Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad!
?isto tak kolegialni nasvet - jaz bi posku?al zdele 3.000 ? fiksno iztr?it (pa vsaj kak teden stati za to odlo?itvijo), se pravi ko se kdo sku?a pogajat za ?e manj, se mu samo zahvali? za zanimanje in to je to. Koliko ?asa bi vztrajal je pa seveda odvisno od finan?ne zaloge in osebnostne trme ter nepopustljivosti.
Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj!
Pomoje da ja, lej zavedat se mora?, da nekdo ki jo bo kupil, prvo kar bo nucal, je vle?na slu?ba, kar ni ravno najbolj?i obet, ko kupuje? vozilo, hehe.
Jah pomoje je 5.000 ? odlo?no previsoka cena, saj je avto kr konkretno usekan, ne re?em ?e bi bil cel, potem je to druga pesem. Tudi majstr Simon mi je takoj pojamral - "a ve? da un ho?e 5.000 zanjo, to pa ni govora, da mu dam"!
Imam predelano mazdo6 na LPG, tako da nimam sicer Cx-7 (zaenkrat). Glede na to, da sem precej na teko?em kar se ti?e majstrov kateri vgrajujejo LPG sistemi, bom kar rekel, da Prins totalno PRETIRAVA s cenami, dobesedno "zlatarske" cene imajo. Zdej marsikdo si misli, da ker je zadeva toliko dra?ja kot pri konkurenci, je verjetno tudi dvakrat bolj?a, koristnej?a za sam motor in tako dalje. Sej ne re?em, dobro za njih, tako zaslu?ijo bistveno ve? kot je realna cena, ampak zdi se mi pa fer opozoriti na to, da (razen v primeru da ima nekdo preve? denarja) se bolj spla?a vgradit pri cenej?em ponudniku. V tem primeru ti jasno priporo?am SIGAS, s katerim ima gotovo vsaj 10 uporabnikov tega foruma zelo pozitivne izku?nje!
Brutalna motorna mo?, nisem si mislu da delajo take vesoljske Civic-e z motorjem 83KM (matr fotrov Getz ima iz 1.4 motorja 97KM, pa je identi?ni letnik kot tale Honda)!
Enkat sem mel ?e na cagarju cca. 950 al neki takga in ?e ni pocukalo ali zapiskalo da je prazen (ker jasno neki ?e benza nagolta zraven), ?eprav moram poudarit, da na?eloma naj bi se kakr?enkoli LPG rezervoar polnilo le do 80 % kapacitete (to je va?no zlasti poleti, ker se plin razteza), no da se pa nekaj skombinirati, da se ga potem polni skoraj do 100% prostornine. Pri meni naj to ne bi bilo problemati?no ker se mi hitro za?ne praznit, saj ga natankam, potem pa v par urcah odpeljem kak?no relacijo npr. 100km in ga je takoj skoraj 10 litrov manj in se niti nima ?asa ?irit, hehe.
To?no tako, zlasti ?e vsakodnevno premaguje? konkretne relacije (npr. biv?a se z Mazdo6 s tamalim rezervoarjem) vozi vsak dan skoraj 100km v eno smer, pa gre dejansko tankat na vsaka "dobra" 2 dneva. Jaz ?e bi se samo na ?iht vozu in minimalno za wiknd bi mi lahko zdr?al skoraj 2 tedna, kar je pa ?e fajn varjanta.
Roko na srce, so tudi minusi, npr. prtlja?nik se mi je skoraj za polovico zmanj?al, hkrati zadnje klopi nima smisla podirati, ker je avto direkt toliko uporaben kakor 4-vratna, saj je neposredno za klopjo ?e rezervoar za LPG. Ampak men je kul, saj ima stara ?estka solidno velik prtlja?nik. Itak sem pa tak?no ?e kupil in bi bil ?isti nesmisel zdej preiti na manj?i rezervar?ek in si s tem narediti stro?ke, hkrati pa pove?ati frekvenco obiskovanja npr. Verov?kove (zadeva bi bila ?e smiselna, ?e bi tam gorivo to?ila kaka orng dobra ma?ka, tako pa so dedci - "hvala nebi, zaenkrat nebi, hehe")!
?e majo pa rezervoar(?k)e namest rezervne gume (mislim da to nanese cca. 40 ali 44 litrov), jaz imam bojler (ne mislim vampa, hehe), ki gre vanj 90 litrov in to je pa ?e za kar nekaj kilometrov!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani