Ja sej to Boss, to tudi meni po glavi hodi; oni lahko zni?ajo tro?arince, hkrati bo pa nekje zazevala ?e ve?ja luknja. Pa ?e spet bi lahko kdo potem rekel, da se poslu?ujejo populisti?nih ukrepov. Skratka po?asi nam je vsem skupaj jasno, da je malha prazna.
Se bom kar strinjal z Bossom, eno je odpeljat "frigidno" relacijo ob o?itno dost optimalnih pogojih, ob kakr?nih se upam zatrdit da mojo veliko gajbo spravim izpod 7 litrov ali pa na le dobrih 6, drugo je pa vsakodnevna vo?nja, kjer lahko mirno pribije? dodatna 2 litra, lahko tudi ve?!
@Mpower, ali mi lahko po?lje? kontaktno cifro tegale majstra, ki ti postavlja diagnostiko, da vidim kaj bo v mojem primeru ugotovil glede tega LPG-ja! Magari mi na Zasebnega sporo?i!
Eto, pred dvema dnevoma sem testiral tisto ko je bila pred nedavnim debata, koilko pije v najvi?ji prestavi po bregu navzdol (brez gasa) in pa koliko ?e po tem istem klancu da? v prosti tek (leer po doma?e). Pri?el sem do naslednjih ugotovitev;
1. - 5.prestava (ve? jih nimam, jebiga stara ki?ta), pa konkreten klanc, mislim da preko 10% nazvdol, pa sem ?el brez gasa (cca. 90kmh konstantna hitrost), no trenutna potro?nja goriva nemudoma pade na 0,0 litra.
2. - prosti tek in po tem istem klancu dol grede, poraba mi je kazala nekje med 1,7 do 1,9 litra trenutne.
Skratka najni?ja tranutna poraba (naj bi bila) ko z motorjem minimalno zavira? oz. koilkor pa? zavira najvi?ja razpolo?oljiva prestava pri va?em vozilu.
Ne rabi? nujno uradnega servisa, stro?ka ra?unaj kakih 50 do 70 ?, ?e pa ni kodiran bi bilo pa manj kot 10? za 1 dodatno narejen komad - ponekod mislim da celo samo okrog 7 ?!
Nekateri klju?avni?arski majstri - eden od njih je npr. Beli? v Mercator Centru v ?i?ki, ti bojo naredili, alpa sedaj je v Leclerju nasredi centra neka klju?avni?arska delavnica, delajo baje vse ?ivo, cene pa ugodne!
Dejan, integrce ti ne bo ponudil nih?e v menjavo, vsaj ne neposredno, je pa opcija, ti unemu F-ko za ta ke?, kasneje pa samo preveksla? na Integro in je bila v bistvu menjava!
Men je tole avto 1a (samo enkrat sem se z njo peljal, niti je nisem vozil - raj?i ne), strup od strupa - zmaj zwerinski!
Mislim da ima? dotrajan motor?ek v voznikovih vratih (tako je bilo vsaj pri na?i "hi?ni" letnik 97). To smo potem nadgradili z daljinskim in pa novim motor?kom, skupnih stro?ek z delom mojstra (pa dobi? 2 nova daljin?ka) nekih 80 ali 90 ?, pa vsaj ni bilo ve? zamrznjenih klju?avnic in podobnih nev?e?nosti!
Klju? na letniku 98 bi rekel, da JE kodiran, sicer pa naj pove kak?en ki jo ima v lasti in je po mo?nosti ?e delal dodatne klju?e zanjo!
Kar se avta ti?e, kot si sam povedal rja, rja, precej rje znajo imet. Motro?ki ?rejo nekih cca. 7 litrov, do nekje max. 8 na 100 preov?enih km. Kar se mastnosti motorja ti?e, je ponavadi samo tesnilo na pokrovu motorja treba zamenjat, pa je vse ok, to je neznaten stro?ek! Kak?nih ve?jih hib pa sicer nimajo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazde6 na LPG bodo po?asi tako pogoste, da bo kdo mislu da so jih ?e fabr?ko izdelovali!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani