Glih sem hotel napisati, da so ga pokvarili z to predelavo. Precej neuspelo. Če se ne motim je to zadnji letnik zračno hlajenih 6 valjih boxer motorjev. Za puriste je to edini pravi Porsche motor.Tudi rdeča streha ni prav posrečena. Je po mojem kupljena druge roke in je bila original na Porscheju bele barve. Vsaj ponavadi je ta kombinacija. Dobro je, da je menjam zloglasni ležaj, saj je potrebno za zamenjavo vzeti cel motor ven. Zna bit, da pride sama menjava tega ležajčka krepko prek jurja in pol.Drugače pa bi ga takoj imel. Pa še kabriolet za povrh. 👍
Mašina sigurno ni zadušena, ker delam dnevno cca 150 km, kjer se mašina vrti med 2500 in 3000 obrati, na ostalih cestah pa tudi menjam nad 3000 obrati.
Kar se pa tiče katapultiranja je pa odvisno od tega, kaj pričakuješ.
Za mene je imel takšne pospeške BMW 540, 4.4L in nekaj čez 300 KM, ki smo ga imeli pred leti v službi. Kadar si stisnil gas do konca, je bilo kar brutalno. Pa še enkrat, ko sem se s Cvetkotom peljal par krogov v Racelandu.
Ok, ok, tudi ko grem z nečakovim BMW x5 3,5 so večji pospeški. Hotel sem samo povedati, da, se čuti razlika med turbo in ne turbo motorjem. Ni pa mazda 150konjska dirkalnik. Če ga čipaš na 210 konjičev, kolikor je še sprejemljivo je pa druga pesem.
No sej to, zdej si končno sam seb priznal haha Avto ni hitrejši, ti imaš samo filing, da si hiter, ker dobiš tist instant šus navora, ko turbina zagrabi. Ampak bencinarka se bo še zmer (od 0-100 pa še verjetno naprej) odpelala mimo tebe hitrej in bo bolj prožna skozi vrtljaje v neki specifični brzini. Zdej je pa pač preferenca posameznika, kaj nekomu bolj ustreza.
Sej to je res. Odvisno, kaj je komu všeč in kaj kdo od avta pričakuje. Sej tudi nekateri benzinarji so zakon. Prav sedaj, ko sem šel po hitri cesti je mimo mene "poletel" Porsche gt3. Pa tak zvok iz auspuhov, da sem kar mravljince dobil. Ko je zavil na izvoz je to naredil s takšno hitrostjo, da mi ni jasno, kako je izdelal ovinek, brez da bi končal v ograji. To je res lepo slišati in videti... tudi jaz bi imel benzinarja...😳 takega. 🤗
Ampak glede na to, kako "hvalis" tisto, kar si trenutno lastis... je bil verjetno takrat, ko si imel 128 sport to najboljsa raketa, ki si jo clovek lahko izmisli ... 😆 ...
Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ...
Sem pred sedanjim bencinskim CX-5 vozil tri turbodizelske sestice... med drugim nazadnje tudi tako, kot jo imas sedaj ti (le da je bila D175 avtomatik)... Pa tezko recem, da sedanji atmosferski bencinar (G194 avtomatik) kaj slabse gre v klanec ... In tudi jaz nisem imel tega obcutka, ki ga ti opisujes kot "katapultiranje naprej" ...
Jaz sem tudi imel "ta močno"benzinarko na preizkusu, avtomatski menjalnik.. Pa stalno sem čakal, kdaj bo končno menjala v višjo prestavo. Pa sem ugotovil, da je že v najvišji prestavi.Cel čas je nekaj manjkalo. . Imel sem tudi 165 konjsko. Pa z gelipterjevo cx5 sva se tudi vozila.( Tudi 165 konjska). Lahko sam pove občutek, ko se je vsedel v dizelco, kakšna razlika je v pospeških.🤗
128 za takrat ni bila švoh.Pa bila je Ferrari rdeče barve. Pa dupli karburator. 😁
Dejansko se strinjam s tem, da pri D150 ni nekega "katapultiranja" pri vožnji, ne glede na obrate in prestave.
Po mojem imaš zadušeno in ulenjeno mašini.Teh motorjev se ne vozi na 1500 obratov ampak malo bolj živahno. Drugače s tako vožnjo "ubiješ" veliko konjev v njej in potem gre res bolj na izi. Drugače pa ja, čutiš šus ko prime turbina in te izstreli,ko dela, kot mora.
Pred eno uro je NevLado napisal:
Točno to. In ni ga lepšega kot to, da se lahko od 40 do 140 peljem v tretji prestavi z nasmeškom na obrazu.
A res? A motor imaš pa z jermeni pričvrščen, da ti ne pristane v prtljažniku? 🧐
Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD
Sej ne primerjam hrušk in jabolk.Mazda 6 dizel vs mazda 6 benzin. Ko menjaš pri benzinarji dve brzini dol gre na obrate in naprej.
Pri dizlu se to zgodi tako, da turbina prime, te zalepi na sedež in te katapultira naprej. Pri benzinarju brez turbine tega občutka ni.
Ko govorim o šesti brzini mislim s tem to, da greš v hrib in samo pospešuje in pospešuje, benzinarji pa ostanejo zadaj in počasi se upehajo. Ročni menjalnik je v bistvu boljši, ker bolj natančno lahko predstavljaš in kadar hočeš.
Tiste obvolanske ročke so bolj za zabavo in za lepše videti. Sem probal in ni to to. Druga pesem je avtomatika v kakem Porscheju. Tam stvar deluje kot mora. 👍
Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉
Ne moreš primerjati limone z ananasom (fiat vs mazda).
Imel sem nekaj avtov z turbinami pa še z nobeno ni bilo problema (tok, tok on wood).
Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.
Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat.
Baje, da je sedaj pri naših ta novih podobno kot pri tvoji.
V bistvu ni nekih indikatorjev, da je aku. slab
Mogoče res edino to, da več časa vergla. Kaj se zgodi, če ga ne zamenjaš pa ne vem. Najbrž je že kdo imel to izkušnjo. 🧐
Ampak alex ce smo ze pri krivulji je 2.5 170hp se zmeri za 2 s hitrejsa do 100 km/h od tvoje 2.0 . To je govora o drugi generaciji kje je potem sele tretja generacija k ima vec konjev in navora
Ni vse v dirki od 0 do 100.😇Tu govorimo o dinamični vožnji po hribih in klancih... z polno naložbenim avtom. 😛
Če bi pri dizlu šaltal dve brzini dol bi lahko samo še v ogledalo pogledal, ker bi motor vun ftrgalo pa razsulo v koščke čuj
A si ti sploh kdaj vozil skayactiv dizle ali samo golfa II? 😛
Namreč naše zverine se vrtijo do skoraj 6000 obratov, podobno kot vaši benzinarji. Pa imamo: ne brez turbine, ne eno turbino ampak za isti denar kar Dve turbini.Tako da ja, res moramo pazit, ko šaltamo iz 6 brzine v četrto, da to izvedemo z občutkom brez da pohodimo plin "do daske".
VI si lahko to privoščite, daste iz pete v tretjo, gas do fula in lagano v istem tempu naprej. 🤗
Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj.
In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo.
Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole.
@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...
Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje.
Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛
To sicer ne, ampak hladno napolnjene pa so nekje 2,7 bara in ko se segrejejo so verjetno okoli 3 bare. Ampak vozijo se pa fenomenalno in ni ne duha ne sluha o kakem neželenem tresenju. Je pa res, da sem navajen na prejšnjo GTA-jko, ki je bila še za kako stopnjo bolj trda in to na 18 colarjih.
Ne vem. Moje so res presek 40 z super trdimi bočnicami ampak še na 2,5 bar je vožnja skoraj preveč "športna".
Če je cesta gladka je avto gokart, če pa je valovita...
Se pa pozna širše gume predvsem na krožnem.
Ni čudno, da moram vsak drugi dan čistiti notranje steklo, ker se sopotnice(ki) lepijo na šipo. 🤗
Se kar strinjam s Slivko. Jaz imam tudi cca pol bara več kot je na oznakah pa ni nič trdo al pa neudobno. Se pa avto pelje mnogo bolj resno športno in tudi marsikateri ovinek se lepo čuti g-vectoring control.
Ja manjka turbo, ker so atmosferci malo leni.
Črn avto pa zame odpade, sem mel 2 črna in sem si rekel nikoli več.
Vsaka praska se pozna gor, vedno je umazan, črna je za ljudi ki imajo preveč časa, da lahko pol avto glancajo vsak dan.
Sej ma dost navora, ne rabs turbota. Ze 2. 0 ga ma dost, vleče k zmešana....
Vrhunska. Direkt ta motor bi izbral, če bi kupoval šestico. Pa kot pravi zmaj verjetno res ne bi bila črna.
Jap... in poraba 8-9 litrov/100 za normalno vožnjo.Izvenmestna vožnja 5l/100.Ja,in potem se zbudiš. Dodaš še avtomatski menjalnik in si na konju. 😛Sem jo imel na preizkusu. Ne, hvala.
Saj nismo na dirki F1, da bomo merili tlak na 0.001 bar natančno...
Je pa tako, da (razen, če se vedno voziš po avtocestah) gume MORAŠ polniti 0,5 bar več, kot je predpisano. Ker novodobni avtomobili imajo zelo široke pnevmatike. V ovinku pa se pnevmatika nagne. In jo pobira samo po robu, sredina pa je nedotaknjena. Če jo napumpaš za 0,5 bar več, se toliko izboči, da jo lepo obrablja. To opažam tako na BTjki kot na petki. In, ja, ne sekiram se, ali je 0,5 ali je 0,6 bar več. Ker nisem na tekmi, ne vpliva tako močno...
Široke in nizkopresečne gume imajo povečini trde bočnice. Zato jih ne rabimo pumpati več, kot je predpisano. Če je guma pretrda, jo bo pobirali po sredini, ker bo sredina gume preveč izbočena.
To, kar praviš ti velja za balonarice, kakršne imaš namontirane na BT-ki. V bistvu je tu to tudi zaželjeno, ker drugače dobiš morsko bolezen v ovinkih zaradi zavijanja gume.
Jaz sem pa ugotovil, da pumpe na katerih sem meril kažejo za 0.2 več kot domač kompresor / vulkanizer.
Na koncu itak nima veze, ker ko pumpaš sam "na roko" nikoli ne trofiš do bara isto natančno in imaš gladko odstopanje med kolesi. Tako da važno je, da so vse enako napumpane in ne če so 0.2 bara več/manj.
Ampak, je razlika če recimo napumpaš pravilno 19" 2,4-2,5 bara, namesto na pumpi, ki "laže" 2,7-2,8 bara. Pri mojih 19" z preskom 40 bi bilo to kot vožnja brez amortizerjev.
Gume naj bi se pumpalo pravilno, ok. + - 0,1 bar. Nekateri jih pumpajo več, češ, da bo poraba manjša.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glih sem hotel napisati, da so ga pokvarili z to predelavo. Precej neuspelo. Če se ne motim je to zadnji letnik zračno hlajenih 6 valjih boxer motorjev. Za puriste je to edini pravi Porsche motor.Tudi rdeča streha ni prav posrečena. Je po mojem kupljena druge roke in je bila original na Porscheju bele barve. Vsaj ponavadi je ta kombinacija. Dobro je, da je menjam zloglasni ležaj, saj je potrebno za zamenjavo vzeti cel motor ven. Zna bit, da pride sama menjava tega ležajčka krepko prek jurja in pol.Drugače pa bi ga takoj imel. Pa še kabriolet za povrh. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani