napisano

Pol traktor je tako kot bit biseksualc. :D:D:D:D

 

Sem kmet in s hribov doma, pa ne razumem prav dobro, kaj pomeni biti biseksualc. A to pomeni, da vedno seksa? z dvema ?enskama naenkrat ali da seksa? samo na parne dneve?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

civilne to?be :o:(:huh: a tuki na forumu je treba diplomatski jezik uporabljat :/

 

Torej, to je nekako takole: ?e ma?ki stopi? na rep, zacvili.

 

?e ti meni napi?e?, da sem bedak, se ti bom samo smejal. Jaz vem, da nisem bedak. Jaz sem mona.

 

?e pa nekemu serviserju napi?e?, da je ?alabajzer, pa tako kot tista ma?ka, ki sem jo omenil. Pa ?eprav njegovo delo to dokazuje.

 

Je pa tako, da ni problem v tebi, ?e misli?, da sem jaz bedak, ampak v meni, da sem naredil tak vtis nate. A tega ne razume vsak.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Shinari
Napisano

Jaz bi ga pobarval na oran?no in mu na streho nasadil rotacijsko lu?. S tistimi plugi spredaj bi bil odli?en za ?istit sne...Au?, ne me ve? tepst, sej se ne bom ve? ogla?al! Obljubim!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Taka je njegova usoda... Je pa zato dobro za??iten pred soljo, s katero pozimi posipavajo ceste, kar pa spet ni tako slabo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Skoraj kot mx5
Napisano

Ma si falu! A ne vidi?, da je pick-up: kratka kabina (samo dva sede?a) in zadaj ravna plo??a z malo stranice (se pravi kason) in zmore vo?njo tudi po malo globji vodi. Mogo?e gre za novo Mazdo BT-50? :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Ravno danes ga ?edim. Imamo 20 do 25 cm sve?ega snega. Ko bom ?el v slu?bo, se bo ves sneg z avta stopil in bo vso umazanijo lepo raztopilo in odplaknilo. In bo ?ist kot iz salona.

 

Ko se bom vra?al, bodo verige na kolesih nametale ?e novega...

 

Ko bo pri?la odjuga in se bo za?el sneg topit, bodo verige na kolesih nametale ?e novo blato...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Da ne bo kdo mislil, da je BT-50 4x4 dober samo za drva preva?at. Se da tudi omare lepo peljat. Tole so tri trodelne omare dimenzij 140x51xh181.

post-5658-1297805770_thumb.jpg

post-5658-1297805795_thumb.jpg

post-5658-1297805817_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Torej takole:

Kot si najbr? ?e ugotovil s prebiranjem tega foruma, vedno pi?em odkrito, direktno in brez dlake na jeziku. In marsikomu moje pisanje ni v?e?. In so mi ?e grozili s civilno to?bo zaradi blatenja imena in podobnim, vendar do zdaj ni bilo iz vsega tega ni?. Zakaj? Ker vedno pi?em samo to, v kar sem res prepri?an in kar se ne da spodbijat. In na enak na?in je pisal tudi PeW (saj res, dolgo ga ?e nisem opazil, kje se pa potika?) in so meni mahali s papirji, ki naj bi bili kazenska ovadba zaradi direktnih zapisov na forumu, ki pa so nekoga spravili v nerodni polo?aj zaradi pohlepa in neznanja. Kolikor vem, tudi njega niso to?ili.

 

?e pa v nekaj nisem prepri?an, pa raje ne pi?em ni?, ker no?em te?av. In zakaj je Ford cenej?i od Mazde? Nimam pojma, to ti bo moraj odgovoriti nekdo drug. In tudi to, ?e res oba delajo v isti tovarni. Kolikor vem, so le sodelovali pri razvoju, delajo pa vsaki svojega. Nisem pa prepri?an, kdo drug bo to bolje vedel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

?e eno Dirtovo vpra?anje, ki bi mogo?e zanimalo ?e koga:

 

upam da ti ne te?im preve? po po?ti k ti tok vpra?anj po?iljam...

 

prejle sem te pozabil vpra?ati ?e ?e si dal vitel naknadno na btja si ga dokupil to je kr draga zadeva ane cena ?tarta kar pri 4000 eur za 3 tonski vitel...

 

1.) Kot je bilo ?e omenjeno, imajo pick-up vozila ?asijo. In na to ?asijo se lahko lepo obesi vitlo. Z vitli pa je tako kot z vsem ostalim: lahko je poceni lahko je drago. In cena NI garancija za kvaliteto. Vseeno pa velikokrat velja, da tisto, kar te ni? ne stane, te lahko najve? ko?ta. Torej se mora? kar krepko potruditi, da prei??e? vse mo?nosti. Vsekakor, ?e izbere? Warn, nima? kaj dosti zgre?iti, kar pa ne pomeni, da kak?na druga vitla niso ravno tako kvalitetna.

 

2.) Pri monta?i je potrebna ?e neka nosilna plo??a, ki jo mora? dokupiti dodatno. Le ta se montira na ?asijo in ima pritrdilna mesta, ki ustrezajo izbranemu vitlu.

 

3.) Malo zgodovine: imel sem Opla in smo montirali CB postajo. In 17 dni pred iztekom garancije mi je odpovedal zaganja?. In so mi garancijo zavrnili, ker sem CB postajo montiral sam in torej nepoobla??eno posegal v elektro sistem vozila. Smo se precej kregali zaradi tega, ker nikakor nisem na?el povezave med CB postajo in zaganja?em. Ko sem torej kupoval BTja, sem zahteval, da vitlo montirajo ?e preden ga odpeljem. Tako tudi uredijo homologacijo.

 

3.a ) Ne vem, kako je z ostalimi pick-up vozili, a Mazda ima spredaj intercooler. Ki ga je potrebno pri monta?i vitla prestaviti. In predelati ?e cevi. ?e to ni narejeno tako kot mora biti, ima? lahko precej te?av. Ne bom ?e enkrat opisoval, kaj vse sem imel, prei??i forum, pa bo? na?el. ?e se torej odlo?i? za vitlo, poskrbi, da ga bo trgovec peljel na monta?o h takim, ki se ne bodo na tvojem avtu ?ele u?ili, kako se to dela. Vsekakor naj to uredi trgovec in ne ti, ker gre za poseg v dovod zraka (motor) in predelavo vozila. Zato ima? lahko te?ave z garancijo.

 

3.b ) ?e ti premaknejo intercooler in montirajo vitlo tja spodaj, potem ni bistvene spremembe zunanjosti vozila (spredaj se vidi samo odprtina, v kateri so ?tirje valji in kljuka). Zato ni potrebne homologacije. ?e pa se trgovec ne odlo?i za predelavo intercoolerja, pa nima prostora znotraj vozila, zato ga montira spredaj. In ker je pred vozilom opazna gmota ?eleza, ki lahko spremeni vozne lastnosti vozila, ogro?a pe?ce, bla, bla, bla, mora trgovec nujno narediti tudi homologacijo. Praviloma mora imeti tako montirano vitlo ?e cevno za??ito v obliki loka, ki ??iti zgolj in samo vitlo.

 

In ?e nasvet: prodajalca hitro najde?. Vsakdo bi rad provizijo od tistih 25.000?, ki jih bo? prinesel tja za tako vozilo. A malo se jih res spozna na te poltraktorje. ?e ve? uporabnih informacij in nasvetov bo? dobil, ?e se odpelje? v Mazdin servis v BTC in vpra?a? za mehanika Jureta. O njem sem sli?al veliko pohvalnega, tudi od takih, ki sem jim svetoval, naj ga poi??ejo, pa tudi sam sem ga videl (zgolj in samo pri servisu). Fant je mlad, a obvlada. Vendar ti svetujem, da je to zadnja postaja pred nakupom. Fant je kljub vsemu serviser in mehanik in ne vem, koliko bi bili njegovi ?efi zadovoljni, ?e bi on eno uro "klepetal" s teboj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Po po?ti mi je Dirt poslal zanimivo vpra?anje. Bom odgovoril kar tule. Vpra?anje je tako:

 

Morm re?t d sm navdu?en nad tvojim ravnanjem z btjm resni?no je zverina fajn je pogledt d ga uporablja? za take namene. Vpra?al bi te ?e k jz bi se veliko vozil po makadamu kje so tudi kak?ne luknjice a se kej uni?i ?e se vozis eno leto po makadamu za vikende pa kdaj tudi med tednom pa? kr nekaj ane to so poti u hribe nekatere so uredu druge pa luknjaste ***** mi kr premetava zaenkrt je ?e use uredu.

 

Hvala za odgovor

 

Kot prvo se je treba zavedat, da je to poltraktor. To ni ?portnik niti SUV. Torej ga je treba tako uporabljati.

 

Avto ima spredaj torzijo, zadaj pa togo os in listnate vzmeti. Pri po?asni vo?nji je zadeva odporna na vse mo?ne previse in prelome, ?e le ni prevelika izboklina, da lahko nasede. Tudi vo?nja po neravnem in luknjastem makadamu ga ne uni?i. In podvozje lepo prebavlja neravnine in zmerne luknje makadama.

 

Ob?utljiv pa je na iz?ivljanje. Vzemimo primer: na travniku, v snegu ali v blatu prilkopi? zadnji pogon in u?iva? v tem, da avto koplje in "drifta". In pri tem naleti? na kamen ali na dobro podlago. Eno od zadnjih koles pod polnimi obrati naenkrat zagrabi. Ker je motor dovolj mo?an, ne bo odnehal. Torej pride do velikih sil v menjalniku, na kardanu, na zadnjem diferencialu,... Lahko celo zmakne zadnji most in se "poru?i" optika vozila. Torej, ?e ga uporablja? za te?ko delo, ni problema, avto zdr?i. Moj je bil pred kratkim na optiki, pa je meritev pokazala, da je vse "u nulo". Pa sam na forumu vidi?, kaj po?nem z njim (in koliko je tistega kar ne vidi? - nimam kamere vedno s seboj). Njegovo mo? sicer izkori??am, a ne za divjanje in iz?ivljanje. In sploh ni te?av. Za to je narejen in to zdr?i. Za divjanje in iz?ivljanje pa si poi??i raje kaj drugega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Z Dirtom sva "potipkala" tudi po po?ti. Vidim, da je fant zainteresiran, zato nekaj nasvetov vsem, ki se odlo?ajo za BTja.

 

1.) Pick-up vozila razli?nih proizvajalcev (Mazda, Nissan, Toyota, Mitsubishi, Tata, Isuzu,...) so si kar zelo izena?eni tako po obliki kot tudi po zmogljivostih. In po ceni. Torej ni kak?ne velike razlike med njimi in dostikrat vpliva pripadnost znamki ali pa dobra reklama.

 

2.) Ko se odlo?i? za nakup in izbere?, kaj bi rad, pojdi najprej na zavarovalnico. V prometnem dovoljenju je napisano, da je to tovorno vozilo. Nekatere zavarovalnice se tega dr?ijo in pla?uje? kot za tovornjak. Nekatere pa priznajo, da je to svetovna uspe?nica med neumnostmi in ga zavarujejo kot osebno vozilo. Kako naredi tvoja zavarovalnica?

 

3.) Ko pride? k trgovcu, najprej zahtevaj, da ti alu-plati??a zamenja z jeklenimi. Alu-plati??a so sicer dobra za avtoceste in hitre vo?nje, z vo?njo po makadamih, brezpotjih, po mo?nosti z verigami in tako naprej pa hitro zgubljajo lepoto in vrednost z raznoraznimi praskami, udarninami,... Pa ?e cenej?i bo avto. Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, ko so na poltraktor nasadili alu-plati??a.

 

4.) Pnevmatike Dunlop AT 20 Grandtrek M+S, ki so tovarni?ko vgrajene na Mazdo BT50, niso vredne, da se userje? nanje. Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, ko so na poltraktor nasadili take pnevmatike. Bi jim za kazen dal, da eno leto uporabljajo avto, ki so ga narisali in sestavili. Gotovo bi ga naslednji? druga?e. Zato naj ti originalne gume snamejo dol in ti montirajo kaj v smislu BF Goodrich all teren. Lastnosti vozila se tako spremenijo, da komaj verjame?, da gre za isto vozilo.

 

5.) Originalne gume so zelo ?iroke. Tovrstno vozilo pa ni za avtoceste in ravnine, ampak je ve?inoma po ovinkastih in srpetinastih ridah in kozjih stezicah. Zato ti za?ne pobirat robove gum. Ne pomaga niti, ?e jih napumpa? za pol bara ve? kot bi morale biti. Zato zahtevaj, naj ti zmontirajo o?je gume. Robovi manj trpijo in gumo ti lep?e obrablja.

 

6.) Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, da so poltraktor sestavili brez vle?ne kljuke. Torej izke?iraj tistih 500? in naj ti kljuko vgradijo ?e pred prvo registracijo, ker je manj sitnosti s homologacijo kot ?e jo naknadno.

 

7.) Izke?iraj ?e dodatnih 500? za originalno oblogo kasona. Sem jih videl ?e nekaj, ki so dobili oblogo kasona za ni?jo ceno, a se za?ne takoj lomit in pokat in jo mora? kmalu zamenjati. In nazadnje ugotovi?, da tisto, kar te ni? ne stane, v?asih te najve? ko?ta. Jaz imam originalno, po?nem z avtom vse mogo?e (preva?am polena, zidake, kamenje, gramoz, gnoj, seno, motorke, cepine, verige, krampe,...) pa se na oblogi skoraj ni? ne pozna (tu in tam kak?na manj?a praska).

 

8.) ?e se odlo?i? za vitlo, pa povej, ti razlo?im ?e kaj, sicer bom kon?al, da ne bom predolg. Vitlo je namre? poglavje zase. ?eprav je poltraktor precej bolj uporaben, ?e ga ima?.

 

9.) Kason ima lahko tudi nadgradnjo. A je pregre?no draga in se jo te?ko sname. ?e potrebuje? zaprt kason, ti priporo?am, da poi??e? koga, ki dela cerade (na Gorenjskem je to nekdo blizu ?kofje Loke na cesti med ?kofjo Loko in Rete?am). Cerada bo ravno tako ??itila tovor pred vremenskimi neprilikami, ?e pa bo tovor ve?ji, jo pa hitro sname?.

 

 

In mimogrede, ?e se odlo?i? za poltraktor, kupi novega. Taka vozila so narejena za te?ko delo. Na forumu lahko vidi?, kaj jaz po?nem z njim (kadar se spomnim, da bi kaj poslikali in posneli). In ?e ga operem in o?istim, mu ne bo videti, da je kaj takega po?el. In ker v prvi in z reduktorjem ne naredim veliko kilometrov, te lahko hitro napumpam, da je bil gara?iran, da je zame prevelik in predrag in da ga zato prodajam. In bo? mislil, kak?en dober nakup si opravil. Vem, ja, zdajle pljuvam v lastno skledo, a nekaj sva z Dirtom ?e govorila o papirju in reklamah ter njihovih vsebinah. Poleg tega pa nameravam svojega BTja mrcvarit vsaj 12 do 15 let.

 

In zdajle grem spet v gozd in drvarit kurjavo za naslednjo zimo. Bom spet vzel kamero in aparat in naredil kak?en posnetek...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Slu?ajno sem imel podobne ideje. Ko pa sem se malo bolj pozanimal, me je hitro minilo. Konkretno Super Duty F-350 King Ranch ima

- 6,7 litrski turbo diesel, seveda V8

- 400 konjskih mo?i

- dolg je 6,68 metra

- ?irok je 2,8 metra (vklju?no z ogledali, sicer pa 2,44 metra)

- visok je 2 metra

- najni?ja to?ka je 20 cm nad tlemi

- kason je dolg 2,49 metra

- najve?ja dovoljena skupna masa vozila je 7940 kg

- sem mogo?e ?e omenil, da ima dva altenatorja, ki skupno dajeta 360 Amperov

- sem mogo?e ?e omenil, da stane 47.970 ameri?kih dolarjev (samo avto, brez homologacije, carine, transportnih stro?kov, zavarovanja, registracije,....)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najzanesljivej?i avti v letu 2010
Napisano

Za zadnjih 20 let bi predlagal fiat cinquecento, ta gajba od fotra VEDNO kresne, zre 4, in je neuni?ljiva, vle?e prikolice, vozi omare na prtljaziku, pride tja, kamor noben SUV ne pride, gre ?ez o?ine kot motor, skratka skorajda no?e crknt

 

Se pridru?ujem. Na dvori??u imam Fiat Panda 900 CLX (enak motor kot v cinquecento), prevo?enih preko 320.000 km, letnik 1995, kresne kot granata, pokuri 4-5,5 (pri meni, ker vozim v gojzarjih), vle?e prikolice, gre po vsaki kozji stezi in sploh no?e krepat. No, hvala Bogu, da no?e krepat - kaj naj pa vzamem namesto nje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.