Ne glede koliko sem bolj Mazda?, ampak tukaj bi glasoval za Legend. 4 leta mlaj?a, 100 jurjev manj kilometrov, bistveno bolj udaren motor pa Honda izgleda tudi bistveno bolj moderno - sploh notri.
Minus legende pa je vi?ji stro?ek registracije, Rezervne dele pa bo? te?ko dobil tako za enega kot za drugega, ker sta oba precej eksoti?na avtomobila pri nas - ampak sta pa obenem oba resna in elegantna avtomobila.
A jaz sem tud s primorske? Mogo?e je pa ravno to narobe, da mate avte po toplih gara?ah in mokre ter umazane od soli bumf v gara?o ker se za?ne pol rja tenstat. Moji avti so bili ve?ino ?i??eni v avtomatskih avtopralnicah in to vedno s pranjem podvozja. Aja tudi voskam jih ne, niti ne poliram ampak zgolj popravilo udarcev kamen?kov, ?e so do ?ivega.
Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.
Sej ne rabi? verjet, ampak moja ?estka prve generacije je bila Ok in nikoli ni videla nobene "kao" za??ite podvozja in drugih neumnosti. Vse serijsko in avto je vozil po soli po pesku in je bil skozi zunaj brez kak?nekoli za??ite. Imamo pa pri bajti ?e eno, ki je leto mlaj?a (2005 letnik) od moje prej?nje in tudi po skoraj 15 letih nima niti pikice rje. Ok, sej mogo?e smo imeli pa samo sre?o in to 2x. :ne vem:
Ne vem, meni se je zdelo zanimivo, da so recimo prve generacije 6-ke imele kar precej te?av z rjo. Moja pa je bila vo?ena po vseh mo?nih pizdarijah, pa avto gara?e ni videl nikoli in je ves ?as stal pod milim nebom (tudi nadstre?ka nimam) in ni bilo niti pikice rje al pa da bi lak odstopal. Je pa res, da smolo, pti?je dreke takoj odstranim, ko jih vidim in tudi udarce od kamen?kov posku?am sanirat vsak konec zime.
Sam so lisice - ?e ho?e? Tech paket, mora? vzet ?e Sound in Premium. Recimo men Premium ni? ne pomeni, ker bo avto samo moj in ne rabim elektri?no nastavljivih sede?ev, ogledal in HUD-a.
?kodo ima sodelavec in je kupil novo.In ne, ni bila barvana in jo je z veseljem prodal prej?nji teden trem delavcem, ki jim je bilo vseeno, kako izgleda samo da vozi in je dizel.
Druga?e ne vem, komu ali kako bi jo prodal.
Moje mnenje je, da komur se to dogaja premalo skrbi za avto oz. ga opere samo vsako prestopno leto Da o kak?ni za??iti laka niti ne govorimo.
Je pa tidi res, da mora? recimo pti?je iztrebke ?im prej oprati, kajti vsebujejo izredno veliko ?kodljivih kislin za lak.
To je to.
se podpi?em pod tole in dodajam, da so na avto mojega brata za novo leto padale iskre od novoletnih raket. In tam, kjer je padlo se je za?el lu??iti lak in to konkretno. Streha, havba - aja pa ni Mazda ampak Fiat.
@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.
Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne.
Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.
Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.
hahaha lol .... madrfaking zlatarji jodlarski. Jebe? vi?je pla?e, ?e pa ?lovek komaj servis pokrije, Kake so pa pol cifre, ?e je treba recimo kaj bolj konkretnega narest - recimo menjava jermena al pa ketne. A bo 2 jurja dost?
To so pa? SUV-i, Ve? ali manj so bolj nestabilni kot druge oblike vozil Tudi enoprostorci imajo ni?je te?i??e in so temu primerno bolj stabilni, sploh pri takih ekstremnih dogodkih, kot je sprememba smeri vo?nje. S hitrostjo se pri SUV-ih to samo ?e poslab?uje.
Pol pa ljudje kupujejo SUV-e zaradi varnosti - haha, smeha polna hi?a.
Sam res Jures, A ima Citroen ?e kak?en normalen avto al samo te bebaste SUV-e. ?e celo C5 oznako so zlorabili za SUV
Citroen je ?e ena znamka, ki se je ?ist povampirila in po novem izdelujejo samo ?e ?katle - ?koda, pa vedno so mi bili v?e?. No vsaj Peugeot se ni tolk pokvaril, ?e ?e ostanemo pri Francozih.
Naslednji mesec naj bi za?eli s prodajo pa taka ignoranca. Namesto, da bi hypal zadevo so tiho kot mi?i - izgleda nekako tako, kot da jih je rahlo sram oziroma se celo bojijo, da bodo celo kaj prodali.
Vse ostale znamke stopnjujejo predprodajno mrzlico in jo spodbujajo pred prihodom novega modela, Mazda pa ne, ampak celo nasprotno, vse skupaj dobesedno ohlajajo in najbolj sme?no je to, da jim mi tukaj na forumu, kjer nimamo finan?no ni? od tega, delamo najve? reklame za njihove modele. Lahko bi nas zaposlili za njihov PR oziroma marketing.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
En EUR je pa en EUR a ne?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani