Ne vem zakaj, ampak tudi sam imam ?edalje bolj ob?utek, da bom ?akal na novo M6. To je tud en kurc, da ma ?louk denar pol pa ni avta, ki bi ga mel - mah kr Stingerja bom ubodu - dizel. Zakon peta vrata, zadnji pogon, ?mekerski look, pa var?en dizel - ne morem falit.
Sam res pizda Mazda oblikovalci, a je tako te?ko narest peta vrata za limo?
Sam kaj ko je kurc kej uporaben - a si videl tisto mikroskopsko luknjo za nakladanje. Mater pol bom moral kupovat in se jebat s str?nimi prtlja?niki al pa montirat kljuko za nosilec koles, ?e bom hotel kam kolo peljat.
Zdaj samo odprem treger fliknem kolo noter in sem ready v natanko 37 sekundah.
Ja te?ko bo it spet na bencinarja, ?e ni v njem "nekaj ve?" Se pravi atmosferci s 120 KM 100% odpadejo in verjetno bi rabil vsaj tam nekje okol 170KM, da bi bil zadovoljen. Sicer dvomim, da bo Skyactiv-X brez kompresorja, ker mislim, da ga potrebuje ravno zaradi dvojnega na?ina v?iga. Zato niso ?li v turbo, ker ima turbo "lag" in je edina re?itev kompresor.
Je pa nekaj res, Mazda me s svojimi poslovnimi odlo?irvami dokaj negativno presene?a. Zame osebno je bil dizaster, da so opustili 5 vratno 6-ko, ko bi lahko enostavno vpeljali koncept, ki ga ima recimo Superb pa ?e kdo z dvojnim na?inom odpiranja prtlja?nika. Obdr?ali bi eleganco in uporabnost. Tako so pa ?li na klasi?en pre?ivet limuzinski koncept, ki je povsod po svetu v zatonu. ?e celo zadrgnjeni Murikanci raje presedlajo na SUV-e saj karavane pa? ina?ijo z babicami in dedki.
Pol naslednje ukinejo CX-7 model, ki je recimo idealen v Evropi za t.i velik SUV a isto?asno gnojijo s CX-8 in CX-9, ki ga v Evropi sploh ne morejo homologirat. Ukinitev enoprostorne 5-ke pa tudi sodi v rubriko saj ni res pa je.
Ma ne vem - Mazda evropske kupce prav nesramno podcenjuje in to jim fejst zamerim.
Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.
Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.
Pozabljas da je cx5 visji od m6, in od 80km/h naprej je to najvecja razlika pri porabi
No ja, bi res rad videl kolk ?asa se od Medvod do Lj lahko pelje? ve? kot 80km/h.
Druga?e na AC pa seveda popolno dr?i, da je razlika, saj je recimo razlika ?e v tem ali je avto sedan izvedba ali pa karavan. Pri vi?jih hitrostih (130-140km/h) je lahko, samo zaradi slab?e aerodinamike, karavan tudi do pol litra bolj potraten kot limuzina.
Hahah...in pol svizec zavije ?okolado. Potegnil zihr ne bo kot TDI, ?e bi bil turbo bencinar pol ja, z NA bencincom pa je to nemogo?e.
Drga? pa je super da razvijajo motorje (benc in dizel) naprej, samo reklame so mal zavajujo?e pri vseh proizvajalcih ne samo pri Mazdi (30%ni?ja poraba,....).
Aja pa nisem zagovornik ne dizlov in ne bencinarjev, oba imata svoje prednosti in slabosti.
Sej bo imel kompresor, ki bo tako dvignu konje kot navor. Tako, da na papirju bo tam tam kot TD. Kako bo pa v praksi bomo pa pa? ?ele videla ampak mislim, da ?e dolgo nismo tako te?ko pri?akovali kak?en motor oziroma model avta kot je nova Mazda 3.
Aja sej res, kr mal pozabu, da si nas izdal in prestopil v nasprotni tabor :lol: Dobr vsaj LPG-ja nima? (tole je mal za ZMAJ-a trolat)
No recimo CX5 im M6 sta tako po te?i in avtomatiki kar nekako primerljivi in dober liter razlike glede na odli?no gospodarnost Skyactive bencinarjev, kar da lepo primerjavo. ?e bo novi Skyactiv-X ?e nekoliko bolj var?en potem res vsaj iz naslova porabe ni ve? smisla kupovat dizla.
Se pa bojim, da ko se bo ravnovesje med Evropo in ZDA v porabi benza napram dizlu poru?ilo bo cena bencina lahko krepko zrastla, dizla pa ne bodo imeli komu prodajat.
Pa ne more? hru?ke in jabolka primerjat. A ve? kak?en re?im vo?nje ima Jest? Edina relevantna primerjava bi bila, ?e bi si vmes lastil kakega bencinarja in bi z njim delal pribli?no enake vo?nje. Kako ve?, da mu bencinar ne bi kuril ?ez 9 litrov morebitni LPG pa ?ez 11?
Druga? pa moja prva 6-ka dizel 2.0 120KM 6,52l/100km, druga generacija 2.0 140KM pa 6,39l/100km. Torej prakti?no enako.
Aja ?e to - lani je DARS ustvaril bilan?ni dobi?ek cca 50mEUR, ki pa, glej ga zlomka ni pobasala dr?ava, ?eprav je 100% lastnica preko SDH. Dobi?ek je ?le v nerazporejene rezerve.
?ak mal Jures - DARS je samostojna firma v ve?inski Slo lasti in ni javna uprava. Zdaj me?a? v isti ko? vse po vrsti.
Res, da je Vla?i? en navaden bumbar in bi bilo bolje, da nikoli ne bi za?el v politiko in bi raje po?el tisto kar najbolje zna, ampak vseeno ni nikoli nobenega denarja dal od vinjet ali drugih cestnin AC v ?eleznice, saj tega tudi ni mogel narediti, ker, ?e enkrat, Dars je samostojno podjetje.
Je pa VLa?i? v isti sapi res govoril o 30-70mEUR manjka iz naslova vinjet saj so Jan?evci za predvolilne potrebe ceno nastavili precej nizko. Po vrhu pa se je za?ela ?e kriza in upad tako potni?kega predvsem pa tovornega prometa, kar je tudi drugi vidik manjka in zato je njegov govor o 70mEUR treba vzeti v kontekst pripravljanja na povi?anje cene vinjete, kar so tudi naredili.
?eleznica pa je padla v to zgodbo zato, ker je o tem govoril isto?asno in razlagal, da je ?lo za velik upad tovornega prometa po ?eleznici zaradi krize.
Se pravi, ponavljam, da nikoli ni ?lo 70mEUR v ?eleznice. So pa ?eleznice financirali iz naslova nadomestila za uporabo cest, ki pa se zbira v prora?unski postavki in se lahko vlada odlo?i, da bo s tem finansirala ?e kaj drugega seveda na ?kodo voznikov in uporabnikov cest.
Davki nimajo veze z vinjeto, omenil si denar od vinjet ne mesaj sedaj dveh razlicnih zadev, davek gre v proracun drzave (med drugim tudi za place v javni upravi)
Da te se enkrat razsvetlim - denar of vinjet ne gre zgolj za ceste.
Zakaj ne bi imeli davki veze z vinjetami. Tudi zanjo se pla?a DDV, kot za karkoli drugega. Je pa res, da denar od vinjete ne gre ves za ceste (odpla?evanje kreditev in vzdr?evanje ter gradnja novih) ampak tudi za delovanje DARS-a
No no fant.....javno je bilo povedano da se fond iz vinjet porablja za sanacijonslovenskih zeleznic. Raje ne odpiraj te teme
Poleg tega vinjeta ni zastonj ampak drzavo hudo drago stane ceprav je samo nalepka...vsaj 15 mio letno
Kazni pa tudi ne gredo Darsu ampak drzavi
In koliko zna?ajo stro?ki vinjetnega sistema? Tisk vinjet zna?a povpre?no na leto 550.000 evrov, stro?ki distribucije 80.000 evrov, najve?ji stro?ek pa so provizije prodaje vinjet, kar je lani zna?alo 6,7 milijona evrov (za nekaj ve? kot 6,6 milijona kosov prodanih vinjet ? najve? tedenskih). K temu je treba pri?teti ?e stro?ke cestninskega nadzora ? ti so lani zna?ali 3,4 milijona evrov. Skupno to znese pribli?no ?est odstotkov prihodkov od vinjet, kamor lahko pri?tejemo tudi kazni, ki jih cestninski nadzor prinese; povpre?no se od tovrstnih kazni nabere 7,6 milijona evrov na leto. Ti prihodki sicer ne gredo Darsu, temve? se v celoti stekajo v dr?avni prora?un.
Jures pa ne rabi? ga napadat, sploh ker ima prav ti ga pa biksa?. Denar od vinjet NE gre v ?eleznice, gre pa del denarja od nadomestila za uporabo cest, ampak to z AC in DARS-om pa res nima nobene veze.
Vinjete in cestnine na AC financirajo le in samo DARS ter v veliki ve?ini slu?ijo za popla?ilo kreditev, ki jih je DARS (porok dr?ava) najel za izgradnjo AC in jih tudi vzdr?no popla?uje.
Stro?ki vinjetnega sistema so bistveno ni?ji, kot so bili prej stro?ki cestninskih postaj in tudi ABC sistema - to je dejstvo. Ceneje bi seveda bilo, da bi se uvedla e-vinjeta samo bi za samo uvedbo bil na za?etku vi?ji stro?ek ?ez leta pa seveda ni?ji kot je danes. Bi pa bil ?e vedno.
Pa beseda, dve o cestninskem nadzoru, ki ga vsi gledajo kot stro?ek, kar dejansko ni, saj vse, ki ujamejo morajo poleg kazni kupiti ?e vinjeto in ravno ta denar od teh pobranih vinjet pokrije tako njihovo delo pa ?e nekaj plusa je zraven. Kazen za goljufijo pa res pobere dr?ava in gre v prora?un.
Tako, da tudi ta ?lanek je precej pristransko napisan saj, ko na koncu pravilnoi prera?una? je stro?ek hendlanja z vinjetami le okoli 4% prihodka iz naslova vinjet pri tem, da se nadzorniki pokrijejo s prodanimi vinjetami, ki druga?e zaradi goljufije sploh ne bi bile. Za moje pojme bi ve?ina firm do neba skakala, ?e bi imela v proizvodu le in samo 4% stro?ka - se ti ne zdi?
Tako ja pa v Romunijo hodil in ponarejene vinjete za 50 EUR kupoval - Mrau?k, kr priznaj, da si se dol k njim zapeljal, da si 60 EUR prihanil pri vinjeti. V o?i nas poglej pa priznaj da je bilo tako.
Ampak kaj, ko je slovenski nacionalni ?port, kako prelisi?iti dr?avo oz. vse po vrsti.Kaj vse se spomni folk, da pri?para oz. pridobi kak?en evro.
Ja ?al smo precej lowlife, kar se takih stvari ti?e in to najve?krat ljudje, ki sploh ne bi rabili goljufat. Pa? to vzamejo kot ?port al pa adrenalin (me bodo dobli al ne). Mah res nam ni tak na?imn miselnosti v ponos - ?eleli bi biti druga ?vica, obna?amo se pa kot te?ek balkan.
Za?etni model naj bi bil v GB cca 18.000 GBP tako, da glede na vi?je dajatve bi moal biti pri nas nekje okoli 19 k?. Ampak hej, kdo pa ?e gleda entry-modele?
Mal sem se ohladil, ampak ker v ?ivo zgledajo zadeve bolje bom seveda na odlo?itev po?akal takrat, ko bo na voljo za videt v na?ih salonih.
Limuzina zgleda super ampak ?al je uporabnost za en kurc, ker kot zgleda na slikah bo odprtina prtlja?nika silno skromna - ko se enkrat navadi? na uporabnost 5-vratne je te?ko it nazaj.
Kaj pa HB? Hmmm, ?e tako nisem neki ljubitelj odrezanih riti, ampak tole pod dolo?enimi koti izgleda kot rit in boki pri ?rnkah, ali celo do neke mere kot bi mela grbo - ne vem a so pri Mazdi slabo razumeli kratico HB in da to ne pomeni HunchBack? :ne vem:
Nekako pri HB-ju oblikovanje zadka ne dohaja sprednjega dela in tako kot je Jures ?e ugotovil nekako spominja na Alfo. Sicer ne bi rekel, da na 149 ampak bolj na Brero z nekaj primesmi Mitsubishi Lancerja Sportback (polkro?ni preval pod zadnjim steklom).
Sicer iz slik in specifikacij ocenjevat je silno nehvale?no, ampak vseeno me ?e vedno moti vpeljava torzije namesto ve?vodilne preme. ?e to ?e nekako gre v najmanj?i Mazdi 2 si trojka zaslu?i ve?, sploh, ker bi Mazda rada bolj posegala v premijski del proizvajalcev, kar je s ?estko kar dobro zastavila. Sicer pa lahko, da to ne bo kriza, ampak ve? bodo pokazali prvi testi na cesti. Upam, da se bo izkazalo, da ima strah prevelike o?i.
Da pa ne bom izpadel kot jamra? pa vseeno pohvalim minimalisti?ni design, brez nepotrebnih dodatkov in elementov tako zunaj kot znotraj. Sploh me pa veseli, da niso ?li v smeri Toyote, Honde, Mitsubishija, do neke mere tudi Nissana, kjer ne ve? ve? ali gre za originalen avto ali je to ?e neka ekstremna predelava nekoga brez smisla za estetiko.
A je ?lo za manj?o ?kodo? ?e je odgovor pritrdilen, potem ti v takih primerih ?al pomaga le kasko. Druga?e pa ?e gre za nematerialne ?kode ali pa za huj?e materialne ?kode imajo zavarovalnice v okviru zdru?enja zavarovalnic odprt ?kodni sklad in poravnavajo iz naslova le tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zna?ka me sploh ne moti, saj me ?e pred 20 leti ni, cena pa -hja kr visoko ampak dajejo pa zdaj 5 jurjev popusta...hahaha
Povezava za deljenje
Deli na druge strani