Največji problem je če gumo poškodoješ od strani, takrat res rabiš rezervo, drugače lahko uporabiš komplet v avtu, ki deluje 100%. Jaz na pot v tujino vzamem 5kolo iz drugega kompleta, če se slučajno zgodi kaj takega. Se mi pa sigurno ni več kot 25let pa še to na službenem.... Gume so danes res vrhunske.
Pa se to od asistence si odvisen, lahko kar nekaj ur, mogoce dan ali dva, ker ti ne bodo prisli menjat gume ampak te bodo odslepali na servis - v nedeljo ali pa v tujini....?
Za nekaj kar lahko dec v pol ure zrihta....
A potem ni vec nasvidenje?
Kaj ne vidiš,da si v drugi temi ne vcepljenju.....
Am seveda gre. Tudi desno pravilo je pravilo srecanja.
hoces recti da ce se dva avtomobila srecata nasproti na enakovrednih cestah en gre naravnost en levo, velja desno pravilo?
Pravila gredo takole ponprioritetah:
policist
semafor
prometni znak (ali talna oznacba)
pravila srecanja (desno ali pravilo srecanja)
odstop prednosti
v vsakem primeru ko en voznik drugemu kriza pot pa pravila ne odrejajo znaki, gre za pravilo srecanja, kjer ima predost tisti ki grendesno ali naravnost.
Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?
Moj odgovor bi bil pa pod točko ena. Zakaj? Rdeči avto ne seka poti nikomur in lahko zavije desno (rumeni mu ni desni saj ne seka njegove poti), nato pa klasično desno pravilo in sicer modri ter na koncu rumeni. Je pa res, da teoretično, ker mora modri čakati na rdečega bi lahko križišče istočasno z rdečim prevozil tudi rumeni, ampak to zadevo tako zakomplicira, da je nesreča zelo možna.
Sreča, pa da takih križišč skoraj ni oziroma so vsa opremljena vsaj z znaki o prednosti oziroma poteku prednostne ceste kar takoj razblini vse dvome.
Kdo ve, če je na volvo forumu tudi Marko? Kaj je pogoj, da te sploh vpišejo, da imaš volvota? 🤔
Verjetno se moraš samo lepo obnašat,če se pa ne te pa šuknejo z njega,da priletiš direkt na M.forum,na žalost.🥴
pred 2 urama je scania napisal:
Mi smo kupili kio sephio leta 1994 in je lani šla od bajte. Motor je bil mazdin B6 nikoli nič ampak res nikoli. Servise smo na 10000km delali. Bila je pa čisto brez vsega, sipe na rocni pogon, volan ni bil servo, klime ni bilo. Šla je pa vsepovsod brezskrbi. Edino pleh jo je pokopal. Škoda res top avtek.
Stric je imel tako in je šla,šla in šla brez problema. Po 200k km mu je začela piti olje in ni opazil, ker ni nikoli gledal olja v motorju od servisa do servisa . Pa se pelje po AC nakar mu ugasne ter vse rdeče na armaturki! Pokliče za šlep in pove,da ne pali in,da nima olja😁 kupimo mimogrede 3l olja na pumpi in na licu mesta nalijemo 2.5 l olja🙃nakar pali od prve,to je bilo veselje....😆😆😆Ti Mazdini motorji so bili res trpežni za tiste čase,aja pila mu je pa 8 lit😁
Olja takrat sploh ni menjal je pa menjal avto za 5ko. Z njo pa samo sranje,ampak to je že druga zgodba....
Glej, Chevrolet/Daewoo in Kia/Hyundai foruma ni več, pa smo rekli da bomo tukaj kakšno rekli.
Mimogrede, saj Hyundai in Kia sta isti koncern in imata še slovaško podružnico tako kot ima Renault svoj Revoz, Chevrolet pa izdelujejo tudi v Ukrajini in Rusiji ter je globalna in ne le ameriško-korejska znamka. oziroma naslednik Daewoo ; ponekod zamenjuje tudi Lado in ostale vzhodne znamke
Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍
Ja, samo vedeti je potrebno da takrat ni bilo take gneče na cestah, ampak da je promet potekal bolj sproščeno in dinamično ter ni bilo kopice nepotrebne elektronike.
Ni čudno da jih je večina v Stilotih in ostalem GM koncernu naročevala ter da jih izdelujejo še danes.
Zanimivo pri korejskem Chevrolet-u je tudi to, da se je umaknil iz Balkana leta 2015 in bil v istem salonu skupaj z Oplom ;( tako je narod odštel raje malo več in kupil original
Drug razlog za neuspeh je pomoje tudi to, da niso naredili PSC kot so ga obljubili da bi imeli skupaj komplet modelno paleto Chevrolet kjer bi res lahko izbiral tako kot pri večini znamk.
Verjetno ne veš, da se je uradno poslovil zaradi protesta Evr. Opla na GM in uspel, ker so na veliko kupovali Chevroleye, ki so bili od 3 do 8k€ cenejši od Opela odvisno od modela.... 👍
2004 letnik? Cruze? A ni prišel ven par let kasneje? Vem da sem jaz ravno takrat kupoval avto in je ravno prišel ven Cruze pa Kia cee'd. Leto 2008 če se ne motim..
Res je tam nekje 08-09 je prišel. Jaz sem ga kupil 2011.👍
Mi je znanec ravno danes pravil da je poznal enega z omenjeno limuzino (4-vratni sedan) kateri z omenjenim 1,6 16V katera naj bi mu žrla 11l/100km.
Po drugi strani to ni normalno, saj gre za staro Oplovo tehnologijo, po možnosti motor iz Kadett-a oziroma časov ko nihče ni gledal na porabo goriva. Pa povrh letnik 2004 v top stanju še žre olje.
Najboljša bencinska motorja naj bi bila po njegovem mnenju 1,8 in 2,0
Meni je 8 lit.normalne vožnje kot sem že napisal,Mazda mi pa z enako vožnjo cc 6.5 lit.
Olja niti kapljice ni pilo.Motor je pa enak kot v Astri prejšne generacije.😉
Bom ob priliki pogledal in verjetno bo tako kot praviš 👍
pred 2 urama je Jest napisal:
Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ...
Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.
Si to preizkusil,da veš,da se aku.ikona ne obarva?
Malo smo zalutali pa nič za to,saj mi je šport in košarka super,še zdaj jo igram za hec in rekreacijo. Uh koliko smo jo preigrali...... Na kakem srečanju bi lahko odigrali kakšno partijo saj vidim,da smo Mazdaši pravi športniki....
Je res kar pravi Nejc,dobro se je že od otroštva ukvarjati z razno vrstnimi športi in na srečo sem imel to možnost izkusiti na lastni koži in skoraj ni športa s katerim se ne bi okvarjal,za kar so zaslužni zelo dobri in zavzeti učitelj telesne vzgoje!
Mimogrede omenim,da sva tiste mladinske čase igrala z Juretom Zdolcem v isti ligi in že takrat je bil dober igralec.👍 Jaz mislim,da je šport in dobra volja pol zdravja...
Ko smo enkrat predstavili svoja negdanja vozila ( 101ka, A.R 33 in 156tka, M3 in" Cruze" 1.6 124 km,ter sedanja M3 ) je med njimi bil tudi Cruz. Je res,da je bolj za lagodne in dokaj udobne daljše vožnje (6-6,5lit.),ker po mestu in na kratke razdalje je imel neugodno porabo 8 litrov. Kupil sem nov avto,ker je to vedno tako. Bila je zelo ugodna cena 12.5k€ s polno opremo Champion! Drugi v tej klasi so bili; Megane,C4,Focus,Astra Leon,Golf ,M3 itd.vsi dražji za 3-6k€. Vem,da ni bil nek krasotec ampak takrat je bila situacija takšna,da sem imel z M3 totalko ( nič kriv ) in me je finančno omejilo tako,da nisem kupil nazaj M3 za takrat 18k€, pa še všečen mi ni bil takratni model.😬 Naredil sem malo pod 70k kil.v 7mih letin in res nisem imel niti ene okvare ali bilo kaj,samo redni servis,pa točil in vozil.😃 Prodal sem ga pa tudi ugodno za 5.5k€, je pa res bil očuvan kot vsak moj avto,ker ne delam veliko km. Joj,je bila pa velika razlika,ko sem se usedel v sedanjo M3, neprecenljivo !
So neke meje porabe in zame je 8litrov povprecna poraba prevec za takšen model ce pa tebi ni pa ni, te noben ne sili da mors to brat. Smo imeli chryslerja grand voyagera 1998 3.3 bencinar in avtomatik pa je bilo povprečje 10litrov. Zdaj pa primerjaj v6 al 3.3 motor z 2.0 atmosfercem, 8litrov je preveč. Vzrokov je pa lahko vec mogoce je ogromno prostega teka.
Si imel pa odlično porabo,naš sosed je imel z enakim 12 litrov¡
Če še misliš avto imet jo menjaj čim prej,ker jo verjetno ne boš imel še 250k km,in jo menjal pri 300k km za drugega lastnika,vmes pa trepetal ali ti bo šla u maloro.... Jaz bi jo sploh po tistem kar sem videl in izvedel na M.servisu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Največji problem je če gumo poškodoješ od strani, takrat res rabiš rezervo, drugače lahko uporabiš komplet v avtu, ki deluje 100%. Jaz na pot v tujino vzamem 5kolo iz drugega kompleta, če se slučajno zgodi kaj takega. Se mi pa sigurno ni več kot 25let pa še to na službenem.... Gume so danes res vrhunske.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani