Glede da vozim ve? razli?nih avtov je pri meni edina logi?na re?itev Garmin, ?e govorimo o namenski napravi. Telefon je jeba ker v trenutku klica je navigacije konec.
Ker ve?ino ?asa niti ne rabim navigacije odpadejo ?e zadnje prednosti vgrajene navigacije saj je dejansko najbolj pomembno to, da je navigacija ?imbolj s sve?imi mapami in posodobitvami.
Glede tega, da je med klicem navigacije konec ne drzi... Navigacija deluje naprej v ozadju... ko koncas pogovor pa deluje naprej... Vsaj na iPhone-u je tako ...
No dobro so izjeme, ampak tam noben gps ne ve kje in kako, zgolj predvideva. Drugace pa naceloma ni problemov, vsaj nova generacija mobijev folga vse skupaj.
Mene je najbolj skrbela baterina ko sem sel na standard firme (jabuk) pa moram priznat da sem presenecen, bt stalnonon, gps stalno on, lte, ekran...lavfa skozi pa drzi dan in pol
Ko bos potreboval aktivno navigacijo (tako kot recimo je navigacija v avtu, da je stalno prizgana)... ti ne bo zdrzal dan in pol... ampak samo nekaj ur ... pa telefon se precej segreje ... sploh poleti, ko pravis, da imas ze tako probleme ohladiti avto ... Tako da nekajurna navigacija brez priklopa na polnilec ne bo mozna ...
To, da imas GPS prizgan pomeni samo to, da so aktivne lokacijske storitve...
Tuneli so sedaj ze avtomatsko podprti v vseh napravah - vzame zadnjo hitrost prek satelitov in jo drzi. Cez tunele tezko da spreminjas (naj ne bi) hitrost
Meni je pa ravno mobi boljsi ker mam vse waypointe not, pa em loh na biciklu, mopedu, mojmu, sluzbenem, zeninem avtu...
To ne drzi vedno... recimo tunel pod Grazem je ze tak, da ima razcepe... pa veliko mest ima kaksne pokrite vkope ali tunele lkjer se GPS signal izgubi ... in znotraj njih odcep... V takih primerih to pride zelo prav... V ravnem tunel z enim vhodom in enim izhodom je itak vseeno, tudi ce navigacija nima pravega polozaja, ker v takem tunel ne mores zalutati ... Meni osebno pa je navigacija na mobilniku bolj zasilna varianta... Mobilnik se med navigacijo ponavadi precej greje... marsikateri je celo tak, da ce imas presvoh polnilec, se kljub temu, da je prikljucen na napajanje, med navigiranjem vseeno prazni... ker mu polnilec ne zmore dovajati dovolj stroma ... Ima pa seveda tak nacin tudi svoje prednosti... vendar bi to recimo v primeru online navigacije bilo mozno resiti s sinhronizacijo med razlicnimi napravami ...
Pri fiksni ni kablov, ki bi opletali okoli... ni prisesanih nosilcev na sipi (ali kjerkoli pac imas namescen mobilnik) ... Pa se zadeva je lahko integrirana z recimo HUDom (v novejsih vozilih) ...
Potem je kot kaze TomTom v "prefacelift" zadnje sestice (in CX-5) boljsa izbira kot tale MZD Connect ... Pri TomTomu so dejansko 4 nadgradnje na leto ...
Katere so pa dejanske verzije zemljevidov bi moral pa poiskati v sami napravi ...
Vgrajena navigacija je meni osebno bolj uproabna, ker je integrirana v avto... in polozaja ne meri zgolj na podlagi signala oz. polozaja, ii ga pridobi iz satelitov ampak tudi sledi preko polozaja volana, hitrosti,... in tudi takrat, ko se recimo peljes po obmocju, kjer je sprejem polozaja s satelitov oslabljen ali onemogocen (recimo pri voznji skozi tunele) prikazuje pravilen polozaj na zemljevidu ... Poleg tega je manj zanimiva za morebitne dolgoprstneze...
iGo sploh ni vec na voljo za koncne kupce... ampak samo se za podjetja... verjetno predvsem za nadaljno prodajo >> http://www.igonavigation.com/support
Kot kaze je na voljo samo se plascljiva verzija za iOS
Ja saj razumem kaj ?eli? povedat, ampak gledano s strani uporabnika, je to morda malo ne fer.
V kolikor bo potrebno dopla?ilo, bomo pa? dopla?ali
V bistvu jaz ne bi rekel, da je "ne fer"... Mogoce bi prej rekel, da bi bila lepa poslovna poteza, ce bi tistim, ki so omenjeni model kupil recimo v zadnjih treh mesecih pred tem, da bi to dobili brezplacno... Tvoja trojka pa je stara ze okoli leto in pol, ce se ne motim... V takem primeru pa res ne more biti "ne fer", ce kaj takega ne mores dobiti brezplacno...
Jaz bi tudi rad v svoji sestici vse te bonboncke, ki jih je dobila FL verzija... pa vem, da je to utopija ...
?ala god ali dol...imeti bi morali neko "logi?no" razlago, zakaj moram jaz pla?ati za enako funkcijo kot nekdo, ki jo dobi brezpla?no na istem modelu vozila
Logi?na razlaga je ta, da si ti avto kupil pred datumom, ko je to bilo serijsko v tem modelu ... in si tudi vedel, da te funkcije ni v tvojem kupljenem modelu... Po tvoji logiki bi morali recimo takrat, ko pri prenovljenem modelu neko funkcijo odzvamejo, to potem preko vpoklica odvzeti tudi vsem drugim, ki so tak model kupili pred tem datumom. Konkretno recimo pri FL sestici druge generacije niso bile vec vgrajene lucke, ki signalizirajo pripetost varnostnih pasov na zadnjih sedezih ...
Ali pa recimo danes kupis kilo jabolk v stacuni po ceni 1,29? za kilogram... naslednji teden se ta ista jabolka prodajajo po ceni 1,19? za kilogram ... Mislis, da lahko zahtevas razliko v ceni nazaj? ... Vem da primerjava ni ravno enaka, ker gre tukaj le za spremebo cene... pa vseeno... Ob nakupu si dobil tisto, kar je bilo takrat zraven... ce kasneje ponudijo vec za isto ceno ali celo za manj... je to samo prilagajanje trznim razmeram ...
Drugo bi bilo, ce bi ob nakupu ta funkcija bila navedena v seznamu opreme in bi jo dejansko imela sele vozila, ki bi bila prdana po datumu nakupa in prevzema tvojega vozila ...
Kolega je recimo kupil Mazdo CX-5 septembra 2012... in takrat je imela garancijo le 3 leta... Enak model se je od 1.1. 2013 dalje prodajal s podaljsano 5 letno garancijo ... za enako ceno ...
hvala za inf.. torej je motor to kar pri?akujem oz. celo presega. Ti?ina ( do 3500) in za moje pojme zdrav ?porten zvok nad 3500 in pa poraba so vsekakor ok. Porabo po BC na relaciji Diva?a- Koper po ac tempomat 120 sem imel 3,5l??
v naslednjem tednu bom probal kje dobiti ?e testno 150 z ro?ni in potem bo pa potrebno ?e razmi?ljati o prodaji zafire.
Se bom pa moral s prodajalcem podrobneje pogovoriti kaj je v kak?ni opremi in kaj se da mogo?e samo dodati...
Dodati ne mores kaj dosti... To kar je v posameznem paketu opreme je to, kar je na voljo... Ddolocene zadeve so na voljo le pri najvisjem paketu opreme (recimo radarski tempomat)... Edino, kar se lahko doda, je navigacija...
Hilux je "drvarnica", Mazda pa je limuzina ... Poleg tega je tako, da ce v Hiluxa dodas vso opremo, ki jo dobis pri taki Mazdi (ce bi bila na voljo), se cena dvigne verjetno se za 10 jurjev ... Sicer pa je Mazda z nizjo stopnjo opreme (pa verjetno se vedno primerljiva s Toyoto) tudi za 10 jurjev cenejsa... Edino AWD opcija je verjetno na voljo samo pri tisti z max. opremo ...
Nekaterim so pa? malenkosti pomembne in pri?akujemo, da funkcije, ?e jih vozilo ?e ima in za katere pla?a?, delajo brez te?av:
- v mislih imam streamanje glasbe prek BT, ker sem na prej?njih vozilih to vedno uporabljal - tu pa? ?al ne morem torej je isto, kot da BT skoraj da ne bi imel (uporaben je samo za klice in to deluje brez te?av)
- v mislih imam tudi navigacijo, ker ob?asno zmrzne in kdaj pa kdaj tudi zgubi lokacijo in v takih primerih je potrebno ?akat, da se ponovno pove?e na satelite (v?asih tudi ?as ne pomaga, ampak je potrebno SD kartico med vo?njo odstranit in ponovno vstavit v re?o - potem najde satelite IN v?asih niti to ne pomaga, in je potreben ponovni zagon vozila)
- in pa ?e glasovno vodenje, ki se ga sli?i samo v levem zvo?niku pri vozniku
Ne razumem, zakaj samo v levem zvo?niku, ko pa pritisne? na tisto tipko "mikrofon" na volanu, pa se lepo sli?i (stereo HD zvok): "say a command" na vseh zvo?nikih v vozilu - zakaj tega ne naredijo tudi pri vodenju.
Smotano je namre? to, ker sta 2 "vira" zvoka:
- en je za glasbo
- en pa za vodenje pri navigaciji
in se recimo pelje? po AC in ?e ima? glasbo nastavljeno na jakost 30, more? tudi vodenje nastavit na 30, da sploh kaj sli?i?, ko ti pove navodilo. ?e tega ne naredi? in ima? recimo glasbo na 30, vodenje pa na 20, potem ne sli?i? vodenja in ?e huje - vedno ko ti pove navodilo, se v levem zvo?niku glasba izklopi medtem, ko teta v ozadju "govori", ampak ti je ne sli?i? zaradi hrupa od same vo?nje.
Potem se recimo pripelje? v mesto, kjer seveda zni?a? glasbo na 20, more? ?akat, da bo teta iz navigacije ponovno kaj povedala in jo more? "ulovi" ko govori, da bo? ?e njo zni?al na 20, ker je sicer preveeee? glasna, ?e je na 30 v mestu - se jo prav ustra?ijo vsi sopotniki
No in potem si ponovno na AC, kjer more? glasbo nastavit na 30, in ponovno ?akat, da se bo teta oglasila in jo "ulovit", da bo? ?e njo nastavil na 30 itd itd...
In s tem se lahko ukvarja? vedno, ko uporablja? navigacijo :macek:
Evo to mi je tako butasto....da bolj ne bi moglo bit!
Lahko bi naredili tako, da ?e povi?a? zvok glasbe na 30, se avtomati?no tudi glasovno vodenje povi?a na 30.
Skratka - ?e teh nekaj te?av je potrebno odpravit pa bo
To, da je samo v enem zvocniku in da je jakost neodvisna od audio sistema je namenoma... ker je naceloma namenjeno samo vozniku... In v sestici to dobro deluje... Trojka nima vec "audio pilota"? To pomeni to, da se ti jakost uravnava glede na hitrost voznje oz. hrup okolice... ? To je imela ze prejsnja sestica ... Obe sem imel z BOSE audio sistemom ...
Xenon lu?i pa ne, ker ostanejo pri?gane ?e naprej, ko ugasne? vozilo - ni? takega (je isto kot da bi vozilo ugasnil 60 sekund kasneje na mestu). Enako velja, ko odklepa? vozilo - se xenonke pri?gejo prej, potem pa ko pri?ge? ?e vozilo se vmes ne uga?ajo, ampak svetijo non-stop, dokler vozila ali ne pri?ge? ali pa zaklene? vozilo.
No saj ...pri vzigu ni fajn, ce so prizgane, ker takrat ponavadi malo ugasnejo... Pri vzigu se normalno prizgejo ksenonke malce kasneje, ko motor ze laufa... Torej ko je tista "konica" mimo...
Tako je - to je to?no to, da lu?i spredaj + zadaj ostanejo pri?gane recimo ?e 40 ali 60 sekund, ko avto ugasne? in pa, ko odklene? vozilo (s klju?em ali pritiskom na gumb na vratih), se pri?gejo ?e lu?i spredaj + zadaj.
Oboje velja seveda samo takrat, ko je zunaj temno Morda tega nikoli nisi ?e imel, ampak jaz sem to imel na 3 vozilih do sedaj in sem se tako navadil, da ti 2 funkciji tako zelo pogre?am
Res nisem se imel prej... Edino enkrat pri enem avtu, ki sem ga imel sposojenega... Pa ne vem ali je vil Citroen C5 ali pa Opel Insignia... Me je pa prej motilo kot da bi to nekako full pogresal ... Za akumulator verjetno ni najbolje... Pa tudi za xenonke verjetno ne...ali se motim?
Vsi novi modeli (nova facelift 6, nova 2, cx-3 in cx-5) pa imajo ?e serijsko to vgrajeno (mislim, da ima tudi "starej?a" 6-ka, katero ima Jest, tudi ?e to mo?nost).
Res ne vem, kaj so razmi?ljali pri Mazdi, da so to funkcijo kar izpustili pri novi 3-ki, sedaj pa dajo ponovno v "obtok"
Kaj pa to sploh je... Ce je to to, da ostanejo luci se nekaj casa prizgane, ko zaklenem avto... Potem moja sestica tega nima... in tudi pogresam tega ne...
Itak, da elektronika ni vsemogo?na, samo mal je je** ker konkurenca nima teh te?av. Kolikor sem bral, ni pa nujno da je to vse res.
Jaz mislim, da je to odvisno od nacina voznje... ker jaz dosedaj na sestici nisem kaj takega opazil... Ali pa nisem posvecal prav posebne pozornosti na to...
Je ze pol leta od tega, kar si jo nabavil? Hitro cas tece ...
- velik minus gre ponovem tudi radarksemu tempomatu na hitri ali AC, saj ko je ovinek v levo in sem na prehitevalnem pasu, na desnem pa je recimo neko drugo vozilo, mi sistem kar sam zavira kljub temu, da vozim ?isto ob levi ?rti na prehitevalnem.... tisti za menoj norijo, zakaj zavoram ?e sem na prehitevalnem in ?e prehitevam.... ve?krat morem ugasnit radarski tempomat in prehitet z gasom tako kot se zagre.... to ni ravno najbolj optimalno narejeno... ampak to se dogaja samo takrat, kadar je ovinek v levo...ko pa je ovinek v desno pa ni te?av - lepo prehitevam vsa vozila in tempomat ne zavira ker ne zaznava vozila pred sabo :macek:
Ni potrebno ugasati tempomata... enostavno pohodis gas , ko si mimo pa pustis tempomatu, da spet naprej prevzame kontrolo... Itak te zadeve se niso tako dalec, da bi jim 100% zaupal... in je se vedno treba spremljati promet in p?o potrebi urgirati ...
Ja to?no tako. Ko se aktivira sistem zavore zablokirajo in posledi?no motor ugasne (razen, ?e stisne? sklopko alpa ima? avtomatika).
Sistem se mi velikokrat aktivira (tudi ga testiram), ko grem v gara?o. Ko se gara?na dvi?na vrata odpirajo, jaz pa pri?ibam z nosom pod vrata naprej in stop! Je treba po?akat, da se vrata komplet odprejo...
?e ne pa (moram portkat) razen tiste zgornje zadeve na prehodu za pe?ce ?e nisem do?ivel.
lp
Kot omenjeno, pri avtomatiku ne crkne... ... zabremza pa na polno, ko zazna oviro in ce ni akcije (voznik ne zavira) ... Meni se je zgodilo nekajkrat pred garaznimi vrati... ampak samo ce nisem pocasi zaviral... Enkrat pa je bila situacija, da sem se vozil po Celovski od Siske proti centru ravno kaksen teden po tem, ko so uvedli posebni pas za bus in taksi ... in se je nasel en potentnez, ki je po praznem desnem pasu vozil mimo cele kolone, ko pa je spredaj bil bus se je "uturil" direktn pred mene in zabremzal. Sistem je samodejno zaviral... je pa potem problem, ker tisti za teboj tega ne pricakuje in ni veliko manjkalo, da bi imel razbit zadnji konec ... ceprav kriv bi bil tisti zadaj, ker ni imel dovolj varnostne razdalje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede tega, da je med klicem navigacije konec ne drzi... Navigacija deluje naprej v ozadju... ko koncas pogovor pa deluje naprej... Vsaj na iPhone-u je tako ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani