So ljudje, ki se obremenjujejo z vsako malekostjo... . Jaz zase vem, da niti ne vem, kdaj se regeneracija izvaja, niti me ne zanima... verjetno ker niti nikoli ne gledam trenutne porabe... Ce ze kdaj pogledam te podatke, je to prej povprecna poraba kot pa trenutna poraba ... ... Dosedaj se nikoli nisem imel problemov z DPFjem (nisem se videl te lucke edino takrat, ko zazenem avto in se kontrolno prizgejo vse lucke ) ... Prejsnjo sestico sem imel cca. 5 let in v tem casu prevozil okoli 120.000 km ... sedanja je stara dobri dve leti in ima za sabo cca. 62.000 km ... Je pa res, da je novi lastnik moje prejsnje sestice kmalu po nakupu imel probleme z DPFjem... Ne vem ali je to zgolj slucaj ali pa je to mogoce zaradi drugacnega nacina voznje ... Kolikor vem, je ta "problem" sedaj odstranjen ...
Rpi tehnzadevah je veliko odvisno od tega, kako se vozi... Tako kot recimo pri zavorah... Nekdo, ki veliko vozi po mestu in veliko zavira, bo imel gotovo prej obrabljene zavorne obloge ali diske, kot nekdo drug, ki ima veliko relacijske voznje... Podobno je tudi pri sklopki... tezko je definirati rok, kako dolgo bi zadeva morala drzati... Zato pa se tudi menja po potrebi... In ne na fiksno dolocen interval...
Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...
Pomemben je tudi timing... Ker v bistvu ne ugasne takoj... ampak sele po sekundi ali dveh... Mogoce imas pa malce drugace nastavljeno... ali pa drugacen nacin voznje...
Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim). Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.
Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...
uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.
Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.
Menda ima akumulator 5 let garancije... tako da se ne sekiram kaj prevec zaradi tega ... Res pa je, da tudi stane celo premozenje... Menda stane blizu 500? ...
Je pa pomoje nekaj narobe z akumulatorjem... ker sem malo pobrskal pa nisem nasel prav veliko debat s takim problemom... Tudi Stroker je enkrat omenil, da nima problemov ... pa se veliko vec vozi po mestu in ima tako pri njemu i-Stop zavbelezenih precej vec minut aktivnosti, ceprav ima veliko manj prevozenih kilometrov ...
Pojma nimam... Saj drugace je vse OK... vziga brez problemov... laufa vse... edino i-Stop ni deloval... pa i-Eloop... ker je menda bila kapaciteta akumulatorja samo okoli 40% ... Tudi ko sem nafilal akumulator, postopek inicializacije i-Stop ni sel skozi ...
Radarski tempomat jaz uporabljam vsakodnevno... Ko se peljem na siht... Pa tudi nimam AC iz Medvod do Kranja... Tako da tisto, da je tempomat samo za na AC ni ravno tapravo razmsiljanje... Vsaj ori meni je tako...
Ker ?akam kaj bo z lizingom ?e gre skos me zanima ?e ima kdo izku?nje s tem motorjem?? 2.2 dizel, 150 konjev bi naj mel... Zanimam se pa za Revolution opremo, revolution top ima ?e usnje in aktivni tempomat ki pa ne rabim je navadn kul, usnja pa no?em... Ma pa ?e Bose, spredi zadi senzorje, bixenon, kamero, headup display nad ?tevcem, navigacija, 2x USB, blurtooth, gretje sede?ev, 19 col felge,... Pa paket podalj?kov, distan?nikov, spojlerja in ni?jih mazdinih fedr bi vzel.
Opreme je fuuul tako da ja me zanima izku?nje ker bo avto pol ostal lep ?as
Jaz imam v sestici podoben motor (2.2 dizel 175 KS ... in Revolution opremo ... ) ... Radarski tempomat je ena boljsih zadev pri tem avtu... vsaj meni ...
v vseh svojih 21 letih od kar sem voznik, s konkretnim ?tevilom prevo?enih kilometrov, sem potreboval verige 1x, in sem kljub temu se zmeraj pri?el, kamor sem bil namenjen.
pozimi pa jokajo tisti, ki se na zimo ne pripravijo ali pa ki jih prime panika ?e pri par cm snega.
Ce bi zivel v Slivkinem koncu, dvomim, da bi bila taka izjava
Jaz imam tudi take izksunje... sicer sem verige natikal vec kot enkrat... Vec kot desetkrat pa tudi ni bilo...
Je res ampak po moje Boss misli da ti takrat ekran zgine
Jaz bi prej rekel, da je mogoce to probal kdaj pred casom na kaksnem starejsem smartphonu, kjer se je res apliakcija zakljucila... recimo pri Symbianih... ... Sicer pa tudi med pogovorom delujejo govorna navodila... po potrebi pa lahko tudi preklopis na navigacijo med pogovorom ... Vsaj na japki je tako ...
P.S.: Sem sporocila premaknil v novo temo, ker smo ze prevec zasmetili tisto o Mazdi 3...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
So ljudje, ki se obremenjujejo z vsako malekostjo... . Jaz zase vem, da niti ne vem, kdaj se regeneracija izvaja, niti me ne zanima... verjetno ker niti nikoli ne gledam trenutne porabe... Ce ze kdaj pogledam te podatke, je to prej povprecna poraba kot pa trenutna poraba ... ... Dosedaj se nikoli nisem imel problemov z DPFjem (nisem se videl te lucke edino takrat, ko zazenem avto in se kontrolno prizgejo vse lucke ) ... Prejsnjo sestico sem imel cca. 5 let in v tem casu prevozil okoli 120.000 km ... sedanja je stara dobri dve leti in ima za sabo cca. 62.000 km ... Je pa res, da je novi lastnik moje prejsnje sestice kmalu po nakupu imel probleme z DPFjem... Ne vem ali je to zgolj slucaj ali pa je to mogoce zaradi drugacnega nacina voznje ... Kolikor vem, je ta "problem" sedaj odstranjen ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani