La? je postala vrlina, kot ka?e. ?e bi bilo vse to res, fabrke ?e davno ne bi ve? miljarde metale v razvoj tehnike za zmanj?anje porabe goriva in posledi?no za la?je doseganje emisijskih standardov.
Mater Alex kolk me ti ko?ta? od kar si tako razlagal razliko med Maxxmotion in klasi?nim dizlom. Sem v?eraj tankal v Kopru in si nisem upal klasi?nega dat notri, ker si napisal, da je pri OMV tolk razlike v kvaliteti med tema vrstama dizla. Ampak cena je pa ?e res zlatarska 1.509 EUR/liter
To je razlike 8,25 EUR na tank - kot v "zlatih" Jan?evih ?asih
Mrtvake pa najprej namo?im z vodo - lahko tudi parkrat zapored, potem se jih pa da enostavno s krpo iz mikrovlaken odstranit. Razna namenska ?istila sem nehal uporabljati, ker sem 1x zasledil, da je pustilo flek.
Jest se s honorjm kamot povezem s cisto novim avtom (megane 2016) in ravno tako z mazdo 6 2003 :ne vem:
Sej tle ze cista logika da vedet, da ce se fant z istim telefonom lahko poveze na druge avtomobile na mazdo pa ne, da je potem problem v mazdi in ne v telefonu... a si jest narobe razlagam...
A nisi bral Jest-ovega posta? Ta telefon nima problemov samo z Mazdo ampak ?e z nekaterimi drugimi BT napravami. Zanimivo, da prej?nji Xiaomi pa dela OK. Je pa v enem od linkov tudi razlo?eno kaj mora? narest in to na telefonu ne na avtu, da zadeva potem deluje.
Vpra?anje ?e jih ... jaz sem recimo ravno pri Samsungu S9 preverjal po specifikaciji katere BT protokole podpira pa je bilo prakti?no skoraj vse tako, da mi v moji 10 let stari ?estki lepo deluje. Pri Huaweiu se pa do teh podatkov nisem dokopal zato je bil recimo en od vzrokov, da se zanj nisem odlo?il.
sorry samo tukaj telefon ni popolnoma ni? kriv. Verjetno bo treba flashati mazdo.....
Ce se veze na druge avte, a mislis da imajo vsi 'novejso' verzijo BTja?
Saj so ?e bili problemi, nekatere verzije infotaimenta so pa? imele bug, in zato ne more? kazati s prstom na 'kitajca', na?a otrokova Xaomija se ve?eta in ta se vezala na 2011 Micro, 2011 Seata, in sedaj na 2017 citroena, enako ?enin H P10
Pa BTW BT 4.2 je nekaj let stara tehnologija, smo ?e na 5.x
Dejmo se malo pohecat ampak naloga nove naprave je da podpira standarde navzdol, recimo tako kot pri USB 3.0 in te?ko bo? prepri?al stari vhod USB 2.0, da se bo predstavljal kot, da je 3.0 - kontrolni ?ip pa? to ne zmore.
Tukaj gre nekako po tem vzorcu in BT-ja ne more? kar tako SW-nadgrajevati na vi?je razli?ice zato je potrebno, da tudi nove naprave znajo delati s starimi verzijami BT-ja. To pa ?e nekaj takih heckotov je mene odvrnilo od Huaweia, ?eprav mu verjetno delam krivico
Sam to bi moral telefon podpirat ni?je stndarde in biti navzdol kompatibilen. Bolj verjetno da ni in si kaj dosti ne bo? mogel pomagati. Pa? teli kitajski onetje Xiaomi in Huawei so polni takih zankic, ki jih spozna? ?ele, ko je aparat ?e kupljen.
To je klasi?na avtomatika in ne dualclutch DSG ali kaj podobnega. Zato so izgube ve?je in ?e si pripravljen reskirat liter ve? pri uporabi je to to. ?e pa si ekolo?ki var?ne? potem pa se raje dr?i ro?nega menjalnika.
Mogo?e ?e to, G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM.
Zmaj tole verjetno nate leti ... brez skrbi jaz sem tud v ilegali v dru?tvu protilopatna fronta - lohk se pridru?i?, imamo tudi psihiatra ki zdravi posttravmatske sindrome povezane z vrtnim orodjem.
?eprav, ?e rabi? 15 minut ?asa, da izra?una? do kam gre?, koliko kilometrov bo? naredil itd, potem si ?e kar komplicira? ?ivljenje.
Zdaj si ga ne, ampak z EV-jem s skromnim dometom in kompliciranim polnjenjem pa bi si ga. Sej pravim, ?e moja prva izku?nja z EV-jem je bila taka. Avta ne pozna?, ve? pribli?np kaj vse ?e more? prevozit, tisti procenti pa padajo strahovito hitro... not fun.
Jah do kakega Bleda in nazaj pa kako stanje v koloni, zna biti pa jeba. Kot sem napisal, za ene 30km do slu?be, za kot mestni avto je pa fajn. Ne razumem pa uno o prera?unavanju v glavi, kak domet ima?. Saj ti tudi sam prera?unava in ka?e domet.
Spektr je zadel kaj sem mislil. Avto ti samo ka?e predviden domet ti pa mora? nato v glavi ugotovit kolk km je do ?eljene destinacije in nazaj, pa da ima? nato ?e par opravkov v mestu in vse skupaj je izredno te?ko si dolo?it koliko bo celotna dol?ina poti. Razen, da si pred odhodom vzame? 20-15 minut ?asa, predela? vse poti si da? ?e vsaj 20% rezerve za nepredvidene dogodke in gne?e v prometu itd. Zame je to pa? dodaten stres, ki ga res ne rabim. Je pa tako kot pravi?, za slu?bo in nazaj, brez nekih dodatnih dalj?ih poti pa je idealen.
Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).
Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
La? je postala vrlina, kot ka?e. ?e bi bilo vse to res, fabrke ?e davno ne bi ve? miljarde metale v razvoj tehnike za zmanj?anje porabe goriva in posledi?no za la?je doseganje emisijskih standardov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani