Kar se ti?e hrupa pri dizlih, je pa jasno, da pri najnovej?ih tud ?e skoraj ne ve?, da ima? dizel pod havbo. Zjutraj pri hladnem zagonu se ?e sli?i, ko se pa malo segreje, se pa povsem umiri. Saj se tud bencinar pri hladnem zagonu bolj dere zaradi nekaj vi?jih obratov. Skratka, razlike so vedno manj?e oziroma jih v nekaterih elementih sploh ni ve?. Se je pa u?itek z dizlom peljat 130km/h pri okrog 2000 obratih. Pa skoraj 1000 km prevozit z enim tankom tud. Tega pa pri bencinarju ni...
Glede LPG-ja... Pred veliko parkirnimi hi?ami in podzemnimi gara?ami sem videl table, da s takim avtom ne smete noter... Men je to kar pomembno.
pa full je u?itek, ku da? gas, od za?etka ?e n? ni, pol ku se pa kr naenkrat turbinca uklop, pa ?us
Ja saj sem ?el takoj gledati v svojo homologacijo od NXa. Za porabo pi?e (6,9l ) za Co2 pa ni? tako, da pomoje bi morali stare avte po starem sistemu obra?unavati. Nove bi pa brez greha lahko po tem obra?unavali. Kot je ?e Deeyan napisal je res problem pri mlaj?ih/revnej?ih, ki jim je avto ?e tako nujno zlo nakar bi jih ?e udarili po ?epu ker imajo pa? stare avte. Bi pa lahko dali ?e kak razred ve? tukaj kot pri zavarovanju. Dandanes avta pod 60 konjev prakti?no ni in bi bil minimum lahko do ene 50kW imeli osnoven razred. Obenem bi lahko dali ?e razred od 130kW-200kW, maksimalen bi bil pa nad 200kW. 200kW je ?e nek rang "poceni in ekonomi?nih" dirkalnikov (EVO, Impreza) medtem ko je nad 200kW res samo ?e presti? (Ferrari, Porsche, M3...).
s temlem se pa ?ist strinjam, a kdo ve kolk je popusta pri zavarovanju za oldtimerja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lepa je, kolk si pa dal za njo?
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani