Skoči na vsebino
Terenec
Napisano

Slivka v mestu bo? s svojim terencom glavni.... ?e en cajt opa?am...vidim iz slu?be direktno na ajpes...in skos ve? teh pick up-ov, tudi od Mazde, malo ve? pa Mitsubishijevih....

A mi lahko kdo to razlo?i: v mestu si najve?ji frajer, ?e ima? "poltraktor", na vasi pa si najve?ji frajer, ?e ima? Mazdo 6, Volvo V70 ali S80, Toyoto Corolo, Hondo insight in podobne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Kaj ?e bi razmislili ?e o Zetorju?

Pa tudi New Holland ni napa?en, da o John Deeru sploh ne govorimo. In tudi JCB je kar v redu. ?ez Caterpillar ga pa itak ni. Sploh za ozke mestne ulice, kjer manjka parkiri?? in je zrak mo?no onesna?en.

 

In nato mene zmerjajo, da sem kmet. Ali pa me s tem le pohvalijo? Meni ?e vedno dela nekaj zdrave kme?ke pameti. Tamestnim je pameti ve? kot o?itno ?e zdavnaj zmanjkalo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Niste me ravno prepri?ali s temi svojimi odgovori. Na Triglav nih?e ne gre bos. Tudi v Dubrovnik nih?e ne gre v gojzarjih. Je res? Zakaj bi potem imel "poltraktor" za kazat se naokoli. Za ?minkiranje in zbujanje pozornosti si pameten ?lovek omisli nekaj takega kot je http://www.binz-limousines.com/?lang=de , pa bo veliko bolj opa?en. ?e pa se pripelje? z ne?im takim, kot je BT 50, se pa ?e na dale? vidi, da si kmet in s hribov doma. In taki pri ve?ini mestnih frajlic niso ravno iskana populacija, kak?ni "biznismeni" pa na take kar malo zvi?ka gledajo, ?eprav imajo za pol metra ni?ji avto.

 

Vsaj po moji kme?ki logiki je tako. Ali sem se zmotil?

 

In kaj je pri vsem skupaj tako sme?no?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

Mogoce pozabljamo malo BT-50 :D

 

Torej, podatki iz prve roke:

Imam Mazdo BT-50 4x4 z dvojno kabino. Gre za vozilo, ki je dolgo 5 metrov, ?iroko 1,8 metra (brez ogledal), od tal dvignjeno 20 cm, te?ko pa 1,9 tone. Lahko vle?e 3 tone te?ko prikolico, ?e ima le-ta naletno zavoro. Na kasonu pa lahko vozi eno tono tovora. Motor je 2,5 turbo diesel z intercoolerjem, 105 kW in 330 Nm navora. Kombinirana poraba naj bi bila 8,9 litra. Cena Mazde s popolno bojno opremo (vitlo, obloga kasona, nadgradnja kasona, vle?na kljuka) je (bila pred pol leta) 27.500?

 

Kaj to pomeni v praksi:

?e je do 15 cm snega, ne potrebuje? verig. ?e pa ima? solidne verige (moje so predelane od sprednjih koles gozdarskega traktorja), pa gre vse tja do 35 cm snega. Tu pa nastane problem, ker je sprednji odbija? plasti?en in pri takem po?etju rad po?i. Osebno vem, da tak dogodek stane okoli 850 ?, ?e nima? kasko zavarovan avto (mene pa "samo" 291?). Kar se nosilnosti ti?e, brez te?av pelje pet mo?akarjev (od tega trije "ta pravi" - vsak od njih ima narmanj 120 kg), 1 meter drv (kurjave), dve motorki, cepine, verige in podobno, vse to naenkrat. Pri podiranju in vla?enju iz gozda si lahko pomagamo tako z vitlom kot tudi z avtom samim. V prometnem dovoljenju pi?e, da je to tovorno vozilo. In res je vo?nja z njim po neutrjenih poteh kar zahtevna zaradi dimenzij. Kot sem ?e napisal, so odbija?i in obrobe blatnikov plasti?ni, zato niso primerni za utiranje poti med leskami, skalami in skozi sne?ne zamete. Terensko vo?njo pa zmore tudi pod polovi?no obremenitvijo. Prepeljal sem 500 kg betonskih zidakov po poti, ki je primerna zgolj za gozdarski traktor (vlaka, ?e kdo ve, kaj je to), pa pri tem nisem opazil kak?nih posebnosti. In ko so k meni pri?li monterji z Ivecotom (kombi), pa zaradi snega niso mogli do mene, sem jih privezal zadaj, na kolesih sem imel verige ?e pripravljene, priklopil reduktor, pohodil "gas" in jih zvlekel v 2 km dolg dokaj strm vzpon (?e je verjeti Garminu, se na dveh kilometrih vo?nje dvignemo za 245 metrov). Moti le poraba. O?itno jaz in Japonci nimamo enake kombinacije. Pri moji kombinirani vo?nji porabi okoli 16,5 litrov nafte na 100 kilometrov. Dobro, res je, da vinjete nisem kupil. Konec koncev, tako vozilo ni grajeno za avtocesto, mar ne. Tudi po mestu se bolj malo vozim z njim. Le kadar grem po nakupih v stilu 500 kg in ve? oziroma, kadar je na poti ve? kot 5 cm snega, ker zadnjih 12 km bolj slabo plu?ijo, Honda Jazz 1,4 pa take vzpone v snegu ne opravi brez verig (?e je ve? snega, niti z verigami). Ne vem, ?e sem ?e omenil, da se da s tem avtom vle?i drva iz gozda. Sem zavezal smreko, ki je bila dolga 8 metrov in imela premer okoli 50 cm, pa smo ?li. Brez te?av in ne glede na podlago. Vse do "ceste" in gozdarskega tovornjaka. Ja, moti me ?e fina tapiserija v notranjosti kabine, ki se fino uma?e z blatom, ?aganjem in ostalimi ?ari planote, ?isti pa se bolj te?ko. Sicer imam originalne gumijaste predpra?nike, a je to le takoimenovan Bla?ev ?egenj. In motijo me brisalci. Sicer vsi zdaj delajo tako, a vseeno za tak avto to nikakor ni dobro. Sprednje steklo se spusti zelo nizko, pokrov motorja pa pride vi?je, kot je spodnji rob ?ipe. In tako nastane "?ep", v katerega se skrijejo brisalci. V sne?enju pa brisalci tja porinejo sneg s stekla, od tam pa nima kam. In ko se nabije tja notri, je treba ustaviti in o?istiti tisti "?ep". Ko zunaj piha burja in mo?no sne?i, ni prav ni? fletno zapu??ati tople kabine. ?e bi se ?ipa kon?ala vi?je in bi pokrov motorja postavili pod spodnji rob ?ipe, bi sneg rinilo na pokrov, od tam pa bi zdrsnil na tla. Sicer pa je bolj poltraktor kot poltovornjak. Le robustnost bi lahko bila ve?ja. Za utirat pot skozi leske in skozi poledenele zamete je bolj?a Lada Niva, ki je spredaj vsa kovinska. Spra?eval sem tudi za cevno za??ito, ki bi segala od skrajnega levega roba do skrajnega desnega roba, pa je po novem prepovedana. Dovoljen je le nek lokec, ki je bolj za dren delat kot za kak?no korist. In dokazano gre po brezpotju veliko bolje kot Suzuki Vitara in Ssangyong Rexton. Kar se pa ti?e drsenja skozi ovinke (in tudi naravnost) sem vesel vsakega metra, ko ne drsi - samo od sebe. Ko najprej pade ?led in nato ?e sneg in obesijo plug na traktor, je pot bolj podobna bob stezi kot cesti. In ker je na eni strani hrib gor, na drugi prepad, mi ni prav ni? do kak?nega drsenja. Vsak ima svoj faktor... svoje veselje.

 

?e pa koga ?e kaj zanima, naj kar vpra?a.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

No, pa sem spet tu. Torej, od zadnjega "javljanja" do danes se je dogajalo tole:

 

KAALman mi je svetoval, naj na http://www.mazda.com/d-list/europe.html napi?em "prito?bo". Res sem jo in res me je ?ez nekaj dni preko interneta na razgovor povabil direktor AutoRenta. Imela sva kar obse?no in dolgo debato, uskladila marsikateri nesporazum in se dogovorila o pri?akovanjih za naprej. Mimo grede, PeW, ?e se prav spomnim, je tebe omenjal nekaj v zvezi s kazensko odgovornostjo in da te bo prijavil sodi??u, ker na forumu la?njivo pi?e? in blati? njihovo ime s svojimi neresni?nimi izjavami. Kakorkoli, se bosta ?e sama pogovorila...

Kot je bilo ?e v tem forumu napisano, sem 16.12. pri njih imel avto in takrat so naredili spisek, kaj vse je potrebno popraviti po nesre?i, ko sem sne?ni zamet prebijal 20 cm preve? desno in sem prijel v skalo ob poti. Dogovorili smo se za datum popravila in to je bil 13.1. letos. To, da ?e vedno niso imeli vseh sestavnih delov, ne bom obe?al na veliki zvon, ker manjka samo ena okrasna obroba, ki za funkcionalnost vozila ni bistvena. Kar me moti, je nadaljevanje.

V ?etrtek, 14.1. se je za?elo pojavljati, da je Mazda BT 50 4x4 pod zmerno obremenitvijo (na kolesih verige, druga prestava z reduktorjem in zadaj privezan Iveco Daily z tremi monterji in orodjem, ki so pri meni nekaj delali, pa zaradi 25 cm snega na poti niso mogli sami do mene) mo?no kadila in izgubljala mo?. Kasneje sem ugotovil, da se je snela cev intercoolerja, ki je takoj za odbija?em, ki so ga menjali.

 

Slu?aj?

Naklju?je?

"Se zgodi"?

Mogo?e ?e kaj drugega, na kar nisem pomislil?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

AVTOPLIN
Napisano

Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:

 

kurilna vrednost:

 

bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg

plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg

 

 

gostota:

bencin:720 kg/m3

plin: 2,019 kg/m3

 

(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)

 

PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.

 

 

 

Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:

 

Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.

 

bencin

6,3 l/100 km

 

plin

6,615 l/100 km

 

Pri ra?unu je pomembna ?e cena:

bencin

1,158 ?/l

 

plin

0,649 ?/l

 

To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:

bencin

0,072954 ?

 

plin

0,042931 ?

 

 

Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.

 

Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?

Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?

?esa mogo?e nisem upo?teval?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

AVTOPLIN
Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Ti nebi razmislil o kakem traktorju ?

 

Saj sem ?e mislil, pa sem si premislil. Kako naj povem... Ho?em re?... em... torej, delam v ?empeterski bolnici. ?e pozimi pred bolnico parkiram BTja, ?e nekako gre, ?e bi parkiral traktor, ne vem, no, ho?em re?i, med vsemi tistimi Mazdami 6, Volvoti S80, Saabi 9000, BMWji 6 in podobnimi parkirat Zetorja, hecno bi zgledalo, morate priznati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tankanje in velikost tanka
Napisano

Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 in kurilno olje
Napisano

Fantje, fantje, pomirite se. Kako se je za?ela ta debata? Mogo?e kdo ve? Nekaj o kurilnem olju. In kam ste pri?li! Samo stokanje ?ez dr?avo in njene organe. Se strinjam, da je dr?ava predraga in da so davki in tro?arine preveliki in da nas o?emajo do krvi. Saj bodo pri?le volitve, pa lahko kaj popravimo. Zdaj pa se vrnimo k temi. Voznik cisterne mi je razlagal o nekem dogodku pred leti nekje na Koro?kem (mislim da prav v Ravnah na Koro?kem). Tam je bilo skladi??e naftnih derivatov. Ko je voznik tja pri?el s cisterno, so mu jo napolnili in obarvali zeleno-modro. In vozniki cistern so to vozili po bencinskih ?rpalkah. Kasneje je komisija ugotovila, da so vodilni delavci zapisali, da je bilo izdano kurilno olje, razliko v ceni pa pospravili sebi v ?ep. Torej je nafta in kurilno olje eno in isto, le da se eno barva rde?e, drugo zeleno-modro. Obstaja tudi takoimenovana modra nafta, ki je ista re?, le pobarvana na modro in jo uporabljajo ribi?i. Tako mi je razlo?il voznik cisterne.

 

In ?e to:

katero gorivo je bolj?e: OMW, Petrol, Shell, Agip, MOL,... V Sloveniji ni rafinerije, s cisterno ?ez mejo pripeljat pa ni nek zaslu?ek, ker ti carina in transportni stro?ki vse poberejo. Zato pride vsake toliko ?asa tanker in vsi, ki prodajajo gorivo v Sloveniji, ga jemljejo z istega tankerja. Najbr? ni treba pisat, katera nafta je bolj?a.

 

Kakorkoli, to mi je razlagal voznik cisterne. Bi rekel, da nekaj ve o tej stvari, o gorivih in transportu goriv. Najbr?. Mogo?e. Upam...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

AVTOPLIN
Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sneg in Ceste
Napisano

ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.

 

 

Kaj, kaj, kaj,... A lahko po slovensko in malo bolj po?asi!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e se ?e govori o porabah: moja Mazda BT 50 4x4 je za prvih 5992 km porabila skupno 988,03 litra nafte, torej 16,49 litrov nafte na 100 prevo?enih kilometrov, ?eprav naj bi po podatkih porabila 8,9 l pri kombinirani vo?nji. O?itno nimamo enake kombinacije. S to Mazdo smo ?li enkrat v Kr?ko in enkrat v Maribor. In s tem se avtoceste kon?ajo. Recimo, da je tretjina kilometrov po mestu, ostalo pa izven strjenega naselja - se pravi z vklopljenim ?tirikolesnim pogonom, najve?krat z reduktorjem in zadnje dni z verigami na kolesih. Ja, mogo?e ?e malenkost, ki bi mogo?e lahko vplivala na porabo: ?e pred zimo smo iz gozda zvozili domov okoli 20 metrov bukovih polen.

Vsekakor dale? bolj?e kot prej?nja Opel Frontera 2.0, ki je "pospravila" okoli 24 litrov bencina na 100 km.

 

Pohvalit moram pa tudi Hondo Jazz 1,4 bencin. Zgleden dru?inski avto z velikim prtla?nikom (380 litrov) in povpre?no porabo 6,3 l/100 km. In ?e se resno lotim, jo spravim tudi na 5,5 (na relaciji Nova Gorica - Maribor - Nova Gorica).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sneg in Ceste
Napisano

Ne se zezat. Na cesti Grgar - ?epovan je tovornjak CPGja montiral verige, da je lahko nadaljeval s posipavanjem ceste, pluga pa sploh ni imel. In potem mi nekdo napi?e, naj se ne jezim na zimsko slu?bo in da je vse v najlep?em redu.

 

In vse pustolov??ine, ki ste jih opisali... Meni se zdi vse skupaj sme?no. Ko sem namre? zjutraj vstal, se spakiral in odprl vrata, je bilo zunaj okoli 40 cm snega. ?e dobro, da sem ?e prej?nji dan "okoval" gume z verigami. No, po pribli?no 15 kilometrih sem jih lahko ?e snel. In, zanimivo, sploh mi ni bilo do tega, da posku?am z ro?no in cukanjem volana. Vesel sem bil vsakega metra, ko ni drselo samo od sebe...

 

Pri vsem skupaj pa me elektronika zelo moti in ?e bi vedel, katere ?ice je treba pre??ipnit, bi kar takoj od?el po kle??e. Moti pa me predvsem ABS. Na poligonih se mogo?e izka?e kot uporaben, ker se oviri lahko izogne?. Sicer je zavorna pot dalj?a, vozilo pa pri zaviranju ?e vedno lahko vodi? v ?eljeno smer. Cesta pa ni poligon. Ko se mi za ovinkom prika?e bok avta, ki ga je zavrtelo, nasproti pa prihaja avtobus, mi ne preostane drugega kot ustavit. Se pa? ni kam umaknit in obvozit oviro. In na poledeneli, zasne?eni ali pa mokri cesti, na katero je odpadlo listje z dreves, se zavorna pot z ABS zavoram mo?mo podalj?a. Je znan primer, ko se je voznik 15 let stare Lade ustavil pred oviro, voznik 4 leta starega C5 pa je tre??il vanj in ga porinil pod tovornjak. Tudi sam sem se z 14 let staro Frontero v kri?i??u ustavil, 6 let stari Clio pa mi je priletel zadaj, ker ni mogel ustaviti. In tudi na BTju sem ?e nekajkrat preklinjal ABS v zadnjih dveh mesecih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Torej ne preostane drugega kot vozit avto na servis v Ljubljano. ?e je nek servis edini 100 km naokoli, si lahko privo??i marsikaj. V Ljubljani pa so trije servisi na razdalji 20 km - in se za stranke gotovo malo bolj zavzamejo. Konkurenca je vedno dobra...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Torej, zdaj, ko se je g. Mrcina umiril, bi za?el ?e enkrat od za?etka.

 

Kaj lahko naredi?, ?e ugotovi?, da so serviserji ?alabajzerji. Mislim, da ga ni ?loveka, ki bi si vsako re? zapisoval. Ko pride do te?av, si najbr? vsak najprej re?e: "dobro, se zgodi". Ko pa se zgodi preve?krat oziroma se dogaja kar naprej, nima? ni? pisnega v roki. In tudi ?e spi?e? za nazaj, je to enostranska izjava, ki jo bo serviser gladko demantiral. Sicer je bil predlog, da se v takem primeru obrnem na Evropski Mazda center, ampak baje da tam svoje serviserje ?e zagovarjajo. Tr?ni in?pektor ho?e imeti tudi pisni odgovor serviserja, ki mora zatrditi, da bo v ROKU ENEGA LETA odpravil vse pomanjkljivosti. Mislim, da so mojo Mazdo naredili prej kot v enem letu. Kakorkoli, ?e se v enem letu stvari ne uredijo, potem ukrepa tr?ni in?pektor. Me prav zanima, kaj naredi? Urada za varstvo potro?nikov ?e nisem vpra?al, zato me zanima, ?e ima kdo kak?ne izku?nje z njimi. In ?e ima kdo ?e kak?no idejo, naj hitro natipka. O?itno odgovor na to vpra?anje ne zanima samo mene...

 

Slivka

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

?e dovolite, bi se spet oglasil.

Ko policija nekoga aretira, mu re?e: "Imate pravico, da mol?ite. Karkoli boste rekli, bomo na sodi??u uporabili proti Vam!"

Tu bi lahko malo spremenili in zapisali: "Mrcina, imate pravico mol?ati. Karkoli boste napisali, bomo na forumu uporabili proti Vam!"

 

Pojdimo lepo po vrsti:

- zapisali ste: "Boss, ?e pogleda? malo bolj natan?no bo? ugotovil, da o te?avah pi?ejo vedno trije, ?tirje isti foruma?i. Na tem svetu pa tudi v Sloveniji obstajajo in bodo vedno obstajali ljudje ki sami s seboj niso zadovoljni, ?e posebej ?e morajo kaj pla?ati."

Poglejte Vi malo bolje. Jaz sem na?tel, poleg mene in Vas, Mrcina, ?e 16 "foruma?ev" in nih?e ni pohvalil. Poleg tega tu niso neki nezadovoljni in zakompleksani pubertetniki, ki niti s seboj niso zadovoljni. ?e se govori o Mazdi 6 in Xedoxu, so to ljudje, ki bi lahko bili celo pametnej?i od Vas in v zrelej?ih letih - ne glede na starost (kdor ni zrel, si omisli kak drug avto)

 

- Glede na to, da sem za?el ta forum, sem bil toliko odkrit, da sem se predstavil s priimkom. Brez sramu in bojazni, da bi mi moralo biti nerodno, ?e bi me kdo kdaj na ulici sre?al. In ?e bi me kdo pocukal, bi napisal ?e ime in telefonsko ?tevilko. Pa Vi? Sicer ste pa sami pozvali Mazdo 6 Combi, naj se predstavi (objava #17). Zakaj se pa Vi ne? In tudi vsi ostali, ?e se ?e gremo.

 

- Napisali ste "?alstno je to, da ljudje ki zaidejo na forum in ?elijo po?teno informacijo, v?asih dobijo ?isto napa?no sliko stanja, ki jo v ve?ini primerov do?arajo zagri?eni foruma?i. Ti zagri?eni foruma?i zadeve napihujejo, ne malo krat se tudi zla?ejo, samo v interesu da se na forumu nekaj dogaja.". Zanimiva ideja. Jaz osebno sem pri?el po nasvet, ne zato, ker nimam po?eti kaj pametnej?ega. In mislim, da tudi vsi ostali niso neki pubertetniki, ki ne bi imeli ?esa drugega za delat. ?e imajo avto, imajo najverjetneje tudi vozni?ki izpit. In ?e imajo Mazdo, domnevam, da niso ravno za?etniki. Torej imajo gotovo slu?bo, ki jim vzame osem ur dneva, otroke, ki jim vzamejo ?e nekaj ur dneva, ?ene, ki jim spet vzamejo ?e nekaj ur dneva, in ?e so kak?ne zle sre?e, imajo ?e ta??o, ki jim vzame ves preostali ?as. Torej gotovo niso na tem forumu iz dolg?asa in ne pi?ejo samo zato, da se nekaj dogaja.

 

- ?e bi Va?a teorija zarote dr?ala, me ?udi, da ni kakega "zagri?enega foruma?a", ki bi ta servis hvalil na vse pretege. Pa ne sedaj aktivirat svojega brata, naj kaj napi?e. Poglejte zgodovino. Pi?e se ?e tretja stran, oglasilo se je, poleg naju, ?e 16 oseb, pa nih?e ni "zagri?eno" pohvalil AutoRenta. So pa vsi bolj ali manj "zagri?eno" pisali slabe izku?nje

 

- Glede objave #47 pa samo: O moj Bog.

 

- In v vsej svoji u?aljenosti ste spregledali vpra?anje, ki sem Vam ga zastavil. O?itno ste imeli preve? dela s "prevra?anjem krivde". In tako ?e zdaj ne vem, ali se sme v mrzlih zimskih dneh, ko grozijo temperature pod - 13°C, v nafto dodajat bencin. ?e mi ?e Mrcina no?e odgovoriti, mi mogo?e kdo drug?

 

 

Tole pa leti na vse "foruma?e": Mrcina ima po svoje prav. Vedno ocenjujemo servis tako: Ta servis pa ne kritizirajo preve?. Res je, da smo taki, da hitro kritiziramo, pohvalimo pa zelo te?ko. Pa bom kar za?el: sicer ni od Mazde, vsekakor pa sem bil zelo zadovoljen z Autocommercom v Kromberku. Tako takrat, ko sem imel Fiat Panda (ki ga zdaj vozi sestra), kot sedaj, ko imam hondo jazz. ?al ne Fiat ne Honda ne delata vozil, kot je denimo Mazda BT 50.

 

?rnamazda, Mrcina je gotovo "nategun" na servisu, ker druga?e ne bi vedel toliko podrobnosti. Saj je sam napisal: "Glede na to, da poznam zadeve iz prve roke v primeru omenjene Mazde BT-50" (prva stran foruma)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Prav, za?nimo ?e enkrat:

- Najprej vitlo: po nesre?i sem se dogovoril s cenilcem zavarovalnice, da se dobiva kar na servisu, saj je bil na ta dan avto itak na AutoRentu, ker so popravljali stare napake pri monta?i nadgradnje kasona - REKLAMACIJA. Ko je bilo vozilo ?e na servisu, smo se dogovorili, da ga toliko uredijo, da ga lahko do popravila nemoteno uporabljam. Tega niso naredili. ?al sem to ugotovil, ko sem se vra?al domov in sem vitlo potreboval. Kaj vse sem nato po?el, da sem avto dobil na dvori??e, je ?e napisano. Kakorkoli, posledice so take, da sem zdaj doma, ker sem na bolni?ki. Zato imam ?as in lahko pi?em o vsaki podrobnosti.

 

- Ko sem se za vozilo odlo?al, sem ?elel vozilo opremiti glede na potrebe, ki jih imam. Med drugim sem ?elel tudi stre?ni nosilec, kjer bi lahko preva?al dalj?e tovore. Ve?krat potrebujem prevoz tovora dol?ine 4 metre, kar v kason ne gre. Na Autorentu so mi zatrdili, da se to da. Dogovorili smo se ?e za oblogo kasona, nadgradnjo kasona, vle?no kljuko in vitlo. Sicer me je motila "nobel" tapiserija v kabini in bi raje imel navadno gumo, ki se la?je ?isti, vendar so taki zdaj vsi in sem se s tem pa? sprijaznil. Napisali smo ra?un in na ra?unu tudi dobavni rok. Vozilo sem pla?al in dogovorjenega dne pri?el po avto. Ki je bil skoraj gol: imel je le vle?no kljuko, dva stre?na nosilca na kabini in oblogo kasona. Brez da bi jim kaj dosti sitnaril zaradi tega, sem vozilo odpeljal in za?el uporabljati. ?e na prvi vo?nji sem ugotovil, da na vozilu nekaj ?vi?ga nekje v zadnjem delu, pri speljevanju in ustavljanju poka levo spredaj, ?kriplje sprednji odbija? in da signalizacija prikolice ne dela tako kot je treba. Vozilo sem pripeljal na prvi servis in rekel, naj sami ?e enkrat pregledajo celo vozilo. Ker so vse razen signalizacije prikolice, ostalega nisem niti omenjal. In tudi ne bi, ?e me ne bi pocukali za jezik. Torej, ko so odpravili ?e napako na signalizaciji prikolice. Takrat so mi tudi za?eli razlagati, da takega stre?nega nosilca, kot bi ga jaz rad, ne morejo dobaviti, da pa ga lahko naredim sam. Kason ima namre? 8 pritrdilnih mest, ki so oja?ana in je v njih ?e privarjena matica M8. Na oblogi kasona pa so ozna?ena mesta, kje je potrebno prevrtati, da pridemo do teh matic. Kljub temu, da to ni bilo to, kar smo se dogovorili, sem mirno sklenil, da popustim in da bom ta nosilc res sam naredil, ?eprav sem bil nad njimi ?e takrat razo?aran. ?e smo se dogovorili, naj bi se dogovora dr?ali. Poleg tega se je izkazalo, da je bilo vozilo ?e med transportom po?kodovano in je bil sprednji odbija? na novo lakiran. Pravzaprav slabo polakiran - lak je "zatekel". Tudi glede tega nisem kompliciral. To vozilo bo delovni stroj in ne protokolarna limuzina. Torej sem popustil tudi tu. In tako sem vozil avto na servis, kjer so montirali kos po kos dodatne opreme iz Mazdinega kataloga, kot bi naro?al ne vem kak?no vesoljsko opremo. Vmes so se pokazale pomanjkljivosti in zdaj mi je ?al, da nisem vodil natan?nega dnevnika, kdaj sem avto peljal k njim na monta?o kakega kosa opreme in kdaj na odpravljanje napak. Sicer nisem nikjer prej napisal, toda ?e so me ?e pocukali, napi?em ?e to: dogodilo se je tudi to, da so za avto, ki so mi ga oni prodali, naro?ili pomanjkljivo dodatno opremo. Ko sem avto pripeljal k njim, so ugotovili, da vitla ne morejo montirati brez nekega nosilca, ki so ga pozabili naro?iti. Avto sem odpeljal. Ko so me spet poklicali, pa ta nosilc ni ustrezal (saj so mi takrat sicer razlo?ili, zakaj ne, pa si nisem zapomnil - se bo ?e oglasil "ogovorjeni" in pojasnil, kaj ni bilo prav). Avto sem spet odpeljal in ko so me tretji? poklicali, je bilo kon?no vse prav. No, tudi ?e ni bilo, ne vem, ker je bil avto pri njih cel mesec. Od sredine septembra do sredine oktobra sem bil na dopustu in ta ?as je bil avto pri njih. In zopet ena stvar, ki bi jo sicer zamol?al, pa je ne bom, ker so me sami pocukali za jezik: preden sem avto peljal k njim, sem v Novi Gorici nato?il poln rezervar nafte. ?e grem za en mesec na dopust, bo ob prihodu nazaj gotovo dra?ja kot ob odhodu. S tem se najbr? vsi strinjate. Sem pa tak, da vestno bele?im porabo goriva. Zato sem tudi takrat zapisal kilometre, dnevni ?tevec pa dal na ni?. Ko sem vozilo prevzel, pa je imel na dnevnem ?tevcu preko 80 km. Jaz jih od Nove Gorice do Kromberka zagotovo nisem naredil toliko. Kot je "ogovorjeni" ?e zapisal, sem vitlo uporabljal in vozilo kot celota se je izkazal zelo dobro. Problem je bil edino s prevozom dalj?ih tovorov. ?e samo vozilo je dolgo malenkost preko petih metrov, prikolica s 4,2 metra dolgim tovorom in priklopom pa ?e enkrat toliko. Za primerjavo: najdalj?i avtobus meri 12 metrov. In tako re? vozit po tej na?i planoti in po teh na?ih poteh ni enostavno.

Neke no?i pa me sosed (starej?i mo?akar) pokli?e, da potrebuje zdravni?ko pomo?. Ker nam je vsem jasno, da v sne?enju in burji nastajajo zameti, ki jih re?ilc ne more premagati, njih niti ne kli?emo. Je hitreje, ?e si pomagamo kar sami. In tako sem se ob treh zjutraj odpravil ponj. Ko sem ga ?e nalo?il v avto in se vra?al nazaj, sem slabo ocenil potek poti in se odlo?il prebiti zamet preve? v desno. In tako sem prijel v eno skalo ob poti. Popokala je plastika - vsaj na prvi pogled. Nadaljevala sva pot in v slu?bi sem nato premi?ljeval, da AutoRenta o tem ta dan niti ne obvestim, ker smo za naslednji dan dogovorjeni, da popravijo neko napako in bom takrat povedal ?e za to. Kot je ?e na za?etku napisano, smo se dogovorili, da ga toliko uredijo, da bo nemoteno deloval do popravila - zamenjave plasti?nega odbija?a. Ko sem nato vozilo prevzel, nisem ?el preverjat, kaj in kako so naredili. Sem pa? zaupal. In nasedel. In to dvakrat: enkrat njim in drugi? v snegu. Vsekakor naslednji? ne bom tako naiven.

 

"Ogovorjeni" pi?e, da je elektri?na instalacija za tretjo zavorno lu? speljana po predpisih. Zanimivo. Speljana je bila skozi eno od osmih matic, ki so mi jih, kot je ?e zapisano, predstavili kot pritrdilno mesto. Torej predvideno za pritrjevanje tovora. Kdo je pisal ta navodila, me konec koncev niti ne zanima. Mi je pa zanimiv izraz "ob pravilni uporabi kasona". In kak?na je to? Mi v kason tovorimo vse: kurjavo, orodje, cement, zidake, ve?je in manj?e kamenje, kante z gorivom,... pri vsem tem pazimo samo, da ne presegamo nosilnosti. In, konec koncev, ko se bom lotil predelave kasona (dodatni stre?ni nosilc za prevoz dalj?ih tovorov), ga bom montiral to?no tam, kjer so mi oni pokazali, torej skozi tiste M8 matice, ki so ?e privarjene na kason.

 

"Ogovorjeni" tudi pi?e, da so prisluhnili mojim ?eljam kljub moji muhavosti. Mislim, da nisem preve? sitnaril. Iz Mazdinega kataloga izbrana dodatna oprema, ki pa? sodi k tak?nemu vozilu, ni muhavost. ?e pa ?elim, da stroj dela tako kot mora in da so stvari urejene tako, da se ne dela ?koda, ni muhavost. In ko bo naslednji? motorka, ki bo v kasonu, plavala, ker nadgradnja kasona ne dr?i de?ja, bom pripeljal ?e njo na servis v AutoRent. Do zdaj sem jo namre? ?e nekajkrat popravljal sam. Poleg pa izstavil ?e ra?una zaradi izpada dela.

 

Dol?an sem ?e eno pojasnilo. Ne glede na vse dogodke okoli avta, je v soboto pono?i zbolel sin. Zato sem ga v nedeljo zjutraj hotel odpeljati k de?urnemu zdravniku. Pa mi Mazda ni v?gala. To sem ?e pisal. In pisal sem tudi, da ponjo pridejo v ponedeljek. No, stvar je taka, da smo v nedeljo imeli pri nas -13°C. V ponedeljek se je segrelo na -7°C in Mazde ni bilo potrebno vle? na servis. Se je uredilo samo od sebe. O?itno OMW nafta ni za na?e zime. In ker domnevam, da bi to zanimalo ?e koga, bi Mrcino kar tu vpra?al: se sme v takih zimskih razmerah v nafto doliti malo bencina, kot smo to po?eli pred leti, le da smo takrat to?ili v Scanio? Takrat so na Scania - servisu svetovali, naj v najbolj mrzlih zimskih dneh koli?ina bencina v nafti ne prese?e 10%, ?e bolj?e pa, ?e dodamo motorni petrolej. Kako je s tem pri Mazdi?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

?e mogo?e koga zanima nadaljevanje. Pono?i je zbolel otrok (rojen 15.5. letos). Zjutraj smo mu namerili 39,7 vro?ine. Zato smo se odlo?ili, da ga takoj odpeljemo de?urnemu zdravniku. Od?el sem v?gat Mazdo, da se malo segreje. Obrnem klju?, motor ste?e, po nekaj sekundah pa ugasne. Ko sem ga tako "driblal" pribli?no 15 minut brez uspeha, sem vzel klju?e sestrine Fiat Pande (letnik 95, prevo?enih 320000 km), ga pripravil in opremil z verigami ter od?el v dolino zmerno do prete?no brez te?av. Ko sem poklical Mazdin center za pomo?, so mi obljubili, da v ponedeljek pride po crkotino avtovleka. Me zanima, kako - jaz komaj z BTjem pridem do doma. Edino, ?e bo od gozdnega podjetja dobil traktor, da ga privle?ejo sem gor. Konec koncev, njegova stvar. Mene bolj zanima, kako naj grem v ponedeljek v slu?bo.

 

 

 

:bravo:

OBVESTILO

Splo?na bolnica ?empeter do nadaljnega deluje v omejenem obsegu (izpad sterilizacije in posledi?no vseh ambulant z inekcijam in ostalimi in?trumenti, ki se razku?ujejo, kot tudi operacijske dvorane), ker AutoRent ni sposoben pripravit terensko vozilo za vo?njo po snegu.

:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Letos avgusta sem kupil Mazdo BT 50 4x4 z dvojno kabino. Da bo stroj res pravi stroj za mojo rabo, sem dokupil ?e vle?no kljuko, oblogo in nadgradno kasona, stre?ne nosilce in vle?no vitlo. Vse to so mi na Mazdo sestavili pri prodajalcu AutoRent v Kromberku. Sicer so potrebovali celih 74 dni (od za?etka avgusta do sredine oktobra), ko pa sem avto dobil, je bil za videti res pravi stroj. Samo za videti v tistem lepem son?nem dnevu. In tako sem se veselo zapeljal te?avam naproti. Nisem pri?el niti 5 km od trgovine, ko se je za?elo zadaj kaditi, pri?gala se je signalna lu? za napako na motorju (rumeni motor), Mazda pa ni imela nobene prave mo?i. Kasneje se je izkazalo, da so pri monta?i vitla napeli neko cev za dovod zraka, ki se je nato snela. Ko sem pripel prikolico, je signalizacija na prikolici delala narobe. Nadgradnja kasona je spu??ala kljub temu, da so jo ?e nekajkrat popravljali. ?ice za tretjo zavorno lu? in osvetlitev notranjosti, ki je na nadgradnji kasona, so speljali kar skozi nek navoj. Ko smo kason uporabljali, je to ?ico pre??ipnilo in "skurilo" varovalko in sem pono?i ostal brez lu?i. Danes pa sem pri temperaturi zraka -9°C, sne?enju in vetru pe?a?il 6 km dale?, da sem dobil traktorista, ki mi je re?il avto in pomagal, da sem pri?el domov. Zakaj? Ker vitlo ne deluje.

 

Ima kdo kak?en resen nasvet, kaj lahko naredim. Na kak?en na?in lahko dobim vsaj toliko od?kodnine, kolikor sem pla?al traktoristu za re?evanje. In kam naj jih prijavim, da jih obi??e kak?na kontrola in vsaj temeljito prestra?i, ?e jim ?e ne zaprejo vsega skupaj. V ?tirih mesecih 9 reklamacij na opremi, ki so jo montirali, je pa le preve?. Je res?

 

Slavko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.