Za Evropo jih o?itno bolj malo briga, 4 vratne limuzine se prodajajo v Aziji, Rusiji in USA/Kanadi. ?e celo samo kot limuzine, na teh trgih niti karavana ni (z izjemo Japonske, Malezije in Avstralije). Prodaja hatchbaka v Evropi je bila o?itno pljunek v morje.
?udno res, Mazda v Evropi proda letno ?etrt milijona vozil - ?e jim to ni dovolj potem res ne vem kak?en je pol apetit. Skupaj letno namre? po celem svetu spravijo v promet 1,5 milijona vozil. Torej je nekje okoli 17% prodaje v Evropi ali v denarju okoli 5milijard USD.
Nekako logi?no saj ne bodo priznali, da gre le za rezanje cene in maksimiziranje dobi?kov.
Mazda je v zadnjih 10 letih kar nekaj funkcionalnosti odstranila, ker jih v prodajnih katalogih ne morejo navajati kot opremo. Primer odpiranja in zapiranje stekel z daljincem, pa ozna?be pripetih/nepripetih potnikov zadaj, pa webasto.... ?e kaj bi se na?lo, kar direktno ni prodajni adut pove?uje pa proizvodno ceno.
Ampak prodajni marketing ne razume, d aprihranki nekaj 10 EUR tu pa tam lahko pomenijo, da kar nekaj kupcev odvrne od nakupa. Odstranitev 5-vratne 6-ke je namre? tudi mene odvrnila od nakupa tretje generacije ?estice in verjetno ?e kar nekaj takih s podobnim razmi?ljanjem. Ampak marketing tega ne razume in ra?una samo na to, da se bo ?im ve? zaslu?ilo na prodano enoto namesto na koli?ino.
Primerjava za prvi dve generaciji ?estice so v Evropi prodali:
- malo manj kot 50% karavanskih razli?ic
- skoraj 40% HB razli?ic s 5-vrati
- in le slabih 15% limo 4-vratnih.
Nakar grejo pa ukinejo razli?ico, ki ima skoraj 40% prodajni dele? namesto tisto, ki ima 15%-ga. Pa da bi vsaj naredili limo-HB kombo kot recimo ?koda pri Superbu pa bi bila ?ista zmaga. Ja ne je predrago - in Mazda bi bila rada premijska znamka. S takim razmi?ljanjem pa? ne.
Baje,da je tak prtlja?nik z malo odprtino zaradi trdnosti karoserije in ve?je varnosti 5*.Ampak vseeno bi bil lahko druga?en!
Kaj pa pol pri HB? Tole je mal BS, ?e je res nekdo to izjavil. Ker potem vse varjante fast backov, kabrio, targa odpadejo saj so torej nevarne. Po moje gre samo za zmanj?evanje stro?kov in ve?anje profita. Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i, kot recimo tudi opustitev multilink vpetja zadaj. Zdaj stavijo na design in upajo, da bo to prodajalo avto samo po sebi. ?e vedno 80% ljudi kupuje avto samo z o?mi. Seveda je to pomembno ampak to?no teh 80% ne zanimajo druge stvari kot mogo?e ?e var?nost pol se pa ve? ali manj neha.In Mazda stavi na to... a je to dobro al ne se bo ?ele izkazalo - v tem "price tag"-u je ogromno konkurence, ki zna biti tudi lepa, var?na in pa zraven ?e uporabna.
Jaz pa? ne kupujem avto za dve leti z mislijo, da ?e mi ne bo v?e? ga bom hitro menjal. Zato sem ?e vedno s trenutno ?estico pa bi lahko ?e davno menjal ampak kaj naj - rad imam Mazde toda "vzeli" so mi tisto kar mi je bilo v?e? in mi omogo?alo, da ne rabim gledat enoprostorce, suve, karavane. Mazda od 2012 pa? nima ve? modela, ki bi bil allaround player ampk je vse skupaj samo ?e sprejemanje kompromisov - in to je pa? velik minus.
Jebemti, ?e ne bi bil tak ?krtuh, bi se zdajle vozil s Stingerjem.
?ak ne ?tekam, zakaj to?no primerjate trojko z avtom enega razreda vi?je po velikosti in zraven jamrate okoli velikosti prtlja?nika? Kaj tu ni jasn?
Vse... samo fastback vrata namesto bebastega prtlja?nika pa je avto ?isto drugi nivo uporabnosti. Limo trojka ima 440 litrov prtlja?nika in to je dovolj, problem je samo, da ne more? ?isto ni? ve?jega not vtaknit, da o biciklu sploh ne govorim. A je res tako te?ko to narest? Mater v 6-ki so v prej?nji generaciji imeli, potem pa so ukinili to?no tisto, kar ohranja avto ?e lep, aerodinami?en in predvsem uporaben.
Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.
Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.
- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e).
- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.
- Multi link suspensiona ni
- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)
- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.
Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo.
Se popolnoma strinjam
Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.
- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.
- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.
- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.
- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff
- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.
Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.
Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,,
Jaz imam oboje ATE pa so druga?e super se pa v?asih zgodi, da ?e vedno malo za cvilijo tik predno se avto dokon?no ustavi. Ni hudo ampak kak?en pikolovec pa lahko ?iv?nga fa?e.
Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.
Se mi zdi, da niti ni tako off topic debata ampak bolj v tej smeri, da so nas vsepovsod polna usta ekologije, varovanja okolja, itd itd. A v praksi pa je vse skupaj samo pobiranje denarja, vse ve? davkov in dajatev, ki nikoli ne dose?ejo tistega podro?ja za katero naj bi bili pobrani.
Samo rezervne dele poglejmo - cene originalnih se gibljejo okoli 1000% vi?je od dejanske cene (ne ni napaka). Se pravi primer DPF filtra - original z dvema sondama od 2500-3000 EUR. Dejasnka vrednost okoli 300 EUR. Se pravi prisilijo uporabnika, da izbere alternativno re?itev, ki pa ni ekolo?ka. Pal?ka + senzor za nivelacijo lu?i neverjetnih 480 EUR (prodajajo samo komplet) - realno vredno nekje okoli 30 EUR. In tega je kolikor ?e?.
Zakaj EU, vlade ne pritisnejo na proizvajalce, da ob?utno zmanj?ajo prenapihnjene cene rezervnih delov. Gre namre? tudi za monopolni polo?aj saj je marsikateri del popolnoma unikaten in alternative ni. S tem, ?e ne druga?e bi omogo?ili ljudem, da bolj redno servisirajo vozila s pravimi original deli in ne z nekimi alternativnimi re?itvami. To je skrb za okolje, varnost in tudi marsikatero vozilo bi naredilo zaradi teh menjav ?e kak?no leto ali dve ali ?e ve? trajanja v voznem stanju. In tu tr?imo spet ob kapital/kapitalizem, kjer se vsa skrb za okolje neha v tistem trenutku, ko bi bil kapital in bajni zaslu?ki ogro?eni - tudi dr?avi pa?e, da dobi ve? dajatev/davkov od dra?jih izdelkov.
Torej kje je zdaj skrb za okolje in trajnostni razvoj? Vse to je bul?it, dokler bo pehanje za bogastvom narekovalo tempo razvoj in obna?anje ekonomije. Tako, da dokler bo dr?ava na eni strani podpirala kvazi ekolo?ke re?itve (ko so v interesu tako dr?ave kot bogata?ev) na drugi strani pa dejansko ne bo naredila ni? na ra?un splo?nega pribli?evanja ekolo?kega obna?anja vsem ljudem (tudi tistim, ki si pa? ne morejo privo??iti Tesle ali pa i3) pa? to ni re?itev. Pa elektri?ni avti gor al pa dol.
Torej priviligiranci in bogatej?i bodo lepo izkoristili darilo (in si celo zni?ali stro?ke na splo?no), ostali bodo pa pa? bili neko? prisiljeni v elektri?arja, seveda brez subvencij.... oh ti sladki kapitalizem, kako si po?ten in enakopravno pravi?en do vseh.
Na koncu je vse odvisno kolk km-jev ?lovek dela letno in ?e so le ti dokaj enakomerno razporejeni po dnevih. ?e jih dela? recimo 15.000 ni ve? ra?unice v e-avto. Dr?avna subvencija je pa spet kr neki, - se pravi da spet mno?i?no raja pla?uje tistega, ki ima toliko pod palcem, da si omisli elektri?arja. 7000 jurjev iz prora?una, ki jih pla?ajo pa? vsi ostali, ki ne da samo ne premorejo za novega najcenej?ega bencinarja, o elektri?nem niti ne morejo sanjati. Pa? Superhik logika.
Prav pelje samo vpra?anje koliko ?asa bo ?e takole kolesaril/kolesarila.
Se pa ?edalje bolj nagibam k temu, da bi v avte po?asi morali name??ati IR kamere za prikaz na vetrobranu tudi tistih, ki se jim jebe za svoja ?ivljenja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Halo, pa sej ma klimo samo je rao?na.. ?e najcenej?a Mazda 2 ima ro?no klimo a trojka jo pa kr ne bi imela. Tud ene take ne bi prodali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani